דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Zoom ו-Avaya מכריזות על שותפות אסטרטגית חדשה כדי לספק חוויות שיתוף פעולה משופרות
Zoom ו-Avaya מכריזות על שותפות אסטרטגית חדשה כדי לספק חוויות שיתוף פעולה משופרות
חיים נוי 25/03/24 |  צפיות: 122

Zoom ו-Avaya מכריזות על שותפות אסטרטגית חדשה כדי לספק חוויות שיתוף פעולה משופרות

Avaya בוחרת בפלטפורמת שיתוף הפעולה מונעת הבינה מלאכותית של Zoom, Zoom Workplace, כדי לשלב אותה עם Communication and Collaboration Suite של Avaya כדי לעזור לארגונים לדמיין מחדש את עבודת הצוות

סן חוזה, קליפורניה ומוריסטאון, ניו ג'רזי, 25 במרץ 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zoom ו-Avaya הכריזו על שותפות אסטרטגית שנועדה לספק חוויות שיתוף פעולה משופרות לארגונים גלובליים. כחלק מהשותפות, Avaya בחרה ב-Zoom Workplace - פלטפורמת שיתוף הפעולה מונעת הבינה המלאכותית של Zoom, כולל Meetings, Team Chat, Scheduler, Whiteboard, Spaces ועוד - שתשולב ב-Communication & Collaboration Suite של Avaya כדי לספק ללקוחות דרך חבילה חדשה ויעילה לנהל את סביבות התקשורת ותזרימי העבודה שלהם.

בנוסף, Avaya תציע את הפתרון המשולב של Zoom Workplace ותספק חווית שיתוף פעולה משופרת לבסיס הלקוחות שלה, שכולל כמה מהלקוחות הארגוניים הגדולים בתעשייה.

הוספת ערך לחדשנות ללא הפרעה

לקוחות Avaya יכולים להרוויח ערך נוסף מההשקעות הקיימות שלהם בענן הפרטי של Avaya והפתרונות בהתקנה מקומית, ובמקביל למנף את חוויית המשתמש והממשק של Zoom כדי להניע את צורכי שיתוף הפעולה שלהם.

"הארגונים של היום מבקשים להפיק תועלת מהחידושים האחרונים המונעים בידי בינה מלאכותית כדי לעזור להשיגה בידול, האצרה וצמיחה כל זאת תוך שילוב רמות ביצועים חדשות עם שיבושים מינימליים למערכות הליבה הקיימות", אמר אלן מאסרק, מנכ"ל Avaya. "באמצעות שיתוף הפעולה עם Zoom, אנו יכולים לעמוד בהבטחה 'חדשנות ללא הפרעה' ללקוחות Avaya, ולספק ערך מוסף לארגונים באמצעות חוויות שיתוף פעולה ברמה עולמית בתוך פלטפורמת Avaya".

"Zoom הוא פתרון שנבנה כדי להציע מוצר מתוחכם אך קל לשימוש, וכאשר הוא התרחב כדי לכלול עוד מאות מוצרים ותכונות, כמו גם בינה מלאכותית יוצרת שמשולבת לאורך כל הדרך, אספקת חוויית משתמש יוצאת דופן היא עדיין הליבה של מה שאנחנו, ומשהו שאנחנו ממשיכים להשקיע בו רבות", אמר אריק ס. יואן, מייסד ומנכ"ל Zoom. "לקוחות ושותפות כמו Avaya ממשיכים לחפש פתרונות Zoom כדי לתפעל את צורכי שיתוף הפעולה שלהם בגלל החדשנות בקצב מהיר של החברה, ובגלל שזה פשוט עובד. אנו נרגשים לספק את אותה חוויה לאלפי לקוחות Avaya שייהנו מדרך פשוטה אך רבת עוצמה לשתף פעולה".

שיתוף פעולה משופר עם Zoom ו-Avaya

לקוחות קיימים של Avaya ישמרו על השקעותיהם בפתרונות ובמכשירים של Avaya תוך שהם נהנים מפלטפורמת שיתוף הפעולה מבוססת הבינה המלאכותית של זום, Zoom Workplace.

העבודה המשותפת, השותפות של זום ו- Avaya נועדה לספק פתרון משותף שיספק חוויית משתמש משופרת לשיתוף פעולה עבור לקוחות Avaya, כולל:

*יכולת פעולה הדדית בין פלטפורמות ומכשירים, המאפשרת למשתמשים לעבוד ב-Zoom Workplace תוך מינוף ההשקעות הקיימות שלהם בפתרונות Communication & Collaboration Suite של Avaya - Avaya Aura ו-Avaya Enterprise Cloud - מבלי להפריע להשקעות בהתאמות אישיות, זרימות עבודה או תשתית קיימות.

*גישה ל-Zoom AI Companion, העוזרת הדיגיטלית הגנרטיבית של Zoom בתחום הבינה המלאכותית.

*פתרונות שיתוף פעולה כגון Zoom Team Chat, Zoom Scheduler, Zoom Whiteboard, חללים גמישים ועוד.

חוויית Avaya החדשה וחוויית Zoom Workplace המשולבת ויכולת הפעולה ההדדית של המכשירים יהיו זמינות ללקוחות Avaya ברחבי העולם בחודשים הקרובים. פרטים נוספים על הפתרון המשותף יפורסמו בהמשך האביב.

אודות זום

המשימה של זום ZOOM היא לספק פלטפורמה אחת שמספקת קשר אנושי בלתי מוגבל. Zoom Workplace - פלטפורמת שיתוף הפעולה הפתוחה של החברה המבוססת על בינה מלאכותית שנבנתה לעבודה מודרנית - תייעל את התקשורת, תגביר את מעורבות העובדים, תמטב את הזמן האישי, תשפר את הפרודוקטיביות ותציע לבחירת הלקוחות באמצעות אפליקציות ואינטגרציות של צד שלישי. Zoom Workplace, המופעל על ידי Zoom AI Companion, יכלול פתרונות שיתוף פעולה כמו פגישות, צ'אט צוות, טלפון, מתזמן, לוח מחיק, Workvivo ועוד. יחד עם Zoom Workplace, השירותים העסקיים של זום לצוותי מכירות, שיווק ושירות לקוחות, כולל Zoom Contact Center, מחזקים את קשרי הלקוחות לאורך מחזור חיי הלקוח. זום, שהוקמה ב-2011, נסחרת בבורסה (נאסד"ק:( ZMוהמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. קבלו מידע נוסף בכתובת zoom.com.

אודות Avaya

עסקים נבנים על ידי החוויות שהם מספקים, ובכל יום, מיליוני חוויות אלה מועברות על ידי Avaya. ארגונים סומכים על Avaya שתספק פתרונות חדשניים לכמה מהשאיפות והאתגרים החשובים ביותר שלהם , ותעניק להם את החופש לערב את הלקוחות והעובדים שלהם בדרכים שמספקות את היתרונות העסקיים הגדולים ביותר. מרכז השירות ופתרונות התקשורת של Avaya מספקים חוויות לקוח סוחפות, מותאמות אישית ובלתי נשכחות שמניעות את המומנטום העסקי. עם החופש לבחור את המסע שלהם, אין גבול לחוויות שלקוחות Avaya יכולים ליצור. קבלו מידע נוסף בכתובת https://www.avaya.com.

למידע נוסף:

Zoom Public Relations
Candace Dean
[email protected]

Avaya Public Relations
Alex Alias
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI