דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מנצ'סטר יונייטד בוחרת את טזוס לשותף רשמי של בלוקצ'יין וערכת האימון
מנצ'סטר יונייטד בוחרת את טזוס לשותף רשמי של בלוקצ'יין וערכת האימון
חיים נוי 13/02/22 |  צפיות: 1066

מנצ'סטר יונייטד בוחרת את טזוס לשותף רשמי של בלוקצ'יין וערכת האימון

מנצ'סטר, אנגליה, 10 בפברואר 2022, (BUSINESS WIRE) :

מנצ'סטר יונייטד (NYSE: MANU; ) הכריזה היום על שותפות רב-שנתית משמעותית שתביא ל-Tezos, אחד הבלוקצ'יין המתקדמים והבני-קיימא בעולם, מופעים במגוון ערכות האימון לגברים ולנשים של המועדון.

ערכת האימונים ממותגת בטזוס תלבש על ידי הנבחרת הראשונה לראשונה לפני המשחק בסוף השבוע נגד סאות'המפטון, ותציג את אוהדי מנצ'סטר יונייטד לשותפות ואת טכנולוגיית Web3 באמצעות הבלוקצ'יין של טזוס.

טזוס נמצאת בחזית מהפכת הבלוקצ'יין העולמית המאפשרת אינטראקציות דיגיטליות מהירות, מאובטחות ויעילות ללא צורך במתווכים.

טזוס, בלוקצ'יין מקורי להוכחת הימור, נבנה עם עיצוב חסכוני באנרגיה המאפשר לה לפעול בצורה נקייה וידידותית יותר לסביבה מאשר בלוקצ'יין אחרים.

טזוס שונה גם מבלוקצ'יין אחרים בכך שהיא יכולה להתפתח בצורה חלקה, עם עדכונים שוטפים שתוכננו ואושרו על ידי קהילת המשתמשים והמפתחים העולמית שלה.

ויקטוריה טימפסון, מנכ"לית הבריתות והשותפויות של מנצ'סטר יונייטד, אמרה: "זוהי שותפות מרגשת מאוד עבור מנצ'סטר יונייטד מכיוון שהיא מיישרת אותנו עם אחד הבלוקצ'יין המתקדמים, והאמינים ביותר בתחום הטכנולוגיה שמבטיח לחולל מהפכה באמת באופן שבו כולם, כולל המועדון והאוהדים שלנו, יכולים לקיים אינטראקציה.

"אנו שמחים במיוחד לשתף פעולה עם אחד הבלוקצ'יין הידידותיים ביותר לסביבה, תוך שימוש בטכנולוגיה חסכונית באנרגיה, מגבילה את פליטות הפחמן ומורידה עלויות, בהתאם למאמצים הרחבים יותר של המועדון לקדם קיימות סביבתית.

"שותפויות הן בליבת כוחנו כמועדון, ותומכות בדחף להצלחה על המגרש, ואנו שמחים לקבל בברכה את טזוס כמובילת התעשייה האחרונה להצטרף למשפחת השותפים שלנו".

אדוארד אדלרד, ראש תחום אימוץ ופיתוח עסקי, טזוס אקוסיסטם אמר: "לאורך ההיסטוריה שלה, מנצ'סטר יונייטד התפתחה ללא הרף, בתמיכת הקהילה הגלובלית הענקית והמגוונת שלה של אוהדים ושותפים. טזוס תאפשר למנצ'סטר יונייטד להשתמש בבלוקצ'יין וב-Web3 כדי לשנות את מעורבות האוהדים, השחקנים, הצוות והשותף.

"ההחלטה של מועדון הכדורגל הגדול בעולם לבחור בטזוס כבלוקצ'יין המועדף עליו היא אימות נוסף לכך שעיצוב מתחשב בשילוב עם אבטחה חזקה, דמי גז נמוכים וחדשנות בהובלת הקהילה הם הגורמים החיוניים המניעים את גל האימוץ הבא במהפכה הדיגיטלית החדשה".

בנוסף למיתוג טזוס בערכת האימונים של המועדון, השותפות תכלול גם מספר חוויות אוהדים חדשות שנבנו על הבלוקצ'יין של טזוס והתחייבות לתמוך בקרן מנצ'סטר יונייטד עם תרומות מתמשכות בטז, המטבע המקומי של הבלוקצ'יין טזוס, כדי לאמן, לחנך ולעורר השראה בצעירים בתוך הקהילה המקומית.

למידע נוסף על השותפות ולהסברה נוספת על בלוקצ'יין לחצו כאן www.manutd.com/en/Partners/Global/Tezosאו www.tezos.com/manutd

אודות מנצ'סטר יונייטד

מנצ'סטר יונייטד היא אחת מקבוצות הספורט הפופולריות והמצליחות בעולם ולה קהל הצופים עם הספורט הפופולרי ביותר על פני כדור הארץ. באמצעות המורשת בת 144 השנים שלנו זכינו ב-66 גביעים, מה שמאפשר לנו לפתח את מותג הספורט המוביל בעולם וקהילה גלובלית של 1.1 מיליארד אוהדים ועוקבים. הקהילה הגדולה ומלאת התשוקה שלנו מספקת למנצ'סטר יונייטד פלטפורמה עולמית ליצירת הכנסות משמעותיות ממקורות מרובים, כולל חסות, שיווק, רישוי מוצרים, מדיה חדשה ומובייל, שידור ויום התאמה.

אודות TEZOS

טזוס הוא כסף חכם, המגדיר מחדש את המשמעות של להחזיק ולהחליף ערך בעולם מחובר דיגיטלית.טזוס, בלוקצ'יין בעל שדרוג עצמי וחסכוני באנרגיה עם רקורד מוכח, מאמצת בצורה חלקה את החידושים של המחר ללא הפרעות ברשת כיום. לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו www.tezos.com.

אודות קרן טזוס

קרן טזוס היא קרן שווייצרית ללא מטרות רווח התומכת בפיתוח ובהצלחה ארוכת טווח של פרוטוקול טזוס, בלוקצ'יין חסכוני באנרגיה עם היכולת להתפתח על ידי שדרוג עצמו. למידע נוסף, בקרו בכתובת www.tezos.foundation.

אודות קרן מנצ'סטר יונייטד

קרן מנצ'סטר יונייטד משתמשת בכדורגל כדי לעסוק ולעורר השראה בצעירים לבנות לעצמם חיים טובים יותר ולאחד את הקהילות בהן הם חיים. צוות מסור מספק שעורי אימון בכדורגל, תוכניות חינוכיות והתפתחות אישית, ומספק לצעירים הזדמנויות לשנות את חייהם לטובה. למידע נוסף: www.mufoundation.org

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220209006232/en/

אנשי קשר

Investor Relations:
Corinna Freedman
Head of Investor Relations
+44 738 491 0828
[email protected]

Media Relations:
Charlie Brooks
Director of Communications
+44 161 868 8148
[email protected]

מקור: Manchester United

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI