דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים EB5 Capital תובעת את USCIS בגין העלאת עמלת הגשת EB-5 שבוצעה לאחרונה
EB5 Capital תובעת את USCIS בגין העלאת עמלת הגשת EB-5 שבוצעה לאחרונה
חיים נוי 30/04/24 |  צפיות: 89

EB5 Capital תובעת את USCIS בגין העלאת עמלת הגשת EB-5 שבוצעה לאחרונה

וושינגטון, 30 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

EB5 Capital, יחד עם Invest in the USA (IIUSA), איגוד הסחר הלאומי EB-5 המשרת את רוב המרכזים האזוריים הפעילים, ועשרה מרכזים אזוריים נוספים, הגישה ב-22 באפריל 2024 תביעה נגד שירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS). התביעה, Civitas Capital Group ואח' נגד USCIS ואח' (Civitas Capital Group et al. vs. USCIS et al. ), הוגשה לבית המשפט המחוזי במחוז הצפוני של טקסס, והיא קוראת תיגר על "החוק הסופי" שנקבע על ידי המחלקה לביטחון המולדת (DHS) הנוגע לעמלות הגשה שגובה הממשלה עבור עתירות הקשורות ל-EB-5.

החוק הסופי, שהוכרז באופן רשמי בידי ה-DHS ב-31 בינואר 2024, ונכנס לתוקף ב-1 באפריל 2024, תיקן את דמי ההגשה של USCIS עבור כל העתירות והבקשות שנשפטו על ידי הסוכנות. בתביעה Civitas Capital Group ואח' נגד USCIS ואח' נטען כי העלאת עלות האגרה עבור עתירות הקשורות ל-EB-5 בחוק הסופי הזה הן גדולות בהרבה הן בסכומים דולריים והן באחוזים בהשוואה לכל העלאות האחרות בדמי הגשה שהוכרזו בחוק זה. "חיוני ש-USCIS יציית לשלטון החוק בפרסום תקנות. הכישלון המתמשך של הסוכנות לעשות כן מקטין את ההשפעה והשלמות של תוכנית EB-5", הגיבה לולו גורדון (Lulu Gordon), יועצת משפטית עבור EB5 Capital. בתביעה נטען כי מבנה האגרות החדש מפר מספר חוקים פדרליים, כולל חוק הרפורמה והיושרה של EB-5 משנת 2022 (RIA), חוק הגמישות הרגולטורית (RFA), חוק ההגירה והלאום (INA) וחוק הפרוצדורה המנהלית (APA), כמו גם הנחיות פנימיות שנקבעו על ידי המשרד לניהול ותקציב (OMB).

"העמלות המוגדלות הללו אינן סבירות ויכבידו על המשקיעים הנוכחיים והעתידיים שלנו", אמר אישאן חאנה (Ishaan Khanna), מנהל הפיתוח העסקי של EB5 Capital. הארגון ללא מטרות רווח של אישאן חאנה, The American Immigrant Investor Alliance (AIIA), הדוגל בזכויות המשקיעים ב-EB-5, הגיש בעבר תביעה דומה.

לקבלת מידע נוסף, עותק מכתב התביעה  Civitas Capital Group et al. vs. USCIS et al. זמין כאן.

אודות EB5 Capital

EB5 Capital מספקת למשקיעים זרים כשירים הזדמנויות להשקיע בפרויקטים של יצירת מקומות עבודה בתחום הנדל"ן המסחרי במסגרת תוכנית המשקיעים המהגרים של ארצות הברית (EB-5 Visa Program). עם מטה בוושינגטון הבירה, הרקורד המכובד של EB5 Capital וההובלה בתעשייה משכו משקיעים מיותר מ-75 מדינות. כאחת ממפעילי המרכזים האזוריים הוותיקים והפעילים ביותר במדינה, החברה גייסה מעל מיליארד דולר של הון זר בכ -40 פרויקטים של EB-5. מאה אחוז מכספי המשקיעים שלנו מוגנים על ידי ביטוח התאגיד הפדרלי לביטוח פיקדונות (FDIC) לפני פריסתם בפרויקטים שלנו. אנא בקרו באתר www.eb5capital.com לקבלת מידע נוסף.

ליצירת קשר ולפרטים נוספים:

Katherine Willis
Director, Marketing & Communications
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Patron Capital מגייסת יותר מ-920 מיליון דולר בסבב הגיוס Fund VII, בעת שמשקיעים מן המזה"ת מגלים עניין בנדל"ן אירופי
Patron Capital, חברת השקעות מוסדיות הכלל-אירופית, שממוקדת בהשקעות שמגובות על ידי נכסים, השלימה את גיוס הקרן השביעית שלה, שבמהלכו גויסו יותר מ-920 מיליון דולר, כולל יותר מ-215 מיליון דולר שמיועדים להשקעה משותפת של Patron על פי שיקול דעתה בהזדמנויות גדולות.

XTCC משיקה אקו סיסטם השקעות ראשון עבור אשראי פחמני בשלמות גבוהה שתואמים את חוקי השריעה
XTCC, מערכת ההשקעות האקולוגית המתמחה באשראי פחמני בעל שלמות גבוהה, השיקה סיווג נכסים רב-מטבעי ראשון עבור אשראי פחמני בשלמות גבוהה שתואם לחוקי השריעה. עם מקורות בלעדיים בפרויקטים מאושרים (כולל אנרגיה מתחדשת, פתרונות שמבוססים על טבעיות ופחמן כחול), XTCC מעניקה למשקיעים המחפשים השקעות שתואמות לחוקי השריעה את היכולת להשתתף בשוק האשראי הפחמני הצומח במהירות.

P&G פרוקטר אנד גמבל חושפת תכניות לקידום נרחב של מותגים מובילים באולימפיאדת הנכים שתיערך בפריז ב-2024
*למעלה מ-30 מותגי P&G יושקו בקמפיינים שיקבלו השראה מאולימפיאדת הנכים כולל Pampers®, ‏Ariel®, ‏Fairy®, ‏Venus®, ‏Gillette®, ‏Always®, ‏Head & Shoulders®, ‏Oral-B® ו-ZzzQuil®

עתיד תרפיוטיקס בע"מ הגיעה לשלב הגמר בקטגוריית מוצרי הבריאות של World Changing Ideas לשנת 2024 מטעם Fast Company
Fast Company הודיעה היום על המועמדים הסופיים בתחרות פרסיWorld Changing Ideas 2024, תוך מתן דגש על יוזמות קיימות חדשות, פיתוחים מתקדמים בתחום הבינה המלאכותית, מאמצים להנחלת שוויון חברתי ופרויקטים יצירתיים נוספים שלוקחים חלק בעיצוב העולם.

Xsolla מפרסמת דו"ח תובנות רבעוני על עתיד הגיימינג ופיתוח המשחקים: ניתוח ראשוני של מדדי אביב 2024 ומגמות קרובות
מגמות מפתח כוללות את פלח המשחקים הניידים הצומח במהירות, השפעת התקנות האחרונות, השילוב של בלוקצ'יין עם בינה מלאכותית, וההשקעות בהון ובהכללה בכל תעשיית הגיימינג

Yara Clean Ammonia ו-AM Green (לשעבר Greenko ZeroC ) חותמות על הסכם תנאים ראשוני עבור מכירת אמוניה מתחדשת מהודו לשוק הגלובלי שלYara Clean Ammonia
Yara Clean Ammonia, החברה הגדולה בעולם העוסקת בסחר והפצה של אמוניה, ו-Greenko ZeroC, זרוע ייצור האמוניה הירוקה של AM Green, שבסיסה בהודו, חתמו על הסכם תנאים ראשונים עבור אספקה של אמוניה מתחדשת משלב 1 של מתקן ייצור האמוניה של AM Green, שבקקינאדה, הודו.

סדרת Smart Watch SoC של Actions Technology מאמצת את 2.5D GPU IP מתוצרת VeriSilicon
מספקת יכולות עיבוד גרפיקה וקטורית עם רמות ביצועים ואיכות גבוהות עבור התקנים המיועדים לענידה על פרק כף היד.

NielsenIQ משיקה כלי מבוסס GenAI בשם NIQ Ask Arthur ב-NIQ Discover אשר מקנה למשתמשים את היכולת לתת דרור לעוצמה הטמונה בנתונים
NielsenIQ (NIQ), החברה המובילה בעולם למדידה ולניתוח של נתונים, נרגשת להכריז כי ‘NIQ Ask Arthur’- ‏כלי מהפכני ומונע GenAI—שולב ב-NIQ Discover. פתרון מהפכני זה מציע יכולות חיפוש גלובליות והמלצות אישיות ומונחות בינה מלאכותית, פישוט של ניתוח נתונים וסיוע בקבלת החלטות מיודעת. ההשקה של “NIQ Ask Arthur” מהווה ציון דרך משמעותית עבור NIQ Labs. NIQ Labs מוכרת כבית לחדשנות, והחברה מוכנה לקצר את עתיד החדשנות באמצעות פתרון של בעיות לקוח וחשיפת מסלולים חדשים לצמיחה.

Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הראשון של 2024
Nyxoah מדווחת על תוצאותיה הכספיות והתפעוליות לרבעון הראשון של 2024 מוסרת כי המחקר הפיבוטלי DREAM U.S. השיג נקודות קצה עיקריות בדרך לאישור FDA כבר בסוף 2024

Kolmar BNH, חברה קוריאנית מהשורה הראשונה המתמחה בייצור של HemoHIM, מקדישה למעלה מ-2% מהמכירות השנתיות שלה למחקר ופיתוח
Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130), יצרנית של HemoHIM, מזון פונקציונלי משפר בריאות, התגלתה כמובילה בשוק העולמי של ייצור פיתוח מקורי (ODM), הודות להשקעותיה החלוציות במחקר ופיתוח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI