דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סנט קיטס ונוויס מובילה את ההסכם האזורי על אזרחות על ידי תקנות השקעה
סנט קיטס ונוויס מובילה את ההסכם האזורי על אזרחות על ידי תקנות השקעה
חיים נוי 26/03/24 |  צפיות: 148

סנט קיטס ונוויס מובילה את ההסכם האזורי על אזרחות על ידי תקנות השקעה

באסטר, 25 במרץ 2024 (GLOBE NEWSWIRE) :

במהלך היסטורי עבור האיים הקריביים, סנט קיטס ונוויס ((St Kitts and Nevis, אחת המדינות עם תוכנית אזרחות על ידי השקעה (CBIP), וחלק מארגון מדינות מזרח הקריביים (OECS), הנהגת המדינה עבדה ללא לאות עם תחומי השיפוט השותפים שלה OECS כדי לשפר את שלמות CBIP באזור. הפדרציה של האיים התאומים יחד עם אנטיגואה וברבודה, חבר העמים של דומיניקה וגרנדה הסכימו על חקיקה הדדית, באמצעות חתימת מזכר ההסכם (MOA), שמטרתו מאמץ אזורי לחזק את CBIP ולטפל בחששות של שותפים בינלאומיים סביב CBIP.

CBIP הקריביים נועדו להשיג השקעות זרות ישירות (FDI) כדי לתמוך בהתפתחויות חברתיות-כלכליות בתמורה לאזרחות באמצעות תהליכי בדיקת נאותות קפדניים יסודיים.

סנט קיטס ונוויס היא אחת ממדינות CBI שיישמו יוזמות הכוללות סכום השקעה מינימלי קבוע כדי להבטיח שה- CBIP שומר על שלמותו ומגביר את האמון מצד שותפיו הבינלאומיים.

יושב הראש הנוכחי של ה-OECS, ראש ממשלת סנט קיטס ונוויס, ד"ר טרנס דרו, הוביל יוזמה זו להגברת שיתוף הפעולה בין חמש מדינות CBI הקריביות. מזכר הסכם זה הוא אינדיקציה ברורה לכך שסנט קיטס ונוויס, בין שלוש מדינות CBI הקריביות האחרות, מוכנות לבצע את ההתאמות הדרושות לטובת CBIP, אזרחי האיים הקריביים ובעלי עניין בינלאומיים.

ד"ר דרו הצהיר כי "ארבע מדינות האיים המתפתחות הקטנות שחתמו על מזכר זה התחייבו להגדיל ולהתאים את סף ההשקעה המינימלי של CBIP שלהן לסכום השקעה של לפחות 200,000 דולר לא יאוחר מ-30 ביוני 2024, וחשוב מכך, לשים קץ ל'מכירות חסר', נגע בתעשיית CBI בעבר הקרוב. לפיכך הסכמנו כי סף ההשקעה המינימלי עבור CBIP שלנו ייצגו את הסכום בפועל של כספים שהתקבלו ויושמו לקראת ההסמכה של המועמד תחת CBIP בהתאמה שלנו, ולא את הסכום ברוטו של כספים ששולמו על ידי מבקש שממנו ניכויים, כולל תשלום עמלות, מבוצעים."

מזכר ההסכם מיום 20 במרץ 2024 מתאר את העלאת סף ההשקעה המינימלי ל-200,000 דולר שייזום עד 30 ביוני. ההסכם מתייחס להיבטים אחרים, כולל שיתוף מידע על מבקשי CBIP; הגברת אמצעי השקיפות, הקמת רשות מוסמכת אזורית; קביעת סטנדרטים משותפים של תקשורת וקידום; סוכנים מסדירים; והנחיית תוכניות הכשרה משותפות.

סנט קיטס ונוויס היא החלוצה של CBIP ומאז הקמתה בשנת 1984, היא מקדמת בברכה הצעות ללא הרף ומובילה רפורמה בתעשיית ההגירה הרחבה יותר. במקרה זה, סנט קיטס ונוויס ומדינות CBIP הקריביות אימצו באופן קולקטיבי חקיקה CBI השומרת על שלמותם וביטחונם של CBIP הקריביים. למרות שהקדימו את הממצאים, סנט קיטס ונוויס הציגו חקיקה חדשה בשנה שעברה המתייחסת לרבים מהתחומים הללו המשתקפים כעת במזכר ההסכם, כולל הגדלת סף ההשקעה.

ראש יחידת האזרחות על ידי השקעות בסנט קיטס ונוויס (CIU), מר מייקל מרטין, תמך בחריצות בממשלה כדי להבטיח נקיטת צעדים, כולל מאמצים לתעדף חיזוק תהליכי בדיקת נאותות כדי לשמור על היושרה והתחרותיות של CBIP בתעשייה.

סטנדרטיזציה של דרישות ההשקעה המינימליות תשמור על חשיבותם של CBIP קריביים, תשפר את אמצעי האבטחה ותפחית את הסיכונים של מדינות CBIP שלא יקבלו את ה- FDI הדרוש לפיתוח כלכלותיהן.

קובץ מצורף

ראש ממשלת סנט קיטס ונוויס

למידע נוסף:

Secretary of St Kitts and Nevis Citizenship by Investment Programme

Government of St. Kitts and Nevis

00 (1-869) 467-1474

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI