דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אנדרסן מגבשת את הנוכחות באירופה
אנדרסן מגבשת את הנוכחות באירופה
חיים נוי 09/07/20 |  צפיות: 1868

אנדרסן מגבשת את הנוכחות באירופה

סן פרנסיסקו, 9 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

אחרי שפעלו במותגים Andersen Tax, Andersen Legal ו-Andersen Tax & Legal, החברות החברות של אנדרסן גלובל באירופה יפעלו עכשיו במותג אחד, "אנדרסן", שמפגין את הגישה האחידה והחלקה של חברת המשפטים והמיסים הגלובלית. שינויים דומים במותגים באזורים אחרים של העולם יגיעו במשך השנה.

ההודעה הזאת מגיעה אחרי שהחברה החברה האמריקנית שינתה את שם המותג שלה מ-Andersen Tax לאנדרסן בשנה שעברה. בסך הכל, חברות חברות ב-12 מדינות אירופיות -- קפריסין, גרמניה, יוון, הונגריה, אירלנד, איטליה, לוכסמבורג, פולין, פורטוגל, ספרד, שווייץ ובריטניה -- יאמצו את המותג אנדרסן. השינוי של OrienTax ו-Szabo Keleman & Partners מציין את הופעת בכורה של המותג אנדרסן בהונגריה. בנוסף, B.A. Tax Accountants תאמץ את המותג כשהיא מצטרפת לצוות בלוכסמבורג.

באירופה, לאנדרסן גלובל יש נוכחות גם באוסטריה, בוסניה והרצגובינה, בולגריה, קרואטיה, קזחסטן, מולדובה, הולנד, מקדוניה הצפונית, הרפובליקה של קוסובו, רומניה, סרביה, סלובקיה, סלובניה ואוקראינה באמצעות חברות שיתוף הפעולה שלה ויש לה תוכניות לעתיד להרחיב את הנוכחות האזורית שלה במרכז ומזרח אירופה, ובסקנדינביה.

האימוץ של המותג אנדרסן באירופה מייצג באופן הטוב ביותר את החבילה המלאה של שירותים גלובליים שהארגון מציע ללקוחות שלו בעולם כולל שירותים משפטיים ב-86 מדינות ש-23 מהן באירופה.

"המותג המשותף שלנו, אנדרסן, משקף את תרבות ה"חברה אחת" שלנו וכולל את כל מה שאנו עושים כארגון גלובלי. הוא מסמל את היכולת שלנו לספק שירות הטוב מסוגו והמחויבות העמוקה שלנו להשקיע באנשים שלנו", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "כל אחת החברות החברות וחברות שיתוף הפעולה שהן חלק מהארגון שלנו מקדמות אחריות ושומרות על שקיפות. המניע של ההתרחבות הגלובלית שלנו ממשיך להיות צורכי הלקוחות וההכרה שאנחנו יכולים לשרת את הלקוחות באופן הטוב ביותר באמצעות שירותים עצמאיים וסינרגטיים".

השינוי למותג אנדרסן באירופה הוא ציון דרך עבור הארגון הגלובלי, שהתחיל ב-2002 כש-23 שותפי מיסים לשעבר של ארתור אנדרסן הקימו את חברת המיסים בלבד WTAS. ב-2014 הקבוצה אימצה את המותג Andersen Tax כי הוא ייצג באופן הטוב ביותר את הערכים של החברה, התרבות של הלקוחות תחילה, אחריות ושקיפות. הארגון גדל מאוד באירופה מאז שהוקמה אנדרסן גלובל (לשעבר WTAS Global) על ידי החברה החברה האמריקנית המייסדת Andersen Tax LLC ב-2013. האזור האירופי התחיל אם רק שני מקומות ב-2013 ומאז התרחב ליותר מ-50 מקומות, קרוב ל-2,000 אנשי מקצוע בתחומי המיסים והמשפטים ויותר מ-300 שותפים כיום.

"מדינות רבות באזור, כגון בריטניה, לוחצות על חברות לראיית חשבון להפריד את פרקטיקות הביקורת והמיסים שלהן כדי להבטיח יושרה אי תלות", אמר פאולו מונדיה, מנהל כללי אזורי משותף באירופה. "יש לנו את היתרון התחרותי בשוק האירופי שבו ההספקה של שירותי מיסים ומשפטים משולבים באופן בלתי תלוי הוא היוצא מהכלל, והלקוחות שלנו מאוד פתוחים למודל הזה".

אנדראה דה וצ'י, מנהל כללי אזורי משותף באירופה, הוסיף: "על ידי כך שאנו מספקים גם שירותי מיסים וגם שירותים משפטיים, הצלחנו להרחיב את הנוכחות האזורית והגלובלית שלנו, לשפר את היצע השירותים שלנו ולהביא את היתרונות והמשאבים של חברה גלובלית ללקוחות שלנו באופן חלק".

במהלך 2020, חברות חברות ברחבי העולם יאמצו את המותג אנדרסן, ואילו הארגון הגלובלי ימשיך להוסיף עומק בשווקים קריטיים, כולל המזרח התיכון ואפריקה. החזון הוא פיתוח של מודל יעיל של שירותים מקצועיים שמספק שירותים הטובים מסוגם ברחבי העולם.

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-5,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-177 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

ליצירת קשר:

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור:Andersen Global

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI