דף הבית מדעי הטבע מדעי הטבע - אחר Computer Intuition - "גאונים" פותרים בעיות חשובות במדע וטכנולוגיה
Computer Intuition - "גאונים" פותרים בעיות חשובות במדע וטכנולוגיה
יורי 01/03/10 |  צפיות: 15016

המדע המודרני במשבר יצירתיות! על כך אין חולק. המחקר המדעי מתאפיין בשמרנות יתר. המדען המודרני חושש לתקוף בעיות משמעותיות, אלו שנוגעות בצרכים הבסיסים של כולנו. בנוסף, יש מגמה ברורה של "קיצוץ כנפים". המוסדות המממנים מפלים לרעה את המדען הצעיר והשאפתן בעל החזון והחשיבה המקורית. התנהלות זו הינה הרת אסון וכבר עתה מביאה להאטה בחדשנות המדעית.

מאחר והיכולת האנושית הפיזית מוגבלת, אפילו בהשוואה לחיות המחמד שלנו, האנושות פיתחה אמצעי עזר להתגבר על המגבלות שלה – את המכונית, לשיפור הניידות, את המנוף, להרמת משאות כבדים, את הטלסקופ לראות למרחק ועוד ועוד. אם הייתם יכולים לנוע אחורה בזמן ולספר לאדם שחי במאה ה-17 שהוא יוכל לעוף באויר, להגיע לירח ולנוע במהירויות מסחררות, האם הוא היה מאמין לכם? נסו להיכנס לנעליו ולדמיין כיצד הוא היה מגיב כאשר הייתם מצליחים לשכנע אותו בקיומם של אמצעים אלה.

סביר להניח כי באותו אופן כך גם אתם תגיבו אם תדעו על החידושים העתידיים אשר צפויים לחולל את המהפכה הבאה.

איך אתם תגיבו אם אספר לכם על חידוש מהפכני המקנה למדען מן השורה יכולות של גאון? החידוש הזה הוא לא עתידני. הוא כבר כאן, והוא מסתובב מתחת לאפם של טובי המדענים כבר 15 שנה.

בשנת 1995 פותחה תוכנת מחשב מהפכנית בשם “Computer intuition”. אופן הפעולה של התוכנה פשוט ביותר. התוכנה מנתחת מאמרים מדעיים. בתום הניתוח, התוכנה מצביעה על הפתרונות שעדיין חבויים בתת המודע של מחברי המאמרים, ואשר יהפכו לתגליות משמעותיות בשנים הקרובות. למשל, התוכנה היתה יכולה לשלוף את נוסחת החיפוש של גוגל מתת המודע של המדענים בתחום, שנים לפני שהומצאה על-ידי סרגיי ברין ולארי פייג'. בנוסף, התוכנה היתה יכולה לצפות את המשבר הכלכלי הגדול שפקד אותנו במאמצעות סריקה פשוטה של מאמרים כלכליים. לחילופין, תארו לעצמכם כי בעזרת ניתוח פשוט של טקסט מדעי הייתם יכולים לחזות התרחשות ומיקום של אסונות טבע או לחילופין לאתר משאבי טבע. בנוסף, בעזרת התוכנה תוכלו להתגבר על אתגרים טכנולוגים ולהיות פורצי דרך כמו גאוני הדור של שנים עברו. מאחר ויכולת התוכנה אינה מוגבלת לתחום ספציפי, ניתן בעזרתה לפתור בעיות טכנולוגיות שונות במגוון רחב של תחומים: פיתוחים צבאיים, זיהוי מנגנונים ביולוגיים, חיזוי דפוסי התנהגות ועוד.

מעוננים לדעת עוד? מידע נוסף ניתן למצוא באתר: www.computerintuition.com. רוצים להיות פורצי דרך בתחומכם? צרו קשר בטלפון 08-9361960 או דרך האתר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יורי


 


מאמרים נוספים מאת יורי
 
Computer Intuition - "גאונים" פותרים בעיות חשובות במדע וטכנולוגיה
..."בשנת 1995 פותחה תוכנת מחשב מהפכנית בשם “Computer intuition”. אופן הפעולה של התוכנה פשוט ביותר. התוכנה מנתחת מאמרים מדעיים. בתום הניתוח, התוכנה מצביעה על הפתרונות שעדיין חבויים בתת המודע של מחברי המאמרים, ואשר יהפכו לתגליות משמעותיות בשנים הקרובות...."
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI