דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Apparel Group ו-Sandbox VR חברו יחד כדי להביא חדשנות של מציאות מדומה למזרח התיכון
Apparel Group ו-Sandbox VR חברו יחד כדי להביא חדשנות של מציאות מדומה למזרח התיכון
חיים נוי 09/05/24 |  צפיות: 165

Apparel Group ו-Sandbox VR חברו יחד כדי להביא חדשנות של מציאות מדומה למזרח התיכון

שיתוף הפעולה יביא לפתיחת 25 מוקדים במזרח התיכון עד 2028

דובאי, איחוד האמירויות הערביות, 9 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

במהלך פורץ דרך, Apparel Group, כוח דומיננטי בנוף קמעונאות האופנה וסגנון החיים העולמי, משתפת פעולה עם Sandbox VR, היעד המוביל בעולם לחוויות פרימיום מבוססות מיקום מציאות מדומה, בשותפות זכיינות משמעותית. עם יותר מ-85 מותגים ויותר מ-2,200 חנויות ב-14 מדינות, טווח ההגעה הנרחב של Apparel Group מחזק את הבסיס לשיתוף הפעולה. שיתוף הפעולה יחל ב-25 מוקדים במזרח התיכון. השותפות מגיעה לאחר ש-Sandbox VR נבחרה לרשימה היוקרתית של Fast Company של החברות החדשניות ביותר בעולם לשנת 2024. Sandbox VR, שזכתה במקום השני בקטגוריית מציאות רבודה ומציאות מדומה, מוכרת בזכות יצירת חוויית מציאות מדומה סוחפת לחלוטין עבור קהל גלובלי.

"אנחנו נרגשים להתחיל את השותפות הזו עם Sandbox VR, חברה שעומדת בחזית החדשנות במציאות מדומה", אמר ניראג' טקצ'נדאני, מנכ"ל Apparel Group. "שיתוף הפעולה הזה הוא לא רק הרחבת הפורטפוליו שלנו - אלא יצירת חוויות פורצות דרך שמשלבות טכנולוגיה ובידור, ומציעות ללקוחות שלנו במזרח התיכון ומעבר לו משהו באמת יוצא דופן. יחד, אנו מציבים אמות מידה חדשות בענפי הקמעונאות והבידור".

"קיבלנו תגובה חיובית באופן גורף במיקומים שלנו ברחבי ארה"ב, אירופה ואסיה", אמר סטיב ז'או, מייסד ומנכ"ל Sandbox VR. "המשיכה האוניברסלית של החוויות שלנו היא ללא תחרות. אנו נרגשים לשתף פעולה עם Apparel Group כאשר אנו מרחיבים את טביעת הרגל הגלובלית שלנו ומביאים את הרפתקאות המציאות המדומה הסוחפות שלנו לקהלים רבים אף יותר ברחבי העולם".

Sandbox VR פועלת כעת ביותר מ-46 מיקומים גלובליים ומתרחבת במהירות. עם 18 מיקומים שהושקו ב-19 החודשים האחרונים, כל אחד בגודל יותר מ- 4,000 רגל רבוע עם מספר הולודק שבו האורחים חווים את העולמות הווירטואליים, Sandbox VR הוא סטארט-אפ המציאות המדומה מבוסס המיקום בעל הצמיחה המהירה ביותר בעולם.

כדי להאיץ את הצמיחה הזו, החברה הודיעה לאחרונה שהיא פותחת את נתוני המסחרשלה בארה"ב לזכיינות בנוסף למיקומים בינלאומיים. במחויבות מתמשכת להכללה, Sandbox VR מרחיבה את התמיכה הרב-לשונית שלה כדי להקיף בסך הכול שבע שפות והיד עוד נטויה, ומאפשרת לקהל רחב עוד יותר לקחת חלק בהיצע הסוחף שלה.

"ההתרחבות שלנו למזרח התיכון היא צעד אסטרטגי לקראת המחויבות הגלובלית שלנו לקרב בין אנשים באמצעות חוויות סוחפות ברמה עולמית", אמר לי הבדיץ', מנהל תפעול זכיינות גלובלי ב-Sandbox VR. "המיומנות האזורית העמוקה של Apparel Groupוההישגים חסרי התקדים שלה הופכים אותה לבעלת הברית הגלובלית המושלמת עבור המותג שלנו. באמצעות שותפות זו, אנו ממשיכים במשימתנו להפוך בידור מבוסס מיקום לנגיש יותר".

בנוסף, בספטמבר 2023, Sandbox VR שיתפו פעולה עם נטפליקס כדי להשיק באופן בלעדי את Squid Game Virtuals, חוויה בהשראת סדרת הלהיט מספר אחד שלהם. ההצלחה של Squid Game Virtuals שברה שיאים מכיוון שזו הייתה החוויה המהירה ביותר שהגיעה למכירות של מיליון דולר. בחודשיים הראשונים לצאתו, המשחק הניב 4.56 מיליון דולר במכירת כרטיסים באולמות פיזיים והמשיך לצעוד לעבר שבירת שיאים חדשים. לאחרונה, Sandbox VR עבדה עם נטפליקס כדי להכריז על השתלטות מוגבלת בזמן על המיקום שלה בלונדון כדי לחגוג את שחרורו של Rebel Moon - Part Two: The Scargiver שבו המבקרים צפו בתצוגה מקדימה של העולם של Rebel Moon בחוויית VR בגוף מלא.

למידע נוסף ולהזמנות, בקרו באתר sandboxvr.com והתחברו ל-Sandbox VR בפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.

אודות APPAREL GROUP LLC

קבוצת Apparelהיא קונגלומרט קמעונאי עולמי של אופנה ולייף סטייל השוכן בצומת הדרכים של הכלכלה המודרנית - דובאי, איחוד האמירויות הערביות. כיום, קבוצת Apparelמשרתת אלפי קונים להוטים באמצעות יותר מ- 2,200 חנויות קמעונאיות ובלמעלה מ-85 מותגים בכל הפלטפורמות תוך העסקת מעל 22,000 צוותים רב-תרבותיים.

קבוצת Apparelחצבה את נוכחותה החזקה ב- GCC והרחיבה שערים משגשגים לשוק בהודו, דרום אפריקה, סינגפור, אינדונזיה, תאילנד, מלזיה, פקיסטן ומצרים. בנוסף, קיימות אסטרטגיות ברורות לכניסה לשווקים מתעוררים כמו הונגריה והפיליפינים.

קבוצתApparelיצרה חוויה רב-ערוצית, ומפעילה מותגים שמקורם בארה"ב, קנדה, אירופה, אוסטרליה ואסיה. המותגים כוללים שמות מובילים בתחום האופנה, ההנעלה וסגנון החיים כמו טומי הילפיגר, צ'ארלס וקית', סקצ'רס, אלדו, ניין ווסט, Aeropostale, Jamie’s Italian, טים הורטונס, Cold Stone Creamery, Inglot ו- Rituals.

קבוצת Apparelחייבת את הצמיחה המדהימה שלה לחזון ולהכוונה של המייסדת והיו"ר הדינמית שלה, סימה גנוואני ווד, שלקחה את החברה מחיל אל חיל מאז הקמתה בשני העשורים האחרונים.

https://apparelglobal.com/en/

אודות SANDBOX VR

Sandbox VR הוא היעד המוביל בעולם למשחקי מציאות מדומה מבוססי מיקום פרימיום. החברה יצרה את פלטפורמת המציאות המדומה המלאה הסוחפת ביותר בעולם ומתהדרת במשחקים שאי אפשר לשחק בשום מקום אחר. Sandbox VR פועלת כעת ביותר מ-46 מיקומים בשבע מדינות ומתרחבת במהירות. מטה Sandbox VR נמצא בסן פרנסיסקו, קליפורניה עם משרדים בהונג קונג ובוונקובר. הסבב האחרון של Sandbox VR גייס מעל 37 מיליון דולר ממשקיעים כולל אנדריסן הורוביץ, Alibaba Entrepreneurs Fund, Gobi Partners ו-Craft. משקיעים פרטיים כוללים את ג'סטין טימברלייק, קייטי פרי, קווין דוראנט ו-וויל סמית'.

למידע נוסף:

Media Contacts:
[email protected]
[email protected]

ליצירת קשר:

[email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת – קרדיט צילום The Apparel Group

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/ec651223-8fa3-4aef-8518-a2993aeabeea

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ריסקיפייד רושמת שיא רבעוני של תזרימי מזומנים חופשיים; מועצת המנהלים מאשרת 75 מיליון דולר נוספים עבור תוכנית לרכישה חוזרת של מניות
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה על התוצאות הפיננסיות עבור שלושת החודשים אשר הסתיימו ב-31 במרץ 2024.

פתרון ה-Total IP של של מצלמת MIPI מבית ARASAN עם CSI ו- PHY-C משיג הסמכה לתקן ISO26262
Arasan מכריזה על תקן ההסמכה הפונקציונאלי ISO26262של פתרון הTotal IP- של מצלמת MIPI שלה כשילוב משולב של ה- MIPI CSI-2 Tx/Rx ו- C-PHY IP

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI