דף הבית חינוך ולימודים לימודים בחו"ל לימודי רפואה ברומניה - טיפים לקראת לימודי רפואה ברומניה
לימודי רפואה ברומניה - טיפים לקראת לימודי רפואה ברומניה
בית הספר האמריקאי 28/01/10 |  צפיות: 4150

רבים מתעניינים בלימודי רפואה בחול אך לא יודעים לאן להרשם. עבור אלו מכם המתענינים במסלול  לימודי רפואה ברומניה ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם בדרך ליעד הנכסף..

בבחירת מוסד הלימודים יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים מרכזיים -.

ראשית, גודל מוסד הלימוד. האם הינכם מעוניינים ללמוד במכללה קטנה באזור כפרי בה הלימודים בעלי יחס אישי או באוניברסיטה ציבורית גדולה עם אלפי תלמידים בה המשאבים (כגון; מעונות סטודנטים, ספריות מגוונות וכו..) הניתנים הם גדולים בהרבה.

עיר הבירה בוקרשט נחשבת לנוחה ביותר ובה מתרכזות האוניברסיטאות הטובות ביותר. בערים גדולות ניתן למצוא עבודה יותר בקלות (למרות שמציאת עבודה ברומניה לסטודנטים שאינם בעלי אזרחות רומנית היא בעייתית אך מנגד גם לא נחוצה כי המחייה הינה זולה) .

טיפים נוספים לקראת לימודי רפואה ברומניה:

*עלות שנת לימודים עבור לימודי רפואה ברומניה יכולה לעמוד על כ- 9000$ ולכן יש להיערך בהתאם.

*עמלות הבנקים ברומניה הינן גבוהות במיוחד ולכן יש להימנע משימוש בכרטיס האשראי ומשיכת מזומנים מהכספומט. יש להגיע עם סכום כסף מזומן גדול.

* לשם הוצאת ויזת סטודנט לקראת לימודי רפואה ברומניה יש למלא את הפרטים בדיוק רב. אי דיוק     עלול לגרום לדחייה או אף לפסילת המועמדות.

הטיפים עבור לימודי רפואה ברומניה נכתבו באדיבות ביה"ס האמריקאי למקצועות רפואה המספק שירותי ייעוץ והכוונה לקראת לימודי רפואה בחו"ל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בית הספר האמריקאי


 


מאמרים נוספים מאת בית הספר האמריקאי
 
מבחן מור- כל המידע על מבחן מור
מערכת מיון והתאמה המיועדת למועמדים לקראת לימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב, טכניון, ולמועמדים ללימודי רפואת שיניים באוניברסיטה העברית בירושלים (שם נחשב המבחן לתנאי הכרחי לקבלה ללימודים). מומלץ מאוד להתכונן למבחן מור בצורה רצינית ומקיפה. הדרך הטובה ביותר היא קורס הכנה מלא למבחן. בין הקורסים המובחרים בשוק כיום, ישנו קורס ההכנה למבחן מור של בית הספר האמריקאי.

הכנה לצו ראשון
במהלך החטיבה העליונה בסביבות גיל 16-17 מקבל כל מועמד לשירות ביטחון צו אל ביתו. צו זה הוא הצו הראשון, והוא מחייב התייצבות בלשכת הגיוס הקרובה למקום המגורים. אל הצו מצורפים טפסים אותם המועמד צריך למלא לקראת יום ההתייצבות בלשכת הגיוס.

צו ראשון מבחנים פסיכוטכנים
יום צו ראשון כולל בתוכו את שלב המבחנים הפסיכוטכנים. מה מחכה לכם במבחנים האלו ואיך צריך להתכונן אליהם- הכל במאמר.

מבחן אמי"ר
מבחן אמי"ר הינו חלק אינטגראלי מהבחינה הפסיכומטרית ומי שניגש לבחינה פסיכומטרית בעבר נבחן גם במבחן אמי"ר.

מבחן אמירם- מבנה המבחן
מבחן אמירם- אנגלית מיון רמות ממוחשב, הוא מבחן שנועד לספק לאוניברסיטאות ומוסדות לימוד להשכלה גבוהה מידע על רמת האנגלית של הסטודנט המיועד. המידע עוזר למוסד הלימודים לבדוק האם המועמד זקוק לתגבור בשפה האנגלית במסגרת הלימודים האקדמיים, או שהמועמד בעל רמה מספקת בשפה האנגלית- רמת פטור.

מבחן מור- מידע כללי
מבחן מור הינו מערכת סינון של בתי הספר לרפואה. בעזרת מערכת זו בתי הספר מסננים את המועמדים הרבים המבקשים ללמוד בשעריהם.

מבחן מתאם- מבנה הבחינה
מבחן מתאם מורכב משני חלקים, אחד מהם נקרא טקסטים מדעיים.

מבחן אמיר- מבנה המבחן
ממה מורכב מבחן אמיר, ואיך לגשת לכל חלק.

לימודי רפואה ברומניה - טיפים לקראת לימודי רפואה ברומניה
לימודי רפואה ברומניה - טיפים לקראת לימודי רפואה ברומניה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI