דף הבית בית משפחה וזוגיות דייטינג לקחת את העניינים בידיים
לקחת את העניינים בידיים
mikhal14 18/10/09 |  צפיות: 3482

יש גם רווקות  כנועה , פרודים, גרושים, אלמנים, מתוסכלים, מיואשים... איך שלא יהיה, מרצון או מכניעה, החיים לבד לא מורידים את החשק לפגישות מכל סוג שהוא, יותר מתוחכמות ויותר מודרניות, מתאימות לכל הדרישות ואין גבול לפתויים.

הרווקות היא מצב עדין שניתן להגדירו במובן הרשמי כ ''אדם בגיל של להתחתן ועדיין לא נשוי''. אבל הגדרה זו ממעיטה בערך הסיטואציות השונות של הרווקות. הרווקות אינה לוקחת בחשבון רק את המעמד של האדם הנשוי אלא גם את הזוגיות בכלל.

 כיום, הרווק הוא לפעמים אדם בודד מבחינה רגשית. אחדים בחרו ברווקות עם היתרונות והחסרונות של מצב זה שבו יש גם חופש, הנאה, שטחי התעניינות וטפוח המראה החיצוני. אחרים לעומתם חיים את הרווקות כמעמסה שבה הבדידות  גורמת לסבל בעיקר בערבים כאשר המצב גורם לחרדה. אם זיהיתם את עצמכם בתאור, אל פחד, אתם נורמלים.

 להיות רווק מאפשר חיים מלאי הזדמנויות. קדימה, עשו מה שבא לכם. טיול רכיבה על סוס, בג'יפ, צלילה בים המלח, רנג'ר בכרמל. תנצלו, אתם חפשיים... מרגישים נהדר ואוהבים פעילות בחיק הטבע. יש המון אנשים כמוכם  או שמחפשים לחלוק חוויה בטיול ביציאה או בפעילות ספורטיבית...

אלה הם החיים על באמת ותהיינה לכם פגישות של ממש, כאלה של החיים האמיתיים. מתחילים בלפגוש אנשים שחלקם הופכים להיות חברים, ידידים, לפעמים זה הופך להיות הרפתקאה של ערב אחד ולפעמים ספור אהבה מתמשך. איך שלא יהיה, זה אחלה

 בימינו לא מסתפקים בנישואים שגרתיים. חיפושינו אחר המושלם הפך אותנו לאוהבים בהזדמנות. הרווקות היא תקופת מעבר תכופה שאותה מנצלים להתרכז בעצמנו כדי להתכונן בשלווה לזוגיות טובה. זו תקופה של חופש לחשוב על עצמך של אפשרות לתכנן את זמנך כרצונך, לצאת לפגישות... בקצור לנצל את הלבד כדי להכיר טוב יותר את עצמנו ואת מה שאנו מחפשים... אז לנצל את ההזדמנות הזו

 רווקות אינה בהכרח דכאון או הזנחה.

 מה לעשות ?

 למלא את זמנך החפשי

 מדובר בפעילות מלאה. לפעמים חושבים שיציאות לבלוי הם מנת חלקם של זוגות. זה באמת נעים לחזות בסרט בחברה טובה וזה יותר בטוח להרשם לקורס ריקוד עם מכר. אבל חבל לוותר על כל ההנאות בטענה שאנו לבד. אל תבטלו את זמנכם בצפיה לאהבה הגדולה. כשתהיו עם שלושה ילדים זה יהיה מאוחר מדי כדי לחשוב על עצמכם ולבלות בפעילות מלהיבה.

 יש בפעילות לבד הנאה אחרת. לבקר בכרם, לקרוא ספר על שולחן במסעדה. יש לך רושם שכולם מביטים בך ? תחליף זוית. כשאתה לבד יש לך הזדמנות להתבונן באחרים ולהבין את המתרחש מעל פני השטח. לאט לאט אתה מתרגל לבלות לבד. פעילויןת מסוימות תהיינה מפגש של עצמך עם עצמך ותופתע לגלות אכזבה כאשר חברים שהחיונות שלך מושכת אותם מביעים רצון להצטרף.

 ספר טלפונים מפוצץ

 פעילות יחיד מהנה אינה צריכה להפריע לכם לנהל חיי חברה מגוונים כדי לאפשר לכם לבחור ולא להיות נתונה להשפעה של אחרים. זהירות לא מדובר כאן בלסבול ארוחות עם חברים כאשר חברתכם הטובה השדכנית מזמינה איזה קטן קרח רק בשבילכם. הפטנט זה למלא את ספר הטלפונים שלכם ברשימה של שלושים או ארבעים רווקים כמוכם, בליינים המוכנים תמיד לצאת. לשם כך תודיעו בקולי קולות על רצונכם לבלות ואל תהססו להיות פתוחים לאחרים. אל תצפו מאחרים שיבואו לחפש אתכם. אחרים ילכו ברצון אחריכם יותר מאשר אתם יכולים לתאר לעצמכם. תהיו פופולרים מעבר לצפוי עד כדי כך שתחכו בערגה למגש הטלויזיה של ששי בערב.

  טפוח אמון עצמי

  כי בסופו של דבר העניין הוא לנצל את תקופת הרווקות כדי למצוא את עצמך. כדי לחשוב ולתכנן לא בשביל הזוגיות או עבור אחרים אלא עבורך. תקשיב לעצמך, תהיה אגואיסט ואל תמנע דבר מעצמך. אל תחמיץ אף הזדמנות לפנק את האגו שלך. אף פעם לא העזת לצאת לרכיבה או לקרטינג? תנסה, עוד לא פספסת את הרגע. החלום זה לשלוח את הכל לעזאזל ולצאת למסע סביב העולם או למצוא ז'וב בקנדה? מה מפריע לך? מילת המפתח של הרווקות יכולה להסתכם בלפנק את עצמך.

  בגלל שהבדידות אינה כבר במודה, תבחרו לשלב רווקות עם הרפתקאות, חופש ובלויים. הבחירה שלכם תהיה לעשות אקסטרים דייט

   האתר החדש להכרויות בשטח: www.extremedate.co.il       

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 mikhal14


 


מאמרים נוספים מאת mikhal14
 
לקחת את העניינים בידיים
18/10/09 | דייטינג
להיות רווק זה לא כתוב בתורה. זאת תקופה של חופש שבה אפשר לנצל הזדמנויות כדי להכיר אנשים אחרים ולהכיר טוב יותר את עצמנו .
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI