דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Servion Global Solutions וג'קדה מאחדות כוחות כדי לבנות מרכזי שירות עם אוטומציה תחילה ולספק חוויות לקוח ללא מאמץ
Servion Global Solutions וג'קדה מאחדות כוחות כדי לבנות מרכזי שירות עם אוטומציה תחילה ולספק חוויות לקוח ללא מאמץ
חיים נוי 19/11/20 |  צפיות: 4266

Servion Global Solutions וג'קדה מאחדות כוחות כדי לבנות מרכזי שירות עם אוטומציה תחילה ולספק חוויות לקוח ללא מאמץ

סרביון וג'קדה יוצרות שותפות כדי לספק מרכזי שירות עם אוטומציה תחילה

שותפות גלובלית של ג'קדה וסרביון

אטלנטה, 18 בנובמבר 2020, :(GLOBE NEWSWIRE)

Jacada, Inc., חלוצה באוטומציה חכמה של שירות לקוחות, הודיעה על השותפה האסטרטגית החדשה שלה, Servion Global Solutions, ספקית מובילה של פתרונות מרכזי שירות וחוויית הלקוח שהמטה שלה בפרינסטון, ניו ג'רזי. השותפות מאפשרת לסרביון להפיץ, להתקין ולתמוך בכל תיק האוטומציה של שירות לקוחות של ג'קדה בכל העולם.

עסקים ממשיכים להתחרות על חוויית הלקוח יותר מאשר על המחיר או המוצר. המגיפה רק החמירה את האתגרים של המשתרכים מאחור במרוץ הזה, ואפילו המובילים בחוויית הלקוח מתמודדים עם אתגרים חדשים -- לקוחות חרדים, שינויים דרסטיים בשרשרת האספקה ועובדים שעובדים מהבית.

האימוץ של הענן, בינה מלאכותית ואוטומציה בדרך כלל נמצאים במתכונים להתאוששות והגדרה מחדש אחרי המגיפה, אבל המנהלים של מרכזי שירות חייבים להתקדם עם דפוס חשיבה של התבססות על נתונים ותוכנית של התקדמות בת קיימא, לא רק התקנה מהירה של טכנולוגיות שונות. את זה קל יותר להגיד מלבצע, ולכן ג'קדה וסרביון משתפות פעולה כדי לשים את הכוח של חבילת האוטומציה של מרכזי נתונים עם הקוד הדל של ג'קדה בידיים של היועצים והמהנדסים המהימנים של סרביון שמתכננים ומספקים פתרונות משני מצב של מרכזי שירות וחוויית הלקוח כבר יותר מ-25 שנים.

"כשמחסנית הטכנולוגיות של חוויית הלקוח, במיוחד במרכז השירות וסביבו, נעשית יותר מורכבת, מגוונת ושונה, התווכה עם הקוד הדל של ג'קדה לאוטומציה של מרכזי שירות הופכת לשימושית כדי להתאים בין איים בארגון ולהעלות את חוויית הלקוח בזמן ועלות שיא", אמר יוחאי רוזנבלט, מנכ"ל ג'קדה. "המומחיות המהימנה של סרביון בתכנון והספקת שינויים כאלה במרכזי שירות וחוויית הלקוח יוצרת שותפות שמיועדת ליצירת ערך", הוסיף.

"אנחנו נרגשים ליצור שותפות עם ג'קדה כדי להרחיב את היכולות שלנו במרכזי שירות וחוויית הלקוח באמצעות טכנולוגיות השירות בעצמי באמצעות בינה מלאכותית ואוטומציה רובוטית של תהליכים", אמר לורנט פילוננקו, מנכ"ל Servion Global Solutions. "המומחיות של סרביון בהתקנה וניהול של פתרונות טכנולוגיה יחד עם המוצרים החדשניים של ג'קדה יאפשרו לנו לשפר עוד את חוויית הלקוח והנציג בערוצים רבים, להפחית עלויות תפעוליות ולשפר את היעילות העסקית הכוללת של שירות הלקוחות או המכירות", הוסיף.

ג'קדה וסרביון שיתפו פעולה בעבר, אבל עכשיו החברות הפכו את השותפות ליותר אסטרטגית וגלובלית כדי להאיץ יוזמות של שינוי דיגיטלי עבור לקוחות שמעוניינים במיוחד להגדיל את הבינה המלאכותית השיחתית והאוטומציה הרובוטית של תהליכים בפעילות של הלקוח. הצוות הגלובלי של סרביון עבר תהליך פורמלי של אפשור והוא מוכן לעזור ללקוחות להתאים בין איים ולהעלות את חוויית הלקוח שלהם.

אודות ג'קדה

Jacada היא ספקית גלובלית של תוכנה ארגונית בתחום האוטומציה של שירות הלקוחות, עם יכולות אוטומציה רובוטית של תהליכים ובינה מלאכותית שיחתית שזכו בפרסים. הלקוחות והשותפים שלנו משתמשים ב-Jacada Interact, פלטפורמת האוטומציה עם הקוד הדל שלנו, כדי לתכנן, לבנות ולנהל נציגים חכמים וירטואליים עבור הלקוחות והעובדים שלהם. הפתרונות מתאמים בין איים ומעלים את חוויית הלקוח בתוך שבועות ללא צורך לתלוש או להחליף נכסים קיימים.

אודות Servion Global Solutions

במשך יותר מ-25 שנים, מותגים שמתרכזים בלקוחות סומכים על ג'קדה בתכנון, יישום וניהול של פתרונות מרכזי שירות וחוויית הלקוח. סרביון מספקת לעסקים פתרונות שלמים כדי לחדש בהענקת חוויות דיגיטליות תוך שימוש בטכנולוגיות הטובות ביותר שקיימות ומקסום ההשקעות הקיימות שלהם. אלף אנשי חוויית הלקוח שלנו מיישמים את הלהט והמומחיות העמוקה בתחום בכל מחזור החיים בנייה- הפעלה- מיטוב של הפתרונות. סרביון עזרה ל-600 עסקים ברחבי העולם להעניק חוויות נהדרות ללקוחות, השותפים והעובדים שלהם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://www.servion.com.

לשאלות מהעיתונות, התקשרו עם סקוט מריט באמצעות הטלפון במספר 770-361-5900 או דואל בכתובת [email protected]

תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/03b8e27b-d501-4841-8b6e-f669c2325fed

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI