דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים RELIEF THERAPEUTICS Holding SA מודיעה על הסגירה של ההסכם להחלפת מניות שלה עם Sonnet BioTherapeutics, Inc.
RELIEF THERAPEUTICS Holding SA מודיעה על הסגירה של ההסכם להחלפת מניות שלה עם Sonnet BioTherapeutics, Inc.
חיים נוי 02/04/20 |  צפיות: 2365

RELIEF THERAPEUTICS Holding SA מודיעה על הסגירה של ההסכם להחלפת מניות שלה עם Sonnet BioTherapeutics, Inc. עבור המכירה של חברת הבת בבעלות מלאה שלה Relief Therapeutics SA

  • RELIEF THERAPEUTICS Holding SA (SIX:RLF, "רליף הולדינג")מודיעה היום על הסגירה של ההסכם המחייב להחלפת מניות ("ההסכם")עבור הרכישה על ידי Sonnet BioTherapeutics, Inc. ("סונט"), עכשיו חברתבת של Sonnet BioTherapeutics Holdings, Inc. (Nasdaq:SONN, "סונט הולדינגס") של Relief Therapeutics SA ("Relief SA"), חברת בת של רליףהולדינג שנחתם ב-12 באוגוסט 2019
  • הסגירה הייתה כפופה למילוי כמה תנאיםמקדימים על ידי סונט שעכשיו מולאו
  • על סמך ההסכם, סונט שילמה לרליף הולדינגמניות רגילות שלה שהומרו ל-757,933 מניות רגילות רשומות למסחר של סונט הולדינגס
  • סונט תמשיך את המחויבות שלה שכבר התחילהלממן את הפיתוח הקליני של הנכס של Relief SA, AtexakinAlfa (פורמולציה במינון נמוך של Interleukin-6, IL-6, עכשיו "SON-080"), לטיפול בנוירופתיהפריפריאלית עם התמקדות בעיקר בנוירופתיה פריפריאלית הנגרמת בעקבות טיפולכימותרפי (CIPN)
  • רליף הולדינג מצידה תמקד את המשאבים שלהבפיתוח המהיר של אביפטדיל לטיפול בתוצאות של זיהומי קוביד-19 ובמיוחד תסמונתהמצוקה הנשימתית החריפה (ARDS)

ז'נבה, 2 באפריל 2020, (BUSINESS WIRE):

RELIEF THERAPEUTICS Holding SA (SIX:RLF, "רליף הולדינג") מודיעה היום על הסגירה של ההסכם המחייב להחלפת מניות ("ההסכם") עבור הרכישה על ידי Sonnet BioTherapeutics, Inc. ("סונט"), עכשיו חברת בת של Sonnet BioTherapeutics Holdings, Inc. (שנקראה בעבר Chanticleer Holdings, Inc.) (Nasdaq:SONN, "סונט הולדינגס") של Relief Therapeutics SA ("Relief SA"), חברת בת של רליף הולדינג שנחתם ב-12 באוגוסט 2019.

כתוצאה מכך, סונט רוכשת את כל המניות המונפקות של Relief SA שהופכת לחברת בת בבעלות מלאה שבסיסה ז'נבה של סונט. במקביל, סונט שילמה לרליף הולדינג מניות רגילות שלה שהומרו ל-757,933 מניות רגילות רשומות למסחר של סונט הולדינגס. המספר הזה שונה מ-7,111,947 מניות שנמסר עליהן במקור כי המניות של סונט הומרו למניות של סונט הולדינגס במיזוג שלה לאחרונה שנסגר ב-1 באפריל 2020 ביחס של בערך 0.106572 מניות של סונט הולדינגס למניה של סונט, תוך הבאה בחשבון של איחוד מניות שבוצע על ידי סונט הולדינגס מייד לפני המיזוג ביחס של 26:1.

סונט היא חברת ביוטק ממוקדת אונקולוגיה שמפתחת תרופות ביולוגיות ממוקדות על בסיס הפלטפורמה החדשנית שלה FHABTM. יחד עם הצנרת הקניינית של נכסים בשלב הקדם קליני שלה, סונט תמשיך את המימון של Atexakin Alfa שנרכשה יחד עם Relief SA. Atexakin Alfa היא פורמולציה במינון נמוך של Interleukin-6 שהראתה יעילות במודלי בעלי חיים של נוירופתיה (שנגרמת על ידי סוכרת או על ידי טיפול כימותרפי) וגם בטיחות בבני אדם בניסויים קליניים קודמים. סונט ממצבת את Atexakin Alfa לכניסה מהירה לניסוי קליני שמטרתו לאשר בטיחות וסבילות וגם לספק תובנות מקדמיות על יעילות עבור CIPN.

המכירה הזאת תאפשר לרליף הולדינג למקד את המשאבים שלה בהמשך הפיתוח של הנכס המרכזי שלה אביפטדיל למחלות ריאה. במיוחד, העדיפות העליונה של רליף הולדינג היא להתרכז בניסויים קליניים מיידיים של אביפטדיל לתוצאות של מחלות קוביד-19, במיוחד תסמונת המצוקה הנשימתית החריפה (ARDS). רליף הולדינג באמצעות שיתוף פעולה פעיל עם NeuroRX קיבלה לאחרונה ממינהל המזון והתרופות של ארה"ב (FDA) IND "המחקר יכול להימשך" לטיפול ב-ARDS שנגרם על ידי קוביד-19. ייתכן שלאחר מכן הפיתוח של אביפטדיל יימשך למחלות ריאה אחרות כולל סרקואידוזיס ופגיעה חריפה בריאות שלגביהן התוצאות הקליניות המקדמיות מעודדות.

"הסגירה של ההסכם הזה מהווה הישג מדהים ברמות שונות. הוא ייתן ל-atexakin alfa הזדמנות איתנה להראות בקליניקה את התועלת הריפויית שלה, ובה בעת הוא מביא לרליף הולדינג משאבים רבים ומיקוד למימון הפיתוח של הנכס הנותר שלה אביפטדיל. זאת הזדמנות ייחודית לתמוך בפיתוח הקליני של שתי תרופות עם פוטנציאל מדהים לשנות באופן חיובי את חייהם של החולים שנפגעו", אמר רגורם (רם) סלברג'ו, PhD, MBA, יו"ר רליף הולדינג. ברצוני להביע בחום את הכרת התודה שלי לאנשים שעבדו קשה כדי שזה יקרה ובמיוחד פנקג' מוהאן, מייסד סונט ויו"ר ומנכ"ל סונט הולדינגס".

"נמשיך באגרסיביות במחויבות הראשונית שלנו לפיתוח של Atexakin Alfa תוך הטלת לוחות זמנים מאוד תובעניים כדי להגיע ליעדים מתקדמים, כי אנחנו מאוד מאמינים בפוטנציאל של התרכובת הזאת לטפל בקבוצת המחלות הזאת שנגרמות על ידי נוירופתיה ולא מקבלות מספיק התייחסות", הוסיף פנקג' מוהאן, PhD, יו"ר ומנכ"ל סונט הולדינגס. "אנחנו יותר מאי פעם נרגשים להביא פתרונות תרופתיים חדשים לחולים נזקקים ו-Atexakin Alfa מתאימה באופן מושלם בתוך צנרת הפיתוח של פרויקטים בשלב המוקדם יותר שאנחנו מפתחים עכשיו. אני רוצה להודות לכל הנציגים של רליף הולדינג על המחויבות החיובית והתומכת להביא את העסקה הזאת להיכן שהסתיימה היום".

אודות RELIEF THERAPEUTICS Holding SA

רליף הולדינג היא חברה שמפתחת תרופות דרך השתתפות בגורמים פעילים שהשיגו קניין רוחני באמצעות פעילות המחקר שלהם או באמצעות קבלת רישיון. פעילויות הפיתוח של קבוצת החברות של רליף הולדינג מתמקדות בעיקר בפרויקטים בשלב הקליני המבוססים על מולקולות ממקור טבעי (פפטידים וחלבונים) עם היסטוריה של ניסויים קליניים ושימוש בחולים אנושיים או רציונל מדעי חזק. כעת, רליף הולדינג מרכזת את פעילותה בפיתוח פתרונות טיפול חדשים להתוויות שקשורות למחלות נשימה ובמיוחד ARDS שנגרם בגלל קוביד-19.

אודות Sonnet BioTherapeutics, Inc.

Sonnet BioTherapeutics, Inc., שהוקמה ב-2011 ועכשיו היא חברת בת בבעלות מלאה של Sonnet BioTherapeutics Holdings, Inc., היא חברת ביוטק ממוקדת אונקולוגיה עם פלטפורמה קניינית לתרופות ביולוגיות חדשניות לפעולה ספציפית אחת או שתיים. הטכנולוגיה, שנקראת FHAB™, משתמשת ב-scFv אנושי במלואו שנקשר לאלבומין סרום אנושי (HSA) ו"תופס עליו טרמפ" כדי להגיע לרקמות מטרה. FHAB™ היא היסוד של מבנה מודולרי, הכנס והפעל להגדלת היכולת של מגוון של סוגי תרופות של מולקולות גדולות, כולל ציטוקינים, פפטידים, נוגדנים וחיסונים.

אודות נוירופתיה פריפריאלית הנגרמת בעקבות טיפול כימותרפי

נוירופתיה פריפריאלית הנגרמת בעקבות טיפול כימותרפי (CIPN) היא ניוון הדרגתי של סיבי עצב כתוצאה של כימותרפיה. זה מצב מתיש שאין לו כיום טיפול מאושר. התסמינים של CIPN הם כאב, חולשה מוטורית, אובדן תפיסה חושית בגפיים ופגיעה במערכת העצבים האוטונומית. מעריכים שיותר מ-50% מחולי הסרטן שמקבלים כימותרפיה מפתחים CIPN והמצב נשאר אצל יותר מ-50% משורדי הסרטן.

RELIEF THERAPEUTICS Holding SA רשומה למסחר בבורסה השוויצרית SIX בסימול RLF.

דמיין קונוס, שותף, Vischer Genève Sàrl, ז'נבה/ שווייץ, ייצג את רליף הולדינג בעסקה הזאת. ריימונד פלטון, הוא שותף מנהל שותף/ מנהל המחלקה התאגידית של Greenbaum, Rowe, Smith and Davis Counselors at law מוודברידג', ניו ג'רזי, ארה"ב ועמד בראש הצוות המשפטי שייצג את סונט בעסקה הזאת.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של רליף הולדינג בכתובת www.relieftherapeutics.com.

אנשי קשר

קשרי משקיעים
RELIEF THERAPEUTICS Holding SA
Avenue de Sécheron 15
CH-1202 Geneva
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI