דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים עונתיות של פרקטים ושטיחים
עונתיות של פרקטים ושטיחים
Butters Sckotch 22/11/10 |  צפיות: 3993

כיום השימוש בשטיחים או פרקט לבית ולמשרד הפך לנפוץ ביותר, הם מתאימים לכל החלקים בבית כמו הסלון המסדרונות, החדרים ואפילו מדרגות.

הכוח העיצובי של שטיחים הוא מאוד משמעותי בעיצוב הבית, לפעמים ניתן לשלב בבית שטיחים ללא פרקט, פרקט ללא שטיחים , וניתן לשלב גם שטיחים וגם פרקט יחד למראה יוקרתי. מגוון הצבעים והסוגים של שטיחים ופרקטים בימינו הוא רב ביותר, כך שהאפשרויות בעיצוב הבית הם מתרבות עם השנים.

שטיחים לבית: קיימים שטיחים לבית מסוג לולאות או-Cut pile שמעוצבים ספציפית לדרישה הביתית ולבתי מלון.

שטיחים מודרניים: ייבוא שטיחים מודרניים מאירופה ואסיה, השטיחים נבחרים בתערוכות שטיחים עכשוויות, שטיחים מודרניים עשויים בעיקר מסיבי H.S סיבים סינטטיים או ניילון מיוחד המאפשר צורת ניקיון פשוטה וקלה.שטיחים מודרניים הם בעלי סיבים מיוחדים אשר עוברים תהליך מיוחד בטמפרטורה גבוהה אשר הופך את השטיחים לאנטי סטטיים, יוצר להם עמידות בפני עש, ודוחי אבק ועמידות נגד התלקחות.

שטיחים עבודת יד: כאשר נרצה שטיח ברמת איכות גבוהה אשר משלב ייחודיות נרצה שטיח בעבודת יד וכך נדע שאנו הבעלים היחידים של דגם השטיח הנוכחי.

שטיחים מקיר לקיר: לשטיחים מקיר לקיר יש יתרונות וחסרונות, אלה הם שטיחים שקשה יותר לנקות, מכיוון שלא ניתן לשלוח אותם לניקוי יבש, וחלק מהכתמים לא יוצאים אם לא מטפלים בהם באופן מיידי לאחר היווצרותם. שטיח מקיר לקיר לא מתבלגן ולא צריך לסדר אותו,

שטיחים לחורף: למדינות קרות ולתקופות החורף מתאימים שטיחים יותר מחומרים טבעיים וצבעים חמים לעומת שטיחים מחומרים סינטטיים או שטיחים עם צבעים קרים, גם שטיח מקיר לקיר מתאים יותר לחורף, פרקטים לבד לא מתאים לעונת החורף.

שטיחים לקיץ: בעונות החמות עדיף להשתמש בשטיחים אווריריים ודקים, שקל להרים ולנקות והם נותנים מראה קליל ואוורירי, אין צורך בשטיח עבה וכבד בעונת הקיץ.

שטיחים לעסק: קיימים אריחי שטיח צפופים, אריחי שטיח חסינים בפני שחיקה או אש שטיחים אלו מתאימים במיוחד למקומות ציבוריים שרמת הבטיחות חשובה במיוחד כגון: משרדים, מוקדים, אולמות אירועים ועוד, חלק ממקומות העסקים מעדיפים פרקטים משיקולי עלות ובטיחות לטווח ארוך


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Butters Sckotch


 


מאמרים נוספים מאת Butters Sckotch
 
התקנות פרקט
עסק התקנות הפרקטים הוא שוק רווי ותחרותי שאין כמוהו, כל זאת החל בגלל הפוטנציאל של הרווח שגלום בשוק הפרקטים, לכן המצב שנוצר הוא שיש ספקים של לוחות פרקט, ויש מתקינים, בדרך כלל הספקים מציעים מגוון מוצרים כמו דקים, טפטים, וילונות שטיחים ושטיחים מקיר לקיר. כמובן שהם מציעים גם מגוון סוגים של פרקט, הנפוצים שבהם זה פרקט למינציה ופרקט עץ טבעי.

דודי שמש - טל סחר
דודי שמש הם מתקנים המשמשים לחימום מים ומתבססים על אנרגיית השמש. נוסף על כך, השימוש באנרגיה סולארית על-ידי דודי שמש הוא ידידותי לסביבה.

למה עברתי להסעות בירושלים לעובדים שלי
12/12/10 | תעשייה
בתור בעל מפעל באזור ירושלים, אני מעסיק 80 עובדים, ואחת הבעיות הגדולות שלי בעסק הוא שימור העובדים. השכר שאני יכול לשלם הוא לא גבוהה במיוחד, כי מה לעשות אני מתחרה עם חברות מהמזרח שמייבאות במחירים שהשוק הישראלי לא יכול לעמוד בהם. אז בשביל לשמר עובדים אני הייתי צריך לחשוב על דרכים מקוריות יותר לגרום לעובדים להישאר.

פרקטים, עצים ועיצובים.
28/11/10 | ריהוט
פרקטים, ורצפות עץ הן ללא ספק יופי אמיתי בעיצוב הבית, עץ מלווה את הקיום האנושי, ונמצא בבתים בצורה של רהיטי עץ מכל הסוגים.

מיסוי משקיעי נדל"ן ומקרקעין
השקעה בנדל"ן ומקרקעין, בארץ ובשאר העולם, הופכת ליותר ויותר אטרקטיבית עבור המשקיע הישראלי. עם זאת, השקעה בנדל"ן ומקרקעין כרוכה בסיכונים רבים, כמו החשיפה להיבטי המיסוי שונים העלולים להשפיע משמעותית על כדאיות ההשקעה,והוצאות נלוות כמו למשל הוצאות על עורך דין מקרקעין

שיפוץ - פרקטים לבית
22/11/10 | שיפוצים
משפצים את הבית למראה חדש לחלוטין? אין הרבה דברים שמשנים את מראה החלל מקצה לקצה כמו התקנת פרקטים על כל רצפת חדרי הבית. פרקטים לא רק מביאים שינוי מוחלט לחזותו של כל חלל וחלל, הם גם משנים באופן דרסטי את ההרגשה בתוכו – זהו אינו ריצוף ככל הרצפות שאתם מכירים. יש בריצוף פרקטים חמימות מיוחדת, ביתית ונעימה, שמשדרגת את התחושה בבית, ובמיוחד בעונת החורף הקרירה.

רצפות פרקט
22/11/10 | שיפוצים
אם ריצוף הפרקטים נותן בית אלגנטיות מסורתית, פרקט הוא צעד מעבר הקורות ישר רגיל של ריצוף עץ. במקרה שאתה לא יודע בדיוק מה פרקט הוא, שזה כל צורה של עיצוב נוי הקשורים ריצוף עץ. הרצפה על גן בוסטון סלטיקס בו לשחק הוא רצפת הפרקט הבולטת ביותר. זה יכול לכלול חיתוך עץ אחידה לחתיכות גיאומטריות לתת את הרצפה דפוס או שזה יכול לערב שחבור מורכבת יותר של היער שונים כדי לתת מראה בהתאמה אישית מלאה. רצפות מצועצע כי אתה יכול לדמיין בארמון או מוזיאון הם high-end דוגמאות של פרקטים.

פרקטים - היסודות
22/11/10 | שיפוצים
בעבר, ריצוף עץ היה מצרך מותרות שרק אנשים אמידים יכלו להרשות לעצמם, אך עם כניסת חומר הפרקט, התמונה השתנתה כיום עם ההתקדמות בייצור ושימוש בחומרים זמינים לכל, כל אחד יכול להרשות לעצמו רצפת פרקטים. בנוסף, ריצוף פרקטים מעץ במבוק הפך לפופולארי יותר ויותר ככל שלאנשים עלתה המודעות לאיכות הסביבה, לחומרים ירוקים והטרנד הכי חזק כיום: בנייה ירוקה.רצפת פרקטים נותנת לנו אפשרות להנות מבית מעוצב, והיתרון הגדול שלה הוא שקל לטפל בכל סוגי הפרקטים והם לא דורשים תחזוקה מסובכת או יקרה.

שימוש חוזר בפרקטים
22/11/10 | שיפוצים
האם ניתן בכלל לפרק פרקטים ולהרכיבם מחדש? כן בהחלט ניתן לפרק ולהרכיב מחדש רצפת פרקט.

עונתיות של פרקטים ושטיחים
22/11/10 | שיפוצים
כיום השימוש בשטיחים או פרקט לבית ולמשרד הפך לנפוץ ביותר, הם מתאימים לכל החלקים בבית כמו הסלון המסדרונות, החדרים ואפילו מדרגות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI