דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים אלו דגשים חשובים כשמקימים חנות וירטואלית באינטרנט
אלו דגשים חשובים כשמקימים חנות וירטואלית באינטרנט
דוד כהן 18/11/21 |  צפיות: 3284

בוא נודה באמת, המטרה המרכזית של כל עסק היא לקדם מוצר או שירות שהוא מעניק, כדי שיכירו אותו, יאהבו אותו ויסמכו עליו. האתר שאתה מתכוון להקים הוא אחת הדרכים הטובות ביותר כיום להשיג את המטרה הזו. אם נבדוק את המספרים של המחקרים האחרונים בתחום בניית אתרי האינטרנט, באין מדובר באתר חנות וירטואלית או באתר תדמיתי המציע שירותים שונים, נראה שבעצם הוכח שאתרים אשר השקיעו בעיצוב ראוי, השיגו שיפור מהותי בתנועה לאתר שלהם. אולי קשה להאמין שמשהו שקשור לנושא שטחי לכאורה, יכול להשפיע על האתר שלך. יש לא מעט סיבות, אשר בעטיין גולשים ברשת מבקרים דווקא באתרים מעוצבים ומנהלים דיאלוג מיידי עם האתר ואתן את החשובים ביותר:

ניווט - אולי אחד הנושאים החשובים ביותר באתר הוא הניווט. ניווט הוא בהחלט סיבה אשרבגללה יקום או יפול אתר מכירות באינטרנט, במיוחד אם האתר הוא בעל עמודיםרבים. הניווט הוא מה שמאפשר את המעבר בין התפריטים והדפים השונים וכאשר הואברור וקל לשימוש, הוא יאפשר לגולש לעבור בין העמודים בצורה חלקה בכל האתר.בבניית אתרים בהתאמה אישית, עלול המעצב להיסחף ולהשקיע במראה מצועצע, עלחשבון הפשטות, אך אין ניווט "פשוט מדי", כשזה נוגע לנוחות גלישה.מה שצריך להוביל אתכם בנושא הניווט הוא שניווט באתר המכירות אמור להיות כל-כךפשוט, עד שגם אמא שלכם יכולה להשתמש בו.

עקביות המותג - אם החברה שלכם משתמשת באופן קבוע בלוגו, אשר מופיעבנייר המכתבים שלכם, בקבלות, בתעודות המשלוח וכו', אתם חייבים לדאוג שאם אתם מקימים חנות וירטואלית באינטרנט, אזהלוגו והמיתוג שלכם יופיעו גם בחנות המקוונת, בדיוק באותה הצורה. חשוב מאודלגולשים באתר המכירות שלכם, שיוכלו לזהות את הלוגו שלכם בכל צורת תקשורת, כדילהתחבר אל הלוגו ואל ההתקשרות שאתם מבצעים, תמיד. לעיתים, כאשר חברה משנה אתהלוגו שלה, היא גורמת לגולש תחושה של חוסר עקביות ובלבול והתוצאה היא תחושהשלילית כלפי החברה שלכם.

בהתייחסות לנושא הלוגו, צריך לשים דגש כי ערכת הצבעים שבהם משתמשים באתר,תהיה בנויה על גוונים נעימים לעין, לא מבריקים מדי ובנויים בחלקם על הצבעיםהמופיעים בלוגו, כדי ליצור זרימה ויזואלית נעימה יותר.

תבניות הקריאה וקידום האתר - רוב הגולשים באתרי האינטרנטוחנויות וירטואליות מעדיפים לקרוא את העמודים הכתובים כמו בקריאת ספר, מלמעלהלמטה ומימין לשמאל (אם זה בעברית). בתהליך בניית אתר מעוצב, הנושא נלקחבחשבון ומעצבי אתרים מקצועיים מקפידים לפרסם את המידע החשוב ביותר בדף, בצדימין, בחלקו העליון. התבנית הזו אמורה להעביר את המסר לגולשים באתר שלכם, כךשיהפכו ללקוחות פוטנציאליים. אך מי שלא עוסק בבנית אתרים מעוצבים ונמצאבתחום, אינו יודע שפרסום מידע חשוב בדיוק בדרך הזו, גם משפר לאין ארוך אתקידום האתר שלכם במנוע החיפוש.

כאשר אתם מכניסים מידע הקשור לחברה שלכם בדף בחנות הווירטואלית שלכם, מנועי החיפוש, כמו גוגל ואחרים יכולים "להבין" את האתר שלכם בקלות רבה יותר, להעלות אותו בדירוג האתרים בדף התוצאות, כך שיותר גולשים יוכלו לראות את שמו בחיפוש.

תוכן - חשיבות התוכן, בין אם בבניית חנות וירטואלית או אתר תדמיתי לא קשורה אךורק לנושא החומר הנקרא בצורה ברורה. המסרים צריכים להיות מועברים לגולש בצורהקצרה ועניניינית, אך גם נעימה ומסבירת פנים (הכל תלוי במוצר ובשירות שאתםמעניקים). עזרו לקורא לזכור את הרעיון שאתם מוכרים בקלות רבה יותר. בנוסף על זה,גם כאשר אתם מכניסים יותר מדי מידע בעמוד אחד, העמוד יראה עמוס ויזואליתויקשה על המבקרים באתר גם פסיכולוגית, היות והוא עלול לגרום להם לשעמוםמקריאה אינסופית.

אם אתם מחלקים את המידע, חשוב ככל שיהיה, בין העמודים, אתם מאפשרים למעצב האתר להכניס את הטקטס לתוך העיצוב ויוצרים חללים ריקים, הגולש יכול מדי פעם לתת מנוחה לעיניים ולהמשיך לקרוא.

אמון וקשר - בנייה של אמון בינך ובין הלקוח הפוטנציאלי שלך היאחשובה ביותר, אך לא תוכל להשיג את זה אם לא תכיר אותם ואת מה שחשוב להם.פעולות טקטיות יכולות להוות דיאלוג עם הגולשים ומאפשרות לך ללמוד יותר עלהצרכים שלהם. זו דרך נפלאה גם ללמוד מה באתר החנות שלך משרת את המטרה ומהלהסיר. לכן, הקפדה על אפשרויות רבות ככל האפשר של יצירת קשר ותחושה שלזמינות, יבטיחו שהגולשים ירצו לחזור לאתר ולעשות אתך עסקים וגם להרגיש כימתייחסים אליהם באופן אישי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד כהן

מיזם גרופ בניית אתרי מכירות באינטרנט עם שיווק באינטרנט להצלחת המכירות.



 


מאמרים נוספים מאת דוד כהן
 
על שעוני מייקל קורס לגברים ולנשים וההבדלים ביניהם
23/07/23 | אופנה
גם לגבר וגם לאישה, שעוני מייקל קורס אופנתיים ואלגנטיים עם פונקציונאליות מתקדמת. בואו לבחור את השעון שלכם.

ככה תבחרו שעון יד לכל אירוע ולכל סביבה
18/06/23 | אופנה
זהב או כסף, מחוגים או דיגיטלי, אלגנטי או ספורטיבי? ככה תתאימו את שעון היד שלכם לאירוע הקרוב.

גיוס עובדים בעסקים קטנים ובינוניים כחלק מהצלחת החברה
בעסק קטן ובינוני, הליך גיוס העובדים חשוב במיוחד. גיוס נכון יביא לעובדים מסורים שישארו בעסק לאורך זמן והצלחת העסק תגדל. קיראו כיצד לעשות את זה נכון.

גיוס עובדים שנעשה בצורה חכמה ומחזיק לאורך זמן
מהו גיוס עובדים, איך עושים השמה בצורה נכונה שתחזיק לאורך זמן ומדוע גיוס חשוב להצלחת העסק.

הכל על חנות וירטואלית באינטרנט - מהי חנות מקוונת, היתרונות שלה וטיפים להצלחה
כל מה שחשוב לדעת על חנות אינטרנטית. מהי בכלל חנות מקוונת? מה היתרונות שלה על פני חנות פיסית? איך להצליח במכירות בחנות הווירטואלית? הכנסו לקריאה.

תאורה לבית ובחירת מנורות לפי חדרים
ככה תשלבו תאורה לבית ולחדרים השונים בצורה חכמה, כדי ליצור אווירה נעימה, חמה ומלטפת.

מה אפשר למכור בחנות וירטואלית באינטרנט
האם כל מוצר ניתן למכור באינטרנט? האם המעבר מהעולם הפיסי לעולם הווירטואלי הוא פשוט יחסית? כיצד לעשות את המכירות באינטרנט לממירות יותר? למען הצלחת העסק שלכם בדיגיטל, הכנסו למאמר שמסכם את הנושא.

כל הדברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית חנות וירטואלית באינטרנט
קראו מדוע הקמת חנות וירטואלית הינה הכרח המציאות וחובה שבית העסק יקים אותה, ואיך להקים חנות אינטרנטית מצליחה.

רעיונות לפירסום עסקים באינטרנט
השלב הבא לאחר בניית חנות וירטואלית לעסק או אתר כלשהו, זה שיווק. השיווק יכול להתבצע באמצעות קידום אורגני, העלאת פודקאסטים, הפצת מאמרים, קמפיינים ממומנים ועוד.

ככה עובדת בניית אתרים מקצועית באינטרנט
מהי בניית אתרים מקצועית ומה חשוב לדעת כאשר מקימים אתר אינטרנט על מנת שהאתר יהיה מקצועי ואיכותי מבפנים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI