דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים AWS משיקים אזור תשתית בממלכת ערב הסעודית
AWS משיקים אזור תשתית בממלכת ערב הסעודית
חיים נוי 06/03/24 |  צפיות: 131
AWS משיקים אזור תשתית בממלכת ערב הסעודית

אזור AWS זה יאפשר ללקוחות להריץ עומסי עבודה ולאחסן בבטחה את תוכן לקוחות החנות בממלכת ערב הסעודית, ולספק שירות ללקוחות הקצה בשיהוי נמוך עוד יותר

האזור החדש משקף את המחויבות ארוכת הטווח של AWS לעמידה בביקוש הגבוה לשירותי ענן בממלכת ערב הסעודית ובמזרח התיכון כולו

AWS מתכננת להשקיע יותר מ-5.3 מיליארד דולר (19.88 מיליארד ריאל סעודי בערך) בממלכת ערב הסעודית

AWS תקים שני מרכזי חדשנות חדשים, והשקעה זו תכלול הכשרה של סטודנטים, מפתחים מקומיים והדור הבא של כישרון מקומי בכל שלבי הקריירה, באמצעות גישה למיומנויות מחשוב ענן.

סיאטל, 5 במרץ 2024, (BUSINESS WIRE):

Amazon Web Services (AWS), חברה של Amazon.com (נאסד"ק: AMZN) הכריזה היום על השקת אזור תשתית בממלכת ערב הסעודית בשנת 2026. האזור החדש של AWS יציע למפתחים, חברות הזנק, יזמים ומיזמים, וכן לארגונים בתחום הבריאות, החינוך, הגיימינג וארגונים חברתיים, מבחר גדול יותר להרצה של היישומים שלהם, וישרת את משתמשי הקצה ממרכזי נתונים הממוקמים בממלכת ערב הסעודית, ובכך יבטיח שלקוחות המעוניינים לשמור את התוכן שלהם בתוך המדינה יוכלו לעשות כן. כחלק ממחויבותה לטווח ארוך, AWS מתכננת להשקיע יותר מ-5.3 מיליארד דולר (19.88 מיליארד ריאל סעודי בערך) בממלכת ערב הסעודית. למידע נוסף על התשתית הגלובלית של AWS, בקרו בכתובת aws.amazon.com/about-aws/global-infrastructure.

"ההכרזה היום תומכת בטרנספורמציה הדיגיטלית של ממלכת ערב הסעודית עם רמות האבטחה והעמידות הגבוהות ביותר הזמינות בתשתית הענן של AWS, ומסייעת לשרת את הביקוש הגדל כל העת לשירותי ענן במזרח התיכון כולו," כך אומר פראסאד קליאנאראמן, סגן נשיא לשירותי תשתית ב-AWS. "האזור החדש של AWS יאפשר לארגונים לפתוח את מלוא הפוטנציאל של הענן ולבנות ביחד עם AWS טכנולוגיות כגון מחשוב, אחסנה, בסיסי נתונים, אנליטיקס, ובינה מלאכותית, ובכך לבצע טרנספורמציה בדרך שבה עסקים ומוסדות מספקים שירות ללקוחותיהם. אנחנו נרגשים ומצפים לעזור למוסדות, חברות הזנק ומיזמים בערב הסעודית למסור יישומים מונעי ענן כדי להאיץ את הצמיחה, הפרודוקטיביות והחדשנות ולדרבן יצירת מקומות עבודה והזדמנויות הכשרה וחינוך."

"השותפות עם AWS על רקע ההכרזה שלהם על אזור AWS, בגיבוי השקעה של 5.3 מיליארד דולר, מציתה עידן חדש של מצוינות טכנולוגית בממלכה," כך אמר המהנדס עבדאללה אלסוואהא, שר התקשורת וטכנולוגיות המידע בממלכת ערב הסעודית. "אזור ענן זה מדגים את המחויבות האיתנה שלנו למחקר, חדשנות והעצמת יזמים כדי להשיג שגשוג באזורנו ובעולם כולו."

האזור החדש של AWS יכלול, עם השקתו, שלושה אזורי זמינות, שיתווספו ל-105 אזורי הזמינות הקיימים בשלושים ושלושה אזורים גאוגרפיים בעולם כולו. ההכרזה של AWS היום היא חלק מהתכנית של AWS להשיק 18 אזורי זמינות נוספים ושישה אזורי AWS נוספים במלזיה, מקסיקו, ניו זילנד, ממלכת ערב הסעודית, תאילנד, וכן הענן הריבוני של AWS באירופה. אזורי AWS מורכבים מאזורי זמינות הממקמים את התשתית באתרים גאוגרפיים נפרדים ומובחנים. אזורי הזמינות ממוקמים רחוק מספיק זה מזה כך שהם תומכים ברציפות העסקית של הלקוחות ויחד עם זאת הם קרובים מספיק כדי לספק שיהוי נמוך ליישומים בזמינות גבוהה המשתמשים באזורי זמינות מרובים. לכל אזור זמינות אספקה עצמאית של כוח, קירור ואבטחה פיזית והוא מחובר באמצעות רשתות עם יתירות ועם שיהוי נמוך ביותר. לקוחות AWS הממוקדים בזמינות גבוהה יוכלו לתכנן את היישומים שלהם כך שיוכלו לרוץ באזורי זמינות מרובים וכך ולהשיג סבולת גבוהה עוד יותר לתקלות ושיבושים.

AWS מציעה את הפורטפוליו הרחב והעמוק ביותר של שירותים, לרבות אנליטיקה, בינה מלאכותית (AI), מחשוב, בסיסי נתונים, האינטרנט של הדברים (IoT), למידת מכונה (ML), שירותים לניידים, אחסנה, וטכנולוגיות ענן נוספות. מלקוחות מחברות הזנק, דרך מיזמים וכלה בארגונים במגזר הציבורי וארגונים חברתיים, כולם יוכלו להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת בענן המוביל בעולם להנעת חדשנות, לעמידה בהעדפות לאחסון מקומי של מידע, להשגת שיהוי נמוך יותר, וכדי לספק את הביקוש לשירותי ענן בממלכת ערב הסעודית ובמזרח התיכון כולו.

המחויבות של Amazon לפיתוח מיומנויות דיגיטליות

AWS תמשיך להרחיב את תוכניות ההדרכה שלה כדי לתמוך בצמיחה באימוץ שירותי ענן בממלכת ערב הסעודית כולה ולסייע להאצת חזון ערב הסעודית לשנת 2030 במטרה להעצים נשים להגדיל את השתתפותן בכוח העבודה. על מנת לתמוך במטרה זו, AWS משיקה תכנית חדשה להגדלת מיומנויות ששמה "יוזמת AWS בנוגע למיומנויות נשים בערב הסעודית" בשיתוף עם Skillsoft Global Knowledge. AWS תכשיר עד 4,000 נשים בתכנית AWS Cloud Practitioner Essentials, ללא עלות, באמצעות הכשרות פרונטליות שיעבירו אנשי מקצוע בעלי תעודה מקצועית של AWS. יוזמה זו מתוכננת לסייע לנשים להניע את הקריירה שלהם בתחום מחשוב ענן.

בנוסף, AWS תמשיך להשקיע בהרחבת המיומנות של סטודנטים, מפתחים מקומיים, אנשי מקצוע טכניים, אנשי מקצוע ללא הכשרה טכנית והדור הבא של מובילים בתחומי ה-IT בממלכת ערב הסעודית באמצעות הצעות כגון AWS Academy, AWS Educate, AWS re/Start, וכן AWS Skill Builder. הצעות אלה יסייעו ללומדים הבאים מרקעים שונים ובעלי ניסיון שונה להכין את עצמם לקריירה בענן. תכניות ההכשרה והתעודה של AWS מספקות הכשרה לאנשים בצורה שבה הם אוהבים ומעדיפים ללמוד, מקורסים להשכלה גבוהה דרך תכניות הכשרה ופיתוח לכוח עבודה במשרה מלאה, ועד לתוכן לימודי אינטראקטיבי מבוסס-משחק.

AWS תקים שני מרכזי חדשנות חדשים ותספק לחברות הזנק במזרח התיכון ובצפון אפריקה הכשרה טכנית ומנטורים בנושאי הטכנולוגיה של AWS, כגון AI או ML. AWS גם תציע מענקים למימון מחקרים של סטודנטים לתארים מתקדמים, ותספק מנויים למרכז בניית המיומנויות של AWS לעד 4,000 יחידים העובדים במיזמים קטנים ובינוניים שהוקמו בממלכת ערב הסעודית, כל זאת ללא עלות. מרכז בניית המיומנויות של AWS הוא מרכז לימודים דיגיטלי ובו יותר מ-600 קורסים ללא עלות בעד 14 שפות, המכסים יותר משלושים סוגי שירותים של AWS, מרמת היסודות ועד לרמות מתקדמות. הרחבת המחויבות של AWS להכשרה דיגיטלית בחינם תסייע להאיץ את מספר ומגוון המועמדים הנכנסים לצנרת הכישרונות. AWS תמשיך, תוך הסתמכות על מחויבות זו, להרחיב את תכניות ההדרכה וההכשרה שלה כדי לתמוך בצמיחה ולהאיץ את החזון של ערב הסעודית לשנת 2030, במטרה להעצים נשים להגדיל את השתתפותן בכוח העבודה.

האקדמיה של AWS תספק למוסדות להשכלה גבוהה תכנית לימודים מוכנה ללימוד בתחום מחשוב הענן, המכינה את הסטודנטים לפעול להשגת תעודות מקצועיות מוכרות בתעשייה ומשרות ענן מבוקשות. אחד עשר מוסדות להשכלה גבוהה בממלכת ערב הסעודית שילבו קורסים מהאקדמיה של AWS בתכניות הלימודים שלהם, לרבות הקולג' לטלקום ואלקטרוניקה בריאד, הקולג' הטכני הדיגיטלי לנערות בריאד, אוניברסיטת המלך חאלד, אוניברסיטת מג'מאה, אוניברסיטת הנסיך מוחמד בן-פאהד, ועוד. AWS מחויבת להסרת חסמים בחינוך למיומנויות ענן, ומשקיעה מאות מיליוני דולרים כדי לספק מיומנויות מחשוב ענן בחינם לעשרים ותשעה מיליון אנשים בעולם כולו עד 2025.

כחלק מהמחויבות המתמשכת לתרום לפיתוח מיומנויות דיגיטליות, AWS ו- Amazonהשיקו לאחרונה את האקדמיה שלAmazonכדי לספק הדרכה, הכשרה והתעדה בתחום טכנולוגיות הענן, לוגיסטיקה והתחום הקמעונאי בממלכת ערב הסעודית. היוזמה משלימה את התכנית לפיתוח יכולת אנושית שהיא חלק מחזון ממלכת ערב הסעודית לשנת 2030, ומכוונת להכשיר יותר מ-30,000 אזרחים סעודים, מספקת יותר מ-35,000 תלושי תעודות, וגם תציע 100 הזדמנויות לקבלת מלגה. האקדמיה של Amazon תספק הכשרה ותעודות טרנספורמטיביים ללא עלות למשתתפים כדי להגביר יכולות מבוקשות ולצייד את הכישרונות בסעודיה כך שישתלבו במשרות העתיד. התכנית תעצים את הדור הבא של הנוער הסעודי, יזמים ואנשי מקצוע בכל שלבי הקריירה שלהם כדי שיוכלו להצליח לרוחב מיומנויות מבוקשות כגון מחשוב ענן, לוגיסטיקה ומנהיגות. משרד התקשורת וטכנולוגיות המידע בערב הסעודית (MCIT) ישתף פעולה עם Amazon באמצעות יוזמת מיומנויות העתיד של MCIT, כדי לעודד כישרונות סעודיים להצטרף לאקדמיה לפיתוח מיומנויות, המופעלת על ידי האקדמיה הדיגיטלית הסעודית (SDA) ואקדמיית TUWAIQ. האקדמיה של Amazon משלבת את המומחיות הטכנולוגית והתפעולית הגלובלית של Amazon ביחד עם ההבנה של Amazon בכל הנוגע לנוף הכישרונות הסעודי כדי לפרוס הכשרת מיומנויות בחזית הטכנולוגיה. התעודות במסלול מחשוב הענן יכללו רמות יסוד, מתקדמות, ומתמחות כאחד בתחום ארכיטקטורת הענן, AI, ML, אנליטיקה של נתונים וכן תעודות טכנולוגיות המותאמות למשרות ספציפיות, כדי להניע אנשי מקצוע וחברות לכיוון עתיד דיגיטלי.

כמוכן, כחלק מהמחויבות המתמשכת של Amazon לתרום להגדלת המיומנויות אצל נשים, Amazon השיקה תכנית העסקה לנשים עמיתות בתחום המסירה - יצירת הזדמנויות להגדלת מיומנויות, שתאפשר לנשים בממלכת ערב הסעודית לבנות קריירות מצליחות בתחום הלוגיסטיקה של מסחר אלקטרוני.

לקוחות מקבלים בברכה את אזור AWS בממלכת ערב הסעודית

ארגונים בממלכת ערב הסעודית הם חלק ממיליוני המשתמשים הפעילים המשתמשים ב-AWS ביותר מ-190 מדינות סביב העולם. מיזמים בממלכת ערב הסעודית בוחרים ב-AWS כדי לחדש, להניע יעילויות עלות, ולהאיץ זמני השקה. ארגונים בממלכת ערב הסעודית הבוחרים ב-AWS כדי להריץ את עומסי העבודה שלהם להאיץ חדשנות, להגדיל גמישות וזריזות, ולהניע חיסכון בעלויות כוללים את עבדול לטיף ג'מיל, אלמראי, אלמוספר, קבוצת אלנגי, ג'אהז, מובילי, הים האדום גלובל, קבוצת הטלקום הסעודית, קבוצת ההחזקות סירה, ועוד.

עבדול לטיף ג'מיל היא רשת בת כמעט שמונים שנה של עסקים בינלאומיים מגוונים המעצבים את עתיד מגזרי הליבה שלה, ניידות, אנרגיה ומים, שירותים פיננסיים, השקעות ובריאות. לרשת זו יחידות תפעוליות ביותר מ-35 מדינות. "ההכרזה על האזור החדש של AWS בממלכת ערב הסעודית היא התפתחות חשובה. הטכנולוגיות המתקדמות של AWS הן בעלות פוטנציאל לפתוח יעילויות חשובות לעסקים בסעודיה ובאזור כולו, ובכך הן תומכות ביעדי החזון לשנת 2030," אומר חסן ג'מיל, משנה לנשיא וסגן יו"ר, עבדול לטיף ג'מיל. "בחרנו ב-AWS בשנת 2023, כספק הענן המועדף של עבדול לטיף ג'מיל. החבירה ל-AWS מניעה את הטרנספורמציה הדיגיטלית המתמשכת שלנו ומניעה חדשנות נוספת והתמקדות בלקוח לרוחב מגזרי הליבה שלנו."

אלמראי היא אחת מחברות מוצרי החלב המשולבת אנכית הגדולות בעולם, ואחת מהיצרניות והמפיצות הגדולות במזרח התיכון בתחום המזון והמשקאות. לחברה 11 מותגים שונים, לרבות אחד מציי ההובלה הגדולים ביותר במזרח התיכון. "זהו יום גדול לטכנולוגיה בממלכה. הקמת אזור AWS בממלכת ערב הסעודית מייצגת אבן דרך משמעותית שתהיה מהפכנית ללא ספק בנוף מחשוב הענן," אומר דר' פייסל אלנאסר, CIO באלמראי. "החיבור בין שירותי הענן המובילים של AWS והפוטנציאל העצום של ממלכת ערב הסעודית יתרום לצמיחה ופיתוח כלכלי באמצעות גישה לעסקים לפתרונות ענן מהימנים, מאובטחים ומשתלמים. אימצנו מדיניות של ענן תחילה, ובהכרזה זו, ועם הדלתות שיפתחו, אנחנו נרגשים להגדיל את השותפות שלנו עם AWS כדי להאיץ את היוזמות הדיגיטליות שלנו ולהגדיל את היעילות התפעולית שלנו."

אלמוסאפר היא פלטפורמת נסיעות משולבת ולה עסקים המשרתים כל חתך אנכי בתעשיית הנסיעות והתיירות, והיא אחת מחברות הנסיעות המובילות בממלכת ערב הסעודית. אלמוסאפר נמצאת בחזית מסירת חוויות בממלכת ערב הסעודית, אליה, וממנה לתיירות נופש, עסקים ודת. "אנחנו מצפים ל-AWS ומקבלים אותה בברכה לממלכת ערב הסעודית. אין ספק שזה יאפשר לנו למנף את טכנולוגיות מחשוב הענן של AWS לקידום ההטבות העסקיות ההדדיות שלנו," אומר מוזמלי אחוסיין, מנהל כללי באלמוסאפר. "כענן המוביל בעולם, AWS היא חלק בלתי נפרד מהמסע הדיגיטלי של אלמוסאפר, ואנחנו בטוחים שהגעת AWS לאזור תביא עימה פתרונות חדשניים וגמישים עוד יותר עבורנו כדי להניע את הצמיחה לרוחב סקטור הנסיעות והתיירות בערב הסעודית כולה."

קבוצת אל נאגי היא אחד התלכידים הגדולים המתמחה בתחום הרכב, מוצרי צריכה, ומוצרים לשוק הקמעונאי בממלכת ערב הסעודית. "אנחנו שולחים ברכות חמות ל-AWS על הכרזה מרגשת זו. זהו באמת צעד ראשון בכיוון הנכון לאור הפוטנציאל של הממלכה וההזדמנות הגדולה שהיא מציעה," אומר CIO אל נאגי רכב, דר' זכריה אלנאגר. "אנחנו נלהבים לחקור את האפשרויות שאזור חדש זה יפתח בפנינו ומצפים למנף את שירותי הענן של AWS כדי להאיץ את מסע הטרנספורמציה הדיגיטלי שלנו."

אתיחד אתיסלט (מובילי) מספקת שירותים אלחוטיים משולבים לשלושה סקטורים עיקריים, קרי יחידים, עסקים ומובילים. יש לה את אחת הרשתות האלחוטיות הגדולות ביותר לכיסוי ערב הסעודית והאזור. "היום הוא יום של אירוע מיוחד למובילי, שכן אנחנו מקדמים בברכה לממלכת ערב הסעודית חברה מובילה בתעשיה, AWS, שהיא בעלת חוזקה ללא תחרות בתחום מחשוב הענן", אומר סלמן בן עבדולעזיז אל בדראן, מנהל כללי במובילי. "זהו צעד משמעותי במחויבות המתמשכת שלנו לספק ללקוחות שלנו פתרונות בחזית הטכנולוגיה ולהעצים עסקים בממלכה. אנחנו יוצרים הזדמנויות למסירת פתרונות מהפכניים לחוויה דיגיטלית בסקטורים B2B וכן B2C, על ידי מינוף של ההבנה העמוקה של מובילי של השוק המקומי, והתשתית החסונה שלה, ביחד עם המומחיות הגלובלית של AWS. כוונתנו בשימוש ב-AI גנרטיבי, טכנולוגיה של הדור הבא, וחקירה של הפוטנציאל המלא שלהם ביחד עם AWS, לפתוח אפשרויות עסקיות חדשות לתפעול יעיל יותר, הגעה לקהל רחב יותר ובסופו של דבר לתרום ליעדי החזון השאפתני של הממלכה לשנת 2030."

גלובל הים האדום ממנפת את התפיסות והטכנולוגיות החדשניות ביותר כדי למסור פרויקטים המגדילים באופן פעיל את רווחת הלקוחות, הקהילות והסביבה. גלובל הים האדום מפעילה יעדי תיירות אחראים ורגנרטיביים המכוונים להגדיל את תיירות היוקרה בממלכת ערב הסעודית ואת היצע הקיימות, ועושה כל מאמץ לא רק להגן על הסביבה הטבעית אלא גם להגדיל אותה לטובת הדורות הבאים. "אנחנו נרגשים ומאושרים לראות את ספק שירותי הענן המוביל בעולם, AWS, מבצע השקעות משמעותיות בערב הסעודית. אנחנו בגלובל הים האדום מאמינים שהשקעה משמעותית זו בתשתית דיגיטלית תגדיל עוד את מסירת פרויקטים לאירוח בר-קיימא ותיירות באזור. שיתוף הפעולה מדגיש את חשיבות פרויקטים המהווים חלק מהחזון לשנת 2030, ומדגים כיצד ערב הסעודית ממשיכה למשוך אליה חברות מובילות כגון AWS שהופכות חלק מהצמיחה והפיתוח בממלכה," אומר ג'והן פגנו, מנהל כללי בגלובל הים האדום. עומק ורוחב השירותים של AWS, הנפרשים מטכנולוגיות תשתית לחדשנות מובילה כגון למידת מכונה ובינה מלאכותית, יעצימו אותנו להתמיר את היישומים הקיימים שלנו ולבנות פתרונות חדשים בקלות. ההשקעה המסיבית בתשתית דיגיטלית תגדיל עוד את פרויקטי הקיימות והאירוח שלנו באזור."

קבוצת STC עוסקת במתן שירותי ICT. היא מקימה, מנהלת ומתחזקת רשתות, מערכות ותשתית לתקשורת סלולרית וקווית. הקבוצה עוסקת ב-IoT, פינטק ואבטחת סייבר. "ההשקעה של AWS בערב הסעודית מייצגת תמיכה מהדהדת בסקטור הטכנולוגי המשגשג בממלכה. ערב הסעודית משנה את פניה והופכת למרכזת דיגיטלית מובילה באזור, הנתמכת על ידי כלכלה משגשגת ואוכלוסייה צעירה ברוחה המבינה בטכנולוגיה," אומר אולאיאן אם. אלווטאיד, מנהל כללי בקבוצת סעודיה טלקום. "השקעה זו והעבודה של קבוצת סעודיה טלקום יאיצו את יעד הממלכה להפוך לאומה דיגיטלית ומחוברת מהמובילות בעולם."

שותפי AWS מקדמים בברכה את האזור החדש של AWS

רשת שותפי AWS (APN) היא קהילה גלובלית הממנפת טכנולוגיות של AWS, תכניות, מומחיות וכלים לבניית פתרונות ושירותים ללקוחות. יחדיו, AWS ושותפיה מספקים פתרונות חדשניים, פותרים אתגרים טכניים, זוכים בעסקאות, ומוסרים ערך גדול יותר ללקוח. בין שותפי AWS בממלכת ערב הסעודית אפשר למנות את Adobe, AppSquadz, Cognizant, DXC Technology, Genesys, Kyndryl, LTMindtree, SAP, Trend Micro Incorporated, Zain ורבים אחרים. לרשימה מלאה של שותפי AWS, בקרו בכתובת aws.amazon.com/partners.

"ג'נסיס מחויבת להעמקת החותמת שלה במזרח התיכון ולהבאת חווית AI וחדשנות לאזור, כפי שהודגש לאחרונה על ידי הוספת יכולות מדיה חברתית ציבורית חדשות שיאפשרו לעסקים מקומיים לעמוד בצפיות של בסיס הלקוחות המבינים בטכנולוגיה," אומר טוני בייטס, מנהל כללי ויושב ראש בג'נסיס. "ארגונים רבים שבסיסם בערב הסעודית בוטחים בפתרונות של ג'נסיס כיום, ועובדים יחד עם AWS כדי להרחיב את יכולות הענן שלנו שיאפשרו לנו לספק ליותר עסקים את הבסיס לטרנספורמציה דיגיטלית, ולמקם אותם במקום הנכון להצלחה בעידן ה-AI. שיתוף הפעולה ארוך השנים שלנו עם AWS קריטי לנו כדי שנוכל לספק ללקוחותינו חוסן עסקי ולאפשר להם לעמוד בדרישות המקומיות הנוגעות לפרטיות מידע, מקומיות והגנה באתרים בהם הם פועלים, כך שיוכלו למסור חוויות מגדירות-נאמנות ולחזק את המובחנות שלהם בשוק הגלובלי."

"SAP והאקו-סיסטם של השותפים שלה, כגון AWS, מחויבים לתמוך ביעדי החזון הדיגיטלי של ערב הסעודית לשנת 2030, ויש לנו היסטוריה ארוכת שנים של שיתוף פעולה כדי לאפשר למיזמים לפעול ביעילות גדולה יותר ולהשתמש במידע בצורה יעילה יותר," אומר אחמד אלפייפי, סגן נשיא בכיר ב-SAP המזרח התיכון וצפון אפריקה. "הרחבה זו של השותפות שלנו תסייע להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית של חברות בערב הסעודית ובסופו של דבר ליצור רשת של מיזמים חכמים, בני-קיימא ומוכני-עתיד. אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה יביא תועלת עצומה ללקוחות SAP בממלכה, ויטפח חדשנות ויגדיל את פריסת פתרונות טכנולוגיים חדשניים שיענו על הצרכים המקומיים ויתרמו לתכנית המרשימה של הממלכה למגוון וטרנספורמציה כלכלית."

"הממלכה מתעוררת כמרכזת לטכנולוגיות של הדור הבא, על בסיס מדיניות של ענן תחילה הממוקדת בהנעת צמיחה באמצעות חדשנות. זה ממשיך למשוך פעילות גלובלית כגון ההשקה של AWS, ואנחנו מצפים לעבודה עם AWS כדי לפתוח הזדמנויות חדשות בתחום מחשוב הענן, בינה מלאכותית ולמידת מכונה," אומר המנהל הכללי של Zain, המהנדס סולטאן בן עבדולעזיז אלדגהייטר. "שותפות זו תקדם עוד יותר את הפתרונות זוכי הפרסים שלנו ותאפשר ללקוחות שלנו להפיק את התועלת המלאה משימוש ב-AI גנרטיבי ותפקודיות עירונית חכמה. זה עולה בקנה אחד עם היעד האסטרטגי שלנו להרחיב את המערכת האקולוגית הדיגיטלית שלנו כדי להעצים קהילות ולהגן על הסביבה ובה בעת לעצב את עתיד התפוקה של המיזם ולהאיץ את המעבר לכלכלה דיגיטלית בת-קיימא."

מחויבות לקיימות

Amazon מחויבת להפוך לעסק בר-קיימא עוד יותר ולהגיע לפליטות פחמן נטו אפס לרוחב פעילותה עד 2040, עשר שנים לפני היעד של אמנת פריז, כחלק מכתב המחויבות שלה לאקלים. Amazon היא מייסד משותף של כתב המחויבות לאקלים והייתה הראשונה לחתום על כתב מחויבות זה בשנת 2019. כחלק ממחויבותה לכתב מחויבות זה לאקלים, Amazon נמצאת על המסלול להניע את פעילותה באנרגיה מתחדשת בשיעור של 100% עד שנת 2025, חמש שנים לפני היעד המקורי שהיה שנת 2030. קראו עוד על המתודולוגיה הציבורית של Amazon למידע נוסף על גישה זו. Amazon נבחרה לרוכש התאגידי הגדול ביותר של אנרגיה מתחדשת בארבע השנים האחרונות ברציפות - עמדה בה היא מחזיקה מאז 2020, כך דיווח Bloomberg New Energy Finance. ל-Amazon יש כרגע יותר מ-500 פרויקטים של אנרגיה מתחדשת ב-27 מדינות. בנוסף, ל-AWS יהיה מאזן מים חיובי עד 2030, והיא תשיב יותר מים לקהילות מאשר היא משתמשת בתפעול הישיר של עסקי החברה.

אודות Amazon שירותי רשת (AWS)

Amazon שירותי רשת היא הענן המקיף והמאומץ ביותר בעולם מאז שנת 2006. AWS מרחיבה בהתמדה את שירותיה כדי לתמוך למעשה בכל עומס עבודה, ויש לה כעת יותר מ-240 שירותים המאופיינים באופן מלא לצרכי מחשוב, אחסנה, בסיסי נתונים, שירותי רשת, אנליטיקה, למידת מכונה ובינה מלאכותית (AI), אינטרנט של הדברים (IoT), תחום הניידים, אבטחה, היברידי, מדיה, פיתוח יישומים, פריסה וניהול באמצעות 105 אזורי זמינות ב-33 אזורים גאוגרפיים, עם תכניות מוכרזות לעוד 18 אזורי זמינות, ועוד שישה אזורים של AWS במלזיה, מקסיקו, ניו זילנד, ממלכת ערב הסעודית, תאילנד, והענן הריבוני של AWS באירופה. מיליוני לקוחות - לרבות חברות ההזנק הצומחות במהירות הגדולה ביותר, מיזמים גדולים וסוכנויות ממשלתיות מובילות - בוטחים ב-AWS להנעת התשתית שלהם, הופכים בכך לגמישים יותר ומקטינים את העלויות שלהם. כדי לדעת יותר על AWS, בקרו בכתובת aws.amazon.com.

אודות Amazon

ארבעה עקרונות מנחים את Amazon: אובססיה ללקוח ולא מיקוד על המתחרים, תשוקה להמצאה, מחויבות למצוינות תפעולית וחשיבה לטווח ארוך. Amazon שואפת להיות החברה ממוקדת-הלקוח ביותר בעולם כולו, המעסיק הטוב בעולם, ומקום העבודה הבטוח בעולם. ביקורות של לקוחות, קניה בקליק אחד, המלצות מותאמות אישית, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, Career Choice, Fire tablets, Fire TV, Amazon Echo, Alexa, Just Walk Out technology, Amazon Studios וכן המחויבות לאקלים הם חלק מהדברים בהם Amazon היא חלוצה. למידע נוסף, בקרו בכתובת amazon.com/about ועקבו אחר @AmazonNews.

צרו קשר

Amazon.com, Inc.
Media Hotline
[email protected]
www.amazon.com/pr

מקור:, Inc. Amazon.com

.

.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI