דף הבית ספורט וכושר גופני דיאטה דיאטה קלה - shapeone
דיאטה קלה - shapeone
אירית 03/03/10 |  צפיות: 2781

דיאטה קלה היא מושג שכל אחד יכול להתייחס בצורה אחרת. יש מי שיחשוב שהמושג דיאטהקלה משמעותו דיאטה שיש בה הרבה קלה כוונתו לדיאטה ללא פעילות גופנית .

ניתן לומר שהמושג דיאטה קלה היא דיאטה שתהיה נוחה וקלה לביצוע עבור האדם המעוניין לרזות . דיאטה כזו היא בד"כ דיאטה מאוזנת ומתונה שאינה מתיימרת להביא לירידה דרסטית במשקל תוך שבועות בודדים אלא לירידה במשקל מתונה ואיטית תוך כמה חודשים. דיאטה קלה היא דיאטה שניתן יהיה להפוך אותה לדרך חיים לאורך זמן וכך להפוך אותה לדיאטה שמשיגה תוצאות גם בטווח הארוך.

דיאטה קלה היא דיאטה שיש בה חוקים גמישים אשר מתאימים את עצמם לאדם המרזה, דיאטה קלה לא תחייב את האדם לבצע פעילות גופנית כל יום אלא תסתפק בפעילות גופנית מאוזנת שתתבצע גם רק פעמיים או 3 פעמים בשבוע.

דיאטה קלה אינה מציבה יעדים קיצוניים שלא ניתנים להשגה או יעדים קיצוניים שמקטינים את הסיכוי של האדם הנמצא בדיאטה לצלוח את ים הדיאטה ללא משברים.

דיאטה קלה מעניקה לאדם הנמצא בדיאטה מעין "מתנות" או " פיצויים" מסוגים שונים שיעניקו לאדם תחושה שזוהי דיאטה שמתחשבת בצרכים שלו ואינה נוקשה . כך למשל יש דיאטה קלה שבה אפשר יהיה לעתים לחרוג מהוראות הדיאטה, או דיאטה קלה שבה אפשר יהיה לאכול ארוחות מלאות ומשביעות ועדיין להיות בדיאטה.

דיאטה קלה כאמור צריכה להיות כזו שתתאים לאדם ולאופיו, אדם שאוהב לאכול בדיאטה שלו ארוחות מלאות ולא דוגמיות של מזון, צריך דיאטה שיש בה ארוחות מלאות ומשביעות, ואילו אדם שלא מוכן לוותר על ביסקוויטים עם הקפה צריך למצוא את הדיאטה המתונה והגמישה שתאפשר לו להנות פעם ביום מכוס קפה וביסקוויטים. לסיכום ניתן לומר שאם אתם מחפשים דיאטה קלה ולא מעונינים להתחיל בעוד דיאטת כסאח קיצונית שתציב אתכם בפני יעדים בלתי הגיוניים ובפני משברים קשים, הרי שעליכם למצוא את הדיאטה המאוזנת והמתונה שבה תצטרכו לרזות במשך כמה חודשים ולא במשך כמה שבועות . דיאטה כזו תאפשר לכם לשמור על המשקל לאורך זמן ויהיה לכם קל יותר לסגל אותה כאורח חיים.

אז שתהיה לכם דיאטה מוצלחת .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירית

דיאטה



 


מאמרים נוספים מאת אירית
 
דיאטה קלה - shapeone
03/03/10 | דיאטה
דיאטה קלה היא מושג שכל אחד יכול להתייחס בצורה אחרת. יש מי שיחשוב שהמושג דיאטה קלה משמעותו דיאטה שיש בה הרבה קלה כוונתו לדיאטה ללא פעילות גופנית .
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI