דף הבית ביטוח ביטוח אובדן כושר עבודה לכל מי שחושב להסתפק בביטוח הלאומי ולא לעשות ביטוח משפחה
לכל מי שחושב להסתפק בביטוח הלאומי ולא לעשות ביטוח משפחה
דוד נתנאל 12/12/10 |  צפיות: 14489

לפי החוק, כל אחד מחויב לשלם ביטוח לאומי. לפי ההיגיון, הביטוח הלאומי צריך לתת לנו להרגיש בטוחים. לפי המציאות, אנחנו באמת משלמים, אבל הביטחון שהביטוח הלאומי באמת יבטח אותנו, שואף לאפס.


מאת:דוד נתנאל-ביטוח משפחה


במוצאי שבת בתאריך ה-27.12.10 צפיתי בכתבתה של שרה ב"ק ששודרה בחדשות ערוץ 2 וכעסתי, למרות שקשה לומר שהייתי מופתע.

במשך כל ימי חיינו אנו משלמים לביטוח הלאומי, מתוך ידיעה ברורה שיום אחד באמת נזדקק לו. אבל כשהיום הזה מגיע, קשה מאוד לקבל את מה שבאמת מגיע לנו. הכתבה תיארה מצוין מצב זה, בו תובעי ביטוח לאומי נאלצים להילחם במכשולים ביורוקרטיים סבוכים ומחוסר ברירה פונים לחברות עצמאיות על מנת שיטפלו להם בעניינים תמורת עמלה שמנה. לא כך צריכה לנהוג מדינה במבוטחים שלה.

אי אפשר לסמוך על ביטוח לאומי

אני מכיר זאת מקרוב. מניסיוני כסוכן ביטוח משפחה, אני נפגש עם מבוטחים פוטנציאליים שכירים או עצמאיים, שאצלם תמיד עולה אותה התנגדות נפוצה לרכישת ביטוח פרטי משפחתי: " יש לי בטוח לאומי " או " בשביל מה יש את המדינה? היא תעזור לי במקרה הצורך".

כמו שניתן לראות, הכתבה מתארת עד כמה במקרה הצורך קשה מאוד אפילו לקבל את המעט שמגיע לנו מביטוח לאומי על פי חוק ויש להשתמש בחברות ייעוץ ועורכי דין על מנת לקבל את הקצבאות.

ביטוח משפחתי פרטי – 100% הגנה ביטוחית.

בביטוח המשפחתי הפרטי המצב שונה לחלוטין. סכומי הביטוח שישולמו בעת תביעה נקבעים במהלך שיחת הייעוץ עם הסוכן על פי צרכי המשפחה. ביטוח הפרטי לא ייתכן מצב, כפי שמתואר בכתבה, לפי משפחה שהרוויחה סכום של 12,000 ₪ לחודש, תרד באופן דרסטי ותסתפק רק בסכום של 2000-3000 ₪ לחודש במקרה תאונה או מחלה. כמובן שיש גם לקחת בחשבון שבמקרה תאונה ואו מחלה יש גם הוצאות נוספות כגון: אביזרים אורטופדיים, ייעוץ רופאים, טיפולי פיזיוטרפיה, ניתוחים ועוד.

כמו כן, בעת תביעה מביטוח פרטי, המבוטח מיוצג בדרך כלל על ידי סוכן הביטוח שאחראי לדאוג שיקבל את המגיע לו. בנוסף, המבוטח מקבל 100% מסכום הפיצוי ללא שותפים או מתווכים שיגזרו עליו קופון. העובדה שבביטוח המשפחתי הפרטי לא זקוקים לגוף נוסף שיסייע לתבוע מחברת הביטוח, מעידה על עצמה שמדובר בהליך קל נוח מקצועי ובעיקר אנושי הרבה יותר מהתהליך המביש שמוצג בכתבה.


המרכז לביטוח המשפחה - להרגיש בטוח במה שקרוב אלייך
לקבלת מידע מקיף על ביטוח חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח בריאות ותרופות, ביטוח מחלות קשות, ביטוח סיעודי ותכנון הגנות משפחתי, היכנסו לאתר הבית:http://insucenter.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דוד נתנאל

דוד נתנאל - המרכז לביטוח המשפחה
להרגיש בטוח במה שקרוב אליך

לפרטים נוספים:

http://www.insucenter.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת דוד נתנאל
 
אחד מתוך שלושה יחלו בסרטן-ביטוח מחלות קשות
בתחילת החודש פורסמו הנתונים המעודכנים בכל הנוגע לתחלואת בסרטן, כפי שנמסר על ידי משרד הבריאות והאגודה למלחמה בסרטן. מנתונים אלו, שכלל אין להקל בהם ראש, עולה כי כל ישראלי שלישי עלול לחלות בסרטן במהלך חייו.

טיפים לביטוח תרופות שלא נמצאות בסל הבריאות
כמה מהמחלות הקשות והשכיחות ביותר, כרוכות למרבה הצער בעלויות כבדות. אחת לשנה מתכנסת ועדת סל התרופות מטעם משרד הבריאות , לקבוע אלו תרופות תיכנסנה לסל התרופות ואלו תישארנה מחוצה לו. החלטה זו משמעותית עבור אותם חולים שיאלצו להתמודד עם עלויות יקרות באופן עצמאי. במקרה כזה ביטוח רפואי המעניק כיסוי לתרופות שאינן בסל התרופות יכול להיות לעזר משמעותי לחולה. אז מה חשוב לבדוק בפוליסה זו בכדי לדעת שהיא אכן תהיה יעילה בעת הצורך? מאיפה בא הצורך בביטוח רפואי?

לכל מי שחושב להסתפק בביטוח הלאומי ולא לעשות ביטוח משפחה
לפי החוק, כל אחד מחויב לשלם ביטוח לאומי. לפי ההיגיון, הביטוח הלאומי צריך לתת לנו להרגיש בטוחים. לפי המציאות, אנחנו באמת משלמים, אבל הביטחון שהביטוח הלאומי באמת יבטח אותנו, שואף לאפס.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI