דף הבית עסקים עסקים קטנים ובינוניים יד לזכרון - פועלים למען יקירך
יד לזכרון - פועלים למען יקירך
יד לזכרון 03/12/09 |  צפיות: 2690

בעולם המודרני בו כולנו עסוקים מאוד בקריירה ובמשפחה אין באפשרותנו להגיע אל קבריהם של יקירינו ולטפח אותם כבתדירות שכולנו היינו רוצים, למעשה יש מצב קיים בו מגיעים אל חלקת הקבר לעיתים רחוקות מאוד ובזמן זה איתני הטבע פוקדים יום יום את חלקת הקבר ומשחיתים אותה ללא הרף.

חברת יד לזיכרון מציעה פתרון איכותי המאפשר שמירה על כבוד המת, ע"י טיפוח מצבות ואחזקת חלקת הקבר,הקמה וטיפוח של גינות נוי בחלקת הקבר, ליטוש המצבה וציפויה בחומרים המשרים אותה ומגינים עליה מכל מפגעי האקלים. חברת יד לזיכרון מציעה את השירות האיכותי ביותר בעלות חודשית קבועה! חברת יד לזיכרון עוזרת לנו להמשיך ולנהל את חיינו העמוסים ולעשות זאת בהרגשה טובה ובידיעה שאנו אכן דואגים ליקירינו בצורה הטובה ביותר גם כאשר איננו יכולים לבקר בחלקת הקבר ולבצע את כל הפעולות הנדרשות לשימור המצבה וחלקת הקבר כדי לשמר את כבודם של יקירינו.

חברת "יד לזיכרון" יעזרו לכם בארגון אזכרות ליקיריכם ויספקו לכם את כל שצריך לאזכרה מכובדת כראוי: כיסאות לאזכרה,שולחנות לאזכרה,כיפות לאזכרה,ברכות לאזכרה,כיבוד לאזכרה.

יש כיום לא מעט מפעילי שירות פיראטיים או במילה אחרת "חאפרים" המציעים פוליש למצבות, שימור מצבות , גינון לחלקות קבר וכו.. אלו הם אינם אנשי מקצוע והחומרים איתם הם עובדים אינם בפיקוח ויכולים להסב נזק למצבות! בחברת יד לזיכרון עובדים עם מיטב החומרים והמיכשור כדי לספק לכם וליקיריכם את התוצאה האיכותית ביותר ביותר וכל זאת עם שירות ואחריות לכל עבודה! כך שאתם יודעים שאנשי מקצוע מטפלים ברמה הגבוהה ביותר דואגים ליקיריכם בכל הנדרש.

חברת יד לזיכרון מאפשרת לכם מעקב מלא על מצב חלקת הקבר ע"י שליחת תמונות בזמן אמת אל תיבות האימייל שלכם. כך תוכלו להיווכח בעצמכם בעבודה המקצועית אותה מספקת חברת יד לזיכרון.

במדינת ישראל קיימים בתי עלמין המציעים למשפחות שמירה בסיסית ואיזורית על חלקות הקבר והמצבות, שירות זה לרוב יכלול: ניקוי של המצבות וניקוש עשבים. מה שהם לא מציעים הוא שתילת צמחייה רעננה והשקיה של פרחים בסביבת הקבר. חשוב לדעת שחידוש מצבה ניתן לבצע בכל זמן נתון וזה תקף גם ליצירת חלקת קבר נקייה ומטופחת. אנו ביד לזיכרון מקבלים לא מעט פניות ממשפחות שהבינו שהמצב בו נמצאת מצבת הקבורה של יקירם הנו מתחת לכל ביקורת ואינו מכובד כלל, לכן החליטו להעסיק את שירותיה של חברת שימור ואחזקת מצבות.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יד לזכרון


 


מאמרים נוספים מאת יד לזכרון
 
יד לזכרון - פועלים למען יקירך
חברת "יד לזיכרון" מתמחה במתן שירות תחזוקת מצבות,שימור וטיפוח חלקות קבר, עריכת אזכרות,פוליש למצבות,ברכות לאזכרה וכו..
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI