דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות יום ההולדת שלי
יום ההולדת שלי
yael loosh 06/07/10 |  צפיות: 2571

יום ההולדת שלי

שלום אני איתמר. לפני כשבוע חגגתי את יום הולדתי השישי ורציתי לספר לכם את חוויותיי. היות ואייני יודע להתבטא ולכתוב כשצריך סיפרתי לאימי מה שבמוחי והיא העבירה זאת כהמלצתי לילדים בסביבתי.

אני ואימי ברכה חיפשנו מקום מיוחד לחגוג יום הולדת לילדים. רצינו מקום מקורי שמתמחה באטרקציות לילדים,אך שיהיה מקורי, עם מרחבים, ויום הולדת במרכז, כדי שיהיה קל להגיע ולחגוג איתי את היום הולדת שלי.

אמא ואני ישבנו וחיפשנו מקומות שעושים ימי הולדת לילדים. העלנו את הג'ימבורי, את הרעיון להביא ליצנית הביתה, אולי יום הולדת לילדים בבריכה השכונתית, כל מה שהעלנו עשו כבר בעבר הילדים בכיתתי ורציתי לשלב סוג של ימי הולדת במרכז לילדים שלא עשו כולם ושמשלבים את הכול יחדיו.

ואז העלנו רעיון אדיר. הגונדולייר בפארק רעננה עשה לנו חגיגה לילדים שלא נראתה כמותה. מצאנו במקום את כל השילובים שרצינו ביום הולדת לילדים – אוויר, מים יבשה והפעלה והכול תחת כיפת השמיים אך תחת עץ רעננן.

את פנינו קיבל הגונדולייר מושיקו סבא ימאי חמוד שלקח את כולנו לשייט לילדים באגם הברבורים ,ואני הייתי סקיפר הספינה ושירי יום הולדת התנגנו בספינה.

שסיימנו את השייט חיכתה לנו במעלה הגבעה רכבת הפארק לילדים עם חיימיקו הנהג, שלקח את כל הילדים לסיבוב יום הולדת בין פינת החי, גן השעשועים האגם ועוד.

בסיום המים והיבשה , חיכתה לנו פינה מוצלת וירוקה, אורית הגלגלית עשתה לי כסא מעוטר בבלונים ועשתה לילדים הרקדה, טקס העוגה, הרמנו מצנח, עשינו בלוני צורות ועוד.

עד היום, כבר 3 חודשי אחרי יום הולדתי , כל הילדים בכיתה, מדברים על היום הולדת לילדים הכי שווה, שעשיתי אני ואמא ברכה בפארק רעננה.

נתראה בהמלצה לימי הולדת לילדים לשנה הבאה ילדים והורים יקרים.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yael loosh


 


מאמרים נוספים מאת yael loosh
 
סוגים שונים של עדשות מגע
מגוונם הרחב של עדשות מגע

מערכות סולריות לחשמל
02/05/11 | בית חכם
מערכות סולריות הינן מערכות סולריות תעשייתיות או מערכות סולאריות ביתיות, שנועדו להחליף את החיבור עם ספק חשמל חיצוני כחברת החשמל

הסבר על קייטסרף פאדל בורד
26/04/11 | ספורט ימי
קייט סרף מבצעים בשתי רמות: מתחילים ומקצוענים. המתחילים אמורים לבחור ציוד יותר גדול – מומלץ דווקא לא לבחור פאדל בורד שטוח, המוגדר בפועל כלוח גלישה למתחילים - שיסייע להם ללמוד את התחום

עדשות מגע או משקפי ראייה – מחיר ותמורה
עדשות מגע, לצד יתרונותיהן האסתטיות הברורות מאיליהן, הפכו את חיינו לקלים ונוחים בהרבה, כאשר כבר אין לנו צורך או סיבה להסתובב עם משקפי ראייה על עינינו במשך שעות ארוכות כל יום

טיול מאורגן ליוון
יוון או הרפובליקה ההלנית, שוכנת בדרום מזרח אירופה ונחשבת ליעד תיירותי אהוד ופופולארי במיוחד בקרב רבבות ישראלים שמבקרים בה מידי שנה

חשיבותה של בת מצווה
בת מצווה שנחשבה עד לפני כעשור לאירוע פחות מסורתי (בהשוואה לבר מצווה), הפכה לאחרונה לאירוע מקובל ושכיח

ריצוף כפרמטר משמעותי בעיצוב הבית
08/02/11 | עיצוב
בשנים האחרונות ישנה מודעות הולכת וגדלה הנוגעת לעיצוב הבית. הריצוף שעד לפני עשור נחשב זניח יחסית בתחום זה, מקבל לאחרונה תשומת לב רבה.

סוגי מתנות לגבר
01/02/11 | קניות
את הזמן הרב ביותר בבחירת מתנה, מוציאות (על פי מחקרים בתחום) נשים המחפשות מתנה לגבר

כל מה שצריך לדעת על הזרקת בוטוקס
בוטוקס המוכר גם בשם בוטולינום טוקסין נמצא בשימוש של הרפואה האסטטית (קוסמטית) כבר בשנות השבעים תחילה שימשה הזרקת בוטוקס לתיקון "עיניים עצלות" וכן סוגים מסוימים של פזילות

מה ניתן למצוא בחנויות כלי נגינה באינטרנט
21/10/10 | מוסיקה
את חנות כלי הנגינה הפיזית שנמצאת בכל עיר בארץ, מחליפות בקצב מסחרר חנויות כלי נגינה וירטואליות, שמאפשרות לכל אחד מאיתנו ליהנות ממגוון רחב של מוצרים וכלי נגינה במחירים שנוטים להיות אטרקטיביים במיוחד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI