דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Upfield מכריזה על התחייבויות להפחית את הרעב העולמי על ידי תמיכה בחקלאים קטנים
Upfield מכריזה על התחייבויות להפחית את הרעב העולמי על ידי תמיכה בחקלאים קטנים
חיים נוי 24/09/21 |  צפיות: 1119

Upfield מכריזה על התחייבויות להפחית את הרעב העולמי על ידי תמיכה בחקלאים קטנים

במקביל, חברת המזון הצמחית הגדולה בעולם משיקה את דו"ח ה-ESG הראשון שלה

אמסטרדם, 23 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

לקראת פסגת מערכות המזון של האו"ם בניו יורק, Upfield, היצרנית המובילה בעולם של חמאות על בסיס צמחי, מרגרינות, קרמים וגבינות, הודיעה על מחויבותה לשפר את פרנסתם של 140,000 חקלאים קטנים ויזמים מבוססי צמחים. כחלק ממחויבות זו, Upfield הפכה לחתומה על שבועת אפס רעב, בהובלת הברית העולמית לשיפור התזונה (GAIN). התחייבות מתואמת זו של המגזר הפרטי נועדה להתמודד עם משבר הרעב העולמי, שלצערנו עולה ללא הפוגה עם עד 811 מיליון איש רעבים בעולם ב-2020 – כלומר אחד מכל עשרה אנשים הסובלים משום שלא הייתה להם גישה לצורך בסיסי ביותר ולצדק הבסיסי ביותר של מזון. משבר הבריאות COVID-19 החמיר עוד יותר את המצב.

כחלק מהתחייבויותיה, Upfield משקיעה בשני פרויקטים בקניה הכפרית – תוך התמקדות בשרשראות האספקה של בוטנים וקנולה (לפתית). פרויקטים אלה תומכים בשאיפה של התחייבות אפס רעב; כדי למגר את הרעב העולמי עד 2030.

בהתייחסו למחויבות של Upfield להתחייבות אפס רעב, דיוויד היינס, מנכ"ל Upfield Groupאמר, "שינוי מערכות מזון חיוני כדי להשיג ביטחון תזונתי, לשפר את התזונה ולשים דיאטות בריאות בהישג יד של כל. ב-Upfield, אנו מאמינים כי מעבר קולקטיבי לתזונה צמחונית יותר הוא השינוי הדרוש לנו כדי להשיג טרנספורמציה במערכת המזון ולשפר את הגישה למזון מזין במחיר סביר. לכן דו"ח ה-ESG החדש שלנו מתייחס לאזורים שבהם אנו מאמינים שנוכל להשפיע הכי הרבה, בקצב."

הגדלת החוסן של שרשראות האספקה של קנולה

Upfield מרחיבה את תמיכתה במחזיקים קטנים קנייתים מקומיים בכך שהיא מסייעת להם לגדל קנולה כיבול סיבובי, מה שמגדיל את הכנסותיהם ומשפר את החוסן של שרשראות האספקה שלהם. הפרויקט גדל מ-500 חקלאים ב-2015 ל-7,500 חקלאים כיום והוא עדיין מתרחב. הפרויקט כולל תוכנית הכשרה לחקלאים בחקלאות חכמה אקלימית כדי להבטיח את פרנסתם בתוך האתגר של התחממות כדור הארץ. שמן קנולה הוא מרכיב מרכזי בממרח Blue Band™של Upfield. נכון לעכשיו, 80% משמן הקנולה במרווחי Blue Band של Upfield במזרח אפריקה מגיע מיוזמת המקור המקומית הזו, ול- Upfield יש מטרה להשיג 100% בשנת 2023.

תמיכה בחקלאים לגידול בוטנים באיכות גבוהה

Upfield תומכת ב- NAFAKA, שיתוף פעולה חקלאי קנייתי, המספק מקור הכנסה חדש בגידול בוטנים ומסייע לספק את המשאבים הדרושים לגידול בוטנים באיכות גבוהה בהצלחה. בקניה, בעיה נפוצה עם גידול בוטנים היא Aflatoxins, אשר יכול לפגוע בתפוקת בוטנים. Upfield פועלת כדי לספק תעריף מוזל עבור תשומות חקלאיות הדרושות כדי להשיג שרשראות אספקה ללא אפלטוקסין ומבטיחה הכנסה במיקור בוטנים לחקלאים הקטנים המעורבים. הבוטנים האיכותיים המיוצרים על ידי קואופרטיב NAFAKA ישמשו ב- Blue Band™ של Upfield בחמאת בוטנים, אשר פופולרי בקניה ובשווקים אחרים במזרח אפריקה.

שני הפרויקטים מהווים חלק מאסטרטגיית ה-ESG הרחבה יותר של Upfield, המתארת חבילה של יוזמות ויעדים אחרים שנועדו לתמוך במעבר בר-קיימא ל"עתיד טוב יותר המבוסס על צמחים", במטרה:

*עידוד 1 מיליארד אנשים אשר בוחרים מוצרים טעימים על בסיס צמחי על ידי התחייבות להניע אימוץ על בסיס צמחי באמצעות השקעה במותגים תכליתיים, חדשנות, טבעיות והרחבת קטגוריה.

*השפעה חיובית על חייהם של 200 מיליון בני אדם על ידי אספקת מוצרים בריאים, זולים ונגישים יותר, שוות ערך, אם לא טובים יותר מעמיתיהם החלביים הן בטעם והן בביצועים.

*שיפור 140,000 פרנסה והגעה ל-5 מיליון שפים על ידי התחייבות לתוכניות, מענקים ויוזמות שיתמכו בהם כדי להתקדם לעבר עתיד על בסיס צמחי.

*להשיג "טוב יותר מאפס נטו" עד 2050 ולהתחייב ל- 95% מהאריזות שלנו להיות נקיות מפלסטיק עד 2030, כמו גם לחיזוי אחראי של 100% מהמרכיבים שלנו ללא בירוא יערות או ניצול.

אתם יכולים לקרוא עוד על ההתחייבויות של Upfield כאן: www.upfield.com/purpose\

הערות לעורכים:

אודות Upfield

ב-Upfield, אנו הופכים אנשים לבריאים ומאושרים יותר עם מוצרי תזונה טעימים ומבוססים על צמחים שטובים יותר לכדור הארץ. כחברה גלובלית מבוססת צמחים, Upfield היא היצרנית #1 של ממרחים וגבינות על בסיס צמחי עם יותר מ -100 מותגים, כולל מותגים אייקוניים כמו FLORA, RAMA, BLUEBAND, PROACTIV, BECEL, I CAN’T BELIEVE IT’S NOT BUTTER, COUNTRY CROCK, ו- VIOLIFE. עם המטה באמסטרדם, אנו מוכרים את המוצרים שלנו ביותר מ-95 מדינות ויש לנו 14 אתרי ייצור ברחבי העולם. החברה מעסיקה למעלה מ-4,200 שותפים. מאז 1871, אנחנו הסמכות בקטגוריית הממרחים שנותנת לנו ניסיון, ידע והשראה שאין שני להם. אנו מתמקדים בהובלה בעידן חדש זה המתמקד באספקת מוצרים בריאים יותר טעימים, באיכות מעולה ועוזרים לנו להגשים את החזון שלנו ליצירת "עתיד טוב יותר המבוסס על צמחים". לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו באתר האינטרנט שלנו www.Upfield.com.

על ההתחייבות

התחייבות המגזר הפרטי אפס רעב היא פלטפורמה מרובת בעלי עניין של שיתוף פעולה ופעולה עם מטרה אחת של סיום הרעב לטוב. היא כוללת עסקים הנתמכים על ידי החברה האזרחית, ממשלות מדינה חברות וארגונים בינלאומיים. כל אחד מהשחקנים מספק התחייבות במסגרת הארגון שלו. האופי הגמיש וההתנדבותי של ההתחייבות הוא כוחה שכן הוא יוצר פלטפורמה לשיתוף פעולה עבור שחקנים שלא בהכרח היו עובדים יחד בעבר.

1 State of Food Security and Nutrition in the World (SOFI 2021) report

לפרטים נוספים:

Susannah Moore

Upfield Europe BV

07909686870

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI