דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים VeriSilicon הציגה את יישומי ה-IP החסכוניים ביותר שלה ב-Embedded World 2024
VeriSilicon הציגה את יישומי ה-IP החסכוניים ביותר שלה ב-Embedded World 2024
חיים נוי 10/04/24 |  צפיות: 96

VeriSilicon הציגה את יישומי ה-IP החסכוניים ביותר שלה ב-Embedded World 2024

העצמת חידושי הדור הבא על פני תרחישי יישום שונים

נירנברג, גרמניה, 9 באפריל 2024, --(BUSINESS WIRE)

VeriSilicon (688521.SH) הודיעה היום על ההדגמה שלה ב-Embedded World 2024 בנירנברג, גרמניה, בביתן שמספרו Hall 4A-518, שם היא מציגה מגוון מוצרים מובילים של לקוחותיה המשתמשים בטכנולוגיות ובפתרונות המתקדמים העדכניים ביותר של החברה.

שירותי הסיליקון המותאמים אישית ושירותי רישוי קניין רוחני (IP) של מוליכים למחצה של VeriSilicon מספקים ללקוחות פתרונות חכמים, מאובטחים ובעלי יכולת הסתגלות גבוהה, הנותנים מענה למגוון רחב של תחומי מפתח כגון בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה, האינטרנט של הדברים (IoT), אלקטרוניקה צרכנית ומכשירים חכמים, מרכז נתונים ומחשוב בעל ביצועים גבוהים, שירותי בריאות חכמים ואלקטרוניקה לרכב. בין ההדגמות המרכזיות:

*בינה מלאכותית ולמידת מכונה: מחשב AI בעל ביצועים גבוהים עם כרטיס האצת השבבים של Blue Ocean באמצעות IP של GPGPU ו-NPU המופעל על ידי VeriSilicon, Google Open Se Cura המופעל על ידי VeriSilicon, מעבד AI Inuitive vision הכולל את IP של מעבד אותות התמונה הדו-ערוצי של VeriSilicon.

* IoT: הפתרון המלא תואם ה-LE Audio של VeriSilicon ל-IP של Bluetooth באנרגיה נמוכה, פתרון מערכת LE Mesh המבוסס על טכנולוגיית BLE של VeriSilicon.

*מוצרי אלקטרוניקה ומכשירים חכמים: טלוויזיית 8K מהדור הבא ומצלמה חכמה מובילה המשולבת עם ה-IP של מעבד הרשת העצבית (NPU) של VeriSilicon, רחפן מהדור הבא הכולל IP של יחידת עיבוד הווידאו (VPU) של VeriSilicon, שעונים חכמים ומשקפי מציאות רבודה (AR) חכמים המבוססים על ה-IP של יחידת המעבד הגרפי (GPU) וה-IP של מעבד התצוגה של VeriSilicon, התקני בית חכם שמשובץ בהם ה-IP של VeriSilicon.

*מרכז נתונים ומחשוב בעל ביצועים גבוהים: פתרון פלטפורמת המרת וידאו של מרכזי נתונים מהדור השני של VeriSilicon.

* Smart Healthcare (שירותי בריאות חכמים): פלטפורמת ניטור בריאות VeriHealthi המבוססת על ה-IP של מעבד האותות הדיגיטלי ZSP (DSP) וה-BLE של VeriSilicon.

*אלקטרוניקה לרכב: SoC (מערכת על שבב) לרכב המופעלת על ידי IP ותתי מערכות תואמי ISO 26262 של VeriSilicon.

עסק רישוי ה-IP של המוליכים למחצה של VeriSilicon מחזיק בנתח השוק הגדול ביותר בסין וממוקם במקום השביעי בעולם1. בין עשר חברות ה-IP המובילות בעולם, מספר קטגוריות הקניין הרוחני של VeriSilicon מדורג במקום השני2. עם למעלה משני עשורים של מומחיות בתחום ה-GPU, הקניין הרוחני ל-GPU של VeriSilicon נשלח בכמעט שני מיליארד שבבים. בנוסף, ה-IP של NPU שפיתחה VeriSilicon באופן עצמאי שולב ב-128 רכיבי AI SoC שסופקו על ידי 72 בעלי רישיון ביותר מ-10 פלחי שוק, ונשלח בלמעלה מ-100 מיליון שבבים תומכי בינה מלאכותית ברחבי העולם. מבחינת עיבוד וידאו, פתרון האצת המרת קידוד הווידאו מהדור הראשון של VeriSilicon, המשולב ב-IP של ה-VPU של החברה, מספק פי 6 מיכולת ההמרה של מעבדים מתקדמים מסורתיים תוך צריכת רק 1/13 מההספק הרגיל. טכנולוגיה חדשנית זו יושמה בהצלחה על שבבי מאיץ מדיה המיוצרים בהתאמה אישית עבור חברות שבבים מובילות בעולם על בסיס תהליך 5nm ונכנסה לשלב הייצור ההמוני.

כחלק מתוכנית הכנס Embedded World, סמנכ"ל מוצר ה- Vision Imageשל VeriSilicon, שאנג לי הון, יישא נאום מרכזי בנושא יישום רשתות עצביות טרנספורמטיביות לתפיסה חזותית במכשירים משובצים במהלך מפגש 7.8 בנושא ראייה משובצת ובינה מלאכותית עדכנית, המתוכנן ל-10 באפריל בשעה 13:45.

"אנו נרגשים להציג את פתרונות הקניין הרוחני העדכניים והחדשניים שלנו ב-Embedded World 2024. תיק הקניין הרוחני לעיבוד פיקסלים אינטליגנטי מסוג Glass-to-Glass (מקלט המצלמה ועד פלט התצוגה) מוכח בסיליקון, מוכח בייצור ומוכח ביישום, אשר ניתן להגדרה עבור מגוון רחב של יישומים, החל משימושים ממוקדי הספק נמוך ועד שימושים במרכז נתונים בעלי ביצועים גבוהים", אמר ויי-ג'ין דאי, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל חטיבת ה-IP ב-VeriSilicon. "בנוסף לקטלוג הקניין הרוחני שלנו, שיתפנו פעולה גם עם שותפי צד שלישי כגון ספקי IP של RISC-V וספקי תוכנת GUI כדי לספק פתרונות תחרותיים ללקוחותינו. המחויבות שלנו לחידושי IP מכוונת להעצים את הצלחת הלקוחות שלנו ולאפשר להם להציע מוצרים חדשניים לשוק מהר יותר".

כדי לחוות הדגמות חיות וליצור קשר עם המומחים של VeriSilicon, בקרו בביתן שלנו ב- Messezentrum Nürnberg (ביתן מס': Hall 4A-518), או קבעו איתנו פגישה באמצעות שליחת הודעת דואר אלקטרוני לכתובת [email protected].

1 לפי IPnest, אפריל 2023

2 על פי סיווג ה-IP של IPnest והמידע הציבורי של החברות

אודות VeriSilicon

VeriSilicon מחויבת לספק ללקוחות שירותי סיליקון מקיפים מותאמים אישית ומבוססי פלטפורמה ושירותי רישוי IP של מוליכים למחצה הממנפים את ה-IP הקנייני שלה למוליכים למחצה. למידע נוסף, בקרו בכתובת:www.verisilicon.com .

אנשי קשר

איש קשר לפניות התקשורת:[email protected]

מקור: VeriSilicon

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר
יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech

סורים מבקשים פסיקת זכויות אדם של האו"ם נגד רוסיה בשל תקיפת בתי חולים ב-2019
הפדרציה הרוסית הואשמה בפני ועדת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה בביצוע התקפה מכוונת על בית חולים בסוריה – בפעולה משפטית המדגישה את השימוש החוזר ונשנה של מוסקבה בכוח צבאי נגד מתקני בריאות בסוריה, שם כוחותיה תומכים במשטרו של הנשיא בשאר אל-אסד.

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים של Global Cord Blood Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים של Global Cord Blood Corporation לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CO, CORBF

TUM שעטו לניצחון במרוץ הפתיחה של ליגת המרוצים של מכוניות מרוץ אוטונומיות של ASPIRE אבו דאבי על מסלול המרוצים Yas Marina Circuit
צוות TUM (האוניברסיטה הטכנית של מינכן) מגרמניה חטף את הניצחון במרוץ ליגת המרוצים של מכוניות המרוץ האוטונומיות של אבו דאבי (A2RL), על מסלול Yas Marina בשבת (27 באפריל). בזמן שהמכוניות הסתדרו על המסלול, עם אנטנות, חיישנים, יכולות AI ומערכות היגוי אלקטרוניות במקום נהגים אנושיים, התחרו שמונה צוותים זה עם זה במשך יומיים של מרוצים ואתגרים.

Monday.com מכריזה על מינוי מנהל כללי ראשון לאזור EMEA
monday.com Ltd.‏ (נאסד"ק: MNDY) (“monday.com”), פלטפורמה מרובת מוצרים המריצה את כל היבטי הליבה של העבודה, הכריזה היום על מינוי פייר ברלין כמנהל כללי לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

תאריך מועד לתביעה נגד IRBT: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי iRobot Corporation עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ
תאריך מועד לתביעה נגד IRBT: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי iRobot Corporation עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 7 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך - IRBT

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – LNC

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – LNC

רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Innoviz Technologies Ltd. לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Innoviz Technologies Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – INVZ, INVZW

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את המשקיעים של Luna Innovations Incorporated לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את המשקיעים של Luna Innovations Incorporated לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – LUNA
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI