דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים LeadsRx מרחיבה את העסקים הבינ"ל עם המפיצה הראשונה - Puzzle Ads מברזיל
LeadsRx מרחיבה את העסקים הבינ"ל עם המפיצה הראשונה - Puzzle Ads מברזיל
חיים נוי 20/03/20 |  צפיות: 2160

LeadsRx מרחיבה את העסקים הבינ"ל עם המפיצה הראשונה - Puzzle Ads מברזיל

פורטלנד, אורגון ופלוריאנופוליס, ברזיל, 24 במרץ 2020, (ACCESSWIRE):

LeadsRx, חברה של תוכנת ייחוס שיווק, התרחבה מחוץ לארה"ב עם המפיצה ראשונה שלה, Puzzle Ads. המהלך הזה הוא בתגובה לעניין הולך וגדל בניתוחי שיווק נטולי פניות מחוץ לארה"ב, במיוחד בברזיל, אוסטרליה, בריטניה ואירופה. משווקים ומפרסמים באזורים האלה מגיבים ללחץ להוכיח את מספרי התשואה על ההוצאה על פרסום (ROAS) של העסק שלהם.

Puzzle Ads היא הספקית הראשונה שמציעה את הייחוס רב המגע נטול הפניות של LeadsRx למשווקים ומפרסמים בברזיל. החברה מציעה יכולת עם שירות מלא כולל הכנסת וייחוס פרסומות למפרסמים שעד עכשיו התקשו לקבל את השקיפות ויכולת הדיווח שנחוצות כדי להשיג את התשואות הטובות ביותר על ההשקעה בתקציבי הפרסום שלהם.

"לטכנולוגיית ייחוס השיווק של LeadsRx אין מתחרים בענף", אמרה אינס פימפאו, מנהלת התפעול של Puzzle Ads. "Universal Conversion Tracking Pixel™ של LeadsRx מבדל אותה מפתרונות אחרים בשוק בכך שהוא מספק טכנולוגיה אחת למעקב אחרי כל נקודות המגע הדיגיטליות וגם אחרי התוכניות מחוץ לאינטרנט. השילוב של הגישה הזאת ביכולות דסק המסחר שלנו מציע לחברות בברזיל את הפתרון הטוב ביותר למקסום ההוצאה על פרסום בגישה חוצת ערוצים".

LeadsRx Attribution™ עוזר למשווקים לקשר בין תוכניות שיווק חוצות ערוצים ורכישת לקוחות חדשים. הוא נותן להם הבנה מעמיקה על המסע של הלקוח בכל ערוצי התקשורת ונקודות המגע. המטרה הסופית של כל המשווקים היא להביא את המסר שלהם בפני קהל יעד תוך שימוש בערוצים הנכונים, בזמן הנכון וכשסביר שאנשים יבצעו רכישה. חשוב לציין ש-LeadsRx מספקת למשווקים הוכחה על סמך ניתוח בזמן אמת ותובנות מדויקות על הביצועים של הפרסום כך שהמפרסמים לנקוט בפעולה מיידית כדי למקסם את ה-ROAS.

"עם LeadsRx יש לנו עכשיו גישה לנתוני ייחוס בזמן אמת שמאפשרים למפרסמים של Puzzle Ads למטב את הקמפיינים שלהם בכל ערוצי השיווק - וזה דבר שאנחנו רואים שמעט מפרסמים עושים עם זריזות, גמישות ואסרטיביות בברזיל", אמר ז'ואאו אמארל, מנהל המכירות של Puzzle Ads. "כשבדקנו את כל האפשרויות, זיהינו מייד את היתרונות של תוכנת ייחוס השיווק של LeadsRx וההתאמה הרבה שלה לתכונות הייחודיות של השוק הברזילאי".

באמצעות גישה לנתונים בזמן אמת דרך תוכנת הייחוס של LeadsRx, Puzzle Ads והלקוחות שלה יכולים לנצל את הנתונים האלה כדי למטב קמפיינים של פרסום שמיושמים ביכולות דסק המסחר שלה. השילוב של שתי הטכנולוגיות האלה לא רק חושף אלו פעילויות פרסום מפיקות את התוצאות הכי טובות אלא גם נותן תובנות איך לנצל הזדמנויות אחרות לקניית פרסום כבר ביום שלמחרת.

"Puzzle Ads מקדימה את העקומה, ומממשת את הפוטנציאל העצום שטמון למפרסמים בייחוס שיווק", אומר א.ג'. בראון, מנכ"ל ומייסד משותף של LeadsRx. "יש לה יכולת ייחודית לפרסום, במיוחד עם יכולות דסק המסחר שלה, וידענו שהחברה תהיה משווקת ראשונה אידיאלית כדי להרחיב את פלטפורמת ייחוס השיווק שלנו בעולם".

למידע נוסף על LeadsRx והזדמנויות בינ"ל, צרו קשר עם [email protected].

אודות Puzzle Ads

Puzzle Ads היא דסק מסחר שמתמחה בייחוס רב מגע. עם גישה לטכנולוגיות מחקר, פרוגרמטיות וייחוס, Puzzle Ads מספקת לשוק הברזילאי שירותי תכנון וקנייה של מדיה דיגיטלית. כל זאת עם מטרה ברורה: לאפשר למשווקים להגן על ההשפעות של ההשקעות במדיה על התוצאות של העסק שלהם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר puzzleads.com.br.

אודות LeadsRx

LeadsRx, חדשנית מהירה והמשווקת שבחרו 3,5000 פלוס מותגים גלובליים ומקומיים, היא פלטפורמת תוכנה כשירות של ייחוס רב מגע ללא מתחרים. LeadsRx מופעלת על ידי Universal Conversion Tracking Pixel™ הייחודי, ומספקת מבט נטול פניות של המסעות של הלקוחות, כשכל נקודת מגע של הפרסום מקבלת משקל וקרדיט מתאימים, כולל מדיית ברודקאסט. LeadsRx שהוקמה על ידי משווקים מאפשרת לחברות בכל גודל להעלות את ביצועי השיווק במסגרת שקל להבין ומספקת תשואה על ההוצאה על פרסום (ROAS) בת קיימא. למידע נוסף על איך LeadsRx יכולה לתמול בכם בשינוי בפרסום, בקרו בבקשה באתר LeadsRx.com. התחברו עם LeadsRx: Twitter, LinkedIn, Facebook.

למידע נוסף

Jeff Fishburn
Fishburn PR for LeadsRx
+1 (503) 799-1988
[email protected]

Inês Pimpão
Operations Manager of Puzzle Ads
+ 55 (48) 99622-1021
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").

Recursion ממנה את ד"ר נג'את חאן למנהלת מחקר ופיתוח ראשית ומנהלת עסקים ראשית
ד"ר חאן, לשעבר מנהלת מדע נתונים ראשית ומנהלת אסטרטגיה ופורטפוליו גלובלית, מחקר ופיתוח רפואה חדשנית ב-Johnson & Johnson (J&J), תצטרף גם למועצת המנהלים של Recursion

BeyondTrust רוכשת את Entitle ומחזקת את פלטפורמת אבטחת הזהות מבוססת ההרשאות עם פרדיגמה שמשתנה לגישה בדיוק בזמן ומשילות מבוססת זהות
· Entitle הוא פתרון ניהול הרשאות חלוצי המגלה, מנהל וממכן גישת בדיוק בזמן (JIT) ומשילות וניהול זהויות (IGA) מודרני בכל תחום הענן של הארגון. · רכישה אסטרטגית זו משפרת את יכולתה של BeyondTrust להתמודד עם אתגרי הלקוחות המתוחכמים של ניהול גישה מורשית (PAM) וניהול זכאות לתשתיות ענן (CIEM) בנוף הממוקד בענן של ימינו באמצעות תזמון אחוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI