דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים INVNT GROUP™ מציגה את Fallen Gravity, קולקציית ה-NFT החדשה של Mad Dog Jones: אומנות סייברפאנק פוגשת שירי כוכבים
INVNT GROUP™ מציגה את Fallen Gravity, קולקציית ה-NFT החדשה של Mad Dog Jones: אומנות סייברפאנק פוגשת שירי כוכבים
חיים נוי 05/04/24 |  צפיות: 126

INVNT GROUP™ מציגה את Fallen Gravity, קולקציית ה-NFT החדשה של Mad Dog Jones: אומנות סייברפאנק פוגשת שירי כוכבים בשיתוף פעולה של INVNT.ATOM™, Artemis Music Entertainment ו-Nifty Gateway

ניו יורק, 3 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) :

האמן מייקה דובאק, הידוע בכינויו Mad Dog Jones, ישחרר בקרוב את קולקציית ה-NFT החדשה שלו, Fallen Gravity באמצעות שיתוף פעולה שבראשו עומדת INVNT.ATOM, סוכנות החדשנות הדיגיטלית וה-Web3 של INVNT GROUP. האוסף (שזמין ב-Nifty Gateway) מציע לאספנים הזדמנויות ייחודיות ליצור יצירות אנימציה, הדפסים ו-NFT בלעדיים בהשראת החלל ומסתרי הקוסמוס. היצירה האומנותית באחד מהשחרורים תשובץ בשירי כוכבים ייחודיים שאצרה Artemis Music Entertainment ויישלחו לחלל יחד עם הודעה אישית.

על ההשראה שלו לפרויקט, האמן מייקה דובאק - Mad Dog Jones אומר: "Fallen Gravity עוסק בהיסחפות אל הלא נודע. יש שליטה מדעית ותשוקה אנושית שזורים באמנות, ומוזיקה שנוצרה מהקוסמוס שמייצגת פלא נצחי וחלומות על גילוי".

השלב האחרון, Unknowable Dimensions, יעניק ל-500 אספנים את ההזדמנות הנדירה ליצור NFT יחיד במינו בו מוטבע שיר כוכבים ייחודי משלו הלוכד את המוזיקה של תמונת החלל השמימית. שירי הכוכבים נוצרים תוך שימוש באלגוריתמים של המרת נתונים לצלילים הממירים תמונות אסטרונומיות למוזיקה ברת השמעה, וממפים מאפיינים של הכוכבים. תוכנית שירי הכוכבים, שמופעלת בידי Artemis Music Entertainment, המשלבת אותם עם ה-NFT שנוצרים מ-500 קואורדינטות טלמטריה לאורך כל חייה של תחנת החלל הבינלאומית (ISS) המקיפה את כדור הארץ, מאז הקמתה ב-6 בדצמבר 1998 ועד 2030, אז היא אמורה להפוך למושבתת. שירי הכוכבים המותאמים משולבים עם ה-NFT כדי לחגוג ולכבד את המסע הממושך של תחנת החלל הבינלאומית.

כל אחד מ-500 ה-NFT יציג תמונת מצב ייחודית ומובחנת של השמים, הממופה לזמן מסוים, מיקום (קו אורך וקו רוחב) ותאריך מיקום ההקפה של תחנת החלל הבינלאומית. חלק מהתמונות יציגו את השמיים משנת 1988 ועד השנה הנוכחית, 2024, וילכדו שמיים היסטוריים. אחרים יציעו פרספקטיבה צופה פני עתיד, ותציג כיצד ייראו השמיים עד לשנת הפירוק הצפויה, 2030. בנוסף, עם הטבעת השלב הסופי, לכל אספן תהיה היכולת לשלוח הודעה אישית בת 50 תווים. המסרים והנכסים הדיגיטליים שאושרו ישודרו דרך רשת החלל ארטמיס על ידי מהנדסי טיסות החלל של בקרת המשימה, שם הם ישודרו לחלל, יקיפו את כדור הארץ על סיפון תחנת החלל הבינלאומית ויוקרנו חזרה למטה. עם השלמתה, האספנים יקבלו תעודת טיסה מותאמת אישית המאמתת את הנכס ואת ההודעה המותאמת אישית יצאה לחלל, והקיפה בהצלחה את כוכב הלכת.

"Fallen Gravity מייצגת את האפשרויות האינסופיות בעידן החדש הזה של סיפור הסיפורים. משחר הזמן ודרך רגעים פורצי דרך של חדשנות כמו תוכנית Apollo וחוויות קולנועיות כמו Interstellar, הרוח האנושית שדוחפת לחקר החלל תמיד הייתה שזורה בתוך המטריצה ​​של חברת הטכניקולור שלנו. אנו גאים להשיק את המשימה הזו, שקמה לחיים עם משתפי הפעולה והשותפים המבריקים שלנו, Mad Dog Jones, Artemis Music Entertainment ו-Nifty Gateway. עם חוויית המולטימדיה החד פעמית הזו אנו טווים סיפור של גילוי באמצעות אמנות, מוזיקה וטכנולוגיה, תוך שאנו מציעים לחובבי Web3 ובלוקצ'יין, קהילות NFT ואספנים עולמיים הזדמנות ייחודית ליצור פיסת היסטוריה ולשלוח הודעה לחלל. ההתכנסות חסרת הגבולות הזו של אמנות, טכנולוגיה ויצירתיות תניע את העתיד של האפשרויות האנושיות אל גבולות לא ידועים ומרגשים", אמר סקוט קולת'ר, נשיא ומנכ"ל INVNT GROUP ומנכ"ל INVNT.ATOM.

"אוסף Fallen Gravity מייצג את תמצית הסיבה שבגללה יצרנו את Artemis Music- לעורר השראה ולאפשר לאמנים ליצור יצירות חדשות באמצעות חיבורים משמעותיים לחלל ולכוכבים, שנחגגים באמצעות משימות חלל דיגיטליות הנגישות לכל אחד. Mad Dog Jones עושה זאת בצורה נפלאה על ידי שילוב שירי כוכבים באוסף Fallen Gravity שלו, תוך מתן כבוד למורשת של תחנת החלל הבינלאומית - אולי היצירה הטכנית והמאחדת החברתית המפוארת ביותר של האנושות", אומר בוב ריצ'רדס, מייסד שותף של Artemis Music Entertainment.

שחרור האוסף הזה החל ב-3 באפריל על הבמה המרכזית של NFT NYC במפגשSpeaking with Extraterrestrials - NFTs in the galaxy, אז סקוט קולת'ר (INVNT GROUP ו-INVNT.ATOM) יחד עם Mad Dog Jones, עם בוב ריצ'רדס, יזם חלל ומייסד שותף של Artemis Music Entertainment ו-Artemis Space Network, וכן פטריק מילגרם, המפיק הבכיר של Nifty Gateway, נפגשו כדי לנהל שיחה כנה שסקרה כיצד סיפורים שמעצבים את העתיד של ה-NFT, את ההשראה מאחורי העבודה, ואת התפקידים שהבלוקצ'יין וה-Web3 יכולים למלא בחקירת תחומים חדשים.

השחרור של אוסף ה-NFT יבוצע באופן הבא:

שלב 1‘INVERTED DARK MATTER’ (מהדורת פתוחה - 99 דולר) - 1x יצירות אמנות מונפשות + 1x טלאי משימה רקום, זמין החל ב-3 באפריל, 20:55 שעון ישראל (21.55 ET)- יום שלישי, 9 באפריל, 17:00 שעון ישראל (10.00 ET)

שלב 1.1 'DISTANT GALAXIES' (מהדורה פתוחה - למחזיקי אוסף Mad Dog Jones Forever Mart בלבד) - 1x יצירות אמנות מונפשות - מוגבל ל-24 שעות למימוש באמצעות Burn/Redeem באפליקציית Manifold, זמין בין 8 באפריל 19:00 שעון ישראל (12.00ET)- יום שלישי 9 באפריל 18:59 שעון ישראל (11.59ET).

שלב 2 'Infinite DEPTH' (מהדורה מוגבלת של 1,000 יחידות - 349 סולר) - 1x יצירות אמנות מונפשות +x1 תדפיס בגודל A2, זמינה למכירה מוקדמת ביום שלישי 9 באפריל החלה בשעה 18:00 ועד 18:59 שעון ישראל, ולמכירה כללית החל ביום שלישי 9 באפריל שעה 19:00 שעון ישראל (12:00 (ET- יום רביעי 10 באפריל שעה 18:59 שעון ישראל (11.59 ET)

שלב 2 ‘UNKNOWABLE DIMENSIONS’ (מהדורה מוגבלת של 500 יחידות - 749 דולר) - 1x יצירות אמנות מונפשות + 1x שיר כוכב ייחודי + אישור הטסה לחלל + הודעה אישית לחלל, זמינה למכירה מוקדמת ביום שלישי 9 באפריל החלה בשעה 18:00 ועד 18:59 שעון ישראל, ולמכירה כללית החל ביום שלישי 9 באפריל שעה 19:00 שעון ישראל (12:00ET)- יום רביעי 10 באפריל שעה 18:59 שעון ישראל (11.59 ET)

Fallen Gravity זמין כעת ב- niftygateway.com/fallengravity .

אודות MAD DOG JONES (Michah Dowbak)

מיכה דאובק (Michah Dowbak) המכונה Mad Dog Jones הוא אמן רב תחומי מת'אנדר ביי, אונטריו, שם הוא מתגורר עד היום. עבודותיו שוזרות במיומנות סייברפאנק, דימויים דיסטופיים הבוחנים נושאים של יופי, טבע וטכנולוגיה. כחובב השממה, שהיה נוכח תמיד במקום שבו גדל, הוא מביא נושא רענן לאסתטיקה המטרופוליטנית, המורכב בגווני הדר וניאון של טכנולוגיה שהפכו איכשהו למרחב אנושי מטבעו. דאובק עלה לתהילה בעולם אמנות הקריפטו עם ההצלחה האחרונה של סדרת יצירות האמנות שלו Crash + Burn של NFT כמשכפל 1:1 שנמכר באמצעות Phillips NFT Marketplace והיה כותרת בתערוכת אמנות ה-NFT הגדולה הראשונה במרכז UCCA לאמנות עכשווית בבייג'ינג. www.maddogjones.com/

אודות INVNT.GROUP™

[INVNT GROUP] THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™מייצגת פורטפוליו של שיטות פעולה שנועדו לעזור לארגונים שחושבים קדימה לחדש ולהשפיע על קהלים בכל מקום, עם משרדים בניו יורק, לונדון, סידני, סינגפור, דובאי, סן פרנסיסקו, מומבאי, שטוקהולם, דטרויט וושינגטון די.סי. בראשות הנשיא והמנכ"ל, סקוט קולת'ר, [INVNT GROUP] הוקמה כהתפתחות הולכת וגדלה של INVNT™, הסוכנות של סיפורי מותגים חיים גלובליים, עם חזון לספק סיפורי מותג מרתקים, מנוסחים היטב ובעלי השפעה בכל הפלטפורמות. הקבוצה מורכבת מחברת אסטרטגיית מיתוג מודרנית, Folk Hero™; משרד לייעוץ תרבותי בהובלה יצירתית, Meaning; סטודיו להפקה וסוכנות קריאייטיב, HEVĒ™; מפיקת אירועים למכללות ואוניברסיטאות, INVNT Higher Ed; חטיבת החדשנות הדיגיטלית, INVNT.ATOM™; סטודיו מולטימדיה יצירתי, Hypnogram™; ITP Live(כל מקום וידאו, Thunder Audio, מסונכרן), פורטופוליו של הפקות בשירות מלא לבידור בשידור חי; וסוכנות הסיפור המקורית של המותג החי, INVNT. למידע נוסף בקרו באתר www.invntgroup.com

אודות INVNT.ATOM™

INVNT.ATOM, חלק מ-[INVNT GROUP] THE GLOBAL BRANDSTORY PROJECT™, היא סוכנות חדשנות וחוויית מותג המוקדשת לעזור למותגים גלובליים להתוות מסלול, לנווט, להפעיל וליצור הזדמנויות חדשות בחזית הדיגיטלית של ה-Web3. המשרד ממוקם בסינגפור, והוא מציע קבוצה של אסטרטגים, משווקים, יוצרים, מתכנתים, שדכנים ומובילי מחשבה שהופך אסטרטגיות לסיפורים וסיפורים לחוויות המערבות קהילות בבמה הגלובלית.

לקבלת מידע נוסף אודותINVNT.ATOMבקרו בכתובתwww.invntatom.com

אודות ARTEMIS MUSIC ENTERTAINMENT ו- ARTEMIS SPACE NETWORK™

ארטמיס מיוזיק אנטרטיינמנט (Artemis Music Entertainment), שנוסדה על ידי יזם החלל בוב ריצ'רדס והמוזיקאי קריסטופר הוק, מאפשרת כלכלת חלל דיגיטלית לאמנויות על ידי חיבור יוצרים, אספנים וקהילות לחוויות חלל נגישות, משתתפות ומשמעותיות. רשת החלל ארטמיס (The Artemis Space Network), שפותחה על ידי Artemis Music Entertainment Inc, היא פלטפורמה מסחרית מבוססת חלל המאפשרת משימות חלל דיגיטליות הנגישות לכל אחד, בכל מקום. ארטמיס מיוזיק אנטרטיינמנט עובדת עם נאס"א על פיתוח יוזמות מוזיקה, אמנות ובידור בהשראה אסטרונומית התומכות בתוכנית ארטמיס ירח-מאדים (Artemis Moon-Mars) שלה ושידרה את יצירות האמנות והמוזיקה הראשונות אי פעם של Web3 לחלל ולתחנת החלל הבינלאומית שהקיפה את כדור הארץ ב-28 ביולי 2021. www.artemismusicentertainment.com

אודות NIFTY GATEWAY™

Nifty Gateway היא פלטפורמה מובילה שמחוללת מהפכה באופן שבו אמנות דיגיטלית נקנית, נמכרת ונחווה. מגובה על ידי טכנולוגיית בלוקצ'יין חדשנית, Nifty Gateway מציעה מגוון רחב של יצירות אמנות דיגיטלית, ממהדורות אספנות לחוויות סוחפות, שובה קהל עולמי של חובבי אמנות ומשקיעים כאחד. www.niftygateway.com

גש לערכת המדיה כאן

קובץ מצורף

INVNT GROUP™ Presents Mad Dog Jones’ Newest NFT Collection 'Fallen Gravity'

לפרטים נוספים


לקמפיין "Fallen Gravity" ופניות לעיתונות אנא צרו קשר:

Paola Cracknell – [email protected] or Anna O’Young - [email protected]

+61452452051

לפניות עיתונאים לגבי [INVNT GROUP] אנא צרו קשר:

Jhonathan Mendez de Leon - [email protected]

+134781 2089

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EB5 Capital תובעת את USCIS בגין העלאת עמלת הגשת EB-5 שבוצעה לאחרונה
EB5 Capital, יחד עם Invest in the USA (IIUSA), איגוד הסחר הלאומי EB-5 המשרת את רוב המרכזים האזוריים הפעילים, ועשרה מרכזים אזוריים נוספים, הגישה ב-22 באפריל 2024 תביעה נגד שירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS). התביעה, Civitas Capital Group ואח' נגד USCIS ואח' (Civitas Capital Group et al. vs. USCIS et al. ), הוגשה לבית המשפט המחוזי במחוז הצפוני של טקסס, והיא קוראת תיגר על "החוק הסופי" שנקבע על ידי המחלקה לביטחון המולדת (DHS) הנוגע לעמלות הגשה שגובה הממשלה עבור עתירות הקשורות ל-EB-5

קונגרס EAACI 2024: חדשנות והתקדמות בטיפול באלרגיה
*במהלך הקונגרס יוצגו למעלה מ-150 מושבים מדעיים, שיתמקדו בין היתר בהתקדמות במדעי הסביבה, אלרגיות למזון, חידושים באימונותרפיה ואלרגיות ילדים.

Joby מקימה אקוסיסטמה של מוניות אוויר חשמליות באבו דאבי
*הסכם רב צדדי נחתם עם שלושה משרדי שלטון באבו דאבי לציון תמיכה בהקמה ובמדרוג של שירות מוניות האוויר של Joby באבו דאבי ומעבר לה *ההסכם מכסה פוטנציאל לפיתוח של אקוסיסטמה מלאה למוניות אוויר הכוללת הכשרה, פיתוח תשתית ותפעול טיסות, וכן נוכחות ייצור באבו דאבי

Arqit מכריזה על שיתוף פעולה לאספקת פתרונות קריפטוגרפים פוסט-קוונטיים מחוץ לקופסה
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, הודיעה על יצירת מוצרי 1.89 Tb IPsec בטוחים לשימוש קוונטי הראשונים בעולם, בשיתוף פעולה עם Intel.

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI