דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים פלטפורמת Anomali מקדמת יכולות זיהוי ותגובה מונעות מודיעין ומונעת שיבושים עסקיים תוך מיטוב של הוצאות האבטחה
פלטפורמת Anomali מקדמת יכולות זיהוי ותגובה מונעות מודיעין ומונעת שיבושים עסקיים תוך מיטוב של הוצאות האבטחה
חיים נוי 14/08/22 |  צפיות: 396

פלטפורמת Anomali מקדמת יכולות זיהוי ותגובה מונעות מודיעין ומונעת שיבושים עסקיים תוך מיטוב של הוצאות האבטחה

יכולות חדשות ממשיכות את ההתמקדות של Anomali כדי לאפשר לתאגידים ארגוניים להישאר צעד אחד לפני היריבים

רדווד סיטי, קליפורניה, 9 באוגוסט 2022, (BUSINESS WIRE):

Anomali, המובילה בפתרונות אבטחת סייבר מונעי מודיעין, הודיעה על זמינות כללית של עדכון הפלטפורמה הרבעוני שלה המספק מענה לצרכים המתרחבים של לקוחותיה ושותפיה. גרסה זו מציגה יכולות חדשות לשיפור מודיעין האיומים של Anomali ולתרחישי השימוש בזיהוי ותגובה נרחבים (XDR) המאפשרים לתאגידים ארגוניים להישאר צעד אחד לפני היריבים ולמנוע שיבושים עסקיים תוך מיטוב של הוצאות האבטחה.

"גרסת אוגוסט של Anomali מציעה שיפורים ויכולות חדשות לצוותי תפעול אבטחה הנאבקים לזהות לא רק מי מכוון אליהם, אלא גם איך ומדוע הם עלו על הכוונת", אמר מארק אלבה, מנהל מוצר ראשי ב-Anomali.

הדגשים העיקריים של גרסה זו כוללים:

יצירת נראות מורחבת עם Anomali Attack Pattern Detection ו-MITRE ATT&CK®: ב-2021, הצטרפה Anomali למרכז ההגנה המיודעת מבוססת המודיעין של MITER Engenuity כדי לשתף פעולה ב-Attack Flow Project במטרה להבין טוב יותר את התנהגות היריבים ולשפר את יכולות ההגנה. שותפות זו הגיעה לשיאה עם פרסום הפרויקט לציבור במרץ 2022.

מאז, פועלת Anomali לשילוב זרימות התקיפה בפלטפורמת Anomali. גרסה זו מקדמת את Attack Flow Library לשטובת שימוש ב-Anomali ThreatStream שתספק נקודת גישה לתזרימי תקיפה חדשים המציגים רצף של טכניקות התקפות סייבר. יכולת זו תספק הקשר חדש להתנהגות היריבים ותעזור לצוותי אבטחה ליצור פרופיל מקצועי שלהם. זה גם יאפשר להם להגן טוב יותר על הארגון לפני תקיפה, לזהות תקיפה בזמן אמת ולהגיב לאחר תקיפה.

יתרה מזאת, המיפוי החזותי הזה יוצר חיזוי שניתן למינוף בידי מנמ"רים ואנשי מקצוע בתחום האבטחה כדי לייחס התקפות לחורים פוטנציאליים בעמדת האבטחה שלהם, וכדי להתמודד טוב יותר עם האיום.

"מחקר של ESG מצא כי 97% מאנשי האבטחה מאמינים ש-MITRE ATT&CK חשובה לאסטרטגיית תפעול האבטחה של הארגון שלהם", אמר ג'ון אולטסיק, אנליסט ראשי בכיר ועמית, ESG Research. "המחויבות של Anomali לשילוב המסגרת שלMITRE ATT&CK בפתרונותיה, וההשתתפות ב-MITRE Engenuity Center בפרויקט ההגנה המודעת לאיומים יכולה לעזור לצוותי אבטחה לאמץ את המסגרת ולהבין טוב יותר את יריבי הסייבר".

מיכון תזרימי עבודה שגרתיים: בהינתן התנאים המאקרו-כלכליים הנוכחיים, הלקוחות מחפשים יכולות שהופכות את ההשקעות הקיימות שלהם למשפיעות יותר. הצגנו מסגרת חדשה הניתנת להרחבה כדי לתמוך במיכון של משימות שגרתיות בכל הפלטפורמה. ניתן להשתמש בגרירה והטלה של אלמנטים כדי להגדיר מטלת העשרה מרובת שלבים, וניתן להגדירה ולהריצה בקלות כשהתנאים דורשים זאת, וכך לחסוך זמן לאנליסטים בביצוע משימות שחוזרות על עצמן.

שיפורים נוספים בגרסת פלטפורמה זו כוללים:

תמיכה עבור MITRE ATT&CK Mobile & ICS: צבירת מודיעין, קביעת הקשר וניתוח עבור משטחי התקפות ניידים ו-ICS כדי לחזק את עמדת האבטחה הכוללת.

MITRE ATT&CK Enterprise v11 ששולבה ב-Anomali Lens.

חיפוש רטרוספקטיבי מתוזמן: מסייע למרכזי התפעול של אבטחת המידע לשלב באופן ממוכן את המתאם של אירועים היסטוריים עם מודיעין זמין חדש כדי להפיק דוחות ולקבל תובנה לגבי גורמי איומים, טקטיקות, טכניקות ותהליכים או התנהגות אחרת של היריבים. יכולת חדשה זו מאפשרת למנהלי אבטחה לזהות איומים בזמן אמת בסביבת ה-IT המקומית שלהם.

Anomali תציג ב- BlackHat ב-10 וב-11 באוגוסט, ביתן #3034. עצרו במקום כדי לשוחח עם הצוות וללמוד עוד על הפתרונות מבוססי הבינה שלנו.

אודות Anomali

Anomali היא המובילה בפתרונות אבטחת סייבר מורחבים מונעי מודיעין ותגובה (XDR). עם עוגן עמוק בניהול של ביג דאטה (ה-X), ובאמצעות כיוונון בידי בינה מלאכותית, הפלטפורמה של Anomali, שהיא פתרון XDR, מספקת יכולות קנייניות ייחודיות המתאמות את המאגר הגדול ביותר של מודיעין עולמי עם טלמטריה מפתרונות אבטחה שנפרסו בידי לקוחות. שילוב זה מאפשר לצוותי תפעול אבטחה לזהות במדויק איומים, למטב את התגובה, להשיג גמישות ובסופו של דבר לעצור תוקפים ופריצות. הפתרונות המבוססים על שיטת תוכנה כשירות שלנו משתלבים בקלות בערמות של טכנולוגיות אבטחה קיימות באמצעות פריסות טבעיות לענן, בריבוי עננים, בהתקנות מקומיות וגם בהיברידיות. Anomali, שנוסדה ב-2013, משרתת ארגוני B2B עסקיים גלובליים וארגונים גדולים במגזר הציבורי, כולל ISAC, ISAO, ספקי שירותים ולקוחות Global 1000 כדי לסייע בשמירה על התשתית, העסקים והאנשים הקריטיים בעולם. חברות השקעה מובילות, כולל Google Ventures, General Catalyst ו-IVP, תומכות ב-Anomali. למידע נוסף בקרו בכתובת www.anomali.com.

למידע נוסף:

Karen Buffo
[email protected]

מקור: Anomali

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI