דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים AI-Media מחוללת מהפכה ביצירת כתוביות עבור DAZN עם ערכת כלי LEXI המופעלת בידי בינה מלאכותית
AI-Media מחוללת מהפכה ביצירת כתוביות עבור DAZN עם ערכת כלי LEXI המופעלת בידי בינה מלאכותית
חיים נוי 05/04/24 |  צפיות: 97

AI-Media מחוללת מהפכה ביצירת כתוביות עבור DAZN עם ערכת כלי LEXI המופעלת בידי בינה מלאכותית

לונדון, 5 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

AI-Media, מובילה עולמית בפתרונות טכנולוגיית יצירת כתוביות מקצה לקצה, מתרגשת להכריז על שותפות חדש עם DAZN, פלטפורמת הזרמת הספורט הבידורית העולמית. באמצעות שיתוף פעולה זה AI-Media תספק בשידור חי ומוקלט כתוביות תרגום במספר רב של שפות תוך שימוש בפתרונות שונים המבוססים על בינה מלאכותית מבחילת LEXI Tool Kit.

DAZN Group היא אחת מפלטפורמות מדיית הספורט הצומחות ביותר בעולם, ושותפות זו מסמנת רגע משמעותי במחויבות של החברה להכלה ונגישות של התוכן שלה. בעזרת ערכת הכלים LEXI של AI-Media, DAZN תשלב בצורה חלקה כתוביות חיות בתוכן הספורט ברמת הפרימיום הנרחב והמגוון שלה, ותעשיר את חוויית הצפייה עבור מיליונים ברחבי העולם.

נקודות עיקריות של שותפות זו כוללות:

טכנולוגיה חדשנית: LEXI 3.0, פתרון הכתוביות האוטומטי האחרון של AI-Media, מציג תכונות חדשניות כגון זיהוי רמקולים ומיקום כתוביות מבוסס בינה מלאכותית, המבטיחים דיוק העולה על 98%. אוצר המילים המתקדם של LEXI פונה לניואנסים ספציפיים לאזור, כולל הגייה מאתגרת ואיות מורכב, המשפרים את איכות כתוביות תוכן הספורט.

פתרון מלא מקצה לקצה: DAZN תשתמש ב-Alta IP caption Encoder של AI-Media כדי לספק כתוביות באמצעות LEXI Live. Alta הוא פתרון תוכנה וירטואלי מבוסס API המותאם לסביבות וידאו IP, והוא מבטיח אינטגרציה חלקה.

תמיכה מורחבת בשפות: הפריסה הראשונית כוללת כתוביות בספרדית ובאנגלית עבור שווקים באזור EMEA ובארה"ב, עם תוכניות לשפות נוספות באמצעות LEXI Translate, הכוללות צרפתית, גרמנית, איטלקית, ערבית, יפנית ועוד. הדבר תומך באסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית של DAZN ב-120 הערוצים שלה, הפונים לקהלים מגוונים ברחבי העולם.

תמיכה בערוצי FAST לפי דרישה: DAZN הטמיעה את פתרון LEXI Recorded של AI-Media לכתוביות תוכן מוקלט מראש בערוצי FAST (Free Ad-supported Streaming TV) שלהם. LEXI Recorded, פתרון שהושק לאחרונה בערכת הכלים של LEXI, מציע תפנית מהירה, כיתובים מדויקים ביותר ובעלות נמוכה - חיוניים ליישומי כתוביות בנפח גבוה ורגישים לזמן של תוכן מוקלט כגון זה.

פתרון חסכוני: המעבר משירותי כתוביות אנושיות יקרים לפלטפורמת LEXI של AI-Media מאפשר ל-DAZN לספק כתוביות מרובות שפות בערוצים מרובים באותה עלות כמו שירות אנושי, תוך שיפור הנגישות תוך מיטוב משאבים.

מארק לובאט (Mark Lovatt), מנהל כללי של חשבונות אסטרטגיים גלובליים ב-AI-Media, הביע התלהבות מהשותפות: "עם הסכם חדש זה, אנו נרגשים להביא כתוביות רב-לשוניות חיות ומוקלטות לצופי DAZN באמצעות פתרונות LEXI Tool Kit שלנו. בחירת AI-Media עבור כתוביות אוטומטיות LEXI מדגישה את ההשפעה של בינה מלאכותית על התעשייה. כספק המוביל של כתוביות אוטומטיות, אנו ממוצבים באופן ייחודי לספק כתוביות באיכות גבוהה עבור DAZN בעלות נמוכה יותר. שותפות זו מהווה אבן דרך בהתרחבות שוק הספורט העולמי שלנו, ואנו נרגשים לעבוד עם DAZN כדי להפוך את התוכן שלהם לנגיש לכל הצופים באמצעות הכתוביות האוטומטיות המובילות שלנו".

ג'יימס פירס (James Pearce), סמנכ"ל שידור וסטרימינג ב-DAZN, שיבח את השותפות ואמר: "DAZN נמצאת בחזית השימוש בטכנולוגיה כדי לשפר את ההנאה וחוויית הצפייה של המעריצים. שותפות זו עם AI-Media היא דוגמה נוספת למקום שבו DAZN משתמשת בפתרונות מבוססי טכנולוגיה הטובים מסוגם כדי לספק את השירותים והמוצרים שהלקוחות שלנו רוצים ומצפים להם. המטרה של DAZN היא לשים את בחירת הלקוחות במרכז ההצעה שלנו, ולכן נעבוד קשה כדי לפרוס את זה בכל השירותים שלנו ומצפים לקדם את זה עם AI-Media".

בעוד AI-Media ממשיכה להרחיב את טביעת הרגל שלה בשוק הספורט העולמי, שותפות זו מדגימה את המסירות של שני הארגונים להנגשת תוכן לקהלים מגוונים ברחבי העולם. באמצעות טכנולוגיות חדשניות ושיתופי פעולה אסטרטגיים כגון זה, AI-Media נשארת בחוד החנית של הנעת שינוי חיובי בנוף נגישות המדיה.

אודות AI-Media

חברת הטכנולוגיה Ai-Media, שנוסדה באוסטרליה בשנת 2003, היא מובילה עולמית באספקת פתרונות חדשניים של כתוביות, תמלול ותרגום חיים ומוקלטים באיכות גבוהה המופעלות על ידי בינה מלאכותית למגוון רחב של לקוחות ושווקים ברחבי העולם. AI-Media הצליחה לראשונה, בפברואר 2024, לחשוף נתונים פורצי דרך המציגים את העליונות של מוצר יצירת הכתוביות מבוססת הבינה מלאכותית שלה, LEXI, על פני תזרימי עבודה מסורתיים אנושיים. ציון דרך זה מחזק עוד יותר את מעמדה של AI-Media כמובילה בתחום של טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית עבור פתרונות הזרמה של כתוביות בשידור חי ומוקלטות. עם מחויבות לנצל את הניסיון העמוק שלנו בתעשייה ואת טכנולוגיית הבינה המלאכותית המתוחכמת שלנו כדי ליצור פתרונות המייעלים ומפשטים תהליכים, AI-Media (ASX: AIM) מעצימה גופי שידור, ארגונים וסוכנויות ממשלתיות מובילים ברחבי העולם כדי להבטיח נגישות חלקה והכללה בתוכן שלהם.

למידע נוסף על AI-Media, בקרו באתר AI-Media.tv

אודות DAZN

DAZN היא הבית של הפוטבול האירופי, כדורגל נשים, אגרוף ו-MMA, וה-NFL (למעט ארה"ב). DAZN בונה את פלטפורמת בידור הספורט האולטימטיבית, המבוססת על זכויות ספורט פרימיום, טכנולוגיה מובילה בעולם והפצה מרובת פלטפורמות. DAZN מאמינה שאוהדים מכל רחבי העולם צריכים להיות מסוגלים לצפות, לקרוא, להמר, לשחק, לשתף, להתרועע, לקנות כרטיסים ומזכרות, והכל במקום אחד, עם חשבון אחד, ארנק אחד ובאפליקציה אחת.

למידע נוסף על DAZN, המוצרים, האנשים והביצועים שלנו, בקרו באתר dazngroup.com.

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/fac37fd7-88bf-4157-b159-f7cfa3047bd0om

למידע נוסף - מדיה:

AI-Media: Fiona Habben – [email protected]

DAZN: Dan Johnson - [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EB5 Capital תובעת את USCIS בגין העלאת עמלת הגשת EB-5 שבוצעה לאחרונה
EB5 Capital, יחד עם Invest in the USA (IIUSA), איגוד הסחר הלאומי EB-5 המשרת את רוב המרכזים האזוריים הפעילים, ועשרה מרכזים אזוריים נוספים, הגישה ב-22 באפריל 2024 תביעה נגד שירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS). התביעה, Civitas Capital Group ואח' נגד USCIS ואח' (Civitas Capital Group et al. vs. USCIS et al. ), הוגשה לבית המשפט המחוזי במחוז הצפוני של טקסס, והיא קוראת תיגר על "החוק הסופי" שנקבע על ידי המחלקה לביטחון המולדת (DHS) הנוגע לעמלות הגשה שגובה הממשלה עבור עתירות הקשורות ל-EB-5

קונגרס EAACI 2024: חדשנות והתקדמות בטיפול באלרגיה
*במהלך הקונגרס יוצגו למעלה מ-150 מושבים מדעיים, שיתמקדו בין היתר בהתקדמות במדעי הסביבה, אלרגיות למזון, חידושים באימונותרפיה ואלרגיות ילדים.

Joby מקימה אקוסיסטמה של מוניות אוויר חשמליות באבו דאבי
*הסכם רב צדדי נחתם עם שלושה משרדי שלטון באבו דאבי לציון תמיכה בהקמה ובמדרוג של שירות מוניות האוויר של Joby באבו דאבי ומעבר לה *ההסכם מכסה פוטנציאל לפיתוח של אקוסיסטמה מלאה למוניות אוויר הכוללת הכשרה, פיתוח תשתית ותפעול טיסות, וכן נוכחות ייצור באבו דאבי

Arqit מכריזה על שיתוף פעולה לאספקת פתרונות קריפטוגרפים פוסט-קוונטיים מחוץ לקופסה
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, הודיעה על יצירת מוצרי 1.89 Tb IPsec בטוחים לשימוש קוונטי הראשונים בעולם, בשיתוף פעולה עם Intel.

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI