דף הבית בידור ופנאי אמנות פלסטית לימודי אמנות - 3dformart Studio
לימודי אמנות - 3dformart Studio
אולג קוקלין 15/01/11 |  צפיות: 4108

 3DformArtstudio

רישום וציור מתחילים

28 מפגשים, חד-שבועי בוקר/ערב, 3 שעות שבועיות
במהלך הקורס יתנסו התלמידים ברישום ובציור תוך שימוש בחומרים מגוונים ובדרכי עבודה שונות. הקורס יקנה יכולות טכניות ועבודת דו-מימד, היכרות והתנסות עם מושגים בסיסיים, שכלול החשיבה היצירתית ויכולות התבוננות. הקורס ילווה בתרגילי בית, הכרת יצירות אמנות חשובות ורלוונטיות, בדיונים ובעבודה עם מודל. תהליך העבודה והתרגול השוטף הם מתכון לפיתוחה של שפה ויזואלית עשירה ומורכבת, אשר באמצעותה יוכל התלמיד להמשיך, לפתח את יכולותיו ולמצות את הכישורים שירכוש במהלך הקורס.
רישום
רישום על פי מודל - עבודה בכלים ובחומרי עבודה שונים, כגון עפרון, פחם, דיו, צבעי מים וכדומה, על מצעים שונים של עבודה - נייר, קרטון, ומצעים לא שגרתיים. במהלך שיעורים אלה יתנסו התלמידים בטכניקות של רישום גופים (גוף אדם וטבע דומם) תוך התבוננות והכרת המושגים הבסיסיים הרלוונטיים; קו, צורה, חלל, פרופורציה, אור וצל, קומפוזיציה, אנטומיה, תנועה, דיוקן וכדומה. תרגול יינתן לתלמידים כאפשרות לביטוי יצירתי ופיתוח של רעיונות אישיים .
רישום מבנה וחלל - בשיעורים אלה יתנסו התלמידים ברישום חללים ומבנים גיאומטריים (ארכיטקטוניים), תוך הפנמתם של מושגים כגון פרספקטיבה, מישור, משטח, קצב וכדומה. העבודה תיעשה באמצעות חומרים שונים ולאורך התרגול יידונו גם ההיבטים התוכניים והרעיוניים של שפת הרישום.
רישום חופשי - בשיעורים אלה יתנסו התלמידים ביצירת קומפוזיציות חופשיות, על פי הדימיון או על פי תצלומים, תוך שימת דגש על הביטוי האישי באמצעות הרישום, על פיתוח רעיון ועל המתח שבין הקו המופשט לדימוי הריאליסטי.
ציור
תורת הצבע - התלמידים יכירו את מעגל הצבעים, ואת אופני העבודה הבסיסיים בחומרים שונים כגון צבעי מים, גואש, אקריליק ושמן. במהלך השיעורים נתנסה בעבודה על מצעים שונים ובאופן שבו מגיב הצבע למצע שעליו הוא מונח, בבניית קומפוזיציה צבעונית, ובסגנונות שונים של ציור.
ציור פיגורטיבי - התלמידים יתנסו בטכניקות שונות בציור פיגורטיבי, מהתבוננות ועד שימוש בתצלום או בדמיון, ובאופן שבו הדימוי והטכניקה משרתים את הרעיון האישי העומד בבסיס היצירה.
ציור מופשט - במהלך שיעורים אלה יתנסו התלמידים באופנים שונים של הפשטה, ושל הכרת הצבע כחומר שיש בו כדי להביע רעיונות, אווירה, ותחושות של הרמוניה ושל קונפליקט. במסגרת לימודי הציור המופשט

רישום וציור מתקדמים

28 מפגשים, חד-שבועי בוקר/ערב, 3 שעות שבועיות
הקורס מיועד לתלמידים בעלי רקע ברישום ובציור, ומטרתו בפיתוח השפה האישית ויכולות הביטוי הוויזואלי. הקורס מורכב משילוב של עבודה מעשית יחד עם ביקורות עבודות, דיונים, והרצאות פרונטאליות, אשר מיועדים להרחיב את ידיעותיו של התלמיד ואת יכולותיו בתחומי החשיבה האסתטית ופיתוח הרעיון היצירתי. הקורס יעסוק בקשר שבין תוכן לצורה, ויתרום לפיתוחו של גוף עבודות אישי ומורכב, שבאמצעותו יוכל התלמיד להמשיך ולפתח את זהותו האמנותית.
הקורס יפתח בשיחת היכרות בה כל תלמיד יציג את עצמו וכמה עבודות שעשה קודם לקורס.
דיוקן עצמי - הדיוקן העצמי העסיק את האמנים מאז ומעולם. כיצד מצטייר האמן בעיני עצמו, ואילו חלקים בזהותו הוא בוחר להדגיש באמצעות הציור, בין אם זהו ציור ריאליסטי או מופשט, מתוך התבוננות או כדימוי מטאפורי. במהלך הקורס נדון בשאלות העולות מתוך המושג "דיוקן עצמי" ונתנסה בסוגים שונים של עבודות העוסקות בזהות ובדימוי העצמי של האמן.
שילוב של ציור ותחומי אמנות אחרים (פיסול, צילום וכדומה) - בשנים האחרונות אנו עדים לתופעות שונות של טשטוש גבולות בין תחומי האמנות השונים. במהלך הקורס נבחן את יחסי בין דו-מימד לתלת-מימד, ובין הציור לדימוי המצולם ולאובייקט.

סדנה לפיסול

קורס פיסול המאפשר שילוב של חומרים וטכניקות שונות, כגון: חימר, בטון, אבן עץ, רשת ברזל, יציקות שונות, פוליאסטר, עיסת נייר ועוד. הקורס יעסוק בין היתר בבעיות             והיבטים הבאים:
* הבנה ומחקר יסודיים של הצורה והבעיות הספציפיות שהיא מציבה בתחום הפיסול
* תרגול מעשי של מושגים בסיסיים מתחום הפיסול תוך התייחסות לבעיות של משקל, נפח, שטח, פרופורציות וקומפוזיציה
* הבנה בסיסית והערכה של עקרונות הפיסול לאור הסגנונות השונים בתולדות האמנות

 

- הקורס מבוסס על אסכולה קלאסית - אקדמית.
- לימודים בקבוצות קטנות.
- ליווי התלמיד בתהליך בניית תיק העבודות וגם בהכנה לקראת מבחני המיון והכניסה.

      בואו ללמוד ולהנות באווירה יצירתית  ונעימה                                                          


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אולג קוקלין


 


מאמרים נוספים מאת אולג קוקלין
 
לימודי אמנות - 3dformart Studio
סדנה ביסודות הרישום והציור
פרטי החוג: לימודים למתחילים ומתקדמים. בסדנת רישום נלמד:
* יסודות התבוננות במציאות (דומם ועירום) והרכבת קומפוזיציה
* נעסוק בשאלות של מיקום, אור וצל, קו וכתם, הפשטה, פיגורטיביות, גיאומטריה,אנטומיה,תנועה ודיוקן.
* שימוש ב טכניקות מגוונות זה כולל רישום אקדמי, טבע דומם,רישום מודל
עבודה בחומרים שונים, כגון: עפרונות שונים, בפחם, בגירים שומניים, בדיו ,פסטלים ,צבע מים, גואש, אקריליק ושמן

סדנה לפיסול
קורס פיסול המאפשר שילוב של חומרים וטכניקות שונות, כגון: חימר, בטון, אבן עץ, רשת ברזל, יציקות שונות, פוליאסטר, עיסת נייר ועוד. הקור

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI