דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה חברה, פוליטיקה ומדינה - אחר קבלת השונה - לקבל את האחר - שנאת זרים - גזענות - מהי מהות העניין?
קבלת השונה - לקבל את האחר - שנאת זרים - גזענות - מהי מהות העניין?
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 11/03/10 |  צפיות: 3509
קבלת השונה / לקבל את האחר / שנאת זרים / גזענות - מהי מהות העניין?

אם נתבונן בעניין נראה, כי ישנם בני אדם שמתקשים לקבל את האחר ואת זה ששונה מהם. ומילא מתקשים לקבל ולאהוב את זה ששונה מהם, אלא שיש כאלו שהם ממש מרגישים סלידה שנאה ובוז, כלפי זה ששונה מהם. ושאלת השאלות היא, מדוע קשה כ"כ לאנשים לקבל את מי ששונה מהם?

ואם נתבונן בעניין, נראה כי ההגיון הוא שהאדם יקבל את כולם. מדוע? משום שהרבה יותר נוח לחיות בעולם שבו אוהבים את כולם, מאשר לחיות בעולם שבו האדם מרגיש רגשות שנאה ובוז כלפי אנשים אחרים ששונים ממנו. וכאשר האדם שונא אנשים אחרים, וכאשר האדם חש דחייה מאנשים אחרים ששונים ממנו, הרי שהוא בעצם פחות נהנה מהחיים שלו.

כי המציאות היא מושלמת, והיא מכילה בתוכה את הכל. ואם האדם היה חי בשלום עם עצמו, כמו שהמציאות חיה בשלום עם עצמה, הרי שעל האדם היה להכיל ולקבל את כל מי ששונה ממנו. וכאשר האדם לא מקבל את כל מי ששונה ממנו, הרי שהאדם גורם לכך שהוא עצמו פחות נהנה מהחיים שלו. כך שמצד ההגיון, על האדם היה לקבל את מי ששונה ממנו.

וישנם מצבים, שבהם לא רק שהאדם לא אוהב את זה ששונה ממנו, ולא רק שהוא לא מקבל אותו, ולא רק שהוא מרגיש כלפיו שנאה וחוסר כבוד, אלא הוא גם מרגיש פחד וחרדה מפניו. כי ישנם אנשים שהם חרדים ומרגישים פחד וחרדה מדברים שהם שונים מהם. והאדם מרגיש חרדה מכך שהדבר השונה ישפיע עליו. ומכך שהדבר ששונה ממנו יתקרב אליו. וכיו"ב עוד חרדות שונות של האדם, ממה ששונה ממנו.

והשאלה היא למה? למה אנשים כ"כ קשה להם לקבל את מה ששונה מהם?

והעניין הוא, כי החיים הם טובים. אבל הבעיה היא, שהם טובים מידי. כי אילו כדי להיות מאושר היה צריך להתאמץ או לעשות פעולה כלשהי, הרי שהאדם היה מתאמץ ועושה את הפעולה שתביא אותו אל האושר, ואז האדם היה חי בשלום עם עצמו ועם סביבתו.

אבל הבעיה היא, שהחיים הם טובים מידי. דהיינו, שכדי להיות מאושר לא צריך לעשות שום דבר. כי כל מה שיש בעולם הוא טוב. ובגלל שהכל טוב ומושלם בפני עצמו, לכן אי אפשר לעשות שום דבר כדי לשפר את המצב. ובגלל שהכל כל כך טוב, לכן האדם לא יכול לעשות שום דבר כדי להיות מאושר.

והקושי הכי גדול, הוא לא לעשות שום דבר. כי האדם יעשה כל שטות, העיקר שהוא לא יהיה במצב של לא לעשות שום דבר. והאדם לא מסוגל פשוט לשתוק ולהנות מהחיים, והאדם רגיל לסבך את עצמו בסיבוכים מיותרים. כי הדבר הפשוט ביותר הוא, פשוט לשתוק ולהנות מההרמוניה עם המציאות כפי מה שהיא.

אבל הפתרון הזה הוא פשוט *מידי*. והאדם קשה לו להכיל בתוכו דבר שהוא פשוט מידי. ולכן האדם יוצר לעצמו כל מיני בעיות, כדי שהוא יוכל להרגיש שהוא עושה משהו לטובת עצמו וכולי.

והאבסורד הוא, שבסופו של דבר, כל אדם שואף להגיע אל האושר המושלם. ואם יחשוב האדם על האושר המושלם, הרי שהאושר המושלם הוא מצב שבו האדם נח על זרי הדפנה, ופשוט נהנה מההרמוניה שלו עם המציאות כפי מה שהיא. כי אם צריך להתאמץ, הרי שהאושר לא מושלם. כך שהאדם שואף בסוף התהליך להגיע לנקודה שבה הוא יוכל להנות בלי להתאמץ.

אבל האדם לא מגיע לנקודה הזאת, משום שהוא כן רוצה להתאמץ. והאדם לא מוכן לא להתאמץ. והאדם רוצה להתאמץ. ולכן הוא מתאמץ. וכדי להתאמץ, לשם כך צריך ליצור רע. כי אם הכל טוב, אז אין על מה להתאמץ. ולכן האדם יוצר איזה דבר רע, כדי שהוא יוכל להילחם בו, ולהרגיש טוב מכך שהוא הצליח בכוחות עצמו לנצח איזה רע כלשהו. כי הדבר הזה עוזר לאגו ולגאווה של האדם להרגיש טוב עם עצמם.

והאדם שלא מסוגל להנות בצורה פשוטה מההרמוניה עם המציאות, הוא מנסה כל הזמן להגדיר את עצמו, ולהגדיר לעצמו אויבים ודברים שמהם הם יצטרך להתרחק. כי לא כל אחד מסוגל לחיות בגן עדן. ויש אנשים שגן עדן לא טוב להם. והם מעדיפים לחיות בגהינום. והאדם יוצר את הגהנום של עצמו, במו ידיו.

כי אילו היה רואה האדם את הטוב שיש בכל דבר, הרי שהאדם היה מרגיש בגן עדן ממש. כי כל המהות של גן עדן, היא שהאדם מגיע למצב שבו הוא רואה את הטוב שיש בכל דבר, ונהנה מכל דבר. אבל, זה פשוט מידי. והאדם לא תמיד מסוגל להכיל בתוכו את גן עדן.

ולפעמים האדם מעדיף להתחכם, ולנסות להמציא את הגלגל מחדש, למרות שהכל עובד טוב כמו שהוא. והאדם במקום פשוט לשתוק ולהנות, במקום זה הוא מעדיף להתאמץ ולסבול. והאדם בבחירה חופשית של עצמו, עוזב את גן העדן, ועובר אל הגהנום. ואף אחד לא מכריח את האדם לחיות בגן עדן. ומי שלא מתאימה לו האווירה בגן עדן, הבחירה בידיו לעזוב אל האגף השני...

ומאחר שכדי להיות מאושר לא צריך לעשות שום דבר, ומאחר שאי אפשר לעשות שום דבר כדי להיות מאושר, ומאחר שהאדם כן רוצה להתאמץ ולהרגיש שהוא עושה משהו, משום כך האדם צריך להגדיר לעצמו כל מיני דברים רעים שבהם הוא ילחם. והכל זה רק משום שהאדם לא מסוגל פשוט לשתוק ולהנות מהדברים כפי מה שהם.

וכאשר האדם צריך להמציא לעצמו איזה דבר רע להילחם בו, כדי לנצח את האויב הדמיוני וכדי להרגיש טוב עם האגו, על ידי זה האדם מתחיל לחפש את השוני שיש בין הדברים השונים שיש בעולם. כי אם האדם היה רואה את האחדות שיש בכל הדברים שבעולם, הרי שלא היה יכול להיות רע כלשהו כדי להילחם בו.

אבל האדם שכן רוצה ומחפש ומנסה ליצור איזה דבר רע כדי להילחם בו, הוא מתחיל להסתכל על השונות ועל ההבדלים שיש בין הדברים השונים. וכאשר האדם מחפש את השונות שיש בין הדברים השונים שיש בעולם, על ידי זה האדם מתחיל להגדיר את עצמו, כדבר נפרד ושונה משאר הדברים שיש בעולם.

ואז האדם מתחיל בין השאר לפתח לעצמו כל מיני דמיונות, שההגדרה שלו, טובה יותר מאשר הגדרות אחרות. והדבר דומה לחלק אחד בפאזל, שיחליט שהוא טוב יותר משאר החלקים שבפאזל. והאדם כדי להרגיש טוב עם עצמו, אז הוא מחליט שסוג בני האדם שדומים לו, הם טובים יותר מאשר אנשים אחרים. כי ככה האגו של האדם מרגיש טוב יותר.

אלא שיש לאדם כאן בעיה כלשהי, והיא שהוא בתוך תוכו יודע שאין הבדל בינו לבין האחר ששונה ממנו. ובתוך תוכו האדם כל הזמן מודע לכך שהוא סתם חושב שהוא טוב יותר מאשר חברו. ואז מה עושה האדם כדי לחזק אצל עצמו את המחשבה שהוא טוב יותר מאשר חברו?

ואז במצב כזה האדם מתחיל להמציא שכל וסיבות, מדוע הוא טוב יותר מאשר חברו. והאדם מנסה לעגן ולחזק אצל עצמו את השקר שהוא טוב יותר מאשר חברו, על ידי זה שהאדם מתחיל לתת סיבות וכל מיני הסברים, מדוע הוא באמת יותר טוב מאשר חברו. והאדם רותם לטובת עצמו את האמת של המציאות, ומשתמש בה כדי לחזק את השקר שהוא המציא.

ולפעמים האדם יכול להיות הגרוע שבגרועים (מנקודת מבט של נפרדות), ואף על פי כן יהיה נדמה לו שהוא הטוב שבטובים. והכל זה בגלל הדמיון של האדם, שרוצה להרגיש טוב עם האגו שלו. אז הוא ממציא כל מיני סיבות מדוע הוא טוב יותר מאשר חברו.

וכאשר האדם מתחיל להכניס שכל וסיבות מדוע הוא טוב יותר מאשר חברו, על ידי זה הוא מתחיל לפתח רגשות בוז ושנאה כלפי זה שהוא שונה ממנו. כי האדם בתוך תוכו יודע שהוא חי בשקר. כי האמת היא שאין לאדם מה להתגאות על חברו. והאמת היא שהכל אחד והמציאות מכילה את כולם.

אבל האדם שלא מוכן להנות מהמציאות כפי מה שהיא, הוא כל הזמן צריך לנסות להדחיק אצל עצמו את המחשבה שהוא טוב כמו חברו. כי אז הוא כבר לא יוכל יותר להתגאות על חברו. והכבוד של האדם וההערכה העצמית שלו והאהבה העצמית שלו לעצמו, ירדו.

ואז האדם כדי לחזק אצל עצמו את הדמיון שלו שהוא טוב יותר מאשר חברו, לשם כך הוא ממציא סיבות שונות מדוע השנאה והפחד שלו מזרים ומשונים ממנו מוצדקת. ואז האדם מתחיל לפתח גם שנאה כלפי מי ששונה ממנו. כדי לשדר לתת המודע שלו, שהוא טוב יותר מאשר חברו. וכדי להדחיק את המחשבה, שהוא טוב בדיוק כמו כל אחד אחר.

וכך בונה לו האדם את הגהנום שלו במו ידיו. והכל זה בגלל הגאווה של האדם, שרוצה להרגיש שהוא טוב יותר מאשר חברו. וכאשר האדם נמצא בגהינום הזה של החרדה והפחד מזרים ומאנשים ששונים ממנו, הוא בעצם מפסיד את ההנאה הפשוטה והטובה של גן העדן.

ונמצא אם כן, כי שנאה לזרים, ואי קבלת השונה והאחר, כולן שורשן בכך שהאדם לא מספיק חכם כדי להנות מהחיים שלו באמת. כי מי שיודע להנות מהחיים באמת, ומי שמוכן להנות מהחיים בלי להתאמץ, ובלי הדמיון שהוא בכוח עצמו משיג את האושר, הרי שהאדם כזה אכן ייהנה מהחיים שלו.

אבל, מי שלא מוכן לקבל את זה שהכל טוב, כי אם הכל טוב אז האגו של האדם ירגיש שהוא חסר תועלת. כי כאשר הכל טוב, אז האדם לא צריך להתאמץ כדי להרגיש טוב. ואז האדם כאילו לא מביא לעצמו שום תועלת, משום שהכל כבר טוב. ואז הגאווה של האדם נפגעת. כי האדם רוצה להרגיש שכוחו ועוצם ידו עשו לו את החיל שלו.

וכאשר האדם לא מוכן לקבל את זה שהוא מקבל את הכל בחינם על מגש של זהב, ושהוא רק יכול להרגיש תחושה של הודאה ושל אושר ולשתוק, אז האדם ממציא לעצמו כל מיני בעיות, שאותן הוא יוכל לפתור וכולי כנ"ל. והכל זה רק בגלל האגו של האדם, שלא מסוגל להכיל בתוכו את המחשבה, שהכל כבר טוב, וממילא הוא האגו חסר ערך כלשהו.

ואנשים חרדים ומפחדים מדברים ששונים מהם, משום שהפחד של האדם ממה ששונה ממנו, עוזר לאדם לחזק אצל עצמו את הדמיון ואת המחשבה שהוא טוב יותר מאשר חברו. והדמיון הזה עוזר לאגו של האדם להרגיש טוב, ועוזר לאדם עצמו לא להנות באמת מהמציאות בצורה מלאה.

ולכן, על האדם להשתדל ולנסות לראות את המאחד שיש בין הדברים. ומי שמסוגל לוותר על הרצון שלו להיות טוב יותר מאשר חברו, על ידי זה הוא לא יפחד ממי ששונה ממנו, ועל ידי זה הוא יוכל לחיות טוב באמת.

ראה גם:

* גזענות / אנטישמיות / שנאת זרים / בדלנות / שנאת חינם - מהן? וממה הן נובעות?.

* פשיטות / חוכמה - למה קשה להבין דברים פשוטים?.

* הסתבכות עצמית - מדוע טבע האדם לסבך את עצמו בסיבוכים מיותרים?.

* פרקטיקה / חשיבה מעשית - מהי מהותה? ומהי פרקטיקה טובה באמת?.

* גן עדן / גהינום - מהי מהותם? ואיך להרגיש את גן עדן?.

* גן עדן. איך למצוא את הטוב שיש בכל דבר כפי שהוא?.

המאמר מאת להצליח בכח המחשבה | ידע - הדרך שלך להצליח

הכנס לאתר וקרא עוד מאמרים על איך ל ..., שלמות עצמית, שאלות למחשבה, סיבות ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI