דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים תרו מפרסמת את תוצאות הרבעון שהסתיים ב-30 ביוני 2020
תרו מפרסמת את תוצאות הרבעון שהסתיים ב-30 ביוני 2020
חיים נוי 30/07/20 |  צפיות: 1905

תרו מפרסמת את תוצאות הרבעון שהסתיים ב-30 ביוני 2020 הרבעון משקף הוצאה חד פעמית בגלל ההסדר הגלובלי עם משרד המשפטים

הותורן, ניו יורק, 30 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

תרו תעשייה רוקחית בע"מ (NYSE:TARO) מסרה היום תוצאות כספיות לא מבוקרות לרבעון שהסתיים ב-30 ביוני 2020.

דגשים ברבעון שהסתיים ב-30 ביוני 2020 – לעומת הרבעון שהסתיים ב-30 ביוני 2019

  • המכירותנטו של 117.6 מיליון דולר קטנו ב-43.7 מיליון דולר.
  • הרווחהגולמי של 64.9 מיליון דולר קטן ב-36.8 מיליון דולר וכאחוז מהמכירות נטו היה55.2% לעומת 63.1%.
  • הוצאותהמחקר ופיתוח של 12.9 מיליון דולר קטנו במקצת לעומת השנה הקודמת.
  • הוצאותהמכירה, שיווק, כלליות ומנהלה של 22.2 מיליון דולר, שכוללות את ההשפעה שלהוצאות שקשורות לקוביד-19 והוצאות משפטיות גדולות יותר, גדלו ב-2.5 מיליוןדולר.
  • העתודות להסדריםוהפסדים של 478.9 מיליון דולר משקפות את ההוצאה החד פעמית של 418.9 מיליוןדולר שקשורה להסדר הגלובלי לגבי החקירות של משרד המשפטים על ענף התרופותהגנריות בארה"ב. הפרשה נוספת של 60.0 מיליון דולר נעשתה עבור ענייניההגבלים העסקיים האזרחיים בסמכויות שיפוט מרובות הקשורים שנמשכים; אבל לאיכול להיות ביטחון לגבי התוצאה הסופית.
  • ההכנסה(ההפסד) התפעוליים היו (449.2) מיליון דולר. ללא ההוצאה של העתודות להסדרים והפסדים, ההכנסההתפעולית הייתה 29.8 מיליון דולר, קיטון של 38.8 מיליון דולר, וכאחוז מהמכירותנטו הייתה 25.3% לעומת 42.5%.
  • ההכנסהמריבית וההכנסה הפיננסית האחרת קטנה ב-2.3 מיליון דולר ל-7.3 מיליון דולר,ביטוי לסביבה הגלובלית של שיעורי ריבית נמוכים יותר.
  • הכנסהממטבע חוץ של 0.2 מיליון דולר לעומת 7.9 מיליון דולר ברבעון המקביל - השפעה שלילית של 7.7 מיליון דולר.
  • הוצאהעל מיסים של 8.9 מיליון דולר לעומת הוצאה על מיסים של 20.4 מיליון דולר -השפעה חיובית של 11.5 מיליון דולר. ללא ההשפעה של ההוצאה של העתודות להסדרים והפסדים, שיעור המסהאפקטיבי ברבעון היה 23.4% לעומת 23.6%.

· ההכנסה (ההפסד) הנקיים המיוחסים לתרו היו (434.9) מיליון דולר. ללא ההוצאה של העתודות להסדרים והפסדים, ההכנסה הנקייה הייתה 29.0 מיליון דולר לעומת 66.2 מיליון דולר. (ההפסד) המדולל למניה ברבעון היה (11.37)$. ללא ההוצאה של העתודות להסדרים והפסדים, הרווח המדולל למניה היה $0.76 לעומת $1.72.

דגשים בתזרים המזומנים והמאזן

  • המזומניםשהגיעו מפעילות היו 64.1 מיליון דולר לעומת 82.6 בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2019.
  • נכוןל-30 ביוני 2020 המזומנים, כולל ניירות ערך סחירים לטווח קצר ולטווח ארוך,גדלו ב-64.4 מיליון דולר ל-1.63 מיליארד דולר לעומת 31 במרץ 2020.

מר עודאי בלדוטה, מנכ"ל תרו, אמר: "לגבי התוצאות שלנו -- הן משקפות את הזמנים הקשים שעוברים עלינו, לא רק בגלל המשך אי הוודאות לגבי המשך וההשפעה של מגיפת קוביד-19, אלא גם בענף התרופות הגנריות בארה"ב בכללותו -- ואנחנו מאמינים שזה יימשך בעתיד הנראה לעין. אנחנו שמחים שהגענו להסדר עם משרד המשפטים, כדי שנוכל להתקדם הלאה ולחדד את המיקוד שלנו בהגדלת עסק שלנו".

אישורים של FDA ובקשות לאישורים

החברה קיבלה לאחרונה אישור ממינהל המזון והתרופות של ארה"ב ("FDA") עבור שלוש בקשות לתרופות חדשות במסלול מקוצר (ANDA): Betamethasone Dipropionate Spray, 0.05%, Doxepin Hydrochloride Capsules USP ו-Butalbital, Acetaminophen and Caffeine Capsules USP. לתרו יש עכשיו בסך הכל תשע עשרה בקשות ANDA שמחכות לאישור FDA, כולל חמישה אישורים זמניים.

תרו משיגה יישוב גלובלי של חקירות ההגבלים העסקיים של משרד המשפטים

ב-23 ביולי 2020, Taro Pharmaceuticals U.S.A., Inc. ("החברה") יישבה באופן גלובלי את כל העניינים שקשורים לחברה בקשר לחקירות הרב שנתיות של משרד המשפטים, חטיבת ההגבלים העסקיים והחטיבה האזרחית ("משרד המשפטים") על ענף התרופות הגנריות בארה"ב. במסגרת הסכם תביעה נדחית שהחברה הגיעה אליו עם חטיבת ההגבלים העסקיים של משרד המשפטים, משרד המשפטים ירשום מידע על התנהגות שהתרחשה בין 2013 ו-2015. אם החברה תנהג לפי תנאי הסכם, כולל תשלום של 205.7 מיליון דולר, משרד המשפטים יבטל את המידע בתום תקופה של שלוש שנים. החברה גם הגיעה למסגרת של הבנה עם החטיבה האזרחית של משרד המשפטים, בכפוף להסכמה סופית ואישור של הסוכנות, שלפיה החברה הסכימה לשלם 213.3 מיליון דולר כדי ליישב את כל התביעות שקשורות לתוכניות הבריאות הפדרליות. בהתאם, הוצאה ברבעון הנוכחי הוצאה של 418.9 מיליון דולר ומוצגת כעתודות להסדרים והפסדים.

הגשת טופס F-20 ל-SEC

ב-19 ביוני 2020 תרו הגישה את הדוח השנתי שלה על גבי טופס F-20 לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC) על שנת הכספים שהסתיימה ב-31 ברץ 2020.

תרו מזהירה שהמידע הכספי שלעיל מוצג על בסיס לא מבוקר וכפוף לשינויים.

אודות תרו

תרו תעשייה רוקחית בע"מ היא חברת תרופות רב לאומית המבוססת על מדע, שמחויבת לענות על הצרכים של לקוחותיה באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי בריאות באיכות הגבוהה ביותר. למידע נוסף על תרו תעשייה רוקחית בע"מ, בקרו בבקשה באתר של החברה בכתובת www.taro.com.

אנשי קשר

Daphne Huang
VP, CFO
(914) 345-9001
[email protected]

William J. Coote
AVP, Business Finance, Treasurer and Investor Relations
(914) 345-9001
[email protected]

מקור:Taro Pharmaceutical Industries Ltd.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI