דף הבית הודעות לעיתונות בריאות המחקר המובהק סטטיסטית הגדול ביותר על ידי 6,200 רופאים במדינות רבות על קוביד-19 מגלה דפוסי טיפול ושם את הפנדמיה בהקשר
המחקר המובהק סטטיסטית הגדול ביותר על ידי 6,200 רופאים במדינות רבות על קוביד-19 מגלה דפוסי טיפול ושם את הפנדמיה בהקשר
חיים נוי 03/04/20 |  צפיות: 7343

המחקר המובהק סטטיסטית הגדול ביותר על ידי 6,200 רופאים במדינות רבות על קוביד-19 מגלה דפוסי טיפול ושם את הפנדמיה בהקשר

סרמו מדווחת על היעילות של הידרוקסיכלורוקווין, עלייה בשימוש כטיפול מונע; יותר מ-80% צופים התפרצות שנייה

ניו יורק, 2 באפריל 2020, (BUSINESS WIRE):

בלבול רב, דוחות סותרים, בדיקות לא עקביות ושימוש מחוץ להתוויה בתרופות קיימות וניסיוניות גרמו לכך שאין מקור מידע אחד מהחזית. כדי ליצור מסד ידע מרכזי ודינמי, Sermo, החברה הגלובלית הגדולה ביותר למשאלים רפואיים ופלטפורמה חברתית לרופאים, השתמשה ביכולות שלה כדי לפרסם תוצאות של מחקר על קוביד-19 עם יותר מ-6,200 רופאים ב-30 מדינות. המחקר הושלם בשלושה ימים. הנתונים כוללים אפשרויות נוכחיות של טיפול וטיפול מונע, העיתוי של שיא ההתפרצות, בחירות אתיות, היעילות של התגובות הממשלתיות, ודברים רבים אחרים. גלי מחקר מרובים כולל התעמקות רבה יותר בטיפולים ייערכו בשבועות הקרובים. כדי לצפות בתוצאות ובמדינות בקרו באתר sermo.com.

ממצאים חשובים; Sermo Real Time Barometer *:

טיפולים ויעילות

  • שלושת הטיפוליםהשכיחים ביותר שנרשמו בקרב המטפלים בקוביד-19 הם 56% שיכוך כאבים, 41%אזיתרומיצין ו-33% הידרוקסיכלורוקווין.
  • השימושבהידרוקסיכלורוקווין בקרב המטפלים בקוביד-19 הוא 72% בספרד, 49% באיטליה, 41%בברזיל, 39% במכסיקו, 28% בצרפת, 23% בארה"ב, 17% בגרמניה, 16% בקנדה,13% בבריטניה ו-7% ביפן.
  • הידרוקסיכלורוקוויןנבחר באופן כולל כטיפול היעיל ביותר בקרב המטפלים בקוביד-19 מרשימה של 15אפשרויות (37% מהמטפלים בקוביד-19).
    • 75% בספרד, 53% באיטליה, 44% בסין, 43% בברזיל, 29% בצרפת,23% בארה"ב ו-13% בבריטניה.
  • שני משטרי הטיפולהכי נפוצים של הידרוקסיכלורוקווין היו:
    • (38%) 400 מ"ג פעמיים ביום ביום הראשון; 400 מ"גפעם אחת ביום במשך חמישה ימים.
    • (26%) 400 מ"ג פעמיים ביום הראשון; 200 מ"ג פעמייםביום במשך ארבעה ימים.
  • מחוץלארה"ב, היה שימוש שווה בהידרוקסיכלורוקווין בחולים מאובחנים עם תסמיניםקלים עד חמורים ואולי בארה"ב השימוש הכי נפוץ בו היה בחולים מאובחניםבסיכון גבוה.
  • בכל העולם, 19%מהרופאים רשמו הידרוקסיכלורוקווין או ראו שימוש בו כטיפול מונע לחולים בסיכוןגבוה, ו-8% לחולים בסיכון נמוך.

גל ההתפרצות השני

  • 83% מהרופאים בכלהעולם צופים התפרצות גלובלית שנייה, 90% מהרופאים בארה"ב אבל רק 50%מהרופאים בסין.

זמן בדיקות ממוצע

  • בממוצע בדיקותבארה"ב לוקחות 4-5 ימים, ו-10% מהמקרים מחכים יותר מ-7 ימים.
  • 14% מהרופאים בארה"ב ויותר מ-50% בכל אירופה ויפןמדווחים על קבלת תוצאות תוך 24 שעות; בסין 73% מהרופאים מקבלים בדיקות בחזרהתוך 24 שעות, ואילו 8% מקבלים בדיקות בחזרה תוך שעה.

סדר העדיפויות בטיפול במקרה של מחסור במכשירי הנשמה

  • בכל המדינות חוץמסין, הקריטריון המוביל בהחלטה מי יקבל מכשיר הנשמה ראשון היה חולים עםסיכויי ההחלמה הגבוהים ביותר (47%), לאחר מכן אלה שהכי חולים ובסיכון הכיגבוה למות (21%) ואז כוחות המענה הראשוני (15%).
    • בסין סדרהעדיפויות היה הפוך כי הכי חולים ובסיכון הכי גבוה למות קיבלו מכשירי הנשמה.
  • כוחות המענההראשוני היו יותר חשובים בארה"ב.
  • בצרפת, יפןואיטליה נתנו עדיפות לגיל.
  • בברזיל ורוסיהנתנו עדיפות לחולים בסיכון גבוה יותר.

מועד השיא והגבלות

  • בארה"ב 63%מהרופאים ממליצים שההגבלות יוסרו בעוד שישה שבועות או יותר מעכשיו ו-66%מאמינים שהשיא יהיה בעוד 3-4 שבועות לפחות.

המתודולוגיה המלאה נמצאת כאן.

"זה אוצר של תובנות גלובליות לקובעי מדיניות. לרופאים צריכה להיות יותר השפעה על אופן ההתמודדות עם הפנדמיה הזאת וגם יכולת לשתף מידע במהירות ביניהם ועם העולם", אמר פיטר קירק, מנכ"ל סרמו. "בגלל צנזורה על המדיה והקהילה הרפואית במדינות מסוימות יחד עם מחקרים מוטים ומתוכננים גרוע, פתרונות לפנדמיה מתעכבים. אנחנו מזמינים את הרופאים בעולם לתרום כדי לעזור ליידע את קובעי המדיניות, עמיתיהם והציבור".

*התוצאות מספקות לרופאים תצפיות אבל אינן תחליף להנחיות רפואיות רשמיות.

מתודולוגיה

התוצאות מדווחות למדינות פרטניות עם גודל מדגם מינימלי של 250. גודל מדגם כזה מספק הערכות נקודתיות עם דיוק של +/- 6% ברמת סמך של 94%. שלושים המדינות שכלולות במחקר הן ארצות הברית, קנדה, ארגנטינה, ברזיל, מכסיקו, גרמניה, איטליה, בריטניה, צרפת, ספרד, בלגיה, הולנד, שוודיה, טורקיה, פולין, רוסיה, פינלנד, אירלנד, שווייץ, אוסטריה, דנמרק, נורבגיה, יוון, טאיוואן, יפן, דרום קוריאה, אוסטרליה, סין, הודו והונג קונג. לא הוצע תמריץ למשיבים.

המתודולוגיה המלאה

אודות סרמו

סרמו היא החברה הגדולה ביותר לאיסוף נתונים רפואיים ופלטפורמה חברתית לרופאים, שמגיעה ליותר מ-1.3 מיליון אנשי רפואה ב-150 מדינות. הפלטפורמה מאפשרת לרופאים לדבר בעילום שם על רפואה מהעולם האמיתי, לסקור אפשרויות טיפול דרך פלטפורמת דירוג התרופות הקניינית שלנו, לפתור במשותף מקרים של חולים ולהשתתף במחקרי שוק רפואיים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר sermo.com.

אנשי קשר

מדיה:
Niki Franklin
Racepoint Global on behalf of Sermo
+1 617 624 3264
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI