דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים INVNT GROUP ו-MSM משפרות את היצע שירותי השותפות והשיווק בתעשיית הספורט המוטורי עם מינוי אסטרטגי של מנהל חדש
INVNT GROUP ו-MSM משפרות את היצע שירותי השותפות והשיווק בתעשיית הספורט המוטורי עם מינוי אסטרטגי של מנהל חדש
חיים נוי 03/05/24 |  צפיות: 130

INVNT GROUP ו-MSM משפרות את היצע שירותי השותפות והשיווק בתעשיית הספורט המוטורי עם מינוי אסטרטגי של מנהל חדש

INVNT GROUP מקבלת בברכה את לוקה זנלו, בעל הוותק ב-Roc Nation, כסמנכ"ל אסטרטגיית התוכן

ניו יורק, ניו יורק, 2 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

תוך שהן מתבססות על השותפות המוצלחת שלהם, INVNT GROUP ו-MSM (Media & Sport Management) משפרות את היצע השירותים והפתרונות המסחריים המותאמים לכישרונות ומותגים בתעשיית הספורט המוטורי המשגשגת.

INVNT GROUP, פורטפוליו הסוכנויות הגלובלי לסיפור סיפורי מותגים, הוכתרה בתואר סוכנות המדיה הגלובלית הטובה ביותר בטקס Automotive Marcomm Awards לשנת 2023 של Autocar, וזאת עבור קמפיינים פורצי דרך עם Lamborghini, Formula E, General Motors, Lotus, Rolls Royce ועוד. במשך ארבעה עשורים, MSM בנתה קשרים בולטים בין מותגים, נהגים, קבוצות ואליפויות בצמרת הספורט המוטורי, כולל חיבור עם חסויות, אירוח ואירועים.

השותפות מביאה את מינויו של ותיק המוזיקה והבידור של Roc Nation, לוקה זנלו, לסמנכ"ל אסטרטגיית התוכן ב-INVNT GROUP כדי לבצר את המערך העולמי של היכולות עטורות פרסים והשירותים המשולבים בתחום הספורט המוטורי כולל אסטרטגיה, שותפויות, יצירת חוויות, דיגיטל, Web3 , תוכן ותרבות. זנלו ידווח לסקוט קולת'ר, נשיא ומנכ"ל INVNT GROUP, ומנכ"ל INVNT.ATOM.

"מעבר לכך שהספורט המוטורי כבש את הדמיון באופן עולמי, הוא גם האיץ את הרחבת ההשפעה התרבותית שלו במהירות חסרת תקדים. שיתוף הפעולה המתפתח שלנו עם MSM, ומינויו של לוקה, מציבים אותנו בחזית, ומאפשרים לנו לספק פתרונות חלוציים ומותאמים לספורט המוטורי. בתעשייה אנו מחויבים לשפר את הקשר בין מותגים, כישרונות ושותפים עם קהלים ברחבי העולם באמצעות סיפור דינמי וחוויות פורצות דרך. יחד, אנו מקדמים את העתיד של הספורט המוטורי, וחוצים את הגבולות של מסלול המרוצים", אמר סקוט קולת'ר.

מטרת השותפות היא לספק אסטרטגיות בתחום הספורט המוטורי, תוך מינוף הן של INVNT GROUP והן של רשת הספורט המוטורי המושרשת של MSM והמומחיות שלה בתעשייה.

אנריקו זנאריני, מייסד ומנכ"ל MSM, אמר: "זו יותר מהרחבת שותפות; כך אנחנו מגדירים מחדש את שיווק הספורט המוטורי. עם ההיסטוריה העמוקה של MSM בתעשיית הספורט המוטורי, והמומחיות של INVNT GROUP בסיפור סיפורים, אנו ערוכים לספק תוכניות מעורבות מרגשות ובלתי צפויות שמהדהדות עמוקות בקרב אוהדים ובעלי עניין כאחד".

לוקה זנלו, שהתייחס לתפקידו החדש, הוסיף: "ההצטרפות לצוות הדינמי הזה בעידן טרנספורמטיבי בספורט המוטורי היא באמת מרגשת. אנו מגדירים מחדש את גבולות המעורבות בספורט מוטורי על ידי הצגת תוכניות מקיפות המשלבות גישות מסורתיות עם אסטרטגיות דיגיטליות וחווייתיות חדשניות. המטרה שלנו היא לאחד ולהלהיב את האוהדים ברחבי העולם, להציע להם חוויות חדשניות ושובות לב שלא רק מבדרות אלא גם מעמיקות את הקשר שלהם לספורט".

נאמנות אסטרטגית זו היא ציון דרך משמעותית בהתפתחות שיווק הספורט המוטורי והתעשייה כולה, ומבטיחה אסטרטגיות של הדור הבא ומעורבות משופרת עבור לקוחות, מותגים, שותפים וקהלים ברחבי העולם.

אודות INVNT GROUP

INVNT GROUP™ מייצגת פורטפוליו של שיטות פעולה שנועדו לעזור לארגונים שחושבים קדימה לחדש ולהשפיע על קהלים בכל מקום.

בראשות הנשיא והמנכ"ל, סקוט קולת'ר, INVNT GROUP מתחזקת ברחבי העולם עם משרדים בניו יורק (מטה), סידני, לונדון, סינגפור, דובאי, סן פרנסיסקו, שטוקהולם, מומבאי, דטרויט וושינגטון די.סי.

GROUP מורכבת מסוכנות סיפורי המותגים המייסדת, INVNT; משרד לייעוץ תרבותי בהובלה יצירתית, Meaning; סטודיו להפקה וסוכנות קריאייטיב, HEVĒ; מפיקת אירועים למכללות ואוניברסיטאות, INVNT Higher Ed; חטיבת החדשנות הדיגיטלית, INVNT.ATOM; סטודיו מולטימדיה יצירתי, Hypnogram; ופורטופוליו של הפקות בשירות מלא לבידור בשידור חי, ITP Live. למידע נוסף בקרו באתר: https://invntgroup.com/

אודות MSM

MSM מובילה בעולם הספורט המוטורי ומטפחת מערכות יחסים בולטות בין מותגים, נהגים, קבוצות ואליפויות כבר למעלה מ-40 שנה. הצוות מתמחה בניהול אישי ותאגידי, ומציע ללקוחות את מומחיותם בתמהיל השיווק. MSM פעילה בהנחיית חסויות, פיתוח וביצוע הזדמנויות מסחריות, ייצוג לקוחות, הצעות אירוח מותאמות אישית וניהול אירועים בהתאמה אישית על המסלול ומחוצה לו. לאחר שעסקה ארבעה עשורים בסביבה הספורטיבית החדשנית ביותר, MSM פיתחה גישה המותאמת במיוחד לשותפים כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם.

התובנה העמוקה והידע שאין שני לו של MSM מאפשרים לשותפים שלהם להתחבר לקהלים חדשים וקיימים כאחד בצורה אותנטית, תוך יצירת השפעה מסחרית מדידה. לקבלת מידע נוסף, https://msmgroup.com

קובץ מצורף

INVNT GROUP ו-MSM מגבירות את היצע השותפות ושירותי השיווק בתעשיית הספורט המוטורי, ומקבלות בברכה את לוקה זנלו בעל הוותק מ-Roc Nation כסמנכ"ל אסטרטגיית תוכן

למידע נוסף:

Jhonathan Mendez de Leon

INVNT GROUP

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).

שפתונים ורודים ואגודלים ירוקים: .Mary Kay Inc חוגגת 60 שנה של יופי בר-קיימא באירוע מיוחד של נטיעת עץ בלואיסוויל
מרי קיי .Mary Kay Inc, חברה מובילה בתחום הקיימות הגלובלית, מחזקת את השורשים שלה בלואיסוויל. ב-10 במאי הצטרפה החברה ל-Arbor Day Foundation ול-Keep Lewisville Beautiful כמארחת של אירוע נטיעה ב-Railroad Park לציון יום "אימא טבע" ויום האם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI