דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Arqit ו-SoftIron ישתפו פעולה כדי למכור יותר פריסות של דאטה סנטרים מאובטחים
Arqit ו-SoftIron ישתפו פעולה כדי למכור יותר פריסות של דאטה סנטרים מאובטחים
חיים נוי 03/05/24 |  צפיות: 128

Arqit ו-SoftIron ישתפו פעולה כדי למכור יותר פריסות של דאטה סנטרים מאובטחים

לונדון, 2 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים,

ו-SoftIron, המובילות בתחום התשתית לענן פרטי אמיתי ברחבי העולם, מכריזות על שותפות שתאפשר ללקוחות לבצע הגירה חלקה למטלות קוונטים שמבוצעות בבטיחות בענן, עם תעדוף להתמקדות עדיפות בתחום האבטחה. מוצרי הקוונטים הבטוחים לשימוש של Arqit יהיו זמינים ב-SoftIron Partner Marketplace לצד פתרונות מובילים אחרים בתעשייה.

SoftIron שילבה את Symmetric Key Agreement Platform (SKA-Platform™) של Arqit אל תוך HyperCloud, חוויית הענן הפרטי המוכנה להפעלה של SoftIron שמוצעת בפריסה מקומית או בשטח. זה מביא את האבטחה באמצעות הצפנה סימטרית אל מרחבי הדאטה סנטרים ואל סביבות מחשוב הקצה ללא צורך בתשתית נוספת. זה מבטיח ללקוחות ניצחון עם אבטחה מיטבית, פריסה בקצב גבוה, ביצועים, מדרגיות ומשילות.

הטכנולוגיה מהווה הצעה משלימה מאוד ושתי החברות ימנפו את השותפויות הקיימות שלהן בתעשייה ואת הלקוחות הביטחוניים שלהן.

"אנו שמחים לשתף פעולה עם SoftIron כדי להביא את Symmetric Key Agreement לענן הניתן לפריסה. השילוב מציע ללקוחות יתרון עצום בדמות פריסה מהירה ומאובטחת של היכולת המרשימה של SoftIron, התואמת לדרישות התקנים שנקבעו עבור מערכות אבטחה לאומיות, וכן מציעה סינרגיה גדולה בבסיסי הלקוחות שלנו", אמר דיוויד וויליאמס, יו"ר ומנכ"ל Arqit Limited.

"אנו שמחים על הצטרפותה של Arqit לתוכנית השותפים SoftIron+Co כ-Technology Alliance Partner (TAP) שתאפשר את כל פתרונות ההצפנה הטובים בסוגם של Arqit ללקוחותינו", אמר פיל סטרו, מנכ"ל SoftIron. "באמצעות השילוב של SKA-Platform™של Arqit עם פתרונות הענן הפרטי האמיתיים שלנו, אנו מעצימים ארגונים להישאר לפני איומי הסייבר המתפתחים ולהבטיח את השלמות והחשאיות של הנתונים שלהם בפריסות מהירות מקומיות ובשטח. העמידה בתקנים החדשים, כפי שנקבעו עבור מערכות ביטחון לאומיות בעת שימוש בהצפנה סימטרית, אך באופן גמיש ומהיר, מעניקה לנו יתרון חשוב".

הערות לעורכים

נציגי Arqit ישתתפו ב-RSA (6-9 במאי 2024) ויהיו זמינים לראיונות. www.rsaconference.com/usa.

למידע נוסף על Arqit ו-SoftIron, בקרו באתר האינטרנט של Arqit ובאתר האינטרנט של SoftIron.

אודות SoftIron:

SoftIron היא מובילה עולמית, הפועלת מעמק הסיליקון, בתשתיות ענן פרטי אמיתי. HyperCloud של SoftIron הוא פתרון המאפשר לארגונים לבנות ענן פרטי אמיתי מקומי, שנפרס, מנוהל ונצרך כמו ענן ציבורי. HyperCloud מספק את הגמישות של הענן בפתרון מהיר ופשוט לפריסה, והוא מניע זריזות קיצונית. HyperCloud מספק את היתרונות של AWS Outposts או Azure Stack HCI אך כפתרון ענן נייטרלי. קבלו מידע נוסף בכתובת www.softiron.com

אודות Arqit

Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מספקת שירות ייחודי של תוכנת הצפנה שהופכת את קישורי התקשורת של כל מכשיר רשת, מכונת ענן או נתונים מאוחסנים למאובטחים מפני צורות תקיפה נוכחיות ועתידיות של הצפנה - אפילו באמצעות מחשב קוונטי. Symmetric Key Agreement Platform של Arqit מציעה תאימות ל-NSA CSfC Components ועומד בדרישות של NSA CSfC Symmetric Key Management Requirements Annexe 1.2 ו-RFC 8784, והיא משתמשת באשף תוכנה קל משקל המאפשר למכשירי נקודת קצה ליצור מפתחות הצפנה באופן מקומי בשיתוף עם כל מספר של מכשירים אחרים. המפתחות מאובטחים מבחינה חישובית ומאפשרים גישה לרשת בשיטת אפס אמון. זה מאפשר יצירת מספר כמעט בלתי מוגבל של מפתחות עם כל גודל קבוצה וקצב ריענון ויכול לווסת את הכניסה והיציאה המאובטחת של מכשיר בקבוצה. האשף קל משקל ולכן יפעל במכשירי נקודת הקצה הקטנים ביותר. המוצר נמצא בתוך פורטפוליו הולך וגדל של פטנטים שכבר הוענקו. זה גם עובד באופן שתואם לתקנים כך שאינו מחייב את הלקוחות לבצע לשבש את העבודה להחליף את הטכנולוגיה שלהם. Arqit זכתה בשני פרסי GSMA Global Mobile Awards, פתרון האבטחה הנייד הטוב ביותר ופרס בחירת ה-CTO לטכנולוגיה ניידת מצטיינת, בכנס Mobile World Congress 2024, זכתה בהכרה על חדשנות פורצת דרך בפרסי המכון להנדסה וטכנולוגיה לשנת 2023 וזוכת פרס החדשנות בסייבר של פרסי הסייבר הלאומיים ופרס חברת תוכנת אבטחת הסייבר של השנה בפרסי אבטחת סייבר. Arqit מוסמכת לתקן ISO 27001. למידע נוסף www.arqit.uk

פניות בנושא קשרי תקשורת:
Arqit[email protected]

פניות בנושא קשרי משקיעים:
Arqit: [email protected]
Gateway: [email protected]
Mike Bradshaw
Connect Marketing for SoftIron
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Nyxoah מודיעה על הפחתת הסכום המקסימלי הזמין במסגרת תוכנית הנפקת המניות שלה בשוק
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי הפחיתה את הסכום המרבי של 6,000,000 מניות רגילות הזמינות להנפקה במסגרת "הצעה בשוק" שלה (שהוכרזה ב-22 בדצמבר 2022) בסכום של 1,569,139 מניות רגילות,

HCL Group ופלטפורמת UpLink מודיעות כי ניתן להגיש בקשות להשתתפות באתגר החדשנות הגלובלי השלישי, Aquapreneur
HCL Group, קונגלומרט גלובלי, ופלטפורמת UpLink, הפלטפורמה הפתוחה לחדשנות של הפורום הכלכלי העולמי, הודיעו על פתיחת ההרשמה לאתגר השלישי ביוזמת החדשנות Aquapreneur, שיקרא "מתמודדים עם אתגר זיהום המים". הכרזה זו נעשתה במהלך המפגש העשירי של פורום המים העולמי שנערך בבאלי, אינדונזיה.

מכון FII חושף דוברים מובילים ושורה של מפגשים לקראת פסגת דרום אמריקה הראשונה שתערך ביוני
The Future Investment Initiative - מכון יזמות ההשקעות העתידיות (FII) יארח את הכינוס Latin American FII PRIORITY Summit הראשון אי פעם בריו דה ז'ניירו בין ה-11 ל-13 ביוני 2024 בארמון קופאקבנה. במשך שלושה ימים, יותר מ-150 דוברים בולטים ישתתפו ב-44 מפגשים.

Zoom מחזקת את פתרון האבטחה שלה עם ההכללה של הצפנה פוסט-קוונטית מקצה לקצה ב-Zoom Workplace
הצפנה פוסט-קוונטית מקצה לקצה זמינה כעת עבור Zoom Meetings, כך ש-Zoom היא ספקית התקשורת האחודה כשירות הראשונה שמציעה את תכונת האבטחה החדשה

Duck Creek Technologies מדגישה את נותני החסות המוערכים של Formation '24
Formation '24 - מפגש השיא של חדשני ביטוח וטכנולוגיה גלובליים - כולל עשרות נותני חסות בתעשייה

בומברדייה מודיעה על השקת הנפקה חדשה של אג"ח בכורה לשנת 2032
Bombardier Inc. בומברדייה ("בומברדייה") הודיעה היום כי השיקה הנפקה של סכום קרן מצרפי של 500 מיליון דולר ארה"ב של שטרות בכורה חדשים לפירעון 2032 ("השטרות החדשים").

Zycus מציגה חידושים מבוססי GenAI שמספקים את עוצמת הרכש מהדור הבא בכינוס Horizon 2024
Zycus, חלוצה בתחום פתרונות ה-source-to-pay שמונעים באמצעות בינה מלאכותית גנרטיבית, הציתה גל של חדשנות במסגרת כינוס הרכש השנתי שלה, Horizon 2024

תרו מפרסמת את התוצאות לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024
Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) פרסמה היום את התוצאות הפיננסיות הלא מבוקרות לרבעון ולשנה שהסתיימה ב-31 במרץ, 2024.

INVNT™ הוכרזה כנותנת חסות וכמפיקה שותפה בבימת החשיפה של תערוכת ב-SXSW Sydney® 2024
INVNT™, הסוכנות שיוצרת חוויות חדשניות, הוכרזה היום כנותנת חסות ומפיקה המשותפת של 'בימת החשיפה' (Discovery Stage) בכנס SXSW Sydney 2024 לאחר שיתוף פעולה מוצלח באירוע הראשון שנערך בשנה שעברה.

דאק קריק טכנולוגיות ממנה מנהלת שיווק חדשה
בינדו קרנדל, מנהלת שיווק וטכנולוגיה מנוסה תצטרף לדאק קריק טכנולוגיות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI