דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Apparel Group ו-Nykaa מוציאות לדרך את ההתרחבות לאזור מדינות המפרץ עם החנות הראשונה של Nysaa בדובאי
Apparel Group ו-Nykaa מוציאות לדרך את ההתרחבות לאזור מדינות המפרץ עם החנות הראשונה של Nysaa בדובאי
חיים נוי 06/03/24 |  צפיות: 138

Apparel Group ו-Nykaa מוציאות לדרך את ההתרחבות לאזור מדינות המפרץ עם החנות הראשונה של Nysaa בדובאי

אמני האיפור המפורסמים הבינלאומיים הנודעים  בובה, המכונה חמזה סלים, פאדי קטאיה, סלינה ווד, מייסדת NESSA ומייסדת שותפה ודירקטורית Nysaa, אדוויטה נייאר, מנכ"לית, מייסדת שותפה Nykaa ומנכ"לית, Nykaa Fashion, פלגוני נייאר, יו"ר פעיל, מייסדת ומנכ"לית, Nykaa, סימה גנוואני ווד, מייסדת ויו"ר, Apparel Group

*הפלטפורמה הרב-ערוצית של Nysaa מתגאה ביותר מ-150 מותגים ויותר מ-10,000 מוצרים

*אסטרטגיית ההתרחבות שואפת להקים 100 חנויות חדשות באזור GCC בחמש השנים הקרובות

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 6 במרץ 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Apparel Group, קונגלומרט קמעונאי מוביל באזור מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ (GCC), ו-Nykaa, קמעונאית מוצרי היופי הרב-ערוצית הגדולה ביותר בהודו, עם מכירות בהיקף של מיליארדי דולרים, חגגו בגאווה פתיחה חגיגית של החנות הראשונה של Nysaa ב-GCC ב-City Centre Mirdif ביום שישי, ה-1 במרץ, 2024. אירוע משמעותי זה סימן את ההתחלה המוצלחת של מיזם משותף שהוקם בידי שתי ענקיות הקמעונאות, והוא משלב את יכולת הקמעונאות של Apparel Group באזור של GCC עם מומחיות מוצרי היופי של Nykaa כדי להציע חוויית קניות ברמה עולמית שנוצרה בקפידה עבור הצרכנים בדובאי.

הפתיחה הרשמית של החנות לוותה בסימה גנוואני וד, מייסדת ויו"ר, Apparel Group, פלגאני נאיאר, יו"ר, מייסד ומנכ"ל, Nykaa, וסלינה וד, מייסדת NESSA ומייסדת שותפה ומנהלת ב- Nysaa. השקת החנות סימלה את הגשמת החזון המשותף של החברות לעידן חדש של קמעונאות יופי. הטקס היה גולת הכותרת של יום מלא זוהר, שהחל בפלאש מוב מהפנט. הופעה אומנותית זו כבשה את המשתתפים לפני שהם פנו אל הדרך המובילה לחנות Nysaa.

Nysaa Beauty Store מציגה בגאווה מבחר של מותגים בינלאומיים ידועים, כולל Kylie Cosmetics, Kay Beauty, Peacefull, Stila, Augustinus Bader, Foreo, Ralph Lauren, Mugler, Rahua, Oribe, Dr. Barbara Strum ומגוון רחב של שמות יוקרתיים נוספים. החנות, המתפרסת על פני שטח של כ-2436 רגל רבוע, כוללת יועצות יופי ייעודיות המספקות סיוע אישי, אחד על אחד, ומבטיחים שכל לקוח מקבל הדרכה מותאמת שתעזור לו למצוא מענה לצרכי היופי המסוימים שלו. בואו לחוות את Nysaa Booth, אזור ייעודי ליצירת תוכן בו התומכים יכולים לשחרר את היצירתיות שלהם תוך הצגת סגנונות היופי הייחודיים שלהם. יתרה מכך, לקוחות יכולים לצבור נקודות Club Apparel בכל רכישה בחנות, ולשפר את חוויית הקנייה שלהם עם הטבות מתגמלות.

האירוע בלט עוד יותר על ידי הופעות של אמני האיפור המפורסמים הבינלאומיים הנודעים פאדי קטאיה ובובה, הלא הוא חמזה סלים. קטאיה, דמות ידועה בתעשיית היופי עם טרקלין יופי ואקדמיה יוקרתיים (Fady Kataya Beauty בביירות, לבנון), זוכה להערכה בזכות עבודתו עם מפורסמות כדוגמת ננסי עג'רם ויארה. בינתיים, בובה זוכה לשבחים בשל אומנות האיפור יוצאת הדופן שלו, לאחר שעבד עם כוכבים כמו חיפה ווהבה, אהלם ולטיפא. הערב היה עשיר בטיפים חשובים לאיפור, הציג מפגש המציע אתגר איפור דינמי, כשהשיא היה אירוע פגישות בלעדי. תוספות מיוחדות אלו הביאו נופך אקסקלוסיבי לפתיחה החגיגית, והפכו אותה לחוויה בלתי נשכחת עבור כל האורחים.

כשהיא משקיפה על ההשקה המוצלחת, סלינה ווד, מייסדת NESSA ומייסדת שותפה ומנהלת ב-Nysaa, שיתפה, "פתיחת חנות Nysaa הראשונה שלנו בדובאי היא ציון דרך משמעותי, והיא המציגה את הסינרגיה העוצמתית בין ההובלה בתחום הקמעונאות של Apparel Group לבין החלוציות של Nykaa. חידושי יופי. החיבוק הנלהב של הקהילה לא רק מאמת את האסטרטגיה שלנו, אלא גם מחזק את המחויבות שלנו להגדיר מחדש את קמעונאות היופי ברחבי GCC. שיתוף פעולה זה משקף את שאיפתנו לשפר את חוויית הקנייה, תוך שילוב של מגמות יופי עולמיות עם תובנות אזוריות. במבט לעתיד, אני נרגשת מההזדמנויות להרחיב את ההיצע הקמעונאי הייחודי הזה מעבר ל-GCC, ולהציע ללקוחות בכל מקום גישה לחוויית יופי שאין כמותה".

החגיגה, שהדגישה את שאיפתה של החנות להפוך למרכז מרכזי ליופי באזור, הייתה מפגש של חובבי יופי, עם למעלה מ-200 מובילי מפתח בתעשייה במגזרי אופנה, יופי ולייף סטייל, נציגי מדיה, לקוחות VIP ושותפים מרכזיים.

בהתייחסו לרגע ההיסטורי הוסיף פלגוני נייאר, יו"ר פעיל, מייסד ומנכ"ל Nykaa: "החנות הראשונה של Nysaa בדובאי מסמנת אבן דרך משמעותית בהסתערות הבינלאומית שלנו. השותפות שלנו עם Apparel Groupהיא שיתוף פעולה רב עוצמה של מנהיגות היופי של Nykaa בהודו והמומחיות הקמעונאית שלהם באזור GCC. זהו ביטוי למחויבות המשותפת שלנו לשיפור קמעונאות היופי באזור GCC. לאחר שזכינו לאהבה ואמון עצומים בקרב הצרכנים ההודים במשך יותר מעשור, אנו מצפים ליצור מחדש חוויית קניות יופי יוצאת דופן, מקוונת ולא מקוונת, עבור הצרכנים האנינים של GCC ".

Nysaa הוא מיזם משותף עם Apparel Group שבסיסה בדובאי, קונגלומרט עולמי של קמעונאות אופנה ולייף סטייל, ו-Nykaa, ענקית היופי הדיגיטלית הראשונה הגדולה ביותר בהודו. הברית שואפת ליצור מותג קמעונאי רב-ערוצי עם למעלה מ-100 חנויות ב-GCC, כאשר Nykaa מחזיקה ב-55% מהישות החדשה ו-Apparel Group ב-45%.

הפתיחה החגיגית של Nysaa by Apparel Group ו-Nykaa מסמנת רגע משמעותי בתעשיית קמעונאות היופי, ומבטיחה עתיד שבו יופי לא רק נמכר אלא נחגג בכל צורותיו.

אודות Apparel Group LLC

קבוצת Apparelהיא קונגלומרט קמעונאי עולמי של אופנה ולייף סטייל השוכן בצומת הדרכים של הכלכלה המודרנית - דובאי, איחוד האמירויות הערביות. כיום, קבוצת Apparelמשרתת אלפי קונים להוטים באמצעות יותר מ- 2100 חנויות קמעונאיות ובלמעלה מ-85 מותגים בכל הפלטפורמות תוך העסקת מעל 20,000 צוותים רב-תרבותיים.

קבוצת Apparel חצבה את נוכחותה החזקה ב- GCC והרחיבה שערים משגשגים לשוק בהודו, דרום אפריקה, סינגפור, אינדונזיה, תאילנד, מלזיה, פקיסטן ומצרים.

בנוסף, קיימות אסטרטגיות ברורות לכניסה לשווקים מתעוררים כמו הונגריה והפיליפינים.

קבוצתApparelיצרה חוויה רב-ערוצית, ומפעילה מותגים שמקורם בארה"ב, קנדה, אירופה, אוסטרליה ואסיה. המותגים כוללים שמות מובילים בתחום האופנה, ההנעלה וסגנון החיים כמו טומי הילפיגר, צ'ארלס וקית', סקצ'רס, אלדו, ניין ווסט, אירופוסטל, Jamie’s Italian, טים הורטונס, Cold Stone Creamery, Inglot ו- Rituals.

קבוצת Apparelחייבת את הצמיחה המדהימה שלה לחזון ולהכוונה של המייסדת והיו"ר הדינמית שלה, סימה גנוואני ווד, שלקחה את החברה מחיל אל חיל מאז הקמתה בשני העשורים האחרונים.

https://apparelglobal.com/en/

אודות Nysaa

Nysaa, קונספט קמעונאות יופי רב-ערוצית, הוא המיזם האחרון שנולד מהשותפות האסטרטגית בין Apparel Group, קונגלומרט עולמי מוביל של קמעונאות אופנה ולייף סטייל, לבין Nykaa, יעד היופי והאופנה המוביל בהודו. ממוקם בלב דובאי במרכז העיר מירדיף, Nysaa מסמנת פרק חדש בקמעונאות יופי רב-ערוצית, ומציעה מבחר שאין שני לו של מוצרי יופי, החל ממועדפים עולמיים ועד מותגי נישה ומתפתחים. Nysaa מחויבת לספק חוויית יופי שעונה על הצרכים וההעדפות המגוונים של הצרכן המודרני, ומשלבת מעורבות בחנות עם נוחות דיגיטלית כדי להגדיר מחדש את קניות היופי. עם מחויבות לחדשנות, איכות ושביעות רצון הלקוחות, Nysaa עומדת להפוך ליעד המועדף על חובבי יופי ברחבי GCC ומחוצה לו, לגלם את החזון של מייסדיה ולדחוף את גבולות קמעונאות היופי המסורתית.

אודות NYKAA

ב- Nykaa, אנו חולקים חזון אחד - להביא השראה ושמחה לאנשים בכל מקום, בכל יום. המסע של Nykaa, שנולד מתוך רצון להפוך את היופי לבחירה מיינסטרימית, החל ב-2012 כחברת טכנולוגיה צרכנית דיגיטלית. קפיצת המדרגה היזמית של Falguni Nayar עם Nykaa, נכנסה לשוק קמעונאות יופי שאינו זוכה לשירות, שינתה את המערכת האקולוגית והציבה את הודו באור הזרקורים העולמי. כיום, Nykaa הרחיבה את ההיצע שלה כדי לכלול סגנון חיים ו- B2B על ידי הצגת פלטפורמות מקוונות Nykaa Fashion, Nykaa Man ו- Superstore.

במהלך השנים, Nykaa כבשה בהתמדה את ליבם של הצרכנים ההודים, הובילה ביקורים הן ביעדים המקוונים שלה והן ב -174 יעדים לא מקוונים ובנתה קהילות נאמנות באמצעות תוכן מרתק וחינוכי. Nykaa ממשיכה לבנות את בית המותגים שלה עם דגש חד על חדשנות והנאה צרכנית. מותגי יופי כמו Kay Beauty, Nykaa Naturals, Nykaa Cosmetics ו- Wanderlust ומותגי אופנה כמו Nykd, Gajra Gang, Likha, RSVP ו- Pipa Bella הפכו לשמות מוכרים בכל בית, מכיוון שהם מספקים באופן עקבי השראה ומוצרים בעלי ביצועים גבוהים לצרכנים.

המחויבות הבלתי מעורערת של Nykaa לאותנטיות ולהתמקדות בלקוחות הפכה אותה לקמעונאית המועדפת על מותגים בינלאומיים הנכנסים להודו. החנות הגלובלית של Nykaa, שער לעולם המותגים הבינלאומיים הנחשקים, ממנפת את שרשרת האספקה והיכולות השיווקיות המוכחות של החברה כדי להציע חוויית קנייה חלקה באמת.

על תפקידה בבניית שוקי היופי וסגנון החיים הקמעונאיים של הודו, Nykaa זכתה במספר שבחים הודיים ובינלאומיים. Nykaa הוכרה כחברת הצרכנים של השנה על ידי פרסי VCCircle בשנת 2024 והוצגה בגאווה ברשימת החברות המשפיעות ביותר TIME100. המוצרים של Nykaa הם 100% אותנטיים ומקורם ישירות מהמותג או מקמעונאים מורשים. באמצעות תוכן מרתק וחינוכי, שיווק דיגיטלי, השפעת מדיה חברתית, אסטרטגיות CRM חזקות ופלטפורמת הקהילה של רשת Nykaa, חברת Nykaa בנתה קהילה נאמנה של מיליוני חובבי יופי ואופנה.

ליצירת קשר:

[email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/0feff621-3f73-476d-85fa-7999eee47f1f

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI