דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים הקרב על התואר - רעיונות לבת מצווה
הקרב על התואר - רעיונות לבת מצווה
אופיר חלאוני 30/08/10 |  צפיות: 2129

רעיונות למסיבת בת מצווה

מחפשת רעיונות מקוריים למסיבת בת מצווה ? לאילו מבניכן המתלבטות, הכנו רשימה מועילה של אטרקציות לבת מצווה .

רעיונות לבת מצווה - כבר כאן!

עונת בת המצווה כבר כאן!! ואין דבר משמח יותר מלחגוג את האירוע המרגש עם המשפחה והחברים, אבל אם אתן רוצות שהאירוע שלכן יבלוט מעל לשאר חגיגות בת המצווה של בנות השכבה (ואנחנו יודעים שאתן רוצות), תוכלו לשלב במסיבה רעיונות לבת מצווה למשל:

פינות אומן הכוללות קעקועי חינה לכלת המסיבה ולחברות: קליעת צמות ייחודית , פינת קעקועי חינה , ציורים מלהיבים לציפורניים , קריקטוריסט שינציח את החברות והמוזמנים במזכרת מהנה מהאירוע.

רעיונות לבת מצווה - Extra

רעיונות לבת מצווה נוספים כוללים שולחנות משחק- ניתן כיום להזמין שולחנות משחק (בין אם ספורט כגון כדורסל פינג-פונג או משחקי מחשב של סוני פלייסטיישן) שולחן ביליארד , שולחן הוקי אוויר וכדורגל.

רעיונות לבת מצווה - כיבוד מתוק.

מומלץ לשלב בכל מסיבת בת מצווה בר מתוקים הכולל מפל שוקולד , עגלת גלידה , דוכן פנקייק ושערות סבתא לעיני המוזמנים. רעיון לבת מצווה מוצלח יכול להיות גם שילוב של דוכני מזון לאירועים למשל: טאבון פוקאצ'ות עמדת המבורגרים , עגלת נקניקיות עמדת צ'יפס ועוד.

מעבר לכך ישנה אפשרות להזמין בר אקטיבי (ללא אלכוהול) שני ברמנים - בחור ובחורה יורדים לרחבה עם כובעי סומבררו, שרשראות הוואי, זיקוקים ובמבוק מלא מבחנות קוקטיילים ודואגים להשקות את החבר'ה.

לייעוץ והכוונה מקצועית ל- רעיונות לבת מצווה >>>


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אופיר חלאוני

אופיר חלאוני - מנכ"ל Party4U

http://www.party4u.co.il - האירוע שיהפוך לשיחה של מחר מתחיל כאן!      
אטרקציות לאירועים - מבחר אטרקציות שישדרגו כל אירוע!
מועדוני הבית - 6 המועדונים הנחשקים ביותר באזור המרכז לבחירתך!
אודותינו - לפני הכל.. תבדקו עם מי אתם עושים עסקים (:



 


מאמרים נוספים מאת אופיר חלאוני
 
מועדוני בר מצווה - שלא תגידו שלא ידעתם!
אם אתם ההורים עסוקים בבחירת מקום לאירוע בר מצווה, כדאי שתשימו לב לאן נושבת הרוח בענף אירועי המצווה. בשנים האחרונות הטרנד הפופולארי של חגיגה במועדונים כבש בסערה את תחום האירועים בישראל. העלויות הנמוכות לעומת המחירים היקרים של גני ואולמות האירועים מציבים את החגיגה במועדוני בר מצווה כאלטרנטיבה מנצחת!

מועדוני בר מצווה - לתכנן נכון!
מועדוני בר מצווה יכולים לספק אירוע מדהים וייחודי. תכנון מוקדם והזמנת מקום המתאים לכמות החוגגים יכולים לעזור לחסוך הוצאות מיותרות. אז למה אתה מחכה כנס ותלמד איך מתכננים נכון כדי שהאירוע שלך לא יהיה עוד סתם אירוע!

הקרב על התואר - רעיונות לבת מצווה
מחפשת רעיונות מקוריים למסיבת בת מצווה ? לאילו מבניכן המתלבטות, הכנו רשימה מועילה של אטרקציות לבת מצווה

מועדוני בר מצווה - על מה כל הרעש?
אנחנו די בטוחים שטרנד מועדוני בר מצווה לא כ"כ חדש לכם. בטח ובטח לא מפתיע אתכם, לפחות לא כמו בעבר. טרנד מועדוני בר מצווה מה שהתחיל כמשהו קטן הולך וגדל עם השנים יחד איתו השכלולים והאופציות השונות שהוא מציע. היום חגיגת הבר מצווה במועדון נחשבת לאופציה המועדפת בקרב בני הנוער המגיעים למצוות, וזאת משום המועדונים היוקרתיים שפתחו את שיערם לאירוח אירועים מהסוג הזה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI