דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Rhythm Pharmaceuticals ו- Medison Pharma חוברות למסחור ™ IMCIVREE (setmelanotide) בישראל
Rhythm Pharmaceuticals ו- Medison Pharma חוברות למסחור ™ IMCIVREE (setmelanotide) בישראל
חיים נוי 24/07/21 |  צפיות: 826

Rhythm Pharmaceuticalsו- Medison Pharma חוברות למסחור ™ IMCIVREE (setmelanotide) בישראל

בוסטון ופתח תקוה, 22 ביולי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Rhythm Pharmaceuticals, Inc (Nasdaq: RYTM), חברת ביופארמה בשלב מסחרי שהתחייבה לשנות את דרך הטיפול באנשים החיים עם מחלות גנטיות נדירות של השמנת יתר, ומדיסון פארמה, שותפה מסחרית מובילה לטיפולים חדשניים ביותר בשווקים בינלאומיים, הודיעו היום על הסכם הפצה בלעדי עבור מדיסון למסחור הקולטן melanocortin-4 (MC4)המלנוקורטין-4 IMCIVREE™ (setmelanideotot) של רית'ם בישראל.

IMCIVREE אושרה בנובמבר 2020 על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לניהול משקל כרוני בחולים מבוגרים וילדים בני 6 ומעלה עם השמנת יתר עקב פרופיומלאנוקורטין (POMC), פרופרוטאין המרה subtilisin / kexin סוג 1 (PCSK1) או חוסר בקולטן לפטין (LEPR) שאושר על ידי בדיקות גנטיות.

"אנו מחויבים לספק IMCIVREE לאנשים החיים עם מחלות גנטיות נדירות של השמנת יתר ברחבי העולם, ואנו מאמינים כי מדיסון תהיה שותפה חזקה בעת שאנו מרחיבים את טביעת הרגל המסחרית שלנו לתוך ישראל", אמר יאן מאזאבראוד, סגן נשיא בכיר של רית'ם וראש הפעילות הבינלאומית. "למדיסון יש פלטפורמה חזקה ורקורד של קידום תוכניות בהצלחה באמצעות תהליכי רישום והחזר, ואנו מצפים לעבוד יחד על מנת להביא IMCIVREE לחולים עם POMC, PCSK1 והשמנת יתר עקב מחסור ב-LEPR."

"השותפות שלנו עם רית'ם משקפת את המחויבות המשותפת שלנו לשיפור חייהם של חולים הסובלים ממחלות גנטיות נדירות ומסכנות חיים באמצעות טיפולים חדשניים ביותר", אמר מאיר יעקובסון, מייסד ומנכ"ל מדיסון פארמה. "IMCIVREE משתלב באופן מושלם בניצע התרופות החדשני שלנו, ואנו מצפים לספק למטופלים ולרופאים את הטיפול הנחוץ הזה".


השמנת יתר עקב POMC, PCSK1 או מחסור ב-LEPR הן מחלות נדירות במיוחד הנגרמות על ידי וריאנטים בגנים POMC, PCSK1 או LEPRהפוגעים במסלול הקולטן MC4, שהוא מסלול בהיפותלמוס האחראי על ויסות הרעב, הוצאות האנרגיה וכתוצאה מכך משקל הגוף. אנשים החיים עם השמנת יתר עקב POMC, PCSK1 או LEPR בחוסר נאבקים ברעב קיצוני שאינו יודע שובע החל מגיל צעיר, וכתוצאה מכך נרשמת התפרצות מוקדמת של השמנת יתר חמורה. כקולטן אגוניסט MC4, IMCIVREE נועד לשחזר את פעילות מסלול הקולטן MC4 הלקוי, הנובע מליקויים גנטיים במעלה הזרם של קולטן MC4.

אודות Rhythm Pharmaceuticals


רית'ם היא חברה ביופארמה בשלב מסחרי המחויבת לשינוי פרדיגמת הטיפול עבור אנשים החיים עם מחלות גנטיות נדירות של השמנת יתר. התרופה במרשם של החברה, IMCIVREE™ (setmelanotide), אושרה בנובמבר 2020 על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לניהול משקל כרוני בחולים מבוגרים וילדים בני 6 ומעלה עם השמנת יתר עקב מחסור ב- POMC, PCSK1 או LEPR שאושר על ידי בדיקות גנטיות. IMCIVREE הוא הטיפול הראשון אי פעם שאושר על ידי ה-FDA למחלות גנטיות נדירות אלה של השמנת יתר. רית'ם מקדמת תוכנית פיתוח קליני רחב עבור setmelanotide במחלות גנטיות נדירות אחרות של השמנת יתר. החברה ממנפת את ה-"Rhythm Engine" ואת מאגר הדנ"א הגדול ביותר הידוע להשמנה - כיום עם כ-37,500 דגימות רצף - במטרה לשפר את ההבנה, האבחון והטיפול באנשים החיים עם השמנת יתר חמורה עקב ליקויים גנטיים מסוימים. החברה ממוקמת בבוסטון, מסצ'וסטס.

אודות Medison Pharma

מדיסון היא חברת פארמה גלובלית המתמקדת במסחור טיפולים חדשניים ביותר לחולים בשווקים בינלאומיים. באמצעות מינוף רקורד של למעלה מ-25 שנה ושותפויות עם חברות ביוטכנולוגיה מובילות, מדיסון מספקת קשת שלמה של שירותים משולבים לחברות המעוניינות לבסס נוכחות בשווקים בינלאומיים. מדיסון מנהלת גם זרוע מיזמים תאגידית עם צוות מחקר והערכה ייעודי, המתהדר במומחיות מדעית ומסחרית עמוקה. למידע נוסף, בקרו ב-https://www.medisonpharma.com.

IMCIVREE™ (setmelanotide) אינדיקציה


IMCIVREE מיועד לצורך ניהול משקל כרוני בחולים מבוגרים וילדים בני 6 שנים ומעלה עם השמנת יתר עקב proopiomelanocortin (POMC), פרופרוטאין המרה subtilisin / kexin סוג 1 (PCSK1), או חוסר בקולטן לפטין (LEPR). אבחנה זו חייבת להיות מאושרת באמצעות בדיקות גנטיות המציגות גרסאות של גנים POMC, PCSK1,אוLEPRהמתפרשים כפתוגניים, ככל הנראה פתוגניים, או בעל משמעות לא ברורה (VUS).

מגבלות השימוש


IMCIVREE אינו מיועד לטיפול בחולים עם התנאים הבאים, מכיוון ש- IMCIVREE לא צפוי להיות יעיל עבורם:

  • השמנתיתר עקב חשד ל-POMC, PCSK1, או חוסר ב-LEPR עם POMC, PCSK1, אוגרסאות LEPRמסווג שפיר או ככל הנראה שפיר;
  • סוגיםאחרים של השמנת יתר שאינם קשורים למחסור ב- POMC, PCSK1 או LEPR, כוללהשמנת יתר הקשורה לתסמונות גנטיות אחרות והשמנת יתר כללית (פוליגנית).

מידע חשוב בנושא בטיחות

אזהרות ואמצעי זהירות

הפרעה בעוררות מינית: תופעות לוואי מיניות עלולות להתרחש בחולים שטופלו ב- IMCIVREE. זקפת פין ספונטנית אצל גברים ותופעות לוואי מיניות אצל נשים התרחשו במחקרים קליניים עם IMCIVREE. יש להורות לחולים שיש להם זקפה שנמשכת יותר מ -4 שעות לפנות לטיפול רפואי חירום.

דיכאון ומחשבות אובדניות: תרופות מסוימות המכוונות למערכת העצבים המרכזית, כגון IMCIVREE, עלולות לגרום לדיכאון או למחשבות אובדניות. יש לפקח על חולים לאיתור התפרצות חדשה או החמרה של דיכאון. יש לשקול להפסיק הטיפול ב-IMCIVREE אם חולים חווים מחשבות אובדניות או התנהגויות שכאלה.

פיגמנטציה בעור והכהיה של Nevi קיים מראש: IMCIVREE עלול לגרום פיגמנטציה מוגברת כללית בעור והכהיה של nevi קיים בשל השפעתו הפרמקולוגית. אפקט זה הוא הפיך עם הפסקת התרופה. יש לבצע בדיקת עור גוף מלאה לפני התחלת הטיפול ומעת לעת במהלך הטיפול עם IMCIVREE על מנת לפקח על נגעים פיגמנטריים קיימים וחדשים בעור.

הסיכון לתופעות לוואי חמורות עקב בנזיל אלכוהול משמר ב Neonates ותינוקות במשקל לידה נמוך: IMCIVREE אינו מאושר לשימוש בפעוטות או תינוקות.

תופעות לוואי

  • תופעותהלוואי הנפוצות ביותר (שכיחות ≥23%) היו תגובות במיקום ההזרקה, היפרפיגמנטציה בעור, בחילה, כאבי ראש, שלשולים, כאבי בטן, כאבי גב, עייפות, הקאות, דיכאון, זיהום בדרכי הנשימההעליונות, וזקפתפין ספונטנית.

שימוש באוכלוסיות ספציפיות


יש להפסיק את הטיפול ב-IMCIVREE כאשר מזוהה הריון אלא אם כן היתרונות של טיפול עולים על הסיכונים הפוטנציאליים לעובר.

טיפול ב- IMCIVREE אינו מומלץ לשימוש בזמן ההנקה. על מנת לדווח על תופעות לוואי חשודות, צור קשר עם Rhythm Pharmaceuticals ב- +1 (833) 789-6337

או עם ה-FDA ב-1-800-FDA-1088, או www.fda.gov/medwatch

ראו פרטי מרשם מלאיםעבור IMCIVREE.

ליצירת קשר:

Corporate Contact:
David Connolly
Head of Investor Relations and Corporate Communications
Rhythm Pharmaceuticals, Inc.
857-264-4280
[email protected]

Investor Contact:
Hannah Deresiewicz
Stern Investor Relations, Inc.
212-362-1200
[email protected]

Media Contact:
Adam Daley
Berry & Company Public Relations
212-253-8881
[email protected]

Medison Contact:
Maya Nix
Corporate Communications Lead
+972-3-925-0349
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI