דף הבית מיסים מיסים סיבות בגללן כדאי לפנות אל משרד רואי חשבון
סיבות בגללן כדאי לפנות אל משרד רואי חשבון
קידום אתרים - SEO Israel 06/02/11 |  צפיות: 4910

ישנן סיבות רבות בעטיין כדאי ואף רצוי לפנות למשרד רואי חשבון. אחת הסיבות העיקריות היא עניין המיסים, המקומיים והבינלאומיים. זהו אחד הנושאים שההתעסקות עימם יכולה להיות על הגבול שבין עסק מסחר לגיטימי לבין ניסיון להרוויח בדרך לא חוקית. על מנת למנוע מצבים כאלה, כדאי לפנות אל משרד רואי חשבון מבעוד מועד ולהבהיר את הנושא.

יש להבדיל בין משרד רואי חשבון למשרד עורכי דין

משרד רואי חשבון עוסק בניהול נכון של הכספים והעניינים הפיננסיים של העסק, ובדרכים לייעל את המערכת. אין לו התעסקות עם הפן החוקי, של העניין, אלא עם הפן הרווחי בלבד. כמובן שבמקרים בהם יש שאלות חוקיות, מומלץ להיעזר במשרד עורכי דין, אך כאשר אנחנו מדברים על ענייני מס, ובדגש על מיסוי בינלאומי, משרד רואי חשבון טוב הוא הכתובת.

היזהרו ממלכודות מס

כאשר ישנה פעילות עסקית של חברה אשר משתרעת על פני מספר מדינות, ישנם דברים רבים בהם יש להישמר. מדינות עלולות לטעון כי הפעילות של החברה נעשתה על אדמתן ולתבוע מס עבורה. בית המשפט קבע מספר פעמים כי הפעילות של החברה נקבעת על סמך המקום בו נקבעת המדיניות של החברה, וכדאי להכיר את הנושא הזה.

מדינות המשמשות מקלטי מס

כאשר ישנה פעילות כזו של עסק, צריך לדרוש כי המיסוי וגם המיסוי הבינלאומי על הסחר בין המדינות יהיה ממוסד. אם המרכז העסקי של החברה נקבע במדינה מסוימת, תשלום המס הוא כמובן על פי דרישות המדינה הזו.

יש מדינות ברחבי העולם, בעיקר מדינות קטנות, שהן מדינות מקלטי מס, ומציעות הטבות שונות. כך, חברות רבות קובעות את מרכזיהן באותם מקלטי מס וכך נהנות ממיסוי נמוך יחסית. משרד רואי חשבון טוב יכול למצוא את המקום הנכון לקביעת מרכז החברה.

מלחמת הרשויות במדינות מקלטי מס

ארגונים שקמו ברחבי העולם לצורך שיתוף פעולה בין מדינות, נלחמים במדינות אשר מנסות לגייס אליהן חברות בטענה שהן משמשות כמקלטי מס. מטרתם של ארגונים אלו היא למנוע פעילות לא חוקית במדינות כאלו, שנעשית כמעט מידי יום. משרד רואי חשבון ידאג להעברת מיסים בצורה שוטפת רק למקומות חוקיים ומונע מקרים בהם כספים שלא מועברים כהלכה.

תעשיות שלמות מועברות אל מדינות מקלטי מס

תעשיות גדולות ורווחיות מאוד, כמו הימורים באינטרנט או משחקי מזל עם בנקאות מקוונת, העתיקו בצורה מושכלת את כתובת פעילותן אל מדינות הידועות כמקלטי מס. גם במקרים כאלו, ניתן לעשות זאת בצורה חוקית.

משרד רואי חשבון יכול לאתר מדינות שידועות כמעודדות השקעה של חברות מתחומים מסוימים. אין ספק שפעילות זו יכולה לחסוך כסף רב לחברה, בעיקר כאשר מדובר בפעילות אשר נעשית ברובה באינטרנט ולכן אין זה משנה היכן נמצא המרכז הפיזי שלה. קוסט פורר , בריטמן אלמגור ועוד הרבה אחרים .

מספר שאלות חשובות...

אם אתם מקימים חברה ועוסקים כעת בשאלות של בתחומי המיסוי השונים, יש מספר נושאים שאתם צריכים לברר:

  • היכן כדאי למקם את בסיס החברה? האם להשתמש במקלטי מס?
  • איזה חלק של החברה לנהל במדינה המקורית ואיזה במדינת מקלט מס?
  • באיזה מדינה לשכור את העובדים?
  • באיזה בנק להשתמש על מנת לנהל את העברות הכספים?

על מנת להבהיר נושאים אלו, כדאי כאמור לגשת אל משרד רואי חשבון. אנשיו יעשו עבורכם את העבודה וייתנו לכם את העצות המתאימות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI