דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים SafeBase מגייסת 33 מיליון דולר באמצעות השקעה בסדרה B להאצת החזון לסקירות אבטחה ללא חיכוכים
SafeBase מגייסת 33 מיליון דולר באמצעות השקעה בסדרה B להאצת החזון לסקירות אבטחה ללא חיכוכים
חיים נוי 30/04/24 |  צפיות: 91

SafeBase מגייסת 33 מיליון דולר באמצעות השקעה בסדרה B להאצת החזון לסקירות אבטחה ללא חיכוכים

ההשקעה, בהובלת Touring Capital, תרחיב את פלטפורמת האבטחה המובילה בתעשייה ותאפשר לארגונים לבנות אמון משמעותי ובר-קיימא אצל הלקוח

סן פרנסיסקו, 30 באפריל 2024, (BUSINESS WIRE):

SafeBase, פלטפורמת מרכז האמון (Trust Center) המובילה בתחום סקירות אבטחה ללא חיכוך הכריזה היום שגייסה 33 מיליון דולר בסבב גיוס מסדרה B. Touring Capital הייתה המשקיע המוביל בהשקעה אחרונה זו, המביאה את החברה לסך גיוסים כולל של יותר מחמישים מיליון דולר, בהשתתפות המשקיע האסטרטגי Zoom Ventures. לסבב זה הצטרפו גם משקיעים קיימים בחברה NEA‏ (New Enterprise Associates)‏, Y Combinator‏, Comcast Ventures ו-Cerca Partners, וכן מנהלים בולטים בתחום אבטחת הסייבר לרבות קצין האמון הראשי לשעבר בחברת Salesforce, ג’ים אלקוב.

עם העלייה בדרישה מרוכשי תוכנה לבצע הערכות סיכונים מפורטות לספקים פוטנציאליים, גובר הלחץ המופעל עליהם להוכיח שהספקים הללו הם שותפים עסקיים בטוחים ואמינים. במונחים היסטוריים, סקירות אבטחה אלה סבלו מתהליכים מרובי חיכוך שעיכבו את מחזורי המכירות וגרמו נזק לאמון בין הקונה למוכר.

SafeBase מאמינה שניתן לבצע סקירות אבטחה כאלה בצורה טובה יותר, וגם שראוי לעשות כן. SafeBase Trust Center Platform הפלטפורמה של SafeBase, בנויה ובליבה שקיפות, ומספקת גישה אוטומטית ומרכזית לניהול אמון. כמה מהחברות הנסקרות ביותר בעולם כגון Abnormal Security, ‏,Amplitude ‏,Asana ‏,Axonius ‏,ClickUp ‏,Datadog ‏,Gigamon ‏,GitLab ‏,Jamf ‏,LinkedIn ‏,Plaid ‏‏‎‏Postman ו-Ramp משתמשות במרכזי האמון של SafeBase לבנייה ותחזוקה של אמון הלקוח.

"הגישה הנוכחית לסקירות אבטחה של קונים איננה תקינה. הגיע הזמן לומר שלום ולהתראות לאבטחה באמצעות ערפול ועמימות, ולהפוך את עמדת האמון והאבטחה של המוכר קלה יותר להבנה עבור הקונה מבלי שיצטרך לעשות שמיניות באוויר," אמר אל יאנג, המנהלה הכללי של SafeBase. "אנחנו נרגשים שהמשקיעים שלנו מעמיקים את המחויבות שלהם לחזון שלנו ליצור עולם שבו סקירות סיכוני אבטחה וצדדי ג’ נעשות בזמן אמת וללא חיכוך. השקעה זו תאפשר לנו לבנות את הפלטפורמה שלנו עוד לרוחב כלל מערכת האמון האקולוגית ולבצע התמרה בנושא עתיד סיכוני צד ג’."

גיוס זה של סדרה B בא לאחר תקופה של צמיחה מואצת ב-SafeBase. בשנת 2023חברת SafeBase חוותה גידול אקספוננציאלי בהכנסות ומשרתת כעת יותר מ-700 לקוחות עם אחוז שימור גולמי של 98%. החברה גם נבחרה להשתתף בשלב הגמר של RSAC Innovation Sandbox, צורפה לרשימת Fortune’s Cyber60, וזכתה ליותר משתי מיליון צפיות למוצר הדגל שלה, מרכז האמון. בנוסף, החברה השיקה שלל מוצרים חדשים, לרבות מוצר מונע AI המוביל בקטגוריה שלו ומתוכנן להקטין מאוד את זמן האנוש המבוזבז ואת השגיאות בשאלוני אבטחה.

"אבטחה כבר איננה רק דרישה - זהו צו אסטרטגי להצלחה. תהליכים מסורתיים בתחום סקירות אבטחה פועלים לעתים קרובות כמחסומי דרכים, המפריעים לשקיפות הלקוח, מעכבים מחזורי מכירות ופוגעים בחוויית הקונה," אמרה פרייה סייפרסד, מייסדת משותפת ושותפה כללית ב- Touring Capital. "SafeBase לא רק מדמה מחדש את תהליך סקירות האבטחה אלא אף מובילה את שוק מרכזי האמון באמצעות מוצר הקובע סטנדרטים חדשים בתעשייה. SafeBase, כפלטפורמה המועדפת על מספר רב של חברות בפרופיל גבוה, מעצבת מחדש את האופן שבו עסקים מציגים את תנוחת האבטחה והאמון שלהם, בדומה לאופן שבו LinkedIn משמשת מקור דפיניטיבי בנושא רקע מקצועי. אנחנו נרגשים מהשותפות עם SafeBase כיוון שהם הביאו את החזון שלהם לגבהים שטרם נראו."

פלטפורמת מרכז האמון של SafeBase מאפשרת לחברות לתקשר את תנוחת האבטחה והאמון שלהן ובה בשעה לבצע אוטומציה של הגישה למסמכים רגישים, מידע של החברה ופריטי מפתח אחרים בתחום האבטחה. ספינות הדגל של מוצרי החברה,Trust Center ו-AI Questionnaire Assistance, מוציאות את הכאב מהליך סקירות האבטחה המכביד על ידי העצמת צוותי אבטחה, GRC, והכנסה להפחית משמעותית את הצורך בשאלוני אבטחה זוללי זמן, ליצור חווית קניה טובה יותר, להאיץ את מהירות המכירות ולמצב את נושא האבטחה כתחום מאפשר הכנסות. אם אתם רוצים לדעת יותר על SafeBase ועל ההשקעה בסדרה B, בקרו בכתובת safebase.io.

אודות SafeBase:

SafeBase היא פלטפורמת מרכז אבטחה מובילה המתוכננת לביצוע סקירות אבטחה ללא חיכוכים. SafeBase, באמצעות מרכז אמון ברמת המיזם, מבצעת אוטומציה של הליך סקירות האבטחה ומתמירה את הדרך שבה חברות מציגות את תנוחת האבטחה והאמון שלהן. ראו מדוע חברות הצומחות במהירות כגון LinkedIn, ‏ Asanaו-Jamf נוטשות את האבטחה המיושנת תחת המוטו ‘אבטחה באמצעות ערפול ועמימות’ בכתובת www.safebase.io.

למידע נוסף וליצירת קשר

Walker Sands for SafeBase
[email protected]

מקור: SafeBase

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Duck Creek Technologies מדגישה את נותני החסות המוערכים של Formation '24
Formation '24 - מפגש השיא של חדשני ביטוח וטכנולוגיה גלובליים - כולל עשרות נותני חסות בתעשייה

בומברדייה מודיעה על השקת הנפקה חדשה של אג"ח בכורה לשנת 2032
Bombardier Inc. בומברדייה ("בומברדייה") הודיעה היום כי השיקה הנפקה של סכום קרן מצרפי של 500 מיליון דולר ארה"ב של שטרות בכורה חדשים לפירעון 2032 ("השטרות החדשים").

Zycus מציגה חידושים מבוססי GenAI שמספקים את עוצמת הרכש מהדור הבא בכינוס Horizon 2024
Zycus, חלוצה בתחום פתרונות ה-source-to-pay שמונעים באמצעות בינה מלאכותית גנרטיבית, הציתה גל של חדשנות במסגרת כינוס הרכש השנתי שלה, Horizon 2024

תרו מפרסמת את התוצאות לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024
Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) פרסמה היום את התוצאות הפיננסיות הלא מבוקרות לרבעון ולשנה שהסתיימה ב-31 במרץ, 2024.

INVNT™ הוכרזה כנותנת חסות וכמפיקה שותפה בבימת החשיפה של תערוכת ב-SXSW Sydney® 2024
INVNT™, הסוכנות שיוצרת חוויות חדשניות, הוכרזה היום כנותנת חסות ומפיקה המשותפת של 'בימת החשיפה' (Discovery Stage) בכנס SXSW Sydney 2024 לאחר שיתוף פעולה מוצלח באירוע הראשון שנערך בשנה שעברה.

דאק קריק טכנולוגיות ממנה מנהלת שיווק חדשה
בינדו קרנדל, מנהלת שיווק וטכנולוגיה מנוסה תצטרף לדאק קריק טכנולוגיות

ריסקיפייד רושמת שיא רבעוני של תזרימי מזומנים חופשיים; מועצת המנהלים מאשרת 75 מיליון דולר נוספים עבור תוכנית לרכישה חוזרת של מניות
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה על התוצאות הפיננסיות עבור שלושת החודשים אשר הסתיימו ב-31 במרץ 2024.

פתרון ה-Total IP של של מצלמת MIPI מבית ARASAN עם CSI ו- PHY-C משיג הסמכה לתקן ISO26262
Arasan מכריזה על תקן ההסמכה הפונקציונאלי ISO26262של פתרון הTotal IP- של מצלמת MIPI שלה כשילוב משולב של ה- MIPI CSI-2 Tx/Rx ו- C-PHY IP

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI