דף הבית בידור ופנאי צילום צילום אירועים
צילום אירועים
שי בר 21/10/09 |  צפיות: 4143

אירוע חשוב כמו חתונה או בר מצווה הוא משהו שמתכוננים אליו שבועות ואף חודשים מראש, מוציאים הון עתק על לבוש, אוכל, מוזיקה ואולם וכל זאת בשביל ערב אחד בלבד שנגמר כעבור כמה שעות ולא נשאר ממנו דבר מלבד זיכרון מתוק. האמת היא שהדברים היחידים שנשארים לנו לאחר האירוע, מלבד החוויה החרוטה בזיכרון, אלו הן התמונות של האירוע וצילומי הוידיאו.

בשל כך, צילום אירועים הינו פקטור שחייבים להתייחס אליו ברצינות. בחירת הצלם המתאים הינה מלאכה שיש לה השלכות רציניות על הזיכרון שיישאר לכם ולצאצאיכם מהערב.

 

איך לבחור צילום אירועים?

כיום בעידן האינטרנט בו אנו חיים, מבחר הצלמים המקצועיים וחברות צילום אירועים המוצעות ברשת הוא אדיר, עם המגוון מגיעה הדילמה: מיהו הצלם המתאים ביותר מתוך המגוון הרב? לפניכם כמה טיפים שכדאי לאמץ:

•·   עבודות קודמות - ברוב האתרים של צלמים פרטיים או חברות צילום אירועים ישנה גלריה של עבודות צילום קודמות, הסתכלו ובחנו האם מדובר בסגנון המתאים לכם.

•·   ניסיון ותעודות -  שוק צילום האירועים הוא שוק פרוץ יחסית ומכיל הרבה חובבנים שאינם באמת בעלי ניסיון וידע בצילום, בקשו לראות תעודות ואל תתביישו לשאול לגבי מקומות שהצלם עבד בהם בעבר.

•·   המלצות - השיטה האמינה ביותר היא כמובן להשתמש בהמלצות של חברים או מכרים לגבי בעלי מקצוע שעבדו עימם והיו מרוצים מהתוצאה.

•·   חיבור -  בפגישתכם עם הצלם חשוב שיהיה בניכם חיבור טוב. צלם יכול להיות מאוד מקצועי, אך חשוב שיידע להבין אתכם במהלך האירוע עצמו ולא יוביל לדאגות באירוע המשמח.צלם טוב יוכל להכווין אתכם לסגנונות שונים של צילום ולהתאים אותם לדרישות שלכם.

 

לאחר ש"סגרתם" צילום אירועים, אילו דגשים חשוב לתת?

לאחר שבחרתם את הצלם שהתאים לכם חשוב לוודא מספר דברים כדי שלא יהיו הפתעות ביום האירוע:

  • וודאו כי הצלם מגיע בעצמו ולא שולח מישהו אחר.
  • סכמו עם הצלם שיגיע בלבוש הולם.
  • שימו דגש לגבי האירועים והאנשים שחשוב לכם שיצולמו (משפחה קרובה, ילדים וכו').
  • בדקו מה קורה במידה והצלם פתאום לא יכול להגיע.
  • סכמו כמה אנשי צוות וכמה מצלמות יהיו באירוע והיכן ימוקמו.
  • החליטו יחד מה כוללת חבילת צילום אירועים? אלבום מעוצב, אלבום דיגיטאלי וכו'.
  • סכמו את תנאי התשלום - אל תשלמו את כל הסכום לפני שאתם מרוצים מהתוצאה.

אז לסיכום, אל תקלו ראש בבחירת צילום אירועים איכותי משום שהתמונות וסרטי הוידיאו מהאירוע ימשיכו וילוו אתכם עוד שנים רבות לאחר הערב הגדול. אל תחששו לשכור את שירותיו של צלם אומנותי שמצלם מזווית אישית ומקורית - צילומים בנאליים שכולם עומדים בהם בשורה כל אחד יכול לצלם,                                                                                                                       אבל לתפוס את הרגעים הקסומים... זה שמור למקצוענים ולבעלי הכישרון בלבד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שי בר

רייט קליק, מומחה SEO, קידום אתרים במנועי חיפוש.

בן 30, מנהל מחלקת קידום אתרים ברייט קליק, חברת בניית אתרים ושירותי אינטרנט.

שירותי הקידום של רייט קליק פועלים בעיקר בתחום מנועי החיפוש בתוצאות טבעיות ולא ממומנות על מנת לאפשר לגולשים להגיע לאתר החדש בצורה טבעית ולא דרך פרסומות. לפעמים כדאי לשלב מספר שיטות שיווק יחד על מנת ליצור אפקט מהיר.

שירות הקידום כולל מחקר מקיף של מילות מפתח, ניתוח מתחרים ברשת וביצוע פעולות טכניות ושיווקיות על מנת לאפשר לאתר להנות ממירב הגולשים.



 


מאמרים נוספים מאת שי בר
 
מחזור אלומיניום
אלומיניום הינה מתכת מהנפוצות והשמישות ביותר בתעשייה. אנו משתמשים ונתקלים בה מידי יום גם בלי לשים לב לכך. מחזור אלומיניום בימים אלו הוא חשוב מעין כמוהו על מנת שבעתיד יהיה מספיק לכולם מן המתכת המועילה הזו ושהעולם לא ימצא את עצמו עם מחסור באלומיניום.

טיפול בחרדות לפני בחינות
להיות סטודנט בארץ בשנים האחרונות זה לא ממש הליכה למכולת. לא מספיק הקושי והנטל שבלימודים אקדמאיים אינטנסיביים הסטודנט הישראלי צריך להתמודד עם בעיות כלכליות, מילואים, שביתות ועליית שכר הלימוד. כל הלחץ בסופו של דבר מתנקז אל שעת השין, תקופת המבחנים. רוב הסטודנטים בתקופה זו מפתחים רמה מסוימת של חרדות וכאשר חרדה זו גורמת לכישלון בבחינה זו כבר בעיה. אז איך בעצם מתמודדים ודואגים לטיפול נכון בחרדות לפני ובזמן הבחינה?!

מתכון לחנוכה - קרוקטים
מתכון מיוחד לחנוכה, מתכון כדורי קרוקטים. כדורי פירה מטוגנים ומצופים בפירורי לחם. הכדורים יוצאים רותחים מהשמן ושומרים על חום פנימי הרבה זמן. יש להיזהר מאד מלתת "ביס" ועדיף לחתוך עם סכין ולתת לכדורים להצטנן מעט לפני האכילה.

אילוף כלבים - צעדים לאילוף גורים
30/11/09 | חיות מחמד
כמה טיפים לאילוף גורים בשיטת ראש המשפחה. על ידי שיטת אילוף גורים זו, אנו נמחיש לגור הכלבים שאימצנו מי הוא ראש המשפחה בבית ולמי יש לציית. פעולות אלו יהוו בסיס טוב לאילוף כלבים מתקדם יותר.

סוגי קדיש ביהדות
30/11/09 | דתות
קדיש הוא קטע חשוב ומרכזי בתפילה בציבור היהודי בדומה ל"קדושה", הנאמרת בתפילת שמונה עשרה. במקורו נאמר הקדיש לאחר לימוד אגדה, אך בהדרגה נכנס לתפילות הציבור בבתי הכנסת. הקדיש משולב בד"כ בסוף כל סוג תפילה. בתחילת ימי הביניים הקדיש תפס מקום בתפילות אבלים ובאזכרות למתים, המנהג לקרוא קדיש למת הפך לנפוץ מאוד עד עצם היום הזה.

בישול ביתי לכלבים
29/10/09 | חיות בית
רבים מבעלי הכלבים בימינו מתלבטים באיזה מזון כלבים להאכיל את יקיריהם על ארבע. וטרינרים רבים המליצו בעבר להישאר עם מזון כלבים יבש ולעתים לנסות ולגוון במזון רטוב מפחית שימורים, בטענה שכך נספק לכלב את כל אבות המזון הנחוצים לו ובכמויות מתאימות. כיום הדברים כבר השתנו וקיימים לא מעט בעלי מקצוע הממליצים על בישול ביתי לחיות באופן כללי ולכלבים בפרט. בעלי כלבים רבים מדווחים כי בישול ביתי לחיות והפסקת האכלתם במזון יבש ותעשייתי פתרו את בעיות העיכול של הכלבים שלהם וגרמו להם להראות יותר חיוניות ומרץ.

בחירת אולם אירועים
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

השכרת משרדים במרכז
28/10/09 | נדל"ן
בעת הקמת עסק חדש או שינוי מיקומו של עסק קיים, המיקום הפיזי של המשרד מהווה נדבך חשוב ביותר בתהליך. משרדים להשכרה נמצאים בכל עיר ובכל אזור. יש משרדים זולים ומרוחקים, יש יקרים ויוקרתיים וכרגיל, יש גם לפעמים מציאות. אז איך בעצם מוצאים משרד להשכרה שיענה על כל הדרישות?

עבודות יד, ריהוט וציורים
27/10/09 | אמנות
רהיטים, ציורים ומוצרים נוספים לבית ניתן למצוא בקלות בחנויות הגדולות והמפורסמות, בשפע ובמחירים נוחים לכל נפש. כולם מכירים את החנויות הללו, מבחר ענק, מחירים סבירים ובד"כ אפשר למצוא אותם בכל עיר. למרות כל היתרונות הללו, אנשים רבים מעדיפים רהיטים, ציורים ומוצרים נוספים העשויים עבודות יד. מדוע? כי זה לא מיוצר בייצור תעשייתי ומנוכר, זה ייחודי, אומנותי, ומעודד אמנים ליצור ולהמשיך את עבודתם.

צילום אירועים
21/10/09 | צילום
אירוע חשוב כמו חתונה או בר מצווה הוא משהו שמתכוננים אליו שבועות ואף חודשים מראש, מוציאים הון עתק על לבוש, אוכל, מוזיקה ואולם וכל זאת בשביל ערב אחד בלבד שנגמר כעבור כמה שעות ולא נשאר ממנו דבר מלבד זיכרון מתוק. האמת היא שהדברים היחידים שנשארים לנו לאחר האירוע, מלבד החוויה החרוטה בזיכרון, אלו הן התמונות של האירוע וצילומי הוידיאו. בשל כך, צילום אירועים הינו פקטור שחייבים להתייחס אליו ברצינות. בחירת הצלם המתאים הינה מלאכה שיש לה השלכות רציניות על הזיכרון שיישאר לכם ולצאצאיכם מהערב.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI