דף הבית עסקים עבודה מהבית שירותי הקלדה בעידן של מחשבים
שירותי הקלדה בעידן של מחשבים
ellaofir 19/10/09 |  צפיות: 3386

בעידן של מחשבים בו לכל בית, לכל משרד ולכל סטודנט יש לפחות מחשב אחד, חיבור לאינטרנט וקבצי מדיה מתקדמים, שירות ההקלדה הוא חיוני ואפילו רצוי. שירות ההקלדה הינו שירות אשר בא לחסוך זמן ולהקל על הסטודנט, על המגזר הפרטי ועל המגזר העסקי במתן שירותי הקלדה.

 בעידן של עבודה, לימודים ומשפחה, בעידן בו אנחנו רוצים להספיק הכול אנחנו מוצאים את עצמו לא אחת ללא זמן לעצמנו. לכן לאחר שהסטודנט שהינם לא אחת גם אמא או אבא, גם שכיר/ה, וגם רוצה ליהנות מהזמן הפרטי. אותו אדם עבד וארגן את העבודה בכתב יד או בסימונים וצירוף המידע מספרים שונים, כאן אני באה להקל על הזמן  ולוקחת את החומר, עורכת ומקלידה אותו לתוך תוכנת הוורד או האקסל, לפי בקשת הלקוח. וכך הם יכולים להתפנות לזמן למשפחה, לעבודה כשכירה או לילדים ואפילו אולי לצאת לטיול בראש שקט.

 הסטודנט שצריך להגיש עבודה סמינריונית, תזה או עבודת סמסטר, הסטודנט חקר, אסף חומר, הכין שאלונים, ניסח וניתח את עבודה. כאן אני באה להקל על הזמן שלו שיוכל לפנות לעבודות אחרות בקורסים הנוספים, אם זה בחיים הפרטיים ואם זה בעבודה שהוא עובד כדי להרוויח את שכר הלימוד. אני המקלידה אשר מקלידה את העבודה (כמובן לפי ההוראות של אותו סטודנט), עורכת את העבודה בצורה אסתטית שתהיה מתאימה להגשה אם זה הביבליוגרפיה, הערות שוליים, טבלאות ותרשימי זרימה ו/או רמות של סעיפים.

 האיש הפרטי אשר רוצה להקליד מידע כלשהו באם זה ביוגרפיה או סיפורים קצרים שכתב, אם זה מכתבים או קובץ שירים לכבוד אירוע כלשהו. ישנם לקוחות פרטיים אשר יש בידם ביוגרפיה וסיפור חיים של אנשים מבוגרים שהלכו לעולמם ז"ל בכתב יד, והם רוצים לשמר את סיפור חייהם על ידי הקלדת הסיפור למחשב או לערוך אותו לספר עבור המשפחה לדורות הבאים. פה אני באה ועם ניסיון של עבודה עם אנשים שונים וסוגי כתב שונים אני מקלידה את כתב היד ומעבירה אותו למחשב בהתאם לרצון הלקוח. כמובן שיש להתחשב בשגיאות כתיב ובניסוח שבו האדם כתב את המלל.

 למרות שבכל משרד ישנם היום מזכירה אחת לפחות ורשת מחשבים אנחנו עדיין יכולים למצוא רואה חשבון או עורך דין או כל אחר אשר אוהב לכתוב בכתב יד את מכתבים או את כתב התביעה. בנוסף ישנם מקרים בהם קבצים שלמים "נאבדים" ממערכת המחשב, באם נמחקו בטעות או לאחר עבודה של ימים קרתה תקלה ברשת ויש לשחזר ולהקליד את כל המלל מחדש וכל שיש זו הדפסה או כתב יד מקור. כאן אני שוב באה להקל על המצב באותם משרדים ויושבת ומקלידה את החוברת/המכתבים/הנתונים אשר נאבדו או נכתבו בכתב יד. וכן במקרים רבים יש צורך להקל במשרד על עבודת הניירת ועל המזכירות אשר ידם עמוסה בניהול המשרד עצמו.

 קלדנית טובה אינה קלדנית אשר מתמצאת בהכרת המקלדת ומסוגלת להקליד במהירות את העבודה או הנתונים. קלדנית טובה בעלת ניסיון הינה קלדנית אשר יודעת לשים לב לפרטים הקטנים שהינם שגיאות כתיב של הלקוח שיש לתקן, להתייחס לבקשות הלקוח ולניסוח המלל, באם ביקש אין לשנות ואם אפשרי יש לתקן. כמובן שיש לעצב ולערוך את המלל בצורה כזאת שתהיה אסתטית לעין, אם זה יישור המלל, הערות שוליים, רמות של סעיפים שונים ושימוש בטאבים (בחוברת או עבודה אקדמאית), דגש והגדלת  הכותרות לפי רמות, טבלאות וטבלאות בעלות מספר רב של חלקים וקבוצות, תרשימי זרימה הגדרות דף ועוד...

לא אחת אני פוגשת עבודות אשר ניתנו לקלדניות אשר אינן מתמצאות בעיצובים הנ"ל והמידע מגיע אלי ועלי לעצב אותו מחדש. ישנם לא מעט אנשים אשר עובדים על המחשב כחלק מעבודתם אך אינם מתמצאים אופציות הרבות שיש בתוכנת הוורד בה הם מקלידים

 כמובן בל נשכח כי שירות ההקלדה הינו שירות ההקלדה הינו שירות חסוי לכל לקוח ולקוח, המידע אשר מוקלד הינו פרטי ואינו עובר או נראה לשום מקור אחר מלבד המקלידה. לי כמקלידה אשר עובדת עם לקוחות שהינם סטודנטים, מרצים באוניברסיטה, משרדי עו"ד, אנשים פרטיים, מודעת לחשיבות של האדם אשר נותן את העבודה או כל מידע הפרטי אשר עבד עליו למקלידה על מנת שיעזור לו. לכן אני תמיד שומרת עותק אצלי במערכת וכן מוודא שהאדם קיבל בחזרה את החומר המקורי או השמדת החומר המצולם לאחר שווידאתי כי אינו צריך את אותו מידע בידו. כמובן שהמידע שהוקלד נשמר אצלי במערכת על מנת שאם במקרה והחומר נעלם או נפגע במחשבו הפרטי של אותו לקוח, ישנו אצלי גיבוי של אותו חומר.

 ובסיכומו של דבר שירות ההקלדה הינו שירות אשר בא להקל על הלקוח הפרטי, המשרדים והסטודנטים בהעברת המידע, העבודה למחשב בצורה מאורגנת, מהירה ויעילה.

 אלה אופיר דקל

אלה אופיר - שירותי הקלדות        www.eprintme.com

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ellaofir


 


מאמרים נוספים מאת ellaofir
 
שירותי הקלדה בעידן של מחשבים
שירות קלדנות בעידן של מחשבים הינו חיוני ואף רצוי. בכדי להספיק גם לעבוד כשכיר, גם ללמוד וגם ליהנות מהמשפחה, ניתן להשתמש בשירותיה של קלדנית ובכך לחסוך זמן וגם להשתמש בידע שלה בתוכנת הוורד על מנת לערוך את העבודה בצורה מהירה ואסתטית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI