דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים בוגרי בית ספר לעסקים נכנסים לשוק העבודה הלוהט כשמעסיקים מאותתים על צמיחה, עם בטחון בהסמכה שלהם
בוגרי בית ספר לעסקים נכנסים לשוק העבודה הלוהט כשמעסיקים מאותתים על צמיחה, עם בטחון בהסמכה שלהם
חיים נוי 30/06/22 |  צפיות: 534

בוגרי בית ספר לעסקים נכנסים לשוק העבודה הלוהט כשמעסיקים מאותתים על צמיחה, עם בטחון בהסמכה שלהם

תואר שני במנהל עסקים נותר מצרך חם למרות הפחד ממיתון ואתגרי קוביד-19

רסטון, וירג'יניה, 29 ביוני 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC), איגוד עולמי של בתי ספר מובילים למנהל עסקים בתארים מתקדמים, פרסמה את דו"ח הגיוס השנתי שלה, GMAC Corporate Recruiters Survey - 2022 Summary Report. הדו"ח בוחן את מצב הביקוש של המעסיקים לבוגרי בית ספר לעסקים (MBA ו-BA) בהקשר של מגיפת קוביד-19, והוא כולל תגובות של קרוב ל-1,000 מגייסים ארגוניים וחברות כוח אדם ברחבי העולם. בעוד האינפלציה הגוברת והמלחמה באוקראינה היו רק בתחילתם בתקופה בה הסקר נערך, בפברואר ומרץ 2022, התחזיות להעסקה של בוגרי לימודי ניהול לתואר שני (GME) נותרו חזקות מאוד השנה, כאשר 92% מהמגייסים בחברות ציפו לשכור את שירותיו של MBA חדש וטרי לאחרונה. הסקר הציג נתונים מבטיחים בעת ש-2 מתוך 3 מגייסים ארגוניים תיארו את הכיוון הנוכחי של הארגון שלהם כמתרחב או גדל (67%), ושיעור דומה מתכוון להגדיל את מספר העובדים הכולל שלהם (65%). כמו כן, רוב המגייסים (63%) מעריכים כי הביקוש לכישרונות חדשים המסיימים בתי ספר לעסקים יגדל בחמש השנים הקרובות, כאשר הקליטה הגבוהה ביותר של בוגרים תהיה מצד מגייסים לחברות במזרח ודרום מזרח אסיה ובמזרח התיכון.

"הממצאים האחרונים של GMAC ב-Corporate Recruiters Survey מראים שכמעט 9 מתוך 10 מגייסים תאגידיים מרגישים בטוחים או בטוחים מאוד ביכולתם של בתי הספר לעסקים להכין את התלמידים להצליח בארגונים שלהם", אמר סנגיט צ'ופלא, נשיא ומנכ"ל GMAC. "מדובר בנתון יוצא דופן. הוא מראה שלמרות המגיפה והמגבלות שהביאה על ניידות התלמידים, בריאות הציבור והנפש והלמידה מרחוק, בתי הספר לעסקים הצליחו למצוא דרכים לבנות חבורה מרשימה שמגייסי תאגידים וסוכנויות כוח אדם ברחבי העולם ממשיכים להתבסס עליהם כמקורות עיקריים למציאת כישרונות"

ממצאי מפתח אחרים

המשכורות התחלתיות לבוגרי תואר שני במנהל עסקים ממשיכות לספק פרמיה, והשכר החציוני עבור בוגרי תואר ראשון נמצא במגמת עלייה

מתגובות המגייסים עולה כי חברות בארצות הברית מתכננות להציע משכורות התחלתיות מוגדלות לבוגרי תואר ראשון במנהל עסקים ב-2022 בהשוואה לשנה שעברה. בנוסף, רמות השכר ההתחלתיות הממוצעות של MBA מאפילות על אלו המוצעות לבוגרי תואר ראשון ב-22% עד 40% בכל האזורים בעולם מהם נאסף מדגם מספק לצורך הדיווח. השכר ההתחלתי החציוני הגדול ביותר הוא בארצות הברית, שם השכר ההתחלתי החציוני שהוצע השנה לעובדים חדשים עם MBA - 115,000 דולר - נותר ללא שינוי בשלוש שנות הסקר האחרונות. בסביבה האינפלציונית הנוכחית, היציבות היחסית של שכר ה-MBA החציוני, לפי ממצאי הסקר, פירושו שהערך המציאותי של משכורות ה-MBA יורד.

בתגובה הצפויה ללחימה בהשפעת האינפלציה, מגייסי חברות מחפשים חבילות הטבות - כולל סיוע בלימודים - כדי לענות עלהצרכים המשתנים של בוגרים חדשים. סיוע חינוכי כמו החזר שכר לימוד ומלגות הפך להטבה נפוצה יותר ויותר, כאשר 54% הציעו זאת ב-2022 - לעומת 35% בשנה שעברה.

גיוס עובדים בינלאומיים בארצות הברית חזר לרמות שלפני המגפה עם פוטנציאל לצמיחה מתמשכת ב-2022

האזורים בעולם עם האחוז הגבוה ביותר של מגייסים המאשרים שהם מתכננים להעסיק מועמדים בינלאומיים ב-2022 הם המזרח התיכון (52%) ומערב אירופה (40%). בארצות הברית, תוצאות הסקר של השנה מצביעות על שיפור במצב עבור בוגרי מסלולי MBA ו-BA בינלאומיים. במבט לאחור על הגיוס בפועל בשנה שעברה, 43% מהמגייסים בארצות הברית אישרו שהם גייסו כישרונות בינלאומיים ב-2021 - גידול חזרה מ-35% ב-2020 ו-41% ב-2019. בסקר של השנה, 56% מהמגייסים בארצות הברית אמרו שהם מתכננים לקבל עובדים בינלאומיים ב-2022 (35%) או מוכנים לעשות זאת (21%), לעומת 48% שאמרו את אותו הדבר בסקר של 2021. יתרה מזאת, 83% מחברות הטכנולוגיה בארצות הברית טוענות שהן מתכננות לגייס (62%) או מוכנות (21%) לקבל עובדים בינלאומיים ב-2022 - יותר מכל תעשייה אמריקאית.

"עם ההקלה על מגבלות הנסיעה ברחבי העולם ניידות הסטודנטים ממשיכה להתאושש, ואנו שמחים לקבל יותר סטודנטים בינלאומיים בחזרה לקמפוסים ברחבי הארץ. המשימה שלנו היא לעזור לסטודנטים שלנו להצליח ולבוגרים שלנו לקצור את היתרונות של שוק העבודה החזק בארצות הברית", אמרה חברת מועצת המנהלים הנכנסת של GMAC ודיקן בית הספר לעסקים קרנגי מלון טפר, איזבל באז'ו-בסניאנו.

נראה שמגייסים ארגוניים גלובליים מוכנים לקבל יותר תארים מקוונים - כשארצות הברית היא החריג שראוי לציון

אחוז המגייסים העולמיים שרואים בבוגרי תכניות GME מקוונות ופיזיות שווים גדל מ-34% ב-2021 ל-60% ב-2022, מה שמצביע על צמיחה משמעותית בקבלה של תוכניות מקוונות. עם זאת, מגייסי חברות בארצות הברית הם חריגים, ובאופן בולט - למרות ששם נמצא חלק הארי של ההרשמות למסלולי MBA מקוונים בעולם. מבין המגייסים הארגוניים בארצות הברית שהגיבו, רק 29% מסכימים שהם רואים בבוגרי תוכניות GME מקוונות ופיזיות שווים, האחוז הנמוך ביותר בכל העולם, וירידה מ-33% מהמשיבים במדגם של 2021.

"הצמיחה של תוכניות MBA מקוונות הייתה כה חזקה בארצות הברית, שלראשונה מספר הנרשמים הכולל לתוכניות מקוונות עלה על זה של ההרשמות ל-MBA האופן פיזי ואישי בשנה האקדמית 2020-21, על פי נתונים מהאגודה לקידום מכללות ובתי ספר לעסקים (AACSB)", אמרה סברינה ווייט, סגנית נשיא למעורבות בתי ספר ותעשייה ב-GMAC. "לבתי הספר לעסקים ניתנת הזדמנות ייחודית ליישר ציפיות ותוצאות עבור בוגרים ומעסיקים כאשר לימודים מקוונים עולים מהמגיפה כחלק חשוב בתעשיית החינוך לניהול".

אודות הדו"ח

סקר המגייסים התאגידיים של 2022, שהושק לראשונה לפני יותר משני עשורים, נערך על ידי GMAC, יחד עם שותפי הסקר EFMD וברית שירותי הקריירה והמעסיקים של MBA (MBA CSEA), בשיתוף עם משרדי שירותי הקריירה בבתי הספר למנהל עסקים לתארים מתקדמים המשתתפים ברחבי העולם. בשינוי משנים קודמות, GMAC Researchעבדה עם חברת מחקרי שוק כדי לגייס משתתפים נוספים כדי להפוך את המדגם הכולל לייצוגי יותר ברחבי העולם. בסך הכול, 941 משיבים מ-38 מדינות השלימו את הסקר הזה, כולל 539 מגייסים תאגידיים ו-402 מחברות כוח אדם.

מתוך הכרה שכמעט כל התגובות בשנים קודמות הגיעו ממגייסים ארגוניים, רק תגובות 2022 שהתקבלו ממגייסים ארגוניים נוצלו לצורך השוואות רב-שנתיות. עם זאת, המדגם החזק של מגייסים בחברות וחברות כוח אדם אפשרו לנו לפתח תמונות מצב גיאוגרפיות ב-2022 שהיו פחות ברורות בשנים הקודמות.

אודות GMAC

המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC™) היא ארגון מכוון משימה של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים מכל העולם. GMAC שנוסדה ב-1953 מספקת מחקר ברמה עולמית, כנסים של הענף, כלי גיוס והערכות לענף לימודי הניהול למוסמכים, וגם כלים, משאבים, אירועים ושירותים שעוזרים להדריך מועמדים במסע ההשכלה הגבוהה שלהם. הבחינה Graduate Management Admission Test™ (GMAT™) שבבעלות וניהול GMAC היא ההערכה לבתי ספר למינהל עסקים למוסמכים שנעשה בה השימוש הרחב ביותר.

יותר מ-12 מיליון מועמדים ללימודים של מנהל העסקים או MBA ביקרו באתר של GMAC mba.com -כדי ללמוד על תוכניות לתואר שני במנהל עסקים וכדי לבחון אפשרויות לבחירת בית ספר למינהל עסקים, להתכונן ולהירשם למבחנים, ולקבל ייעוץ על תהליך הקבלה לתוכניות MBA ומאסטר עסקי. BusinessBecauseו-The MBA Tour הן חברות בנות של GMAC™, ארגון גלובלי עם משרדים בסין, הודו, בריטניה וארצות הברית.

למידע נוסף על עבודתנו בקרו בכתובת www.gmac.com

למידע נוסף:

Teresa Hsu
Sr. Manager, Media Relations
202-390-4180 (mobile)
[email protected]

קובץ PDFהקשור להודעה זו זמין בקישור

http://ml.globenewswire.com/Resource/Download/3388f75b-1d4e-4329-be0c-ca4a494b76ce

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI