דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים DXC Technology מודיעה על מינויים בהנהלה כדי לתמוך ב-"DXC החדשה"
DXC Technology מודיעה על מינויים בהנהלה כדי לתמוך ב-"DXC החדשה"
חיים נוי 25/09/20 |  צפיות: 1873

DXC Technology מודיעה על מינויים בהנהלה כדי לתמוך ב-"DXC החדשה"

טייסונס, וירג'יניה, 24 בספטמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

DXC Technology (NYSE:DXC) הציגה היום את המינויים האחרונים בהנהלה שלה שמחזקים עוד את צוות ההנהלה של DXC, ורובם הצטרפו ל-DXC בשנה האחרונה. הצוות הזה מביא לשוק את "DXC החדשה", שמתמקדת בלקוחות שלה ובאנשים שלה, כשהוא מוציא לפועל את מסע השינוי של החברה.

הנהלת תיק הלקוחות של DXC

בשנה האחרונה המנכ"ל מייק סלבינו גייס מנהלים חדשים מענף שירותי מחשוב שמביאים ניסיון עצום בהספקת שירות ללקוחות, מתן השראה לאנשים וניהול והגדלת עסקים. DXC מודיעה על המינויים והשינויים הבאים בצוות שינהל את העסקים של DXC ויוביל את ביצוע מסע השינוי של DXC:

  • האמריקות ינוהלועל ידי ג'ים בריידי ודייוויד סוויפט. ג'ים הצטרף ל-DXC ביוני 2020 מאקומן, שם היה מנהל התפעול הראשי וקודם לכן עבדבאקסנצ'ור והאניוול. דייוויד סוויפט הצטרף ל-DXC בנובמבר 2019 מאקולייד שם היה מנהל השירות הראשי ובעבר עבדב-AonHewitt ואקסנצ'ור.
  • אזור אסיהפסיפיק ינוהל על ידי סילאן נאיאגם. סילאן עובד ב-DXC שש שנים ומנהל את אוסטרליה/ ניו זילנד ועכשיו ינהל גם אתאסיה כעסק אחד משולב.
  • אזור אירופה,המזרח התיכון ואפריקה ינוהל על ידי טום פטיט וסטיב טרפאי.טום הצטרף ל-DXC ביוני 2020 מאקסנצ'ור שם עבד 25 שנים, תפקידו האחרון היהמנהל כללי בכיר בעסקי הבריאות והשירותים הציבוריים של אקסנצ'ור. סטיב הצטרףל-DXC בנובמבר 2019 וקודם מילא תפקידים בכירים במיקור ורכשאסטרטגיים ב-QBEInsurance Group Ltd. וב-ZurichInsurance Company.
  • DXC/Luxoft אנליטיקה והנדסה תנוהל כיחידה עסקית שינהל אותה דמיטרי לושינין, שהיה המנכ"ל של Luxoft. דמיטרי ינהל עכשיו את העסק המאוחד DXC/Luxoft אנליטיקה והנדסה שהוא תחום צמיחה של DXC.

פונקציות במטה החברה

DXC ממשיכה לחזק את ההנהלה והתפעול של הפונקציות במטה החברה שתומכות בעסקים עם המינויים הבאים:

  • שיווק ותקשורת ינוהלועל ידי שרי וונקר,שתתמקד בבנייה מחדש של המותג חיצונית ופנימית כמנהלת שיווק ותקשורת ראשית.שרי הצטרפה ל-DXC באפריל 2020 מאקסנצ'ור, שם עבדה 24 שנים ותפקידה האחרון היהניהול השיווק ותקשורת של Accenture Technology.
  • את המחלקההמשפטית ימשיך לנהל הוותיק ב-DXC ביל דקלמן,שמשמש יועץ משפטי ראשי ומזכיר 12 שנים. ביל יעביר את תחומי האחריות שלוכמזכיר לזאפאר חסן,מנהל המשפט התאגידי, שהצטרף ל-DXC לפני שלוש שנים.

"אני מאוד מרוצה מצוות ההנהלה שהצלחנו ליצור כדי להניע את "DXC החדשה"", אמר סלבינו. "משכנו כמה כישרונות יוצאי דופן בענף ויחד עם המנהלים הקיימים יצרנו צוות הנהלה שיש לו היסטוריה חזקה במתן שירות ללקוחות ולאנשים. אני מצפה לעבוד באופן אישי עם הצוות הזה כדי להמשיך להוציא לפועל את מסע השינוי שלנו".

אודות DXC Technology

DXC Technology (NYSE: DXC) עוזרת לחברות גלובליות להפעיל את המערכות והפעילויות הקריטיות שלהן תוך ביצוע מודרניזציה של המחשוב, מיטוב של מבני הנתונים והבטחת אבטחה ומדרגיות בעננים ציבורים, פרטיים והיברידיים. עם עשרות שנים של יצירת חדשנות, החברות הגדולות ביותר בעולם סומכות על DXC שתתקין את מחסנית הטכנולוגיות הארגוניות שלנו כדי לספק רמות חדשות של ביצועים, תחרותיות וחוויות לקוח. למידע נוסף על הסיפור של DXC והמיקוד שלנו באנשים, לקוחות וביצוע תפעולי, בקרו בבקשה באתר www.dxc.technology.

אנשי קשר

Rich Adamonis, Corporate Media Relations, +1-862-228-3481, [email protected]
Shailesh Murali, M&A and Investor Relations, +1-703-245-9700, [email protected]

מקור:DXC Technology

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI