דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Rochester Electronics ו-Intelligent Memory מבטיחים המשך זמינות של פתרונות אחסון מדור קודם
Rochester Electronics ו-Intelligent Memory מבטיחים המשך זמינות של פתרונות אחסון מדור קודם
חיים נוי 25/03/24 |  צפיות: 103
Rochester Electronics ו-Intelligent Memory מבטיחים המשך זמינות של פתרונות אחסון מדור קודם

מקור מתמשך למוצרי DRAM ו-NAND ותיקים

ניובוריפורט, מסצ'וסטס, 25 במרץ 2024,(BUSINESS WIRE):

Rochester Electronics, LLC ו-Intelligent Memory איחדו כוחות על מנת להבטיח את המשך הזמינות של פתרונות אחסון DRAM ו-NAND ותיקים מדור קודם המותאמים עבור יישומים תעשיתיים ומוטבעים.


במשך יותר משלושה עשורים הייתה Intelligent Memory הספקית האמינה עבור מוצרי זיכרון מהימנים ואיכותיים, אשר שירתו נאמנה את הצרכים המשתנים ללא-הרף של יישומים תעשייתיים. בתקופה שבה יצרני הזיכרונות המובילים הסיטו מבטם מתמיכה בזיכרונות מדור קודם, לקוחות רבים עם מיקרו-מעבדים בסוף-חיים עדיין נדרשים לפתרונות אחסון בצפיפות נמוכה. Intelligent Memory היא אחת מהספקיות היחידות אשר מציעות רכיבי DRAM ומודולי DRAM שנעים החל מ-SDRAM ועד ל-DDR5, זאת בנוסף לתיק המוצרים שכולל זיכרונות הבזק NAND בהתאמה אישית, היצע שהופך את תיק המוצרים של IM לאחד מן מהמקיפים ביותר שיש בשוק כיום שמגיע כולו ממקור יחיד.

Rochester Electronics היא המקור הרציף הגדול ביותר בעולם למוליכים למחצה, אשר מציעה התקנים מורשים, ברי-עקיבות, מוסמכים ומובטחים ב-100%. תשומת הלב של Rochester מופנית להארכת הזמינות של מוצרים שהגיעו לסוף מחזור חייהם, לצד מתן תמיכה רציפה במוצרים בסטטוס פעיל.

Rochester Electronics מציעה תמיכה בצפיפויות ותיקות ומחזיקה במלאי של מיקרו-מעבדים נבחרים. תיק המוצרים של Rochester Electronics מורכב ממערך מקיף של מעבדים, וכולל מעבדי לגאסי שהגיעו לסוף-חיים המיוצרים בייצור מתמשך, זאת בהרשאת היצרן המקורי, מאגרי פיסות סיליקון (die) נרחבים, ושירותי שכפול המוצרים. כעת לקוחות יכולים לרכוש מגוון התקני Intelligent Memory, כולל DRAM, זיכרונות NAND/SLC NAND לא-נדיפים, ומוצרי eMMC בצפיפות נמוכה, כולם דרך Rochester. השותפות בין Rochester לבין Intelligent Memory מציעה תמיכה לקהל הלקוחות המשותף שלהן מכל רחבי העולם.

פול מייסון, מנהל טכנולוגיות גלובלי (זיכרון), Rochester Electronics אמר: "מזה כבר יותר מ-40 שנים Rochester מספקת תמיכה בטכנולוגיות לגאסי ובמוליכים למחצה ותיקים. מערך הזיכרונות המגוון של Intelligent Memory אשר כולל מוצרי DRAM ו-NAND ותיקים ולגאסי, מתכתב היטב עם החזון האסטרטגי שלנו, ומאפשר רציפות ואריכות שנים לטכנולוגיות הזיכרון בהם לקוחותינו המוערכים עושים שימוש בכל רחבי העולם".

דיוויד ראקט, סגן-נשיא מכירות ושיווק גלובלי, Intelligent Memory אמר: "עם תיק המוצרים שלנו שאשר כולל פתרונות לגאסי למוצרי זיכרון אמינים המותאמים בדיוק לצרכים של לקוחותינו התעשייתיים, אנחנו מסייעים ל-Rochester במתן מענה רחב לרבים מלקוחותיה, ללא צורך בתכנונים או הסמכות מחדש יקרים וארוכים".

אודות Intelligent Memory


Intelligent Memory פיתחה מוצרי זיכרון כמענה לדרישות היישומים התעשייתיים מאז 1991 (בתור Pacific Force Technology Limited עד שנת 2013). תיק המוצרים המקיף שלהם כולל מעגלי ומודולי DRAM (החל מ-SDRAM עד ל-DDR5 כמו גם רכיבי LPDDR4(x)) וניהול מגוון מוצרי NAND עבור יישומים תעשייתיים. כל פתרונות Intelligent Memory תוכננו כך שיעמדו בדרישות האיכות, האמינות, אריכות-החיים, והזמינות ארוכת-הטווח של התעשייה.

למידע נוסף בקרו בכתובת: www.intelligentmemory.com


אודות Rochester Electronics

Rochester Electronics היא המקור הרציף הגדול ביותר בעולם למוליכים למחצה–המורשים במאת האחוזים על-ידי יותר מ-‏70 יצרניות מוליכים למחצה מובילות.


בתור יצרנית מפיצת מלאי מקורי, יש ל-Rochester יותר מ-‏15 מיליארד רכיבים במלאי הכולל למעלה מ-200,000 חלקים ייחודיים שונים, אשר מציע את המגוון הגדול ביותר בעולם של מוליכים למחצה שייצורם הופסק (EOL), והמגוון הרחב ביותר של מוליכים למחצה המיוצרים כיום.


כיצרנית ברישיון של מוליכים למחצה, Rochester ייצרה למעלה מ-‏20,000 סוגי התקנים שונים. כאשר בידה יותר מ-‏12 מיליארד פיסות סיליקון במלאי, Rochester מסוגלת לייצר יותר מ‏-70,000 סוגי התקנים שונים.

Rochester מציעה מגוון רחב של שירותי ייצור הכוללים תכנון, אחסון ועיבוד פרוסות סיליקון, הרכבה, בדיקה, ואמינות, אשר מאפשרים מתן פתרונות נקודתיים ועד פתרונות כוללים בייצור מותאם מוכן להפעלה (turnkey), שיובילו לקיצור זמן-ההגעה-לשוק.


Rochester מציעה את ה-Semiconductor Lifecycle Solution‎. אף חברה אחרת לא יכולה להתחרות במבחר המוצרים, בשירותי הערך-המוסף, ובפתרונות הייצור שלה.

עם צוותי מכירות ותמיכה ישירים בכל השווקים העיקריים, ובשילוב עם רשת של שותפים מקומיים ועולמיים, אנחנו מחויבים לספק מענה לצרכים שלכם דרך הטלפון או דרך פלטפורמות המסחר האלקטרוני שלנו, בכל זמן, ובכל מקום.


למידע נוסף בקרו בכתובת www.rocelec.co.il | www.rocelec.com

למידע נוסף:


Rochester Electronics, LLC
מנהלת שיווק גלובלי: טרייסי קורביט (Tracey Corbitt)
דוא"ל: [email protected]

Intelligent Memory

אורטרוד וונזל (Ortrud Wenzel)

דוא"ל: [email protected]

גלריית תמונות / מולטימדיה ניתן למצוא בכתובת:

https://www.businesswire.com/news/home/53911519/en

מקור: Rochester Electronics

.

.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI