דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הפסד לא מקובע, הרוצח השקט של הקריפטוגרפיה, מאיים על עקרונות הליבה של DeFi: Bancor
הפסד לא מקובע, הרוצח השקט של הקריפטוגרפיה, מאיים על עקרונות הליבה של DeFi: Bancor
חיים נוי 23/11/21 |  צפיות: 1149

הפסד לא מקובע, הרוצח השקט של הקריפטוגרפיה, מאיים על עקרונות הליבה של DeFi: Bancor

זוג, שוויץ, 22 בנובמבר 2021, (ACCESSWIRE):

אחת היוצרות המקוריות של DeFi שואפת לתקן את אחת הבעיות הדוחקות ביותר בתעשייה.

כאשר Bancor השיקה את מאגר ה-DeFi הנזיל הראשון אי פעם ב-2017, מייסדי הפרויקט ראו פגם טרגי בהמצאה שלהם: שכאשר אסימון עולה במחיר, משקיעים נוטים להפסיד כסף, ובמהירות. הנושא, המכונה "הפסד לא מקובע", גורם להפסדי מיליארדים ברווחי קריפטוגרפיה בכל שנה. כיום מושפעים ממנו יותר מ-20 מיליארד דולר המוחזקים במאגרי נזילות.

Bancor פרסמה פתרון בסוף 2020 שמגן באופן מלא על המשתמשים מפני אובדן ארעי על ידי הבטחת הסיכון ברמת הפרוטוקול. כעת, שנה לאחר מכן, ועם יותר מ-200 מיליון דולר שהרוויחו מפקידי בנקור בעשרת החודשים האחרונים, הפרויקט מתכונן לשחרור גרסת הפרוטוקול השלישית שלו. כמו קודמו, Bancor V3 יגן באופן מלא על המשתמשים מפני סיכון שמאיים לערער את עקרונות הליבה של DeFi.

הפסד לא מקובע (Impermanent Loss) הוא הסיכון שספקי נזילות לוקחים בתמורה לעמלות שהם מרוויחים במאגרי נזילות. אם ההפסד הזה חורג מהעמלות שהרוויח משתמש כאשר הוא פורש מהמאגר, זה אומר שהוא ספג תשואה שלילית בהשוואה לעצם החזקת האסימונים בארנק שלו, מחוץ למאגר הנזילות.

"בשל האופי המורכב של הפסד לא מקובע, רק קומץ קטן מהמשתמשים הפעילים והמתוחכמים ביותר מסוגלים להתגונן בצורה מהימנה מפני הסיכון ולמזער את השפעתו על רווחי ה-DeFi שלהם", אמר נייט הינדמן, ראש תחום צמיחה ב-Bancor.

"אם השתתפות במאגרי נזילות רווחית רק עבור המשתמשים המתקדמים ביותר, הנזילות צפויה להתרכז בידיים של הרבה פחות שחקנים, מה שמפחית את ההתנגדות של DeFi לצנזורה ולמניפולציות", אמר הינדמן.

מחקר שנערך לאחרונה על הפסד לא מקובע בידי חברת ייעוץ הקריפטוגרפיה Topaze Blue מצא שכ-50% מהמשתמשים המשקיעים את האסימונים שלהם ב-Uniswap V3 סובלים מתשואות שליליות. במאגרים מסוימים, אחוז המשתמשים שהפסידו יותר מהפסד לא מקובע ממה שהרוויחו בעמלות מסחר הגיע עד 70-75%.

הפסד בלתי קבוע ידוע בתור הרוצח השקט בתעשייה, מכיוון שקשה למשתמשים להבחין בו. הערך של האחזקות של משתמש במאגר נזילות עשוי לעלות אם האסימונים שהעביר למאגר יעלו במחיר, וזה ייצור אשליה של רווחים. עם זאת, בהשוואה לקנייה והחזקה של הנכסים המוחזקים בסכומים שהושקעו, ייתכן שהמשתמש עדיין יספוג הפסדים.

כדי לשפוך אור נוסף על הנושא, Bancor ו-APY Vision, ספקית אנליטיקה לתחום ה-DeFi, חברו לאחרונה להשקת il.wtf. האתר מאפשר למשתמשים להזין את כתובת ארנק האת'ריום שלהם ולראות כמה הפסד לא מקובע מצטבר הם סבלו במהלך חייהם, ובאילו מאגרים הם ספגו את הפגיעה הרבה ביותר. משתמשים שישתפו את ההפסד הלא מקובע שלהם בטוויטר עם ההאשטאג #BancorBailouts יזכו לקבל פיצוי בסך 1,000 דולר. באחד הפוסטים שנחשף לאחרונה דווח על הפסד של 400,585 דולר ממתן נזילות ל-27 מאגרים.

הדחף לחשוף את המשתמשים לסכנות של הפסד לא מקובע, והסיכון שהוא מהווה לשוקי הנזילות המבוזרים,מגיע כאשר Bancor מתכוננת לשחרר את ה-V3 הקרוב שלה. התורמים המרכזיים יגלו את התכונות העיקריות בשידור חי של YouTube ב-29 בנובמבר בשעה 20:30 EST.

"Bancor V3 נועד להפוך מימון מבוזר לפשוט ובטוח ככל האפשר עבור משתמשים יומיומיים", אמר הינדמן. "הנשמה של DeFi על הפרק. עלינו למנוע מ-DeFi להפוך למגרש משחקים לעשירים ומחוברים כדי להפיק ערך מפרוטוקולים ולהפיל הפסדים על כל השאר - וזה מתחיל בתיקון מאגרי הנזילות".

אודות Bancor Protocol

Bancor הוא מוצר ההימור המבוזר היחיד שמאפשר להרוויח כסף עם חשיפה לאסימון יחיד והגנה מלאה מפני הפסד לא מקובע. Bancor מייצרת מיליונים בעמלות בכל חודש עבור משתמשים המפקידים את האסימונים שלהם בפרוטוקול, ומציעה עד 40% APR על אסימונים כמו ETH, WBTC, LINK, USDT, MATIC ועוד. Bancor נמצאת בבעלות הקהילה שלה כארגון אוטונומי מבוזר (ה-BancorDAO).

Learn more about Bancor Safe Staking

Learn more about Impermanent Loss

קשרי מדיה

Kim Bazak, MarketAcross
[email protected]

Or Bancor
Nate Hindman, Tel +972586993434
Head of Growth
Email: [email protected]

מקור: Bancor

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.

Biolojic Design מכריזה כי Nektar Therapeutics מימשה את אופציית הרישיון שלה כדי לפתח באמצעות בינה מלאכותית נוגדן אגוניסטי מכוון לקולטן TNFR2 לטיפול במחלות אוטואימוניות
התוכנית היא תוצר של שיתוף פעולה מחקרי בין ביולוג'יק דיזיין לבין Nektar שהחל בשנת 2021

KnowBe4 רוכשת את Egress
תוספת פתרון אבטחה של Egress לדואר אלקטרוני בענן עבור חבילת המוצרים המקיפה של KnowBe4 תיצור את הפלטפורמה הגדולה והמתקדמת ביותר של אבטחת סייבר מונעת בינה מלאכותית לניהול סיכוני אנוש

ThreatLocker® מגייסת 115 מיליון דולר מסדרה D כדי להמשיך לספק אבטחת נקודות קצה בגישת אפס אמון לארגונים נוספים
את הסבב הובילה חברת השקעות הצמיחה הגלובלית General Atlantic, יחד עם StepStone Group וקבוצת DE Shaw, כדי להאיץ את חדשנות המוצר ולהגדיל את טווח ההגעה של אבטחת נקודות הקצה בשיטת אפס אמון לארגונים ברחבי העולם

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI