דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים לידרטק מודיעה על גידול משמעותי במעורבות לקוחות, שותפויות והשקעה ב-2020
לידרטק מודיעה על גידול משמעותי במעורבות לקוחות, שותפויות והשקעה ב-2020
חיים נוי 27/01/21 |  צפיות: 1277

לידרטק מודיעה על גידול משמעותי במעורבות לקוחות, שותפויות והשקעה ב-2020

קוויבק סיטי, 27 בינואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

LeddarTech®, מובילה בטכנולוגיות חישה של מערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS) ונהיגה אוטונומית רמה 1-5, מודיעה על צמיחה בולטת ומשמעותית ב-2020.

למרות המגיפה, לידרטק, חלוצה בטכנולוגיות חישה לרכב, הגבירה את הגידול בהשקעה, יחידות שנמכרו, שותפויות סביבה, מעורבות של לקוחות אסטרטגיים ורכישות ב-2020. בנובמבר 2020 לידרטק הוכרה על ידי Tracxn בקטגוריה של שש חברות קנדיות בלבד שהן חדקרן, ש-Tracxn מגדירה כחברה עם שווי שעובר את רף המיליארד דולר, ואפילו מיליארדי הדולרים בכמה מקרים, ומהווה חלק מהעילית של מגזר הזנקי ההייטק של קנדה.

ההישגים העיקריים של 2020:

  • הגיעהלהשקעות של יותר מ-350 מיליון דולר ממובילים בענף.
  • חתמהעל חוזים עם שישה לקוחות רמה 1 ויצרני ציוד מקוריים לפיתוח תוכנת מדידהבאמצעות לידאר, היתוך חיישנים וטכנולוגיית תפיסה כדי לאפשר יישומי ADAS ונהיגה אוטונומית עם שווי חיי לקוח של יותר מ-1.5 מיליארדדולר (אמריקני), שתומכים במשפך הזדמנויות גדל של הרבה יותר מ-4.0 מיליארדדולר.
  • חתמהעל הסכמי שותפות אסטרטגית עם שלושה לקוחות רכבגלובליים דרגה 1/2 לפיתוח פלטפורמות לידאר.
  • סיפקהיותר מ-9,000 חיישני לידאר מצב מוצק במחיר נמוך ללקוחות,גידול דו ספרתי לעומת 2019.
  • הודיעהעל ייצורכמותי של Leddar™ Pixell שזכה בפרסים עםשותפת הייצור Faurecia-Clarion Malaysia.
  • הודיעהעל ההוספה של ארבע חברות טכנולוגיה גלובליות גדולות כשותפות עבודה משותפתלהספקה משותפת של פתרונות לידאר לשוק במסגרת Leddar™ Ecosystem, כולל STMicroelectronics,Flex, dSPACE ו-Ningbo Sunny Optical.לידרטק מצפה לדווח על עוד הוספות ל-Leddar Ecosystem במחצית הראשונה של 2021.
  • הרחיבהאת שיתוף הפעולה עם רנסס כדי להאיץ את הפיתוח של נהיגה אוטונומית ו-ADAS. הפלטפורמה הזאת משלבת את מחסנית הנתונים הגולמיים של היתוךהחיישנים וטכנולוגיית הלידאר של לידרטק המובילות בתעשייה עם R-CarV3U שהושקה לאחרונה של רנסנס -- מערכת עלשבב ASIL D הטובה מסוגה למערכות ADAS ונהיגה אוטונומית.
  • האיצהפתרונות חישה לרכב באמצעות שתי רכישות:
    • Phantom Intelligence:הרכישה הזאת קידמה את האסטרטגיה של לידרטק לצרף ולאחד טכנולוגיות חישה לרכב,ולאפשר לחברה להציע פתרונות מקיפים ללקוחות שלנו בעלות נמוכה יותר.
    • VayaVision:הרכישה הזאת הוסיפה אבן בניין חיונית על ידי שילוב של היתוך חיישניםוטכנולוגיית חישה עם הפלטפורמה המוכחת של לידרטק LeddarEngine™. הפלטפורמה LeddarEngine שמבוססת על ארכיטקטורת תוכנה פתוחה יחד עם LeddarVision™ מאפשרת ללידרטק לתת מענה לצורך של הלקוחות בפתרונות חישהשלא תלויים בחומרה, מדרגיים וניתנים להתאמה לכל תצורה של רכב וחיישנים.

הרכישות של VayaVision ו-Phantom Intelligence, יחד עם יותר מעשור של מומחיות בטכנולוגיות ADAS ונהיגה אוטונומית רמות 1-5 פורצות דרך, מפגינות את המחויבות של לידרטק לחדשנות מתמשכת ושירות ללקוחות שלנו ברמה 1-2, יצרני ציוד מקוריים וניידות אוטונומית.

לידרטק גם הרחיבה את הפעילות בישראל וחיזקה את הצוות ההנדסי הקיים במהנדסי בינה מלאכותית ולמידת מכונה מהשורה הראשונה.

"2020 הייתה השנה הכי מאתגרת בהיסטוריה הקרובה, אבל עמידה באתגרים היא בדנ"א של לידרטק", אמר מר שארל בולנז'ה, מנכ"ל לידרטק. "אנחנו מאוד גאים בהתקדמות שלנו כארגון ובאמון שהלקוחות והשותפים האסטרטגיים שלנו נתנו בנו", סיכם מר בולנז'ה.

"הלקוחות והשותפים שלנו מכירים בכך שהם יכולים לסמוך על המומחיות הנטועה של לידרטק בפתרונות חישה שהושגה במשך יותר מעשר שנים של ניסיון חלוצי" אמר מר פרנץ סאינטלמי, נשיא ומנהל התפעול של לידרטק.

אודות לידרטק

LeddarTech לידרטק היא מובילה בפלטפורמות חישה סביבתית לרכב אוטונומי ומערכות עזר מתקדמות לנהג. לידרטק שהוקמה ב-2007 התפתחה לחברת חישה סביבתית מקצה לקצה מקיפה על ידי שהיא מאפשרת ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים לאורך כל שרשרת הערך של מגזרי השוק של הרכב והניידות. באמצעות פלטפורמת היתוך החיישנים והתפיסה שלה LeddarVision™ ופתרון פיתוח הלידארים המשתלם, מדרגי ורב תכליתי שלה ללידארים מצב מוצק ברמת רכב המבוסס על LeddarEngine™, לידרטק מאפשרת למשלבי מערכות רכב רמה 1-2 פתרונות חישה עם מחסנית שלמה לרמות אוטונומיה 1-5. הפלטפורמה הזאת מותקנת באופן פעיל ביישומים של שאטלים, משאיות, אוטובוסים, רכב משלוחים, ערים/ מפעלים חכמים ורובוטקסי אוטונומיים. החברה אחראית לכמה חידושים בפתרונות חישה מרחוק בחזית הקידמה ברכב וניידות, עם יותר מ-95 טכנולוגיות עם פטנטים (שהוענקו או תלויים ועומדים) שמחזקים את היכולות של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית.

למידע נוסף על לידרטק, בקרו בבקשה באתר www.leddartech.com וגם: LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube..

ליצירת קשר:

Daniel Aitken, Vice-President, Global Marketing, Communications, and Product Management, LeddarTech Inc.
Tel.: + 1-418-653-9000 ext. 232
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI