דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Zoom חושפת את פלטפורמת שיתוף הפעולה מונעת הבינה מלאכותית Zoom Workplace כדי לדמיין מחדש את עבודת הצוות
Zoom חושפת את פלטפורמת שיתוף הפעולה מונעת הבינה מלאכותית Zoom Workplace כדי לדמיין מחדש את עבודת הצוות
חיים נוי 26/03/24 |  צפיות: 100

Zoom חושפת את פלטפורמת שיתוף הפעולה מונעת הבינה מלאכותית Zoom Workplace כדי לדמיין מחדש את עבודת הצוות

* Zoom Workplace, פלטפורמת שיתוף הפעולה החדשה מונעת הבינה המלאכותית, מסייעת לדמיין מחדש את עבודת הצוות, להקל על יצירת קשרים ולשפר את הפרודוקטיביות - והכל במסגרת חוויית ה-Zoom עליה מסתמכים ושאותה אוהבים המשתמשים

*זום מכריזה על 40 חידושים חדשים, כולל תכונות חדשות של Zoom AI Companion עבור Zoom Phone, צ'אט צוות, אירועים ומרכז קשר, והרחבתה כך שתכלול את Ask AI Companion, שפועלת ברחבי הפלטפורמה כדי לעזור לעובדים להפיק את המרב מזמנם

*החידושים החדשים של Zoom Contact Center כוללים ערוצים דיגיטליים נוספים, תכונות AI משופרות, תובנות ואינטגרציות נוספות כדי לעזור לעסקים לחזק את קשרי הלקוחות ולהעצים סוכנים

אורלנדו, פלורידה, 25 במרץ 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zoom Video Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הכריזה על Zoom Workplace, פלטפורמת שיתוף הפעולה הפתוחה מונעת הבינה המלאכותית, והציגה הרחבות חדשות של AI Companion כדי לעזור לדמיין מחדש את עבודת הצוות. המוצרים והתכונות העדכניים ביותר של Zoom, כולל תכונות AI Companion חדשות עבור Zoom Phone ויכולות מורחבות עם Ask AI Companion, נקודת מבט מרועננת באפליקציית Zoom ועוד, יספקו ללקוחות החברה את הפלטפורמה מונעת הבינה המלאכותית המוכללת לה הם זקוקים להעצים את סביבת העבודה מודרנית. בנוסף הכריזה Zoom על שיפורי חוויית לקוח ב-Zoom Contact Center, כדי שעסקים יוכלו לחזק את קשרי הלקוחות ולמנף תובנות מונעות בינה מלאכותית בזמן אמת כדי לשפר את התקשורת עם הסוכנים הפעילים.

"ראינו את ההשפעה החיובית שהייתה ל-Zoom AI Companion על העסק שלנו והלקוחות שלנו, ואת השינוי באופן העבודה שלנו על ידי פינוי זמן יקר לטובת עבודת צוות שיתופית", אמרה סמיטה האשים, מנהלת מוצר ראשית ב-Zoom. "Zoom Workplace עם AI Companion יסייעו לפתור את הבעיות האמיתיות של הלקוחות על ידי הבאת פתרונות שיתוף הפעולה שבליבה לפלטפורמה יחידה מונעת בינה מלאכותית כדי לעזור לשפר את הפרודוקטיביות, היעילות ואת יום העבודה הכולל, והכל במסגרת חוויית ה-Zoom עליה משתמשים סומכים ואוהבים".

להניע השפעה עם AI Companion

Zoom ממשיכה למנף את הבינה המלאכותית אל תוך הפלטפורמה שלה, ועוזרת למשתמשים לרתום את הפרודוקטיביות שלה ישירות אל תוך תזרימי העבודה הקיימים שלהם, משפרת את כישורי העובדים ומעצימה את הצוותים למקד את זמנם במקומות שזה חשוב. החידושים האחרונים של AI Companion של Zoom כוללים את Ask AI Companion, שיפור של הסייען הדיגיטלי שעוזר למשתמשים להתכונן ליום העבודה שלהם ברחבי Zoom Workplace, בתוספת AI Companion ל-Zoom Phone ויכולות נוספותב-Team Chat ו-Whiteboard. כל התכונות של AI Companion ימשיכו להיכלל ללא עלות נוספת עם השירותים בתשלום בחשבונות מאומתים של Zoom.

Ask AI Companion יספק דרך חדשה לאינטראקציה עם AI Companion לאורך ולרוחב פלטפורמת Zoom. משתמשים יכולים לשפר את הפרודוקטיביות ולהיות מוכנים טוב יותר ליום העבודה שלהם עם Ask AI Companion, אשר יאסוף, יסנתז וישתף מידע מ-Zoom Meetings, Mail, Team Chat, Notes, Docs ועוד. Ask AI Companion גם יעזור להכין משתמשים לפגישות ואז לסכם אותן, להציג לבחירה אפשרויות פעולה רלוונטיות, לנסח סדר יום ולסכם שרשורי שיחות ודואר אלקטרוני וכן מסמכים. בגרסה מאוחרת יותר, שתגיע לאחר ההשקה הראשונית, Ask AI Companion יוכל למשוך תוכן רלוונטי מיישומי צד שלישי נבחרים (אם הלקוח יבחר לאפשר אותם) כדי להיות מועיל אפילו יותר.

Zoom Phone מקבל חיזוק עם היכולות AI Companion כדי לעזור להפוך את השיחות והמעקב לאחר מכן לפרודוקטיביים יותר. עם AI Companion ב-Zoom Phone, משתמשים יכולים לבקש סיכום לאחר ביצוע שיחה ואת השלבים הבאים שצריך לבצע כדי שיוכלו להתמקד בשיחה במקום לרשום הערות. אם הם מחמיצים שיחה חשובה, יכולת התעדוף של ההודעות הקוליות עוזר להציף הודעות דחופות, ולהעביר אותן לראש התור, והיכולת לחלץ משימות מתוך ההודעות הקוליות מאפשרת ליצרו רשימת משימות מהודעות בקוליות כדי לעזור להבין את השלבים הבאים מבלי להקשיב לכל הודעה והודעה. גם התכונה שמסכמת שרשור מסרונים של הצוות מספקת סקירה תמציתית ב-PowerPack, כך שהמשתמשים יכולים להתעדכן במהירות גם לאחר שעזבו.

חידושים אחרים של AI Companion ברחבי הפלטפורמה יכללו יכולות חדשות של Team Chat ו-Whiteboard. ב-Team Chat, AI Companion מסייע כעת למשתמשים לחסוך זמן עם תזמון פגישות חכם שמזהה באופן אוטומטי את הכוונה ליזום פגישה במהלך שיחה ומציע מועד לקיומה, ובעתיד יספק השלמת משפטים ויתרחב לתמיכה ב-38 שפות (כעת בתצוגה מקדימה) עבור תכונות כתיבת השיחה וסיכום השרשור. משתמשי Zoom Whiteboard יכולים כעת ליצור ולדייק תרשימי זרימה ומפות חשיבה באמצעות הנחיה פשוטה שמאפשרת הנעת רעיונות ויצירתיות. למידע נוסף על חידושי AI Companion, בקרו בבלוג של Zoom.

דמיינו מחדש את עבודת הצוות עם Zoom Workplace

Zoom Workplace, פלטפורמת שיתוף הפעולה מנועת הבינה המלאכותית של החברה, תספק חידושים שיעזרו לעסקים לדמיין מחדש את עבודת הצוות, להקל על יצירת קשרים, לשפר את הפרודוקטיביות ולמטב חוויות עבודה גמישות. Zoom Workplace ישדרג את חווית ה-Zoom עם Zoom AI Companion כך שכל העובדים בחברה יוכלו להיות פרודוקטיביים יותר, לשתף פעולה טוב יותר ולשפר את כישוריהם.

Zoom Workplace תמשיך להיות פלטפורמה פתוחה המאפשרת בחירת לקוחות. ממשקי ה-API, ה-SDK ויותר מ-2,500 אינטגרציות בשוק האפליקציות של Zoom מקלים על הלקוחות לשלב את Zoom בטכנולוגיה קיימת או לשלב את האפליקציות המועדפות על המשתמשים ב-Zoom.

עם השקת Zoom Workplace, זום חושפת חוויית משתמש רעננה עם יותר אפשרויות, כולל היכולת לבחור מתוך ארבע ערכות צבע בתוך אפליקציית זום, כך שמשתמשים יוכלו להפוך את האפליקציה לשלהם. למארחים תהיה גם הזדמנות להוסיף רקעים מותאמים אישית של פגישות וירטואליות כדי להתאים אישית את התחושה או המיקוד של הפגישה.

"עם זום, אין אתגרים ביישום כלים מורכבים, כך שאנחנו יכולים להתמקד במעורבות העובדים שלנו ובשיתוף פעולה בעבודה החשובה", אמר דיופאנטו רוסאלס, סגן נשיא לסביבת עבודה דיגיטלית ותשתיות IT ב- Flex (פלקס). "Zoom Workplace תרכז את כל כלי העבודה החיוניים שלנו באפליקציה אחת, מה שיקל יותר מאי פעם על ביצוע העבודה".

במקרה של Zoom Meetings, המשתמשים יראו לשונית חדשה באפליקציית Zoom שתקרא Meetings שתאפשר למשתמשים לשתף פעולה לפני, במהלך ואחרי פגישות. תכונה הזו תתמוך בתצוגות לוח שנה מסורתיות ותשמש כמקום מרכזי לשמירת סדרי יום, הקלטות ונכסים משותפים אחרים כגון מסמכים, בתוספת הקלטות חכמות מ-AI Companion וסיכומי פגישות. בשנה שעברה הציגה Zoom את התכונה שיחות פגישה מתמשכות שעוזרת למשתמשים להמשיך שיחות כך ששיתוף הפעולה יכול להמשיך מחוץ לפגישות באופן אסינכרוני ולאורך כל חיי הפרויקט. עם הלשונית Meetings החדשה המשתמשים יוכלו לגשת לשיחות פגישה מתמשכות לפני ואחרי הפגישה.

במהלך פגישות, בתצוגה החדשה המאפשרת להראות מספר דוברים תתאים באופן אוטומטי את פריסת הווידאו כדי להדגיש דוברים פעילים במטרה לעזור למשתתפים לעקוב אחר הדיון בקלות רבה יותר. תאורת דיוקן מבוססת בינה מלאכותית תעזור להאיר את פני המשתמשים כדי לראותם טוב יותר במצבים בהם התאורה לא טובה, ורקעים וירטואליים שמיוצרים באמצעות בינה מלאכותית יאפשרו למשתמשים ליצור רקעים מותאמים.

תכונות חדשות נוספות עבור Meetings יכללו סרגל כלים בר התאמה שיאפשר למשתמשים להצמיד אליו את התכונות בהן הם הכי מרבים להשתמש, שיתופים מרובים שיאפשרו למספר משתתפים לשתף את המסכים והמסמכים שלהם, לוחות רישום והערות בו זמנית, וכן לשתף בדרך שתאפשר את היכולת לבחור מסמכים, לייעל את הרשאות הגישה למסמכים ולערוך אותם יחד ישירות מפגישות עם מסמכים מיישומי צד שלישי.

ב-Zoom Team Chat התקשורת האסינכרונית תתוגבר בידי לשוניות Team Chat שיעזרו למשתמשים להישאר מאורגנים על ידי שילוב בתצוגה אחת של נכסים הקשורים לערוצים כמו קישורים, לוחות ציור ומשאבים, מרחבים משותפים המספקים קבוצות ערוצים משותפים כדי לעזור למשתמשים לארגן טוב יותר שיחות ולשפר את יכולת הגילוי של פרויקטים רלוונטיים או נושאים מבוססי צוות, כמו את תכונת המיכון של תזרימי העבודה, שהיא מנוע של תזרימי עבודה רב עוצמה שאינו דורש קוד, שאותו ניתן יהיה להגדיר בקלות לצורך מיכון משימות עסקיות בשיחת צוות.

עבור ארגונים היברידיים וארגונים מקומיים, הניווט במשרד יהיה קל יותר מאי פעם עם הלשונית Workspaces שמספקת גישה ל- Workspace Reservation עם ניווט חדרים וניהול מבקרים ישירות מאפליקציית Zoom Workplace. כדי לעזור להפוך את הפגישות למכילות יותר, Zoom Rooms יכלול את האפשרות להפעיל תגי שם חכמים חדשים אשר יוצגו באופן אוטומטי על האנשים ב-Zoom Rooms במהלך פגישה.

כאשר מסך אחד אינו מספיק, המשתמשים יוכלו להרחיב את Zoom Rooms עם מכשיר נלווה כדי להוסיף למסך לשיתוף פעולה באמצעות וידאו ואודיו. עבור לקוחות Workvivo, אינטגרציה חדשה עם Zoom Rooms תספק את היכולת לשדר באופן מיידי עדכונים, חדשות ואירועים חשובים לעובדים המשתמשים ב-Workvivo TV עם מכשירים מוסמכים עבור Zoom Rooms.

"עסקים מחפשים פתרונות מבוססי בינה מלאכותית שיעזרו להם להזיז את החוגה על ידי הגברת הפרודוקטיביות של העובדים ושיתוף הפעולה בצוות", אמר זאוס קרוואלה, אנליסט ראשי ב-ZK Research. "החידושים החדשים ביותר של זום, כולל ההשקה של Zoom Workplace ו-Ask AI Companion, מדגימים את מחויבותה לפריסת בינה מלאכותית אינטואיטיבית ויעילה בפלטפורמה אחת כדי לשפר את הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה".

בעת ההשקה, חבילות Zoom One ימותגו מחדש כחבילות Zoom Workplace, מה שיעניק ללקוחות חדשים וקיימים תמחור פשוט עבור ההצעות השונות של זום. למידע נוסף על Zoom Workplace, בקרו בבלוג של Zoom.

חיזוק קשרי הלקוחות עם Zoom Business Services

השירותים העסקיים של זום כוללים פתרונות מבוססי בינה מלאכותית לשיווק, שירות לקוחות ומכירות. Zoom Business Services, המשולבת באופן הדוק עם Zoom Workplace, מעצימה עובדים הפונים ללקוחות לספק חוויות יוצאות דופן לאורך מחזור חיי הלקוח.

Zoom Contact Center כבר כולל AI Companion for Contact Center ללא עלות נוספת. יכולות נוספות בזמן אמת הזמינות עם AI Expert Assist כוללות אחזור חכם והצעת התגובות הטובות ביותר מתוך קבוצה של בסיסי ידע, מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) ומערכות רשומות אחרות. כעת המפקחים מקבלים יכולות נוספות של AI Companion for Contact Center. למפקחים יש כעת ניראות לגבי ההתקשרויות החיות של הסוכנים שלהם עם סנטימנט לקוחות בזמן אמת, תמלולים חיים וסיכומי שיחות מלוח מחוונים יחיד כדי לעזור להם לנהל טוב יותר את הסוכנים ולזהות בקלות מתי הם צריכים לספק סיוע.

במרכז הקשר של זום, עסקים יכולים כעת להרחיב את ערוצי התקשורת הדיגיטלית שלהם כך שיכללו גם את WhatsApp ודוא"ל נכנס, מה שיעניק ללקוחות יותר גמישות ובחירה, ויקל על הנציגים ליצור קשר ולהגיב ללקוחות.

הסוכנים ייהנו משילוב אפליקציות מותאמות אישית עם המסגרת הפתוחה והגמישה של זום, המאפשרת לצוותים לבנות אפליקציות ממקורות נתונים קנייניים או ממקורות נתונים של צד שלישי שחושפים מידע רלוונטי על לקוחות ישירות בתוך שולחן העבודה של הסוכן, מה שמפחית את המעבר בין אפליקציות ומאפשר התאמה אישית ורזולוציות מהירות יותר. הסוכנים ייהנו גם מאינטגרציה עמוקה עם Zoom Workplace, שתאפשר להם להעביר לקוחות בצורה חלקה עם סיכומי מעורבות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית למומחי בק-אופיס באמצעות Zoom Phone Power Pack, מה שיאפשר הסלמה חלקה ויעזור להפחית את זמן הטיפול.

Zoom Contact Center ו-Zoom Phone יציעו גם אינטגרציה עם PCI Pal כדי לאפשר לכידה מאובטחת של נתוני תשלום, כולל אישור PCI לתאימות (AOC). כמו כן, ללקוחות Zoom Contact Center יש כעת את היכולת לאחסן נתונים מסוימים באופן מקומי במרכז הנתונים האירופי של זום, שנועד לענות על צרכי אחסון הנתונים של לקוחות באיחוד האירופי.

ארגוני הכנסות המשתמשים במאיץ ההכנסות של זום יכולים כעת לשפר את שיחות הלקוחות שלהם באמצעות תזכירי עסקאות, שיספקו סיכום קצר של שיחה וניתוח השפעתה על האפשרות לזכות בעסקה. בקרוב, כרטיס ניקוד אוטומטי מובנה יעזור לשפר את תוצאות המכירות על-ידי יצירת כרטיסי ניקוד המדרגים אינטראקציות עם לקוחות ומספקים משוב מעשי.

עבור אנשי שיווק, שיפורים באירועי זום מגבירים את האירועים ההיברידיים שלהם כדי לעזור להפוך אותם למרתקים יותר. עם יצירת תמונות חדשה של AI Companion, מארחים יכולים כעת ליצור תמונות מותאמות אישית המבוססות על הודעת טקסט פשוטה עבור דפי הרשמה לאירוע, רקעים וירטואליים והודעות דוא"ל שיווקיות. כדי לעזור לגשר על הפער בין אירועים היברידיים לאירועים פנים אל פנים, שילוב Swoogo עבור Zoom Events מאפשר לאנשי מקצוע בתחום האירועים להגיע לקהלים רחבים יותר. למידע נוסף על חידושי השירותים העסקיים של זום, בקרו בבלוג של זום.

מוצרים ותכונות שהוכרזו לאחרונה צפויים להיות מושקים במהלך אפריל ומאי. ייתכן שתכונות ומוצרים מסוימים לא יהיו זמינים עבור כל האזורים וענפי התעשייה בעת ההשקה.

אודות ZOOM

המשימה של זום ZOOM היא לספק פלטפורמה אחת שמספקת קשר אנושי בלתי מוגבל. Zoom Workplace - פלטפורמת שיתוף הפעולה הפתוחה של החברה המבוססת על בינה מלאכותית שנבנתה לעבודה מודרנית - תייעל את התקשורת, תגביר את מעורבות העובדים, תמטב את הזמן האישי, תשפר את הפרודוקטיביות ותציע לבחירת הלקוחות באמצעות אפליקציות ואינטגרציות של צד שלישי. Zoom Workplace, המופעל על ידי Zoom AI Companion, יכלול פתרונות שיתוף פעולה כמו פגישות, צ'אט צוות, טלפון, מתזמן, מרחבים משותפים, לוח מחיק, Workvivo ועוד. יחד עם Zoom Workplace, השירותים העסקיים של זום לצוותי מכירות, שיווק ושירות לקוחות, כולל Zoom Contact Center, מחזקים את קשרי הלקוחות לאורך מחזור חיי הלקוח. זום, שהוקמה ב-2011, נסחרת בבורסה (נאסד"ק:( ZMוהמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. קבלו מידע נוסף בכתובת zoom.com.

אודות זום

Zoom Public Relations
Lacretia Nichols
[email protected]


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI