דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים גופשופ רוכשת את Dotgo, פלטפורמת ה-RCS המובילה
גופשופ רוכשת את Dotgo, פלטפורמת ה-RCS המובילה
חיים נוי 24/09/21 |  צפיות: 840

גופשופ רוכשת את Dotgo, פלטפורמת ה-RCS המובילה

הרכישה תעזור לגופשופ להפוך למובילה בתחום ה-RCS (שירותי תקשורת עשירים), ולחזק את פלטפורמת המיסור השיחתי מבוסס ה-IP שלה

Dotgo תעזור בנוסף לגופשופ להאיץ את הצמיחה שלה באפריקה

סן פרנסיסקו, ברקלי הייטס, ניו ג'רזי, 23 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

גופשופ (Gupshup), המובילה בתחום המיסור השיחתי, הכריזה שהיא רכשה את Dotgo שהמטה שלה ממוקם בניו-ג'רסי. Dotgo היא מובילה גלובלית במיסור עסקי על בסיס RCS (RBM), עם טכנולוגיות זוכות פרסים כמו RichOTP, RichSMS, Bot Store ו-MaaP (Messaging as a Platform) שמקדמות את הצמיחה של RBM. Dotgo, שותפה חזקה של גוגל, Mavenir, Synchronoss, וודפון ואורנג', מנהלת RBM במספר שווקים ומתפעלת את רכזת ה-RBM הגדולה בעולם עם קישוריות גלובלית למשתמשי RCS בכל רחבי העולם. Dotgo ממוקמת באופן ייחודי כדי לעזור למותגים לשלב, באמצעות ממשקים פשוטים, את ערוץ ה-RCS אל תוך מערך התקשורת שלהם עם הלקוחות, לצורך מכירות, תמיכה, שירותים או תהליכים עסקיים אחרים.

Dotgo, עם העוצמה של קבוצת ההקמה לה היסטוריה עשירה של חדשנות טכנולוגית, היא בוגרת המחזור ה-6 של המאיץ IIT Startups. היא צמחה במהירות בשנת 2021 כשתחום ה-RCS זכה להאצה בצפון אמריקה, אירופה, הודו, ברזיל וניגריה. ה-MaaP של Dotgo, המוצעת בשותפות עם פלטפורמת Google Jibe, ומשולבת בה מראש, נבחרה לתפעול מסגרת ה-RBM במספר מפעילות רשת סלולרית. Dotgo הייתה תורמת מובילה ב-Mobile Ecosystem Forum ו-GSMA בהיבט של הגדרת תקנים ותהליכים למיסור עסקי על בסיס RCS.

Dotgo תחזק באופן משמעותי את פלטפורמת המיסור השיחתי של גופשופ המאפשרת לעסקים ולמפתחים לבנות חוויות לקוח עשירות. גופשופ מתכננת בנוסף למנף את הניסיון החזק והנוכחות של Dotgo באפריקה כי להתרחב באזור זה.

"חוויות שיחה הופכות למפתח באינטראקציות בין עסקים ללקוחות, וערוץ מיסור מבוסס RCS הוא מאפשר קריטי לכך", אמר ביראד שת', מייסד ומנכ"ל גופשופ. "חדשנות המוצר, הנעת השוק ומנהיגות החשיבה של Dotgo באקו-סיסטם של ה-RCS באמת מרשימה. יחד נוכל להציע מגוון רחב יותר של פתרונות מיסור שיחתי לעסקים ולמפתחים. אנו נרגשים לצרף אותם למשפחת גופשופ".

"מיסור עסקי מבוסס RCS ישנה את הדרך בה עסקים מתקשרים עם לקוחותיהם. הקמנו את Dotgo כדי ליצור ממשקי תכנות שמקלים על מותגים ושחקנים אחרים באקו-סיסטם לאמץ RCS, תוך טיפול והסתרה של כל מורכבות הקצה האחורי מהלקוחות שלנו. עם התוספת של RCS, Gupshup ללא ספק תהיה חברת המיסור מבוסס ה-IP החזקה ביותר, ובכך היא מסייעת לנו להאיץ את משימתנו", אמר אינדרפאל סינג' מאמיק, מייסד ומנכ"ל Dotgo.

"אנו מברכים את Dotgo וגופשופ על הרכישה הזו. עבדנו בשיתוף פעולה הדוק עם Dotgo, והתרשמנו מאוד מאיכות המוצרים והשירותים שלהם. אנו מצפים להרחיב את מערכת היחסים שלנו כאשר צוות Dotgo יהפוך להיות חלק מגופשופ ", אמרה ג'והאנה קולר, מנהלת שותפויות, מוצרי תקשורת, גוגל.

"לצוות של Dotgo היה חזון בזיהוי הפוטנציאל של RCS בתקופה בה היא זכתה למעט אימוץ. אנו מברכים אותם על בניית המוצרים מובילי התעשייה שאומצו על ידי לקוחות ברחבי העולם, בדיוק בעת ש-RCS ממריאה. ההימור שלהם הוכח כיציב, והשילוב עם חברה יוצאת דופן כמו גופשופ ייצור הצעת ערך חזקה בהרבה עבור השוק", אמר נארן גופטה, מנכ"ל Nexus Venture Partners.

RCS יהיה ערוץ המפתח בפלטפורמת המיסור השיחתי של גופשופ, וישלים 30 ערוצי מיסור אחרים הזמינים ללקוחות באמצעות ממשק המיסור היחיד של גופשופ. RCS, חלק מתקן 5G, הוא הדור הבא של הודעות הסמס והוא כולל תמונות, שמע, וידאו ונוכחות, בשילוב אבטחה והצפנה משופרים. הודעות RCS מועברות לאפליקציות מיסור טבעיות כגון Google Business Messages ו-Samsung Messages בטלפוני Android. RCS Business Messaging משתמש בתכונות העשירות והאינטראקטיביות של RCS כדי לאפשר מיסור ממותג ומאובטח. RCS היא פלטפורמה הזמינה ברחבי העולם עם למעלה מ-600 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, כולל כ-20% ממשתמשי הטלפונים החכמים בהודו.

אודות Dotgo

Dotgo®, המובילה הגלובלית בשוק ה-RCS, בונה את הממשקים ואת פלטפורמות הענן להם נזקק עולם בו כל עסק חייב נוכחות באפליקציות הודעות מיידיות, בדיוק כמו שיש לו אתר אינטרנט ואפליקציה לטלפון. הממשקים והשירותים של Dotgo מאפשרים למותגים ולמפתחים לבנות חוויות שיחה שמשנות את האינטראקציות עם הלקוחות, ועוזרות למפעילות מובייל להשיק, לנהל וליצור הכנסות מ-RBM. Dotgo היא הספקית של Dotgo Bot Store, האוסף הגדול ביותר והראשון בעולם של בוטים עבור RCS ו-WhatsApp, Dotgo MaaP, RichOTP, RichSMS ושל RBM Hub. Dotgo היא שותפה של גוגל, ספקית פתרונות של WhatsApp Business, וחברה ב-Mobile Ecosystem Forum. למידע נוסף בקרו ב-www.dotgo.com. Bot Store, Dotgo ו-RichOTP הם סימנים מסחריים רשומים של Dotgo Systems Inc בארצות הברית ובתחומי שיפוט אחרים.

אודות Gupshup

גופשופ (Gupshup) מאפשרת מעורבות טובה יותר של הלקוחות באמצעות מסר שיחתי. גופשופ היא פלטפורמת המסר השיחתי המובילה, והיא מעבירה מעל 6 מיליארד הודעות בחודש. אלפי עסקים גדולים וקטנים ברחבי ורטיקאלים בשווקים מתפתחים משתמשים בגופשופ כדי לבנות חוויות שיחה הקשורות לשיווק, מכירות ותמיכה. הפלטפורמה המובילה של גופשופ מספקת ממשק API יחיד לביצוע שיחות ליותר מ-30 ערוצים, ערכת כלים עשירה לבניית חוויית שיחה עבור כל תרחיש שימוש, ורשת של שותפויות בשוק המתפתח של ערוצי הודעות, יצרני מכשירים, מפתחים ומפעילים. עם גופשופ עסקים הפכו את השיחות לחלק בלתי נפרד מהצלחה במעורבות הלקוחות שלהם. לגופשופ נוכחות בהודו, אמריקה הדרומית, דרום מזרח אסיה, המזרח התיכון, מזרח אירופה, אפריקה וארצות הברית. בקרו באתר www.gupshup.io. שוחחו עם הבוט של גופשופ.

אנשי קשר

Press
Richard Laermer
RLM PR

[email protected]

(212) 741-5106 x 216

מולטימדיה:

Logo



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI