דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
חיים נוי 27/03/24 |  צפיות: 165

ExaGridזוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024

תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

מרלבורו, מסצ'וסטס, 26 במרץ 2024, (BUSINESS WIRE)-

ExaGrid®, הספקית של פתרון הגיבוי השכבתי היחיד בענף, הודיעה היום כי זכתה לדירוג היוקרתי של 5 כוכבים במהדורת 2024 של "Partner Program Guide" מחברת CRN®, מותג של The Channel Company. מדריך שנתי זה מספק מידע חיוני לספקי הפתרונות שבוחנים את תוכניות השותפים של ספקי הטכנולוגיה, אשר מציעות ערך גבוה ועולות בקנה אחד עם הצרכים ועם היעדים העסקיים שלהם. כפתרון של אחסון גיבוי, ExaGrid עומדת מאחורי יותר מ-25 יישומים ותוכניות שירות של גיבוי, ומספקת את הביצועים האיכותיים ביותר עבור גיבוי ושחזור, יכולת הרחבה מיטבית, פער האוויר השכבתי היחיד שאינו פונה לרשת עבור התאוששות מהתקפות של תוכנות כופר ובנוסף מניעת כפילויות לצורך הפחתת טביעת הרגל והעלות של האחסון.

ההיקף והעומק של התמיכה וטכנולוגיות המשאבים שמציעים הספקים דרך תוכניות השותפים שלהם מהווים שיקול קריטי עבור ספקי פתרונות ששוקלים לאילו ספקי IT, ספקי שירות ומשווקים לחבור לטובת בנייה של פתרונות טכנולוגיים מובילים. מרכיבי תוכניות כמו תמריצים פיננסיים, סיוע במכירות ובשיווק, הדרכה והסמכה, תמיכה טכנית ועוד יכולים להוות גורמים מבדלים וממלאים תפקיד מרכזי בקידום הצמיחה ארוכת הטווח של השותפים.

דירוג 5 הכוכבים מוענק לחברות אשר יצרו תוכניות שותפים שמיועדות להתעלות על המחויבות הבסיסית לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות.

עבור מדריך תוכניות השותפים לשנת 2024, CRN העריכה ספקים על בסיס דרישות התוכניות ומוצרים כמו הדרכה וחינוך של שותפים וכן תמיכה לפני המכירה ואחריה, תוכניות שיווק ומשאבים שיווקיים, תמיכה טכנית ותקשורת.

ExaGrid מספקת שלל חידושים במסגרת תוכנית ExaGrid Reseller Partner Program, ביניהם:

*אין צורך במלאי

*לא נדרשות אבני דרך או התחייבויות

רישום במבצע למשווקים אשר מספקים ל- ExaGridהזדמנויות להגנה על מתח הרווחים

תוכניות SPIF עבור נציגי מכירות ואדריכלי הפתרונות של המשווקים

בונוסים בגין תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים

* ExaGrid מבצעת מכירות במקביל דרך אנשי המכירות שלה, כולל מהנדסי מערכות טכניות בשטח.

* ExaGrid אחראית לכל תמיכת הלקוחות והמשווקים זוכים בכל ההזמנות העתידיות עבור מכשירים ועבור חידושי תחזוקה ותמיכה.

"אנחנו גאים שתוכנית המשווקים של ExaGrid זכתה לדירוג של 5 כוכבים במדריך תוכניות השותפים של CRN", אומר ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid. "תוכנית המשווקים של ExaGrid היא הייחודית ביותר מסוגה בענף, והיא מיועדת לעלות על הציפיות של שותפינו. אחסון גיבוי הוא שוק עצום שנמצא בצמיחה ואנחנו מצפים לעבודה עם שותפים חדשים במהלך 2024 וגם להמשך ההצלחה של שיתוף הפעולה הקיים עם שותפינו בכל רחבי העולם. המטרה שלנו היא לסייע לשותפינו לספק ללקוחותיהם מוצר שיכול לפתור את הבעיות שעמן הם מתמודדים בהקשר של גיבוי אחסון, והוא גם מוצר שפשוט עובד ומתאפיין בתמיכה מעולה. כשאנחנו עובדים יחד, כולנו מנצחים", הוא מוסיף.

"ההכרה ברשימה זו משקפת את הערך של תוכנית השותפים של הספק שבו אנו מתמקדים, כמו גם את מחויבותו להתפתחות לצד ספקי הפתרונות ולתמיכה בהצלחה של ערוץ ה-IT", אומרת ג'ניפר פולט, סמנכ"לית, עורכת ראשית ותוכן ארה"ב, CRN, ב-The Channel Company. "הכרה זו מעצימה את ספקי הפתרונות ומאפשרת להם לגלות ספקים שמתעדכנים בדרישות המתפתחות של העסק שלהם ושל הלקוחות. מדריך תוכניות השותפים של CRN לשנת 2024 מאפשר לספקי הפתרונות להשיג תובנות עמוקות בנוגע לנקודות החוזקה הייחודיות של כל תוכנית שותפים ושל ספקים אשר מפגינים מחויבות לקהילת השותפים שלהם".

מדריך תוכניות השותפים לשנת 2024 יופיע במהדורת אפריל 2024 של CRN ויהיה זמין גם באינטרנט, בכתובת www.CRN.com/PPG.

אודות ExaGrid

ExaGrid מספקת אחסון גיבוי מדורג עם אזור נחיתה ייחודי מבוסס מטמון כוננים, מאגר החזקה לטווח ארוך וארכיטקטורת התרחבות. אזור הנחיתה של ExaGrid מספק את הגיבויים, השחזורים ואת אתחולי המכונות וירטואליות המהירים ביותר. מאגר ההחזקה מציע את העלות הנמוכה ביותר לשמירה לטווח ארוך. ארכיטקטורת ההתרחבות של ExaGrid כוללת התקנים מלאים ומבטיחה חלון גיבוי באורך קבוע ככל שהנתונים גדלים, ומבטלת שדרוגים יקרים והתיישנות מוצרים. ExaGrid מציעה את גישת אחסון הגיבוי הדו-שכבתי היחידה עם שכבה שאינה מחבורת לרשת, מחיקות מושהות ואובייקטים בלתי ניתנים לשינוי להתאוששות מהתקפות של תוכנות כופר.

ל-ExaGrid מהנדסי מכירות פיזיות ומערכות טרום-מכירה במדינות הבאות: ארגנטינה, אוסטרליה, בנלוקס, ברזיל, קנדה, צ'ילה, חבר המדינות, קולומביה, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונג קונג, הודו, ישראל, איטליה, יפן, מקסיקו, מדינות סקנדינביה, פולין, פורטוגל, קטאר, ערב הסעודית, סינגפור, דרום אפריקה, דרום קוריאה, ספרד, טורקיה, איחוד האמירויות הערביות, בריטניה, ארצות הברית ואזורים אחרים.

בקרו אותנו בכתובת exagrid.com, או התחברו אלינו בלינקדאין. ראו מה יש ללקוחות שלנו לומר על חוויות ExaGrid שלהם ולמדו מדוע הם מקדישים כעת הרבה פחות זמן לגיבוי, בסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו. ExaGrid גאה בדירוג NPS 81+ שלה!

ExaGrid הוא סימן מסחרי רשום של ExaGrid Systems, Inc.. כל הסימנים המסחריים האחרים הם רכושם של בעליהם בהתאמה.

אודותThe Channel Company

The Channel Company מאפשרת ביצועים פורצי דרך של ערוץ ה-IT דרך השירותים והפלטפורמות המובילים שלנו בתחומי המדיה, האירועים, ייעוץ המומחים והחינוך וכן השיווק. מעצם היותנו זרז של הערוץ, אנו מתחברים לספקי טכנולוגיה, ספקי פתרונות ומשתמשי קצה ומעצימים אותם. אנו נהנים מגיבוי של כמעט 40 שנים של ניסיון חסר תקדים בערוץ ומסתמכים על הידע המעמיק שלנו בדרכנו לגיבוש פתרונות חדשים עבור האתגרים המתפתחים תמיד בשוק הטכנולוגיה. www.thechannelcompany.com

עקבו אחרי The Channel Company: טוויטר, לינקדאין ופייסבוק.

© 2024 The Channel Company, Inc. CRN הוא סימן מסחרי רשום של The Channel Company, Inc.. כל הזכויות שמורות.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –

https://www.businesswire.com/news/home/53914245/en


אנשי קשר

מרי דומינצ'לי
ExaGrid
[email protected]

קריסטין דה-סילבה
The Channel Company
[email protected]

מקור: ExaGrid Systems, Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI