דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מחקר חדש של ווסטרן יוניון מספק תובנות על העתיד של ההשכלה הבינ"ל
מחקר חדש של ווסטרן יוניון מספק תובנות על העתיד של ההשכלה הבינ"ל
חיים נוי 02/06/20 |  צפיות: 1873

מחקר חדש של ווסטרן יוניון מספק תובנות על העתיד של ההשכלה הבינ"ל

הדרישות, היחס וההתנהגות של הסטודנטים הבינ"ל העתידיים ישנו את האופן שבו האוניברסיטאות מלמדות, מעשירות ומארחות את האוכלוסיות שלהן

דנוור, 1 ביוני 2020, (BUSINESS WIRE):

The Western Union Company (NYSE: WU), מובילה בתנועת כספים ותשלומים בין מדינות ובין מטבעות, משתפת היום דוח חדש על "העתיד של ההשכלה הבינ"ל", בשותפות עם The Future Laboratory. נייר העמדה מדגיש חמישה פרופילים חדשים של סטודנטים שיתפתחו מהשינוי ביחס וההתנהגות של הצעירים של היום. מחושבים היברידיים לבוגרים יותר ירוקים, הדוח החדש הזה חוזה איך מוסדות אקדמיים צריכים להסתגל כדי לעמוד בציפיות האלה.

הממצאים מגיעים כשאוניברסיטאות ומכללות בכל עולם מתפתחות כדי להתמודד עם קוביד-19, ממעבר לאינטרנט ועד לדחיית מועדי הסמסטרים. מוסדות יכולים להשתמש בדוח כדי להבטיח שהמדיניות החדשה שהם מנהיגים עולה בקנה אחד עם הצרכים והעדיפויות של הסטודנטים הבינ"ל.

"אנחנו רואים תגובה נהדרת ממוסדות אקדמיים לקוביד-19. רבים מהשינויים שהם מנהיגים בגלל המגיפה מאיצים מגמות שיועילו למוסדות ולסטודנטים שלהם בטווח הארוך. על ידי המעבר לכיתות וירטואליות, לדוגמה, אנחנו רואים עלייה בלמידה על-לאומית, וזה מגדיל את הנגישות והגמישות של הקורסים המוצעים", אמר אנדרו סמריל, מנהל התשלומים הגלובליים בווסטרן יוניון.

"שינויים כאלה יעזרו למוסדות למשוך סטודנטים בינ"ל בעתיד", אמר סמריל. "כידוע לנו, הם יותר ויותר רוצים שאוניברסיטאות ומכללות ישקיעו בטכנולוגיות חדשות כדי לחולל מודרניזציה בחוויית הסטודנט. כשותפה אמינה שמדריכה אוניברסיטאות כשהן מתפתחות כדי לענות על הציפיות של הסטודנטים העתידיים, ערכנו את המחקר הזה כדי לעזור להן לצלוח את האתגרים האלה".

"האוניברסיטאות שמעורבות באופן פעיל בפרופילים של הסטודנטים הבינ"ל העתידיים האלה יעוררו חדשנות מלהיבה במגזר וייצרו צמיחה בת קיימא כדי להכין את סביבת ההשכלה הגבוהה לעתיד", הוסיף סמריל.

המגמות המתפתחות האלה מספקות ערכת כלים לאוניברסיטאות כדי למשוך סטודנטים בינ"ל עתידיים ולשגשג באמת בעשור הבא. כשההשכלה עוברת לידה מחדש רדיקלית כדי שתתאים לסטודנט הבינ"ל העתידי, הכימוס והשילוב של האלמנטים הכי טובים, שנותנים את ההשראה הרבה ביותר והכי שימושיים של המהפכה הדיגיטלית הבאה יהיו קריטיים כדי לשמור על תרבות קמפוסים עם מעורבות והשכלה חברתית רגשית.

Western Union Business Solutions היא ספקית של תשלומים אמינים שהעבירה יותר מ-14 מיליארד דולר בשם ספקי השכלה. שמונה מעשר מהאוניברסיטאות הראשונות בדירוג העולמיi חוסכות זמן וכסף באמצעות הפתרונות שלנו כדי שהסטודנטים הבינ"ל שלהם ישלמו את שכר הלימוד שלהם ב-200 מדינות ו-130 מטבעות.

The Future Laboratoryהיא אחת מחברות ייעוץ העתיד הכי מפורסמות בעולם. היא מספקת תמהיל ייחודי של תחזית מגמות, תבונות צרכנים, צפייה מראש, אסטרטגיית מותגים וחידושים, כי לתת לארגונים השראה ולהכין אותם לעתיד.

אודות ווסטרן יוניון

חברת ווסטרן יוניון (NYSE: WU) היא מובילה גלובלית בתנועת כספים ותשלומים בין מדינות ובין מטבעות. הפלטפורמה הרב ערוצית שלנו מחברת את העולמות הדיגיטלי והפיזי ומאפשרת לצרכנים ועסקים לשלוח ולקבל כסף ולבצע תשלומים במהירות, בקלות ובאופן אמין. נכון ל-31 במרץ 2020, הרשת שלנו כללה יותר מ-550,000 סניפי סוכנים המציעים את שירותים במותגים שלנו ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות, עם יכולת לשלוח כסף למיליארדי חשבונות. בנוסף, westernunion.com, הערוץ שלנו עם הצמיחה הכי מהירה ב-2019, זמין ביותר מ-75 מדינות, פלוס טריטוריות נוספות, כדי להעביר כספים ברחבי העולם. באמצעות טווח ההגעה הגלובלי שלנו, ווסטרן יוניון מעבירה כספים ומחברת טוב יותר בני משפחה, חברים ועסקים כדי לאפשר כלילה פיננסית ולתמוך בצמיחה כלכלית. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.westernunion.com.

WU-G

i Times Higher Education Global University Rankings 2020

אנשי קשר

Cristina Hoole
Western Union
Mobile: +44-(0)7766 070978
[email protected]

מקור: The Western Union Company

מולטימדיה



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI