דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
חיים נוי 27/03/24 |  צפיות: 96

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים

הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

רסטון, וירג'יניה, 26 במרץ 2024, (GLOBE NEWSWIRE):

כשהעולם יוצא משנה סוערת בה היינו עדים לקונפליקטים גיאופוליטיים גדולים יותר, אי ודאות כלכלית, שווקי עבודה תנודתיים וטכנולוגיה שמשנה את הכללים, אנשים פונים ללימודי הסמכה עם מיקוד חדש. הם שואפים לשדרג את כישוריהם תוך התייחסות ללימודים, לעבודה - ולחיים - עם מטרה, על פי סקר שנתי גלובלי של סטודנטים פוטנציאליים לבתי ספר לעסקים שפורסם בידי Graduate Management Admission Council (GMAC) - המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים. המחקר מראה שיותר משני שלישים מהסטודנטים הפוטנציאליים הסכימו ששוויון והכלה, כמו גם קיימות, חשובים או חשובים מאוד לניסיון האקדמי שלהם. בנוסף, שלושה רבעים מהמועמדים אומרים שהמאמצים סביב רווחה - כפי שהוגדרו כיעדי פיתוח בר-קיימה של האו"ם, כבלי עוני, אפס רעב, מים נקיים ותברואה ועבודה ראויה וצמיחה כלכלית - חשובים להם כאשר הם שואפים להשכלה גבוהה, עד לנקודה שרבים מהם לא ישקלו לימוד בבתי הספר אם הנושאים הללו לא היו משולבים בתוכנית הלימודים.

מה שמניע בנוסף את העניין בחינוך עסקי מתקדם של הסטודנטים לעתיד הוא הטכנולוגיה משנת התמונה של בינה מלאכותית יוצרת (GenAI). הביקוש של המועמדים לתחום הזה גדל ב-38% במונחים של שנה לשנה, כששני חמישיות אמרו כעת שהוא חיוני לתוכניות הלימודים שלהם. העניין היה גבוה במיוחד בקרב נשאלים מהמזרח התיכון ואמריקה הדרומית, וכן בקרב בני דור המילניום והגברים. העניין העולמי בתוכניות עסקיות עם אישור STEM גדל גם הוא ב-38% תוך חמש שנים - והגיע לשיאים חדשים באסיה, שמונעים בעיקר בגין ביקוש בהודו ובסין.

"סקר 2024 של הסטודנטים הפוטנציאליים מגלה שהמועמדים מצפים שהשכלה עסקית לתארים מתקדמים תעזור לצייד אותם בכלים שיעזרו לקדם השפעה חברתית כחלק מהמטרות המקצועיות והאישיות שלהם. הרצון העז שלהם לבנות מיומנויות תורמות לעד כמו מנהיגות בעולם לא בטוח, פתרון בעיות מונע נתונים וניהול רציף ויעיל של טכנולוגיה והון אנושי, למרות שההעדפות שלהם לגבי הפורמטים של העברת החומר ויעדי הלימוד עשויים להשתנות", אמרה ג'וי ג'ונס, מנכ"לית GMAC. "אני מעודדת מהאופן שבו המועמדים של ימינו שואפים ומסתגלים לעמידה באתגרים גלובליים חדשים בסביבה העסקית שכל הזמן מתפתחת, ובאמת לוקחים שליטה על מסלול הקריירה שלהם. זה יוצר הזדמנויות עצומות לבתי ספר לעסקים כדי לספק את הדרישות המשתנות ללא הרף של המועמדים והתעשייה עם מגוון רחב של הצעות לתארים וגמישות קורסים".

בחמש השנים האחרונות גדל העניין בלמידה היברידית ברחבי העולם על חשבון למידה פרונטלית. רוב המועמדים ההיברידיים רוצים לבלות חצי או יותר מזמן הכיתה שלהם באופן אישי והשאר באינטרנט. צמיחה זו נראית בכל האזורים, למעט מרכז ודרום אסיה, כאשר ההעדפה למחקר היברידי היא הגבוהה ביותר באפריקה ובצפון אמריקה. באופן לא מפתיע – ובהתאם לממצאים משנים קודמות – נשים נוטות יותר להעדיף תוכניות היברידיות בהשוואה לגברים, כאשר 20% מהסטודנטיות הפוטנציאליות העדיפו זאת לעומת 15% מהגברים.

"סקר הסטודנטים הפוטנציאליים השנה מוסיף לרשימה הולכת וגדלה של ראיות לכך שהתיאבון של מועמדים לגמישות גדל", אמר אנדרו ווקר, מנהל ניתוח מחקר ותקשורת ב-GMAC ומחבר הדו"ח. "העניין בלמידה היברידית גדל על פני אזורים וסוגים דמוגרפיים, כאשר מקומות עבודה היברידיים הפכו יותר ויותר זמינים וצפויים על ידי עובדים פוטנציאליים. בעוד שלמידה פנים אל פנים נותרה מתכונת המסירה המועדפת ביותר בקרב רוב המועמדים, הדומיננטיות שלה בקרב המועמדים הולכת ופוחתת".

מחיר סביר וצמיחה של מוסדות איכותיים באזור מעצבים מחדש את ניידות הסטודנטים העולמית.

בעוד ארצות הברית נותרה יעד המחקר העליון עבור רוב המועמדים לבתי ספר לעסקים ברחבי העולם, נתוני סקר רב שנתי מראים כי יותר מועמדים מאי פעם מתכננים להגיש בקשה ללמוד במדינת אזרחותם במקום בינלאומית, במיוחד באסיה, אמריקה הלטינית ומזרח אירופה. לדוגמה, רוב המועמדים ההודים מתכננים כעת להגיש מועמדות מקומית, וגדלו מ-41% ב-2022 ל-53% ב-2023. ביניהם, רובם ציינו את המחיר הזול כסיבה העיקרית שלהם, ואחריו את המוניטין של מערכת החינוך ההודית. במקביל, מועמדים מסין רבתי הראו פחות עניין ללמוד בארה"ב עם ירידה של תשע נקודות מאז 2019, והגיעו לשפל של חמש שנים. בעוד מועמדים סינים עדיין משייכים את ארה"ב עם הכנה טובה יותר לקריירה שלהם, מערכת חינוך מכובדת, ומיקום אטרקטיבי, העניין שלהם ללמוד במערב אירופה נשאר במידה רבה חזק, עם רוב מקשר תוכניות מערב אירופה, אשר נוטים להיות קצרים יותר, עם מחיר משתלם.

"ככל שמוסדות חינוך איכותיים והזדמנויות כלכליות ממשיכים לעלות באסיה, אין זה מפתיע שמועמדים רבים יבחרו להישאר קרוב יותר לבית במקום לנסוע רחוק", אמר קרטיס אלן פרגוסון, שותף מנהל של Ventech China וחבר מועצת המנהלים של GMAC. "עם זאת, תוכניות עסקיות לתואר שני בארה"ב ובמערב אירופה עדיין נהנות מיתרון לא מבוטל בגלל המוניטין המבוסס שלהן על מערכות החינוך והכנה מעוגלת היטב לקריירה של מועמדים".

אודות סקר הסטודנטים הפוטנציאליים

עם יותר מ -15 שנים של תשובות לסקר המייצגות את כל אזורי העולם, סקר הסטודנטים הפוטנציאליים של GMAC סיפק לבתי הספר לעסקים לתארים מתקדמים בעולם תובנות קריטיות לגבי תהליכי קבלת ההחלטות של אנשים ששוקלים כעת להגיש מועמדות לתוכנית חינוך לניהול לתואר שני. הדו"ח המסכם של השנה מתייחס לנתונים שנאספו בשנה הקלנדרית 2023 מ-4,105 משיבים ב-132 מדינות ברחבי העולם. מתוכם, 42% הן נשים, 61% הן בני דור ה-Z ו-29% מהמדגם בארה"ב הן מאוכלוסיות בתת-ייצוג. הסקר ממשיך לחקור מגמות בצנרת המועמדים, העדפות התוכנית ויעדי הקריירה, עם שאלות חדשות שנוספו לסקר השנה על דרישת המועמדים להון והכללה, קיימות ובריאות ורווחה בחוויות האקדמיות שלהם. הדו"ח מתייחס גם להתעניינות הגוברת בבינה מלאכותית; התפתחויות בציפיות המועמדים לגמישות; המניעים מאחורי ניידות מועמדים משווקי מפתח; מגמות בהסמכות ובמיקרו-אישורים; והדפוסים המתמשכים בהכנה לקריירה של מועמדים ובשיפור מיומנותם.

אודות GMAC

The Graduate Management Admission Council - המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC) היא ארגון מכוון משימה של בתי ספר למינהל עסקים למוסמכים מובילים מכל העולם. GMAC מספקת מחקר ברמה עולמית, כנסים של הענף, כלי גיוס והערכות לענף לימודי הניהול למוסמכים, וגם כלים, משאבים, אירועים ושירותים שעוזרים להדריך מועמדים במסע ההשכלה הגבוהה שלהם. הבחינה Graduate Management Admission Test™ (GMAT™) שבבעלות וניהול GMAC היא ההערכה הנפוצה ביותר לתואר שני בבית הספר למינהל עסקים.

יותר מ-12 מיליון מועמדים ללימודים סומכים על הפלטפורמות של GMAC, כולל mba.com, BusinessBecauseו- GMAC Tours כדי ללמוד על תוכניות MBA ותואר שני במנהל עסקים, ליצור קשר עם בתי ספר ברחבי העולם, להתכונן ולהירשם לבחינות ולקבל ייעוץ כיצד להשיג בהצלחה את יעדי החינוך העסקי והקריירה שלהם. GMAC הוא ארגון עולמי עם משרדים בסין, הודו, בריטניה וארצות הברית.

למידע נוסף על הפעילות שלנו בקרו בכתובת www.gmac.com

קשרי מדיה

Teresa Hsu
Sr. Manager, Media Relations
Mobile: 202-390-4180
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI