דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים חברת ApplyBoard מוציאה את דו"ח המגמות השנתי הראשון המציג מגמות מובילות והזדמנות עתידית בתעשיית החינוך הבינלאומית
חברת ApplyBoard מוציאה את דו"ח המגמות השנתי הראשון המציג מגמות מובילות והזדמנות עתידית בתעשיית החינוך הבינלאומית
חיים נוי 24/11/21 |  צפיות: 659

חברת ApplyBoard מוציאה את דו"ח המגמות השנתי הראשון המציג מגמות מובילות והזדמנות עתידית בתעשיית החינוך הבינלאומית

הדו"ח מבוסס הנתונים מטעם חברת ApplyBoard מצביע על האופן בו משתנות העדפות התלמידים והמגמות במרחב החינוך ברחבי העולם

קיצ'נר, אונטריו, קנדה, 23 בנובמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

חברת ApplyBoard, פלטפורמת ההשכלה הטכנולוגית, אשר מחוללת מהפכה במסלול ההשכלה הגבוהה אותו עוברים סטודנטים בכל העולם, השיקה את דו"ח המגמות השנתי הראשון שלהם, העובר בעתיד ההשכלה הבינלאומית.

בכדי לסייע בעיצוב תכניות גיוס, ולשפר את הגישה העולמית להשכלה, מכל מקום בעולם, חברת ApplyBoard אספה נתונים, אשר יחשפו את המגמות האחרונות בהתאוששות המגזר, גורמים מרכזיים המניעים קבלת החלטות בקרב סטודנטים וצפי לגבי העשור הבא. הדו"ח נועד למסור מידע לסטודנטים ברחבי העולם, לשותפי גיוס ולמוסדות להשכלה גבוהה.

"שנת 2022 מתקרבת ואנו מזהים התרגשות רבה וביקוש שנאצר במשך זמן רב בקרב סטודנטים ברחבי העולם, המשתוקקים ללמוד בחו"ל. המגפה הובילה לשינויים במוקדי ההתעניינות בקרב סטודנטים ברחבי העולם, וכעת הם נותנים יותר את הדעת על שכר לימוד נמוך יותר, גישה להזדמנויות תעסוקה לאחר סיום הלימודים והזדמנויות ללמידה פרונטלית." כך אומר מטי בסירי, סמנכ"ל שיווק ומייסד שותף של חברת ApplyBoard. "חרף האתגרים עמם התמודדה התעשיה בתקופת המגפה, הנתונים מצביעים על כך שסטודנטים ברחבי העולם מעוניינים בלימודים בחו"ל יותר מבעבר. הצוות שלנו עושה כמיטב יכולתו כדי לעזור להם להגשים את חלומותיהם".

עד כה, חברת ApplyBoard סייעה ליותר מ-250,000 סטודנטים במסלולי ההשכלה הגבוהה שלהם, ונוסדה בשיתוף על ידי שלושה אחים, שלמדו בחו"ל בעצמם: מרטין, מטי ומאסי בסירי. בתקופת המגפה, חברת ApplyBoard סייעה בהעברת תהליכי הגיוס וההרשמה דרך הפלטפורמה הדיגיטלית האינטואיטיבית שלה. כיום, הפלטפורמה משמשת בית ליותר מ-1500 בתי ספר, ומשרתת למעלה מ-10,000 שותפי גיוס. דבר זה מקל על סטודנטים ברחבי העולם למצוא ולהירשם למדינה, לבית הספר ולמסלול המתאים ביותר לצרכיהם.

"חברת ApplyBoard מחוללת מהפכה בהשכלה, ודו"ח זה מכניס לפרספקטיבה את כל מה שקרה בתקופת המגפה. זאת, על מנת שנוכל לתכנן את שנת 2022 ואת השנים הבאות", כך אומר ג'ו ג'ונסון, יו"ר הוועד המייעץ לחברת ApplyBoard. "מאחר שהדו"ח מעוגן במחקר עומק, הוא מזהה מגמות מרכזיות העולות בתעשיית ההשכלה הגבוהה, תוך המחשת המומחיות והידע המעמיקים של חברת ApplyBoard".

קראו את הדו"ח המלא באינטרנט. ממצאים בולטים מהדו"ח כוללים:

נתוני ההרשמה מצביעים על ביקוש מצטבר מצד סטודנטים מרחבי העולם

על פי נתוני פלטפורמת ApplyBoard, מספרי ההרשמה ברחבי העולם מרקיעי שחקים. בין מרץ-אוקטובר 2021, נרשמה עליה של יותר מ-300% במספר בקשות הרשמה בקרב סטודנטים בריטיים בפלטפורמת ApplyBoard. מספר בקשות ההרשמה הקנדיות גדל ביותר מ-200% ואילו מספר הבקשות מארה"ב זינק ב-750% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2020.

גורמים חדשים המשפיעים על תהליך קבלת ההחלטות של הסטודנטים

עם חלוף המגפה, סטודנטים בכך העולם מחפשים אחר שכר לימוד נמוך יותר, וגישה להזדמנויות תעסוקתיות לאחר סיום הלימודים. הם גם שוקלים שוקי יעד חלופיים. לפני המגפה, רוב הסטודנטים שעיינו במסלולי הלימודים המוצעים בפלטפורמת ApplyBoard חפשו מסלולים בהם שכר הלימוד עמד על עד 100,000 דולרים קנדיים בשנה. במהלך עשרת החודשים הראשונים של שנת 2021, יותר ממחצית הסטודנטים בחרו לצפות רק במסלולים ששכל הלימוד השנתי בהם הוא עד 30,000 דולרים קנדיים.

מתן עדיפות לשונות ולגיוון בקרב הסטודנטים

השחקניות המרכזיות, הודו וסין, ישארו שווקי מקור גדולים לגיוס עתידי. ברם, שינויים כלכליים ודמוגרפיים מכוונים אל מספר שווקים קטנים יותר, אשר פועלים במטרה לתפוס נתחים הולכים וגדלים בשוק הסטודנטים העולמי. נתוני המידול והתעשיה בפלטפורמת ApplyBoard זיהו את ניגריה, קניה, פקיסטן, בנגלדש, מצרים ואינדונזיה כשווקים בעלי פוטנציאל צמיחה גבוה.

קובץ מצורף

ליצירת קשר:

*

Alessandra Manieri

ApplyBoard

2262209826

[email protected]



*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI