דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים K2View מגייסת 28 מיליון דולר כדי להאיץ את ההתרחבות המהירה בשוק ה-DataOps
K2View מגייסת 28 מיליון דולר כדי להאיץ את ההתרחבות המהירה בשוק ה-DataOps
חיים נוי 12/08/20 |  צפיות: 1803

K2View מגייסת 28 מיליון דולר כדי להאיץ את ההתרחבות המהירה בשוק ה-DataOps

המימון יתמוך במסלול הצמיחה המהיר של K2View מכיוון והוא מסייע לארגונים לקבל גישה בזמן אמת לנתונים שלהם תוך ייעול עלויות

- פלטפורמת K2View מאגדת את כל הנתונים השונים של הארגון בכדי להניע מגוון רחב של טרנספורמציות עסקיות וטכניות.

- ההשקעות מובלות על ידי Forestay Capital, ואליהן מצטרפים Genesis Partners.

- תנאים ותקנות כלכליים משתנים דורשים מחברות שתהיה להן גישה בזמן אמת לנתונים שלהם מבלי להוסיף הוצאות נוספות, דבר שיוצר הזדמנות שוק אדירה לפלטפורמת הפטנט DataOps של K2View.

דאלאס ותל אביב, 11 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):

K2View ספקית מובילה של פתרונות DataOps וניהול נתונים בזמן אמת, הודיעה היום על סבב גיוס של 28 מיליון דולר, שיאיץ את הצמיחה וההתרחבות של החברה בשוק DataOps המתהווה.

Forestay Capital הובילה את סבב המימון יחד עם Genesis Partners. זה בא על בסיס הצמיחה המהירה עם יותר מ-75% CAGR בהכנסות, ועם מחצית ראשונה חזקה של 2020. השקעה זו תשמש לתמיכה באסטרטגיית השוק של החברה כאשר היא ממשיכה בהתפשטותה בשווקים הבשלים לטרנספורמציה עם DataOps, כגון טלקום, שירותים פיננסיים, שירותי בריאות, ביטוח, לוגיסטיקה ועוד.

"השיטה המהירה ביותר להשיג זריזות אמיתית וחווית לקוח יוצאת דופן מתרחקת משלושים שנות פלוס של ארגונים מונעי אפליקציות ונכנסת לתחום של ארגונים מונעי נתונים. זהו מרכיב קריטי לשינוי דיגיטלי והזדמנות מאסיבית עבורנו," אמר אחי רותם, מנכ"ל ומייסד של K2View.

"כשאנחנו מסתכלים אל השלב הבא של הצמיחה שלנו, החזון שלנו הוא להמשיך לעזור לחברות לגלות את הפוטנציאל שלהן על ידי סיפוק דרך מהירה, טובה וחסכונית יותר לגשת ולשלוט בנתונים. השגת מימון בסדר גודל כזה בעיצומה של מגפה עולמית מוכיחה עוד יותר את הפוטנציאל העסקי שלנו. Forestay Capital ו-Genesis Partners חולקים את החזון שלנו לעתיד והם שותפים טבעיים המסייעים לנו להאיץ את הצמיחה שלנו".

נתונים, הנכס הגדול ביותר של הארגון, מושתתים במאות אפליקציות שונות ונשמרים במיקומים, טכנולוגיות ומבנים שונים. בסביבת מערכת מידע זו, ארגונים אינם יכולים לנוע במהירות ולספק חווית לקוח טובה בו זמנית. גישת הפטנט של K2View והארכיטקטורה הייחודית שלה מספקים את הנתונים הדרושים לארגונים, בדיוק איך ומתי שהם צריכים- בכל בזמן אמת. מאז השקתה של הפלטפורמה שלה בשנת 2015, K2View הוכיחה את החזון והטכנולוגיה שלה תוך שהיא עוזרת לכמה מהחברות הגדולות בעולם להתמודד עם אתגרי נתונים מורכבים. הפלטפורמה מספקת את הנתונים הנכונים לאדם הנכון בזמן הנכון תוך אלפיות שניה בלבד ומאפשרת לארגונים לתפעל את כל הנתונים שלהם ולקבל גישה הוליסטית לדברים החשובים ביותר לעסק שלהם, תוך צמצום הזמן-לשוק מחודשים לשבועות.

התנאים הכלכליים המשתנים מפעילים אף יותר לחץ על צוותי מערכות מידע להספיק יותר עם פחות משאבים משמעותיים. K2View מציבה פתרונות יעילים ואלגנטיים בידי המשתמשים שלה, ומספקת תוך שבועות מה שעשוי היה לקחת חודשים או שנים בטכניקות ניהול נתונים מסורתיות. זה עוזר לחברות להפחית עלויות באופן משמעותי תוך האצת חדשנות באמצעות מקרי שימוש מאתגרים כמו ניהול נתוני בדיקות, מוקדי נתוני לקוחות והתאמה לרגולציות נתוני הפרטיות.

"ככל שחברות עוברות טרנספורמציה דיגיטלית כדי להסתגל לסביבה כלכלית ורגולטורית משתנה, הטכנולוגיה המשבשת של K2View עושה טרנספורמציה בשימוש בנתונים כדי להאיץ את החדשנות העסקית" אמר פרדריק וולוונד, שותף מנהל ב-Forestay Capital. "אנו שמחים להצטרף לשותפות עם הצוות המוכשר והחזוני הזה במסע הצמיחה הבא שלהם ולהרחיב את העסק ברחבי העולם כדי לעזור לארגונים להתמודד עם אתגרי הנתונים המורכבים ביותר שלהם".

"הפתרון המוגן בפטנט של K2View עוזר לארגונים, במהירות ובעלות יעילה, להשיג ראיה של 360 מעלות בזמן אמת של הנתונים- אתגר שעיכב את חדשנות ה-IT הארגוני," אמר גארי גנות, שותף מנהל בחברת Genesis Partners. "לשוק ה-DataOps יש אפשרות בלתי מוגבלת ופוטנציאל צמיחה, ו- K2View מתוכננת לחזק את עמדת המנהיגות שלה, שכן היא תומכת בגל ההתרחבות הבא של השוק".

אודות K2View

K2View היא ספקית מובילה של תוכנה מתקדמת של מארגי נתונים, שילוב נתונים והספקת נתונים שמעלה את ההבטחה של מבט של 360 מעלות על נתונים לרמה הבאה. פתרון הדגל שלה, K2View Fabric, משתמש בטכנולוגיית יחידה לוגית רשומה כפטנט כדי לאפשר גישה ובקרה מהירות, קלות ומאובטחות לכל המידע של ארגון, בלי קשר למספר המערכות ומקורות המידע השונים שיש בו. K2View מספק גישה הוליסטית בזמן אמת ותובנות תפעוליות לנתונים שהכי חשובים לארגונים בכל ענף, בדיוק כשהם צריכים אותם, ומאיץ את השינוי בחוויית הלקוח, הפעלת ענן, תפעול, מודרניזציה של מערכות המידע וסיכונים וציות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.k2view.com ותעקבו אחרינו ב-@k2view.

אודות Forestay Capital

נוסדה ב-2017, Forestay משקיעה בענף הטק ומתמקדת בחברות טכנולוגיה חדשות ומניבות הכנסות באירופה, ישראל וארה"ב, שמאתגרות מודלים מבוססים ואת הסטטוס קוו, בעיקר באמצעות תוכנה ונתונים. היא חלק מ-Waypoint Capital, בראשותו של ארנסט ברטארלי, אשר תומכת בפורטפוליו רחב של עסקים וניהול השקעות מובילים. (www.forestaycapital.com)

אודות Genesis Partners

זוהי חברת הון סיכון ישראלית מובילה, בעלת רקורד חזק וקשורה לקהילת היזמים הישראלים ותעשיית הטכנולוגיה העולמית. הצוות שלה מורכב מאנשי מקצוע עם ניסיון רב בהון סיכון, שוקי הון, טכנולוגיה, ניהול תפעולי ויזמות. עם ניהול של מעל 600 מיליון דולר, מעל 100 השקעות ו-38 אקזיטים עם שווי שוק נוכחי של 22 מיליארד דולר, Genesis Partners מתמקדת כעת בהשקעות בשלב הצמיחה בתחומי טכנולוגיות המידע והטרנספורמציה הדיגיטלית. Genesis Partners הוקמה בשנת 1996 על ידי אדי דלו וד"ר אייל קישון, ואליהם הצטרף גארי גנות בשנת 2000.

אנשי קשר

Sarah Jenne
Idea Grove, for K2View
[email protected]

מקור:K2View

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI