דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים פרומו, bp וסימנס נכנסים לשותפות עם SPIC על פרויקטים בתחום האנרגיה בברזיל
פרומו, bp וסימנס נכנסים לשותפות עם SPIC על פרויקטים בתחום האנרגיה בברזיל
חיים נוי 11/08/20 |  צפיות: 1918

פרומו, bp וסימנס נכנסים לשותפות עם SPIC על פרויקטים בתחום האנרגיה בברזיל

- SPIC תרכוש 33% מהפרויקטים גז טבעי נוזלי – לחשמל מתחנות הכוח GNA I ו-GNA II 3 GW

- הסכם להשתתפות בפרויקטים של התרחבות עתידית GNA III ו-GNA IV כחלק מהאסטרטגיה הכוללת את מוקד הגז והחשמל 6.4 GW בנמל אקאו.

וושינגטון, 10 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):

פרומו, חברה ברזילאית פרטית בשליטת שותפי האנרגיה הגלובלית EIG, bp וסימנס, חתמה הסכם עם SPIC ברזיל. על פי ההסכם, SPIC תרכוש תחילה 33% מהפרויקטים של GNA I ו-GNA II גז לחשמל, הממוקמים בנמל אקאו, ריו דה ז'נרו. SPIC גם נכנסה להסכם להשתתף בפרויקטים להתרחבות עתידית GNA III ו-GNA IV, שצפויים להיות מונעים על ידי שילוב של גז טבעי נוזלי וגז ביתי מהמאגרים העצומים של ברזיל.

סגירת ההסכם, שתוכננה לרבעון הרביעי של 2020, כפופה למילוי תנאים מקדימים מסוימים הרגילים לסוג זה של עסקאות, בין היתר.

GNA I ו-GNA II מהווים את פרויקט הגז טבעי נוזלי-לחשמל הגדול ביותר בדרום אמריקה, עם קיבולת מותקנת של 3GW- מספיק כדי לספק אנרגיה לעד 14 מיליון בתי אב. המתחם כולל גם מסוף גז טבעי נוזלי בהספק כולל של 21 מיליון m3/ליום. GNA I, בעל הספק מותקן של 1.3 GW, צפוי להתחיל את הפעילות במחצית הראשונה של 2021. ההסכם משפר את הפוטנציאל לפרויקטים של התרחבות GNA III ו-GNA IV, אסטרטגיית מרכז גז ביתי ופרויקטים מתחדשים. ההשקעה המתוכננת הכוללת במתחם הגז והחשמל של GNA היא כ-5 מיליארד דולר.

תרומת SPIC ברזיל לשותפות זו מתרכזת במומחיותה בתפעול ובאסטרטגיות ניהול פרויקטים בברזיל. סימנס- באמצעות זרוע המימון שלה, סימנס שירותים פיננסיים, ובשיתוף פעולה הדוק עם סימנס אנרגיה- תתרום הון, טכנולוגיה חדשנית ואת מומחיותה בניהול פרויקטים דומים. בנוסף, bp תתרום את תיק הבודות העולמי שלה של גז טבעי נוזלי הפועל כספק גז משולב וחדשני ופרומו תתרום את כל תשתיות הנמל, התפעול, פיתוח הפרויקט והאינטגרציה. השותפות מאפשרת הרחבת מגוון פרויקטים ומציגה מחויבות להשלמת ההשקעות שנמצאות בפיתוח.

BofA Securities ו-Lakeshore Partners פעלו כיועצים פיננסים של GNA והספונסרים שלה. Itau BBA שימש כיועץ פיננסי בלעדי של SPIC. Mattos Filho שימשו בתור יועצים משפטיים של GNA והספונסרים שלה. Trench Rossi Watanabe שימשו כיועצים משפטיים של SPIC.

סימנס AG (ברלין ומינכן) היא מעצמת טכנולוגיה עולמית בעלת מצוינות הנדסית, חדשנות, איכות, אמינות ובינלאומיות במשך יותר מ-170 שנים. החברה פעילה ברחבי העולם ומתמקדת בתחומי ייצור והפצה של חשמל, תשתיות חכמות לבניינים ומערכות אנרגיה מבוזרות, ואוטומציה ודיגיטליזציה בתעשיות עיבוד וייצור. באמצעות החברה המנוהלת בנפרד סימנס מוביליטי, ספקית מובילה של פתרונות ניידות חכמים לתעבורת רכבות וכבישים, סימנס מעצבת את השוק העולמי לשירותי נוסעים ומשא. בשל חלקה הגדול בחברות הרשמות Siemens Healthineers AG ו-Siemens Gamesa Renewable Energy, סימנס היא גם ספקית מובילה בעולם של טכנולוגיות רפואיות ושירותי בריאות דיגיטליים, כמו גם פתרונות ידידותיים לסביבה לייצור אנרגיות רוח. בשנת 2019 הפיסקלית, שהסתיימה ב-30 בספטמבר, 2019, סימנס הניבה הכנסות של 86.8 מיליארד יורו והכנסה נטו של 5.6 מיליארד יורו. בסוף ספטמבר 2019 החברה העסיקה כ-385,000 עובדים ברחבי העולם. מידע נוסף זמין בכתובת האינטרנט www.siemens.com.

סימנס שירותים פיננסיים (SFS)- זרוע המימון של סימנס- מספקת פתרונות פיננסיים b2b. שילוב ייחודי של מומחיות פיננסית, ניהול סיכונים וידע בתעשייה מאפשרית ל-SFS ליצור פתרונות פיננסיים חדשניים בהתאמה אישית. באמצעות אלו, SFS מניעה צמיחה, יוצרת ערך, משפרת את התחרותיות ועוזרת ללקוחות לגשת לטכנולוגיות חדשות. SFS תומכת בהשקעות מימון וליסינג של ציוד, הלוואות לחברות, השקעות המניות ומימון פרויקטים מובנים. פתרונות מימון לתשלום וסחר משלימים את הפורטפוליו של SFS. באמצעות רשת בינלאומית, SFS מותאמת היטב לדרישות החוק הספציפיות למדינה ומסוגלת לספק פתרונות פיננסיים ברחבי העולם. בתוך סימנס, SFS פועלת כיועצת מומחית לסיכונים פיננסיים. המטה הגלובלי של SFS נמצא במינכן, גרמניה, והיא מעסיקה כמעט 3,000 עובדים ברחבי העולם. www.siemens.com/finance.

SPIC ברזיל, חברת בת של SPIC, חברה גלובלית לייצור אנרגיה ופרויקטים קשורים. בברזיל, זה בא לידי ביטוי באיחוד בין המומחיות והחוזק הפיננסי של קבוצה סינית גדולה לבין החלוצה האוסטרלית עם יותר מ-20 שנות ניסיון באנרגיה מתחדשת. נכון לעכשיו, SPIC ברזיל מפעילה את תחנת הכוח ההידרו-אלקטרית סאו סימאו, בגבול בין המדינות מינס גראיס וגויאס, חוות הרוח מילניום וחוות הרוח וייל דוס ונטוס במדינת פאראיבה. בברזיל, מעסיקה החברה כ-160 עובדים הממוקמים בסאו פאולו (SP), נטאל (RN), סאו סימאו (GO) ומטרקה (PB). ל-SPIC גלובל קיבולת מותקנת כוללת של 151 GW. יש לה מעל 130,000 עובדים ב-64 המדינות בהן היא פועלת.

פרומו היא הקבוצה הכלכלית הרב-עסקית האחראית על הפיתוח האסטרטגי של נמל אקאו. אנו נשלטים על ידי שותפי אנרגיה גלובליים EIG, קרן מבוססת ארה"ב המתמקדת באנרגיה ותשתיות, ועל ידי חברת השקעות מודאבאלה, משקיעה פעילה וחדשנית המקצה הון במגוון מגזרים. באמצעות 6 חברות הקבוצה (Porto do Açu Operações, Ferroport, Açu Petróleo, GNA, Domeו-BP Prumo) והלקוחות המשותפים שלנו, נמל אקאו משרת את מגזרי הנפט והגז, לוגיסטיקית הנמל והכרייה. לתשתית שלו יש פוטנציאל ייחודי לתמוך בעסקים חדשים ובכמה נישות תעשייתיות.

בהנחיית הפרספקטיבה האסטרטגית של פרומו, אקאו הוא כיום אחד המפעלים הגדולים והמבטיחים בברזיל. עם בטיחות ויעילות תפעולית יחד עם חוזקת החזון לטווח ארוך של הקבוצה והקירבה לאגני חיפושי הנפט העיקריים, אקאו מהווה את הפתרון הטוב ביותר לדרישות המאתגרות ביותר.

bp הוא עסק של אנרגיה משולבת עם פעילויות באירופה, צפון ודרום אמריקה, אוסטרליה, אסיה ואפקירה. אנו פועלים ב-79 מדינות. עם ניסיון של למעלה ממאה שנים בתחום האנרגיה, אנו מבינים היטב את שוקי האנרגיה ופיתחנו יכולות ייחודיות בתחום המסחר, שיווק, טכנולוגיה וחדשנות. המטרה החדשה של bp היא לדמיין מחדש את האנרגיה עבור האנשים וכדור הארץ שלנו- ש-bp תהפוך לחברת נטו אפס עד שנת 2050 או מוקדם יותר, ולעזור לעולם להגיע לנטו אפס.

אודות EIG Global Energy Partners

EIG Global Energy Partners (EIG) היא משקיעה מוסדית מובילה במגזר האנרגיה הגלובלי עם 22.9 מיליארד דולר מנוהלים נכון ל-30 ביוני 2020. EIG מתמחה בהשקעות פרטיות בתשתיות של אנרגיה ושקשורות לאנרגיה על בסיס גלובלי. ב-38 שנות ההיסטוריה שלה, EIG הקצתה יותר מ-34.2 מיליארד דולר למגזר האנרגיה באמצעות 360 פרויקטים או חברות ב-36 מדינות בשש יבשות. הלקוחות של EIG כוללים רבות מקרנות הפנסיה המובילות, חברות ביטוח, הקדשים, קרנות וקרנות עושר ממשלתיות בארה"ב, אסיה ואירופה. המטה של EIG נמצא בוושינגטון הבירה, עם משרדים ביוסטון, לונדון, סידני, ריו דה ז'נרו, הונג קונג וסיאול. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של EIG בכתובת www.eigpartners.com.

אנשי קשר

עיתונות

Siemens
Priscilla Garcez: +55 11 98996-2610 - [email protected]
Jillian Lukach: +1 (732) 512-7550 - [email protected]

Prumo
Thaina Halac: +55 (21) 3114-0779 - [email protected]

SPIC
PUBLICIS CONSULTANTS
Cibele Gandolpho: +55 11 96477-2701 - [email protected]
Thaís Thomaz: +55 11 3169-9373 – [email protected]

EIG
Sard Verbinnen & Co.
Kelly Kimberly/Brandon Messina: +1 212 687 8080

מקור: Prumo

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.

Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI